NODlijst 1 t/m 15 maart

Discussion in 'NOD forum' started by mamavanJ&D, Jan 31, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Chikah: we hebben toch nog geklust gisteravond, maar nu lijken de dijken te zijn doorgebroken... Pfffff. Hoe is 't nu met de kleine man?

@ Leo: nou het is niet zo dat ik 't nooit eerder heb gehad. Ik had vroeger als kind al dat ik 6 weken ongi, 4 weken niet, 3 weken ongi 5 weken niet, 5 weken ongi 2 weken niet en zo verder had... Daarom moest ik destijds ook aan de prikpil, omdat de gewone pil hier niet voor hielp... Maar ik heb dit toen we bezig waren voor J.oshua niet meer gehad volgens mij... Maar dat weet ik niet meer zeker... Maargoed, ik vind 't een eng idee, nu ik weet dat de laatste keer nog een cyste in/op mijn eierstok zat en ik nu zo enorm bloed...

@ Hellen: nou het bloed is gewoon vrolijk weer begonnen vandaag... en 't begint nu steeds meer op een echte menstruatie te lijken...Alweer !!!

@ Missillie: ik gebruik idd nog ovulatietesten, maar nog geen streepje... En met dat bloeden ben ik ook heel bang dat deze er niet gaat komen...En nee, zwanger ben ik niet, toevallig vanmorgen nog een test gedaan... Omo-geel (van het rare plas met bloed hahaha)

@ Mayke: nope... zie hieronder maar...Beterschap met de kids meid!

@ lijst: ik zal morgen de lijst nog even bijwerken, mits een van m'n lijstbuddies het even wil doen vanavond. Ik ben er vanavond niet en moet zo weer weg...

@ Vrouwtje: geeft niet. Bloedverlies: zie hieronder...

Hier vanmorgen om 8.00 uur gelijk gebeld naar de fertiliteitsafdeling. Waren ze nog gesloten! Dus maar gewacht tot 8.45 uur, dus eerst mezelf maar eens aangekleed en daarna J.oshua klaargemaakt enzo...
    Eenmaal klaar weer de fertiliteitsafdeling gebeld, m'n verhaal verteld en erbij gezegd dat ik 't een beetje eng vind, ook omdat er destijds een cyste in/op mijn eierstok zat. Dus gevraagd of ik toch langs kon komen voor een echo. Ze ging even overleggen met de arts en toen ze weer terug kwam, hebben we een afspraak gemaakt voor woensdag om 9.45 uur. Dus het word wel degelijk serieus genomen!
    Ik heb 't voor nu (echt voor nu nog in afwachting van de echo) in mijn templijst neergezet als spotting, maar 't is allang geen spotting meer... De dijken zijn doorgebroken lijkt wel! Heb enorm last van m'n onderrug en wat krampen onderin de buik. Dus alles wat ik altijd bij een menstruatie heb.

De huisarts vanmorgen ook gebeld en daar kon ik om 10.05 uur terecht. Ik zal vertellen waarom. Ik temperatuur natuurlijk elke ochtend... Toen ik nu klaar was, zat dat ding helemaal onder het bloed en dat was niet van de menstruatie, want dat kwam later vanochtend pas... Omdat ik al een tijdje last heb van af en toe jeuk enzo daarachter, heb ik toch maar gebeld. En ja hoor... ik heb een kleine aambei :s...
    Ik heb maar aambeienzalf gekocht die ik na elke stoelgang erop moet smeren en elke ochtend en avond als ik naar bed ga en als ik wakker word...
    Ik schaam me er een beetje voor... En hoopte maar dat niemand (behalve de verkoopster) zag dat ik aambeienzalf kocht...

2. dream4

dream4 Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,749
    0
    0
    mamavanjoshua: Gelukkig wordt je serieus genomen, ben toch wel benieuwd hoe dit verder allemaal gaat... Je hebt in ieder geval de eerste stap genomen door te bellen, goed zo meis !

En voor die aambeienzalf hoef je je echt niet te schamen hoor, er zijn genoeg mensen die hier last van hebben !

