Ja mag ook niet miepen sommige mensen worden helemaal niet zwanger en dat is nog vele malen erger...Ik probeer me altijd maar te bedenken dat het NOG erger kan.... dan ben ik weer even rustig..
Klinkt heel cru maar ik ging juist alle verhalen lezen die nog erger waren dan wist ik weer te relativeren... Maar wat heb ik soms een bloedhekel aan die zondagskindjes... die mensen waarbij altijd alles lukt en alles in 1x goed gaat en die dan ook nog lopen te klagen dat ze het moeilijk hebben... daar kan ik ZO slecht tegen!!!
Nee, helaas. Stom van me om het te zeggen ook eigenlijk. Ik hoop wel dat je heel snel een kindje mag krijgen. *hug*
BurningKarma was absoluut niet bedoeld als verwijt hoor!!!!!! Lees het net even terug en zie dat je het inderdaad ook op die manier kan lezen maar bedoelde juist sommige mensen hebben een sterk ontwikkelt zintuig en kunnen juist wel dit soort dingen voorspellen en doelde daar juist meer op... Maar dank je wel mop voor je knuff
Hello ladies Hoe gaat het hier? Iedereen zich al aan het opmaken voor de drukke weken? Ik hoop dat iedereen het een beetje ziet zitten en er een goed gevoel over heeft. Er wordt echt heel veel gekletst en ik heb wel meegelezen maar hou mijn reactie even kort. Rensje: Ontzettend jammer! Hopelijk sluit je deze ronde af met een prachtige test. Leo: Whooehooe knutselen om het leven dus! Ik hoop dat de testen je meer duidelijkheid geven. Ik heb ze zelf maar een aantal keer gebruikt, fijn om bevestiging te krijgen dat je wat je denkt te voelen wel ongeveer klopt met de test. Dream4: het maakt niet uit hoe lang je bezig bent, als je iets wil wil je het ook NU!! Dat had ik in ronde 2 al haha. Je zal zien dat het deze ronde zo mag zijn bij jullie MamavanJ: Hè bah, zo'n week dus! Gelukkig is de week bijna voorbij. En joh, het feit dat je je zoon nu duidelijkheid geeft, daar profiteer je later van. Het is vast een heerlijk kereltje en wat is er nou leuker dan mama af en toe even flink uittesten? Nee, ik snap dat het je frustreert want je wil het juist gezellig hebben samen. Ik hoop dat zijn opstandige bui snel over is. Djonna: schreeuw het gewoon uit, niet opkroppen of mooi weer spelen! Wat je voelt moet geleefd worden, heeft een wijs iemand ooit tegen mij gezegd. Je weet in je hart dat het goedkomt maar wanneer en waarom kan niemand je die zekerheid geven? Ik herken je gevoel enorm en ik herken je gemis helaas ook.. Dikke knuffel voor jou! @Burningkarma: jij hebt ook een lange cyclus zie ik! Gelukkig komt de leuke tijd er nu aan duurt het wachten tot je nod minder lang. Je pendel van Kimmey ziet er veelbelovend uit, ik ben benieuwd of hij uitkomt Ik moet nog even wachten tot mijn ong maandag/dinsdag! Daarna kom ik wat actiever meekletsen. Een heel fijn weekend allemaal! Liefs
Hey Meiden, Djonna, ik snap je gevoel helemaal, je mag best eens uitrazen hier! Ik duim vast extra voor jou deze maand! Mvj; Dat machteloze gevoel herken ik heel goed. Ik probeer zelf dan om een aantal uren het negatieve niet te benoemen maar alleen maar de positieve dingen. Negeer dan echt de dingen die ze stout doen. Als ze voelen dat het positieve benadrukt wordt (en dan benoem ik echt de kleinste dingen als het maar positief is) dan draaien ze meestal snel bij. Misschien kan het jou ook helpen! Hier was het een drukken dag vandaag, pff ruim 900 gezinnen zijn komen kijken vandaag. Heel veel nieuwe aanmeldingen dus dat is een goed teken! Ik snap van die ovu testen echt niets, gisteren lichte streepjes vanmorgen ook, vanmiddag niets....omowit! Schiet mij maar lek. Ik dacht dat het positiever moet worden.. (do was het follikel 14 mm dat zou in theorie vandaag of morgen moeten springen...) raar dit!
