Hihihihi. Ik hoop het zo! Eergisteren hadden we geklust en we hebben nog steeds een positieve ovu-test. Dus vanavond klussen en morgen verwacht ik m'n eisprong
Ik sta op de lijst voor de 13e Kan bijna niet wachten op het einde van m'n ongi zodat ik weer met m'n ovu testjes en klussen kan beginnen. Hebben jullie sinds jullie bezig zijn met zwanger worden ook nog meer hekel aan je ongi gekregen?! Het is nu een beetje dubbelop: een lichamelijke ongemak en weten dat je niet zwanger bent :x
@ Nathalias: jaa...herkenbaar. Het voelt toch een beetje als falen. En ik vind het benauwend, wantg als 40-jarige voelt elke maand datg het niet lukt ( of misschien kan, zoals deze maand door medicijngebruik) als een zeer gemiste kans. Hier gaat het ietsjes beter, maar na douchen en aankleden zag ik de wereld weer aan voor een pannenkoek. maar het is al beter dan begin vorige week, toen dacht ik af en toe echt dat ik van de wereld afviel. morgen hoor ik van de apotheek of deze maand veilig of niet geklust kan worden. En dat wordt tijd, want ik merk een toename van slijmverlies en ook al blijven de ovutesten nog zo goed als wit, ik wéét dat het soms ineens "boem" kan zijn. En sinds ik die zwanger worden vitaminen slik, zijn mijn cyclussen ook korter. Maar goed...mijn ziekzijn van de afgelopen week kán mijn ei ook nog doen verschuiven...
hee lieve meiden, lees bijna iedere dag wel even mee hoe het met jullie is! Maar zal nu niet zoveel reageren. Ik wil bewust niet zoveel mee bezig zijn deze maand omdat ik merkte dat dit niet goed is!!! Ook zal voor ons de komende 2 maanden wat rustiger zijn, we gaan er nog wel voor maar wel op een lager pitje. Als ik dan toch zwanger zou worden zijn we er heel blij mee, maar is het niet zo is het ook totaal geen probleem. Wij krijgen namelijk nov dec ons huis opgeleverd. Tja en is natuurlijk niet super ideaal als ik dan uitgeteld ben. Vandaar dat we deze 2 aankomende maanden een beetje voor spek en bonen doen haha!! Maar is het wel zo dat we zwanger raken dan lost het zich ook wel weer op. Kunt toch niet alles plannen. dus meiden veel succes en lees absoluut mee!!!
Hallo meiden, Mag ik ook op de lijst voor 9 maart! Het is voor ons de 7e ronde 2 kindje na 2 mk laatste mk betrof partiele mola zwangerschap!! Ik heb ook nog een vraagje meiden, misschien zijn er hier dames die mij kunnen helpen!! Ik test altijd met clearblue ovluatie testen. Nu heb ik tot op de dag van vandaag me ei nog niet gevonden! Nu ben ik dus wel sinds vrijdag verkouden! Kan het daardoor langer duren voordat je je ei krijgt!? Want ik dacht dus vanmorgen nou dan temp ik maar even?? Ik heb dit al 7 maanden gedaan maar ik ben even gestopt omdat ik even rust wilde hebben! Maar ik dus vanmorgen wel even getempt, en nu is hij dus gewoon 37.2! Dat is hij dus ook altijd na mijn ei!! Dus nu twijfel ik of ik hem niet al gehad heb?? Aan mijn afscheiding denk ik bijna van wel, aangezien ik al creamy terwijl ik normaal dat na me ei heb en voor me ei altijd heel veel waterig afscheiding! Maar ik heb dus niet zoals normaal 1 dage mega buikpijn gehad, wat dus normaal me eisprong is! Is er iemand die mij kan helpen, is het mogelijk dat ik dus me ei later krijg door mijn verkoudheid?? Maar vanwaar dan mijn temp op 37.2!! Als ik koorst zou hebben zou hij hoger zijn toch/?
Hallo dames, Ik zou me graag bij jullie willen voegen Ik zal me even voorstellen: Over 2 weekjes word ik 22, mijn vriend is 29. Een paar maanden geleden kwamen wij er per toeval achter dat ik door de pil heen ovuleerde. Vanaf dat moment hebben we besloten ervoor te gaan ^^ Zou iemand mij op de lijst willen zetten? NOD 5 maart, 1e ronde 1e kindje Dankjulliewel
@ MamavanD (hoi! jammer je hier weer te zien) Door ziekte, stress, slaapgebrek zelfs, kun je inderdaad later je ei hebben. Je kunt natuurlijk wat koortsig zijn door je verkoudheid. En creamy vóór jer ei kan ook prima. Kijk het even aan, sommige maanden kunnen gewoon heel verwarrend verlopen! @ nieuwe dames: hoi! welkom en sucsex @ hier: rare hoge temp. Maar ik zag in FF dat ik dat wel vaker heb ik de dagen voor mijn echt vruchtbare periode begint. Net antwoord gehad van de apotheker over mijn medicatie: als het toch niet echt lijkt te helpen adviseert ie te stoppen en hij geeft aan, dat er nog noog degelijk onderzoek is gedaan na de effecten op een eerste trimester zwangerschap. Maar dat er van de gevallen waarbij iemand zwanger werd met dit medicijn, geen nadelige effecten zijn aangetroffen. Dus ik stop ermee en denk dat we deze ronde dus nog gewoon mee kunnen doen. ik heb voor de zekerheid wel even gevraagd, hoe lang het spul in mijn bloedbaan aanwezig blijft, maar verwacht geen problemen
Heleen idd jammer jou ook hier weer te zien! Maar het zou dus kunnen komen door mijn verkoudheid! Nou we wachten het wel even af, Ik heb weer extra testen besteld!Dus dan maar even bekijken wat er gebeurd!
Yess.....groen licht! De apotheker geeft aan, dat het na 24 uur volledig uit mijn lichaam is. Mijn ovutesten doen nog niets, dus we kunnen deze maand toch gewoon meedoen
@Helen1971: Jeej dat kun je nu weer aan de slag en is er geen maand verloren gegaan Bedankt voor de welkoms en dat er maar veel roze in de lijst staat binnenkort!
na een paar maanden afkicken van zp wil ik toch wel weer graag op de lijst. Wie wil mij toevoegen? Zit in ronde 13 voor eerste kindje, MMM en NOD is waarschijnlijk 11 maart.
Hallo dames! Ik heb de vorige ronde ook meegaan met de NODlijst, alleen kon ik de hoeveelheid berichten neeit bijhouden. Toch vind ik het leuk/fijn om mee te doen emt weer een NOD lijst. Dus af en toe zal ik ook reageren, maar heel vaak lukt niet zo goed. Willen jullie mij erbij zetten? NOD 6 Maart (15e ronde, 1e kindje)
welkom nieuwe dames en terugkerende dames, Iedereen weer veel succes gewenst. Op naar een mooie roze lijst.
Inderdaad op naar een roze lijst straks in maart Ik zelf heb er een hard hoofd in. Ben op dag 10 begonnen met ovu-testen maar tot nu toe nog geen positieve in handen gehad. Ik hoop toch maar dat ik steeds verkeerd getest heb ( toch teveel gedronken of iets) of het verkeerde moment steeds getest. Heeft iemand daar misschien ervaring mee? Nou ja, we zullen zien