@ Burningkarma: ze zei zelfs: Je kunt beter stoppen met temperaturen enzo, want daar word je toch alleen maar gefrustreerd van, want je hebt toch geen cyclus... Ik zei, nou ik word er niet gefrustreerd van hoor! Ik wil gewoon weten wat mijn lichaam doet, punt uit! Ze wil me er blijkbaar gewoon helemaal vanaf hebben om zwanger te worden ofzo... Irritant wicht. Ik was in m'n zwangerschap alles (op 3 kilo na) aangekomen wat ik was afgevallen, maar gelukkig toen geen opmerkingen gehad... FEM-poli is een vrouwenkliniek...Zo heet het gewoon hihihih. @ Missillie: ja dat sowieso... maar hoop stiekem nog wel voor de operatie zwanger te worden hoor... @ Mayke: Ja 't is toch te belachelijk voor woorden hoe er met je omgegaan word? FEM zal idd wel voor female staan hahaha. Maar zo is gewoon de naam van de kliniek. Het is een zelfstandig behandelcentrum voor vrouwen. Veel plezier alvast met de wintersport. @ Moisie: ik ben nog steeds aan het testen met de ovu-testen, ondanks dat ik vloeide en had vanmorgen een aardig dikke streep... Nu lijkt mijn bloed minder te worden, dus als hij morgen nu nog dikker word, dan gaat er echt geklust worden...
@ Mompelientje You go girl!!!! Als het maar leuk is! Hopelijk is plan B dan niet meer nodig! @ Missillie Veel plezier vanavond @ Strijkkraal Welkom, maar had je liever niet hier gezien! Kl*te zeg bah! @ Mama van Joshua Fijn dat je zo snel terecht kunt! Ik hoop wel dat die operatie nog even uitgesteld moet worden hoor, dat zal mooi nieuws zijn. Wat een muts zeg, ik zeg zoete wraak ofwel lekker zwanger worden! Hopelijk morgen een dikke vette streep op de ovu test, bloed weg en het heeeeeeel gezellig maken met je man. Drukke week gehad maar nu nog 1 dagje en dan ..VAKANTIE!!!! Heerlijk hoor, heb er zin in. Inmiddels begonnen met de ovu testen maar verder dan een bijna onzichtbaar streepje kom ik niet, hopelijk ga ik die knaller wel zien deze maand. Het gekke is wel dat ik wel al vruchtbaar slijm heb, maar dus nog geen dikker wordend lijntje op de ovutest . Toch gewoon druk aan de klus, maar dat is sinds het stoppen met de pil (en dus mijn enorme libido) absoluut geen straf . Trusten allemaal!
Ben weer even online, ben sinds gisterochtend in de lappenmand met heel plotse en vrij ernstige evenwichtsklachten. Ze denken een virus op mijn evenwichtsorgaan. Ben de hele dag vreselijk naar. Was even online omdat ik iets móest regelen, maar ik duik weer snel in bed. Eén voordeel: van dit virus heb ik geen koorts, dus ik kan goed blijven tempen...
Beterschap Hellen!!!! Hier staat een drukke dag voor de deur, Lynn naar school (carnaval jeuj..) en daarna snel naar het werk waar een enorme berg nakijkwerk ligt. Vandaag zijn mijn schoonouders bij ons in huis. Erg fijn!!
hee meiden, ik zag dat ik nog niet op de lijst stond! mijn nod is 10 maart en is voor 2e ronde en 2e kindje!!!! zou iemand me willen toevoegen??
NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2012 1. (5) Mamavanjoshua5109 (3e ronde, 2e kindje, al wel jaar bezig) Misillie (6e ronde na MA, 2e kindje) Marly87 (2e ronde, 1e kindje) Pixie (1e ronde, 2e kindje) Danssie (2e ronde, 1e kindje) 2. (4) Moisie (17e ronde, 2e kindje) Draakje (2e ronde, 1e kindje) Ukkie87 (8e ronde, 1e kindje) Chikah (3e ronde, 2e kindje) 3. (3) Behappy (7e ronde, 1e kindje) Mompelientje (10e ronde, 1e kindje) Kittycat69 (7e ronde, 1e kindje) 4. (1) LadyM83 (2e ronde, 2e kindje) 5. (2) Burningkarma (7e ronde, 2e kindje) Mo1984 (3e ronde, 1e kindje) 6. (2) Remember (2e ronde, 4e kindje) Leo85 (14e ronde, 1e kindje) 7. (1) Djonna (2e ronde na MK) 8. (3) Marja poortman (8e ronde, 3e kindje) Q1987 Volonta (4e ronde (na mk), 1e kindje) 9. (2) Dream4 (4e ronde, 1e kindje) Chadee (1e ronde, 2e kindje) 10. (3) JaneDo44 (2e ronde, 1e kindje) Brittney (1e ronde, 1e kindje) Rensje (2e ronde, 2e kindje) 11. (2) May1984 (4e ronde, 1e kindje) Lobke2 (3e ronde, 1e kindje) 12. (2) Missnien (3e ronde, ... kindje) NoLi (3e ronde, 1e kindje) 13. (2) Roosje31 (17e ronde, 2e kindje) Evira (7e ronde, 1e kindje) 14. (2) Mayke1980 (2e ronde, 3e kindje) Lizzy14 (ronde zoveel, 1e kindje) 15. (1) Vrouwtje72 (2e ronde, 2e kindje) datumloos (4) Hellen1971 (6e ronde, 2e kindje) Suusjelove (12e ronde, 1e kindje) spinnekop (3e ronde (na ma) 3e kindje) Susyq (8e ronde, 1e kindje) Totaal: (39) zwanger (0), ongesteld (0), vlindertje (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), niets doorgegeven (0) Rensje erbij gezet op 10 maart.
@mamavanjoshua: oke, dus jij bent wel gewoon doorgegaan met de ovutesten? Hoelang gebruik jij ze al? En zie je dan ook daadwerkelijk verschil tussen de streepjes? Misschien zit er toch een verband tussen een het bloeden en een eisprong? @Chikah: wat lekker dat je vakantie hebt na vandaag! Ga je nog weg? @Hellen: O, dat klinkt naar! Beterschap.
@ MvJ, fijn dat op de echo alles goed was, toch weer een geruststelling. Goed dat je je niet hebt laten kisten en nu een afspraak hebt staan bij een poli waar ze je wel willen helpen @ Burningkarma, Goed dat je gestopt bent met roken. 5 weken al, volhouden hoor!! @ Mayke, ik heb ook de testen van babyboom. De strepen blijven bij mij ook heel licht maar bij een LH piek knallen de strepen er wel vanaf. @ Moisie, wat gek dat bloedverlies, kan het een eisprongbloeding zijn? @ chikah, hopelijk al die knaltest, ik heb soms ook al 5 dagen vruchtbaarslijm voordat ik die knaltest hebt @ Hellen, beterschap!! @ Hier, Hiep Hiep Hoera, mijn dochter is vandaag 1 geworden. Ik ben er een beetje emotioneel van. Je gedachten gaan toch terug naar de bevalling en naar het eerste contact. Vandaag komt mijn vriend eerder thuis en dan gaan we een cadeau voor haar kopen en taart eten natuurlijk. Zondag vieren we het met vrienden en familie
hallo dames ik mag van de lijst af... kom net uit azm en ons project Baby gaat wel nog ff duren... we komen in aanmerking voor IVF/ICSI... Wachttijd van 3/4 maanden... We hebben wel op 28 februari een intake gesprek met de ivf arts...
Haai..mien draaikop hier. Die medicijnen ( overigens vooral voorgeschreven bij meniere) doen nog niet zoveel. En ik word een beetje bang dat ik ze wellicht lang moet slikken, want als ik inet opga en mijn klachten intik, kom ik uit bij allerlei langdurige duizeligheidsproblemen. Ze zijn vrijwel allemaal van voorbijgaande aard, maar soms dus wel langdurig. Zolang ik die medicijnen slik is zwanger worden geen optie. Dus ik hoop en duim, dat ik er snel vanaf ben, want als mijn ei weer redelijk vroeg is, verwacht ik dat over een dag of 8-9. Dan moet ik dus wel klaar zijn met de medicijnen, anders is het een verloren ronde. En dat is met mijn leeftijd best wel rampzalig. Maar goed. Sorry dat ik niet inga op wat jullie vertellen, de letters dansen voor mijn ogen dus ik ga weer ff plat.
NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2012 1. (5) Mamavanjoshua5109 (3e ronde, 2e kindje, al wel jaar bezig) Misillie (6e ronde na MA, 2e kindje) Marly87 (2e ronde, 1e kindje) Pixie (1e ronde, 2e kindje) Danssie (2e ronde, 1e kindje) 2. (4) Moisie (17e ronde, 2e kindje) Draakje (2e ronde, 1e kindje) Ukkie87 (8e ronde, 1e kindje) Chikah (3e ronde, 2e kindje) 3. (3) Behappy (7e ronde, 1e kindje) Mompelientje (10e ronde, 1e kindje) Kittycat69 (7e ronde, 1e kindje) 4. (1) LadyM83 (2e ronde, 2e kindje) Chantal1985 (34e ronde, 1e kindje) 5. (2) Burningkarma (7e ronde, 2e kindje) Mo1984 (3e ronde, 1e kindje) 6. (2) Remember (2e ronde, 4e kindje) Leo85 (14e ronde, 1e kindje) 7. (1) Djonna (2e ronde na MK) 8. (3) Marja poortman (8e ronde, 3e kindje) Q1987 Volonta (4e ronde (na mk), 1e kindje) 9. (2) Dream4 (4e ronde, 1e kindje) Chadee (1e ronde, 2e kindje) 10. (3) JaneDo44 (2e ronde, 1e kindje) Brittney (1e ronde, 1e kindje) Rensje (2e ronde, 2e kindje) 11. (2) May1984 (4e ronde, 1e kindje) Lobke2 (3e ronde, 1e kindje) 12. (2) Missnien (3e ronde, ... kindje) NoLi (3e ronde, 1e kindje) 13. (2) Roosje31 (17e ronde, 2e kindje) Evira (7e ronde, 1e kindje) 14. (2) Mayke1980 (2e ronde, 3e kindje) Lizzy14 (ronde zoveel, 1e kindje) 15. (1) Vrouwtje72 (2e ronde, 2e kindje) datumloos (4) Hellen1971 (6e ronde, 2e kindje) Suusjelove (12e ronde, 1e kindje) spinnekop (3e ronde (na ma) 3e kindje) Susyq (8e ronde, 1e kindje) Totaal: (40) zwanger (0), ongesteld (0), vlindertje (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), niets doorgegeven (0) Ha meiden, mag ik ook meekletsen? Ik zit in de MMM, vandaag te horen gekregen dat wij zondag onze 3e IUI behandeling krijgen, wat betekent dat mijn NOD op 4 maart uitkomt! Ik ben benieuwd of 3x scheepsrecht is, na 33 rondes zijn we wel een keer aan de beurt vind ik... Maar ja, heb je niets over te zeggen hè?
Je moet een hoop geduld hebben SuusjeLove, maar hoop dat het zich dubbel en dwars laat terug betalen! Heel veel succes toegewenst! @ Chantal85: Dan mag je inderdaad wel eens aan de beurt wezen, ik duim voor je!