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Dream: weet ik, maar toch... Ik ben inderdaad heel erg blij dat ik meteen de fertiliteitsafdeling gebeld heb en niet eerst de huisarts hiervoor... Met hem kwam ik toch niet verder wat dit betreft...

4. volonta

volonta Actief lid

Apr 7, 2011
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden,

Mag ik met jullie mee kletsen? Mijn Nod is op 8 maart. Kan ik dit zelf in de lijst zetten of is er iemand die dit doet? Ondertussen (alweer) ronde vier na een mk.
    Ik ga eens een beetje terug lezen en een beetje kennismaken met jullie!

Liefs Volonta

5. volonta

volonta Actief lid

Apr 7, 2011
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamavanJ.oshua: Voor jou geen makkelijke periode. Zo hevig bloeden en dan ook nog last van een aambei. ALs je leest hoeveel mensen er last van hebben is het niets om je voor te schamen. Toch zou ik er ook niet om staan te springen om ermee door de winkel te lopen. Gelukkig heb je het nu in huis! Succes alvast voor woensdag. Spannend hoor!

@Vrouwtje: Ik las dat jij ook een mk in november hebt gehad. Mag ik vragen hoe ver je was? Drie vlinders zeg, wat heftig. Hoe is het nu met je?

Dat teruglezen is niet zo leuk, ;) allemaal komen vertellen dat we ongesteld zijn.... Dat doen we volgende maand niet meer hoor, allemaal zwanger! ;)

6. volonta

volonta Actief lid

Apr 7, 2011
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Go Girl!

7. volonta

volonta Actief lid

Apr 7, 2011
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik spring er vandaag zomaar bij, dus ik heb veel voorafgaande gesprekstof gemist. Had je ook al weer negatief getest met de ovutest na de mk?

8. May1984

May1984 Lid

Dec 4, 2011
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!
    Ik wil me weer graag aansluiten bij de nieuwe NODlijst, kan iemand me erop zetten? Wij gaat nu voor de 4e ronde, 1e kindje, mmm en nodig is 11/03.
    Thanx!

9. NoLi

NoLi Actief lid

Dec 15, 2011
    367
    0
    0
    Wat een stilte in dit topic (nog)! Normaal gesproken als ik een paar uur niet meer gelezen had, waren er al zeker weer zo'n 5 pagina's om!

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @ vrouwtje72: ik hoop dat de agnus castus je resultaat geeft, meid. Ik bene r tot op heden wel blij mee! Succes deze ronde!

@ mamavanjoshua: pff..nog een aambei ook. Jij valt wel in de prijzen. Gelukkig dat je woensdag wel even gecheckt wordt!

@ Volonta & May: welkom!

@Noli: komt nog, die drukte. Als we allemaal richting ons ei gaan...dan krijg je weer de "zou het hem al zijn"verhalen, de ovutesters komen weer om te vertellen of het streepje al donkerder wordt, klusmomenten worden besproken en dan..in de 2ww wordt het pas écht hysterisch. Dit is de stilte voor de storm ;)

11. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    1,017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Welkom volontair en may!

Hellen; dat klopt idd! Hihi nu is iedereen zich weer aan het opmaken voor de klusweek!

Hier een fijne nacht gehad. Zo de oudste naar school brengen en de jongste en ik gaan samen zwemmen.
    Nog steeds geen ei gezien.. Manlief had ook absoluut geen kluszin vanmorgen.

Gaan jullie nog iets valentijnsachtig doen? Helaas heb ik ouderavond vandaag..

12. Brittney

Brittney Bekend lid

Jul 21, 2011
    594
    0
    0
    Vandaag (hopelijk voor de laatste keer ;) ) ongi geworden en daarmee start ronde 1 :D

Wil iemand mij op de NOD lijst zetten bij 10 maart?

Dat het maar een mooie roze maand mag worden dames :D

13. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    1,017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Welkom Brittney!

