Hallo...hier Ben ik dan Kon niet wachten om weer op een lijst te staan. Mijn NOD Is 1 Maart 1e ronde 2e kindje Zou iemand mij op de lijst willen zetten? Ik Ben op mobiel.
NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2012 1. (5) Mamavanjoshua5109 (3e ronde, 2e kindje) Misillie (6e ronde na MA, 2e kindje) Bo12 (3e ronde na 2 mk, 3e kindje) Marly (2e ronde, 1e kindje) Pixie (1e ronde, 2e kindje) 2. (2) Moisie (17e ronde, 2e kindje) Draakje (2e ronde, 1e kindje) 3. (0) 4. (0) 5. (1) Burningkarma (7e ronde, 2e kindje) 6. (0) 7. (0) ] 8. (0) 9. (0) 10. (1) JaneDo44 (2e ronde, 1e kindje) 11. (0) 12. (0) 13. (0) 14. (0) 15. (0) datumloos (0) Totaal: (9) zwanger (0), ongesteld (0), vlindertje (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), niets doorgegeven (0)
@ Draakje: Ik heb je op de lijst gezet ... Welkom @ Pixie: jij ook welkom . Je staat erop . Hier vanmorgen 6 buisjes bloed geprikt. Pfoe... op een gegeven moment ging die buis echt pijn doen... Daarna weer op de fiets terug... Maar manmanman, wat was het koud... Mijn zoontje begon op een gegeven moment weer te huilen van de kou... Arm mannetje... Hij had maillot aan, joggingbroek én nog een gevoerde broek en nog een extra paar sokken. Bovenkant had hij een coltruitje aan, met daaroverheen een fleecetrui en een vest en dan z'n winterjas... En nog had hij het koud... Arm mannetje... Maarja, hij zit natuurlijk ook alleen maar stil... Eenmaal thuis heb ik de laptop aangezet en hup meteen opzoek gegaan naar een skipak... Heb er 1 kunnen bestellen voor bijna 20 euro, inclusief verzendkosten.
Hallo Allemaal, Ik ga graag mee op dit wachtbankje! Ik denk dat mijn NOD rond 14 maart zal liggen. Kan wat eerder of later zijn ivm mijn wisselende cyclus. Op dit moment ben ik nog aan het bijkomen van de miskraam. De Gyn zei dat het er nu goed uit ziet en we in principe gelijk weer zwanger kunnen worden. We ontdekte een paar weken terug dat we onverwacht in verwachting waren van een 3e hummeltje. Helaas is dit dus mis gegaan, nu wel helemaal overtuigd dat er toch nog ruimte genoeg is voor een 3e! Dus even het bloeden afwachten en dan gaan we er weer voor! Hopelijk is het ons nog een keer gegeven om zo'n lief hummeltje in onze armen te sluiten!
Op zich de goede lijst denk ik, maar je mag de quote ervoor en erna even weghalen en de aantallen aanpassen volgende keer. MMJ het is koud hè? Brrr...
NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2012 1. (5) Mamavanjoshua5109 (3e ronde, 2e kindje) Misillie (6e ronde na MA, 2e kindje) Bo12 (3e ronde na 2 mk, 3e kindje) Marly (2e ronde, 1e kindje) Pixie (1e ronde, 2e kindje) 2. (2) Moisie (17e ronde, 2e kindje) Draakje (2e ronde, 1e kindje) 3. (0) 4. (0) 5. (1) Burningkarma (7e ronde, 2e kindje) 6. (0) 7. (0) 8. (0) 9. (0) 10. (1) JaneDo44 (2e ronde, 1e kindje) 11. (0) 12. (0) 13. (0) 14. (1) Mayke1980 (2e ronde, 3e kindje) 15. (0) datumloos (0) Totaal: (10) zwanger (0), ongesteld (0), vlindertje (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), niets doorgegeven (0)
Tnks Bo! Ik zie dat jullie ook voor een 3e kindje gaan! En dat jij helaas ook al een miskraam achter de rug hebt. Hopelijk kleuren we deze maand samen roze voor de 3e!