@ Dream: dankjewel. Het gaat nu wel weer een beetje. Ben bij de apothekerspost geweest, na een belletje met de HAP... HIj heeft weer oordruppels gekregen. Ik hoop dat dit snel gaat werken en zijn gedrag dus ook weer beter gaat worden... @ Djonna: dankjewel meid. Maareuh, welke hormonen bedoel je? Ik ben eten gaan maken en daarna hebben we J.oshua na een driftbui omdat hij geen snoepje kreeg na het eten, naar bed gebracht en heb ik de HAP gebeld. Dit omdat hij al vanaf dinsdag een loopoor heeft en vandaag een aantal keren aangaf dat hij oorpijn had. Ook stinkt z'n loopoor enorm! Meid, ik weet hoe je je voelt. Logisch dat je je even zo voelt. Het had allemaal al zo mooi kunnen zijn en toch... Het doet pijn idd, omdat je zelf ook zo graag wilt... Ook een knuffel voor jou meid! @ Lizzy: hier word al druk geklust ... Vandaag niet, morgen weer . Dit duurt al vanaf woensdag hahaha. Dus het is niet 1 bui meer. Het zijn meerdere buien op een dag en dat al dagen achter elkaar. Zwaar vermoeiend dus... Net bij de HAP oordruppels gehaald. Ik hoop dat deze gaan werken tegen z'n loopoor en pijnlijke oor. En tegelijkertijd dus ook z'n gedrag... @ Mayke: zou je me willen PB-en hoe ik dat moet doen? Welke kleinste dingen je precies bedoelt? Jeetje dat is echt een hele drukke dag zeg!!! Pffffff. Heb je gisteren 1 test gebruikt? Het zou kunnen dat je 'm dan toch gemist hebt, óf dat je lichaam de eisprong uitstelt... Ik zou gewoon even blijven testen en je afscheiding even in de gaten houden...
mamavanJoshua, bedoelde de hormonen die ook vrij komen bij je ongesteld zijn... Ook die kunnen heel vervelend zijn!!!!!
@mamavanjoshua, oja ik zit in ronde 2 en is ons 2e kindje en mijn nod is rond 10 maart! @djonna, ik geloof echt ontzettend dat dit veel pijn doet! En begrijp heel goed dat je vind dat dan soms de wereld zo ontzettend oneerlijk verdeeld is. En ik kan wel zeggen dat het een xtje goed komt, maar dat hoor je waarschijnlijk al vaak. Dit is waarschijnlijk ook wel maar dat neemt niet je gevoel weg. Hopelijk voel je je vandaag weer wat beter!!! @mamavanjoshua, onze zoon klaagde deze week ook al dat zijn oor pijn deed. Dezelfde nacht flink ziek geworden flink gespuugd en diarree... en nu zit hij helemaal onder de kleine rode puntjes.. heel raar! Maar hij gedraagt zich niet meer ziek. Hij eet en drinkt gewoon. Hij heeft wel een kort lontje hahah! dacht ooh de waterpokken maar die bultjes zijn het ene moment zichtbaar en dan weer niet... heel raar. jou zoontje weer opgeknapt????
Goedemorgen Ladies, @Djonna nou ik weet precies hoe jij je voelt... Ik heb het dus ook allemaal even gehad er mee... Het lijkt wel alsof mijn hele omgeving zwanger is... Behalve ik dan.. Mijn zwangere vriendinnetjes doen niks anders meer dan bank zitten, thee drinken en praten over zwanger zijn... Maar goed we gaan er met vol goede moed tegen aan en onze tijd komt ook nog wel... Dikke knuffel... Hier nog weinig te melden want door de irritant lange cyclus heb ik pas begin maart mijn vruchtbare periode.. Dus dat duurt nog wel ff...