14. Brittney

Brittney Bekend lid

Jul 21, 2011
    594
    0
    0
    Dank je wel :D

15. NoLi

NoLi Actief lid

Dec 15, 2011
    367
    0
    0
    @ Hellen: Ah op die manier!! :D

16. Vrouwtje72

Vrouwtje72 Actief lid

Feb 8, 2012
    289
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ MvJ, fijn dat je serieus werd genomen. Das nix zo erg bloeden. Succes woensdag

@ Volonta, welkom en succes deze ronde. Ik was 10 weken zwanger. Bij de 10 weken echo zagen we dat het hartje gestopt was met kloppen bij 8 weken. De klap kwam wel hard aan omdat we 3 weken daarvoor wel een mooie echo hadden met een kloppend hartje. Soms ben ik nog wel verdrietig en vind ik het jammer dat ik niet meer zwanger ben maar ik wil ook niet te veel achterom kijken. We willen er weer helemaal voor gaan, het is alleen een beetje jammer dat mijn cyclus nog een beetje van slag is.

Wel lief dat je het vraagt. Ik begrijp dat jij in nov ook een MK hebt gehad. Heb jij het al een plekje kunnen geven?

@ May, welkom en succes deze ronde

@ Brittney, welkom en succes

17. lobke2

lobke2 Bekend lid

Nov 4, 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Ha dames

Ik heb niets gelezen nog hier! Maar zet mij maar op 11 maart derde ronde eerste kindje

Iemand nog meer lange cyclusse? Hopelijk deze maand eerder mijn nod. Ben ook nu aan het tempe en ga morge beginne met ovutesten. Hoor daar goede resultaten mee

18. dream4

dream4 Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,749
    0
    0
    NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2012

1. (5)
    Mamavanjoshua5109 (3e ronde, 2e kindje, al wel jaar bezig)
    Misillie (6e ronde na MA, 2e kindje)
    Marly87 (2e ronde, 1e kindje)
    Pixie (1e ronde, 2e kindje)
    Danssie (2e ronde, 1e kindje)

2. (4)
    Moisie (17e ronde, 2e kindje)
    Draakje (2e ronde, 1e kindje)
    Ukkie87 (8e ronde, 1e kindje)
    Chikah (3e ronde, 2e kindje)

3. (2)
    Behappy (7e ronde, 1e kindje)
    Mompelientje (10e ronde, 1e kindje)

4. (1)
    LadyM83 (2e ronde, 2e kindje)

5. (2)
    Burningkarma (7e ronde, 2e kindje)
    Mo1984 (3e ronde, 1e kindje)

6. (2)
    Remember (2e ronde, 4e kindje)
    Leo85 (14e ronde, 1e kindje)

7. (1)
    Djonna (2e ronde na MK)

8. (3)
    Marja poortman (8e ronde, 3e kindje)
    Q1987
    Volonta (4e ronde (na mk), 1e kindje)

9. (2)
    Dream4 (4e ronde, 1e kindje)
    Chadee (1e ronde, 2e kindje)

10. (2)
    JaneDo44 (2e ronde, 1e kindje)
    Brittney (1e ronde, 1e kindje)

11. (2)
    May1984 (4e ronde, 1e kindje)
    Lobke2 (3e ronde, 1e kindje)

12. (2)
    Missnien (3e ronde, ... kindje)
    NoLi (3e ronde, 1e kindje)

13. (2)
    Roosje31 (17e ronde, 2e kindje)
    Evira (7e ronde, 1e kindje)

14. (2)
    Mayke1980 (2e ronde, 3e kindje)
    Lizzy14 (ronde zoveel, 1e kindje)

15. (1)
    Vrouwtje72 (2e ronde, 2e kindje)

datumloos (3)
    Hellen1971 (6e ronde, 2e kindje)
    Suusjelove (12e ronde, 1e kindje)
    spinnekop (3e ronde (na ma) 3e kindje)

Totaal: (37)

zwanger (0), ongesteld (0), vlindertje (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), niets doorgegeven (0)

19. dream4

dream4 Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,749
    0
    0
    Welkom nieuwe meiden & succes in deze ronde !

20. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    1,017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Lobke; ik heb ook een lange cyclus. normaal tussen de 35 en 49 dagen.. ik hoop nu wat korter. De gyn zag vorige week donderdag een follikel van 14 mm dat zou duiden op een kortere cyclus deze maand. Maar helaas geen ei gevonden met de ovutesten. Zal vast weer zo'n mega lange cyclus gaan worden helaas.....

Share This Page