Hey meiden, @ Mayke: bijna goed hahaha. Nog ff de quote weghalen... @ Bo: jaaaa het is echt koud... Ben blij dat ik een skipak heb kunnen vinden. En nog via marktplaats een paar snowboots voor 'm dus dan is hij er in iedergeval klaar voor... Moet zelf eigenlijk ook nog snowboots hebben... Thanks voor het goedzetten van de lijst ... Ik ga ook voor roze deze maand!!! ... Zou wel leuk zijn... volgens de berekeningen zou ik op de verjaardag van schoonmoeder eisprong moeten hebben... Maar ik volg 't toch allemaal met tempen en ovu-testen...
NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2012 1. (5) Mamavanjoshua5109 (3e ronde, 2e kindje) Misillie (6e ronde na MA, 2e kindje) Bo12 (3e ronde na 2 mk, 3e kindje) Marly (2e ronde, 1e kindje) Pixie (1e ronde, 2e kindje) 2. (2) Moisie (17e ronde, 2e kindje) Draakje (2e ronde, 1e kindje) 3. (1) Behappy (8e ronde, 1e kindje) 4. (0) 5. (1) Burningkarma (7e ronde, 2e kindje) 6. (0) 7. (0) 8. (0) 9. (0) 10. (1) JaneDo44 (2e ronde, 1e kindje) 11. (0) 12. (0) 13. (0) 14. (1) Mayke1980 (2e ronde, 3e kindje) 15. (0) datumloos (0) Totaal: (11) zwanger (0), ongesteld (0), vlindertje (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), niets doorgegeven (0) Behappy, welkom. Je staat erop
Goedemorgen allemaal! Heerlijk dit winterweer! Wij hebben al geschaatst met de kinderen. We wonen aan het water dus de ijsbaan ligt in de voortuin. De sfeer is altijd zo gezellig in de straat, iedereen op het ijs, alle kinderen druk aan het sleeen, en de vaders voelen zich ineens allemaal ijsmeesters Al moet ik zeggen dat het wel super is dat ze de ijsbaan al schoon hebben gemaakt! Nu eerst even tijd voor een warme choco! Hebben jullie nog leuke weekeind plannen? Vanavond hebben we nog een feestje bij vrienden, altijd gezellig! fijne dag! Groetjes, Mayke
@ Behappy: welkom meid! Je hebt alleen de quote niet weggehaald, waardoor we nu niets met die lijst kunnen doen... @ lijst: wie wil mij helpen met de lijst bijhouden? Moisie dus. Ik denk nog 1 persoon erbij en dan is 't wel genoeg toch? @ Marly87: zal 't er dadelijk opzetten @ Mayke: hier lekker met de slee bezig geweest met mijn zoontje en manlief op 't ijs. Heerlijk. Geweldig... Hij vond 't helemaal geweldig... Morgen gaan we weer en dan komen opa en oma ook gezellig even kijken .
NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2012 1. (5) Mamavanjoshua5109 (3e ronde, 2e kindje) Misillie (6e ronde na MA, 2e kindje) Bo12 (3e ronde na 2 mk, 3e kindje) Marly87 (2e ronde, 1e kindje) Pixie (1e ronde, 2e kindje) 2. (2) Moisie (17e ronde, 2e kindje) Draakje (2e ronde, 1e kindje) 3. (1) Behappy (7e ronde, 1e kindje) 4. (0) 5. (1) Burningkarma (7e ronde, 2e kindje) 6. (1) Remember (2e ronde, 4e kindje) 7. (0) 8. (0) 9. (0) 10. (1) JaneDo44 (2e ronde, 1e kindje) 11. (0) 12. (0) 13. (0) 14. (1) Mayke1980 (2e ronde, 3e kindje) 15. (0) datumloos (0) Totaal: (12) zwanger (0), ongesteld (0), vlindertje (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), niets doorgegeven (0)
Hoi meiden, Ik ben vandaag ook op rood gegaan, maar geen stress was pas ronde 1 en heb al vanaf het begin het idee dat wij een kindje in nov mogen krijgen.....waarom???? geen idee hahahahaha Ik ga het hier proberen bij te houden, zal wel even wennen zijn want ben nog druk aan het duimen voor de meiden uit mijn vorige NOD-lijst hahahaha. MamavanJoshua, mag ik op 6 maart, 2e ronde, 4e kindje