@ SuusjeLove veel succes! Wel jammer van de wachtlijst.. Hopelijk snel raak voor jullie! @ chantal85 ik vind ook dat je nu wel eens aan de beurt bent dan hoor! Als het zo zou werken zou ik graag deze ronde opgeven voor je.. Pff 33 rondes.. Ik vind 14 al lang.. Ik duim in ieder geval ook superhard mee voor jullie dat dit de laatste ronde maar mag zijn! Hier: Vandaag bij de huisarts geweest, wat een fijn mens is dat toch Voel me in ieder geval alles behalve afgescheept Man formulier mee voor zaadonderzoek, ik formulier mee voor soa-test om uit te sluiten dat er wat speelt.. Ik hoef van haar in ieder geval niet te tempen omdat ik zo'n regelmatige cyclus heb en m'n eisprong voel.. Wel fijn dat ze gelijk met ons mee wilde denken en hopelijk is het gewoon allemaal goed, maar voelt wel goed dat er in ieder geval naar gekeken wordt.. Ben in een supergoeie bui vandaag En m'n 1e ovutestje gedaan om toch ff te kijken of eisprong daar ook zichtbaar op is.. Vandaag nog maar een heel licht streepje, kijken of ie de komende dagen donkerder wordt.. Ben benieuwd of mijn gevoel klopt
Hey meiden, @ Hellen, tjonge zeg, hoop dat de medicatie een deze dagen aanslaat en je er dus weer snel mee kan stoppen, suc6 en beterschap! @ Suus,....tjonge dat is ook wat, wel "fijn" dat jullie de MMM in gaan, maar wel rot dat het uberhaupt nodig is. Hoop dat jullie een goed gesprek zullen hebben de 28e en daarna vlot aan de buurt zijn mat gelijk een super resultaat. *knuf* @ Chantal, Tjonge zeg ronde 34....Poeh wat moet dat zwaar zijn, wens dat jullie deze maand echt aan de buurt mogen zijn!!! Suc7! Hier vandaag een posi ovu test, knalde echt van het schermpje af en komt ook overeen met de ovu pijnen die ik NU heb, ondanks de pijnen toch even knuffelen vanavond natuurlijk.....Wie wat moois wil hebben,....moet pijnlijden hahahah, nu en over 8 maanden weer Hele fijne avond allemaal
@ suus, sterkte! Balen dat je moet wachten! hopen dat de 1e kans jullie baby wordt! @ Hellen, sterkte met de duizeligheid! hopen dat het snel over is, lijkt me erg rot! @Leo85 Fijn dat je huisarts vertrouwen geeft! Dat kan ook wel anders. Hopen dat je verder komt met de antwoorden! @MvJ Ik heb het gemist wat voor operatie je precies krijgt. Al een datum? @vrouwtje 72 Gefeliciteerd met je dochtertje! ff vraagje. Wat voel je precies als je ei springt? Ik heb er eigenlijk nooit op gelet, misschien voel ik het ook wel niet. Maar duurt dat de hele dag? is het een uurtje? kan het ook alleen 's nachts? (HELP! dan slaap ik hoor!) Kortom: wat voel je precies? en hoe lang houd dat aan? Ben benieuwd naar de verhalen! btw ik voel nu een soort steek aan de linkerkant en heb rekbaar slijm, goed teken lijkt me Zijn jullie ook allemaal aan de foliumzuur en vitamine D of een vitaminetablet voor de zwangere vrouw? en kijk je uit met wat je eet? (geen alcohol, en alle andere dingen die niet mogen bij zwangerschap )
Heb net geklust. Het duurde 90 minuten... Hahaha! Maar toch klaargekomen he! Hij was klaar met school om 12 uur en toen hoppa meteen in bed beland. Dat mag ook wel, na 4 dagen geen sex. Maar het was geen klunzige sex, maar we experimenteerde een beetje wat we leuk vinden. En nee, geen latex pakje aan de pas, het zon scheen. Ik vind geile sex gebeuren toch wel iets voor een avond na veel wijn, maar dit keer hadden gewoon nuchtere leuke sex. Hij vond me weer te waterig, maar we bleven doorgaan. Uiteindelijk werd ik wel droog, maar we hebben een uitkomst gevonden! Namelijk dit!!! Sasmar Conceive Plus 3 Pack En toen kwam ie klaar haha!
Pff...sex is hier alweer 3 weken geleden (!!!) hij is nog druk nom hier zijn plekje te vinden, mijn ongi kwam ertussendoor en nu ben ik nog te ellendig om te sexen ook. Gaat lekker zo Zij die aan de slag kunnen: Sucsex!!!
Chantal: Welkom ! Wow 33e ronde, ik vind gewoon dat dit jullie ronde moet worden. Succes meis ! Remember: Succes met knuffelen ! Mompelientje: Wat vertel je het weer lekker in geuren en kleuren, heerlijk Maar het is in ieder geval gelukt en dat is het belangrijkste. Ik hoop dat hier een wondertje uit ontstaat ! Danssie: Ik voel mijn eisprong eigenlijk nooit... maar er zijn hier denk ik wel meiden die het wel voelen en je vraag kunnen beantwoorden Hellen: Bij ons is het ook alweer een week geleden, dat vind ik eigenlijk al lang. Maar ik begin nu weer op te knappen dus van het weekend gaat het knuffelen wel weer beginnen (hoop ik) Ik hoop dat bij jou de zin ook snel komt...!