Suusjelove; ik herken die verschrikkelijk lange cyclus. Deze zou korter zijn volgend de gyn, maar toch echt geen ovulatie gespot en dat zou dit weekeind eigenlijk wel moeten. grr. Zal dus wel weer gewoon 35/49 dagen worden. balen... Hier een rustig ochtendje, eerst even naar de verjaardag van het zoontje van een vriendin. GEzellig bijkletsen! Vanmorgen waren ze al heel vroeg wakker 5.15(waaah) dus vanmiddag zullen jut en jul wel een dutje gaan doen! Mama en papa ook denk ik mvj; ik pb je straks even! Fijne dag allemaal!!
Hebben degene die een lange cyclus hebben ook de pil gebruikt daarvoor? Ik krijg toch het vermoeden dat het daar aan ligt.. ik heb er 2,5 jaar over gedaan voordat het weer redelijk normaal is 28-35 dagen. Baal ervan dat ik er ooit mee begonnen ben.
Lizzy: Dat is waar, als je er eenmaal voorgaat... duurt wachten heel lang ! Maar ik hoop dat het deze ronde onze ronde mag worden... van iedereen hier ! Mamavanjoshua: En ? hebben de oordruppels gewerkt ? Ik hoop het zo voor je meis... Voel je je trouwens ook weer wat beter als gister ? Djonna: Hoe voel jij je meis...? Suusje: Wachten duurt lang, heel lang ! Danssie: Ik heb vanaf mijn 15e de pil gebruikt en ben nu 23... mijn cyclus is wonder boven wonder eigenlijk vrij normaal... tenminste vind ik... Hier: Gister een gezellig feestje gehad lekker van de wijn genoten nu het nog kan... hihi
Hem dream ik ga straks ook maar eens een lekkere fles opentrekken! Goed idee. Ik heb wel de pil gebruikt 10 jaar lang. Maar ik weet niet of het daardoor komt. Bij ons in de Fam. Heeft iedereen een behoorlijk lange cyclus..
Hey meiden, @ Rensje: ik zet het erin voor je. ... Arm ventje ... Hier is J.oshua de hele dag tot nu toe erg lief geweest en heel goed te pas. Dus die druppeltjes doen goed hun werk ... @ Mayke: ik wacht rustig af op je PB ... @ Dream: ik heb wel 't idee dat de oordruppels werken. Ten eerste loopt het niet zo heel erg meer en is hij nu ook weer veel liever... Ik voel me idd al veel beter. Zat er gisteren echt even helemaal doorheen... Hier net op de wc wéér bloed gespot! Ik snap er echt helemaal niets van!!! Ik hoop dat het vanavond weer weg is, want er moet geklust worden... Maar ik ga morgen sowieso dus wél de huisarts hiervoor bellen... Dan maar telefonische afspraak en dat ik morgenmiddag de uitslag van het bloed op kom halen...
Mayke: Geniet er lekker van ! Mamavanjoshua: Gelukkig merk je dat het helpt & voel jij je beter ! Ow dat is wel raar ja, ik zou ook even de dokter bellen... hoelang ben je al ongi dan ?
@ Dream: ik was 31 januari ongi geworden en dat was netjes na 7 dagen klaar. 2 dagen later had ik alweer bloed!! En 't begint dan ook erg vaak 's morgens met wat slijmerig bloed en dan aan 't eind van de middag is 't bruin en 's avonds helemaal weg. Maarja, ik ben bang dat 't vanavond nog niet weg is, omdat 't nu pas vanmiddag begonnen is... Ik snap er gewoon helemaal niks van...Ik wil hier vanaf... Dus ben bang dat ik toch echt weer contact op moet nemen met de verzekering en dan toch maar naar die kliniek moet...