NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2012 1. (6) Mamavanjoshua5109 (3e ronde, 2e kindje, al wel jaar bezig) Misillie (6e ronde na MA, 2e kindje) Marly87 (2e ronde, 1e kindje) Pixie (1e ronde, 2e kindje) Danssie (2e ronde, 1e kindje) Kinderwens2012 (ronde 12 / 1e ronde na MK, 1e kindje) 2. (3) Moisie (17e ronde, 2e kindje) Draakje (2e ronde, 1e kindje) Ukkie87 (8e ronde, 1e kindje) 3. (3) Behappy (7e ronde, 1e kindje) Mompelientje (10e ronde, 1e kindje) Kittycat69 (7e ronde, 1e kindje) 4. (3) LadyM83 (2e ronde, 2e kindje) Chantal1985 (34e ronde, 1e kindje) Chikah (3e ronde, 2e kindje) 5. (3) Burningkarma (7e ronde, 2e kindje) Mo1984 (3e ronde, 1e kindje) anoniemass (1e ronde, 1e kindje) 6. (3) Remember (2e ronde, 4e kindje) Leo85 (14e ronde, 1e kindje) iellie (15e ronde, 1e kindje) 7. (1) Djonna (2e ronde na MK) 8. (3) Marja poortman (8e ronde, 3e kindje) Q1987 Volonta (4e ronde na MK, 1e kindje) 9. (4) Dream4 (4e ronde, 1e kindje) Chadee (1e ronde, 2e kindje) Doortje81 (12e ronde, 1e kindje) Mamavand (7e ronde na 2 MK, 2e kindje) Icequeen (6de ronde, 1ste kindje) 10. (4) JaneDo44 (2e ronde, 1e kindje) Brittney (1e ronde, 1e kindje) Rensje (2e ronde, 2e kindje) aukje1980 (3e ronde, 2e kindje) 11. (4) May1984 (4e ronde, 1e kindje) Lobke2 (3e ronde, 1e kindje) Denise23 (6e ronde, 2e kindje) itsme82 (13e ronde, 1e kindje) 12. (2) Missnien (3e ronde, ... kindje) NoLi (3e ronde, 1e kindje) 13. (3) Roosje31 (17e ronde, 2e kindje) Evira (7e ronde, 1e kindje) Nathalias (ronde 5, 1e kindje) 14. (3) Mayke1980 (2e ronde, 3e kindje) Lizzy14 (ronde zoveel, 1e kindje) Gesina (ronde 12, 1e kindje) 15. (2) Vrouwtje72 (2e ronde, 2e kindje) Diana75 (16e ronde, 1e kindje) datumloos (4) Hellen1971 (6e ronde, 2e kindje) Suusjelove (12e ronde, 1e kindje) spinnekop (3e ronde (na ma) 3e kindje) Susyq (8e ronde, 1e kindje) Totaal: (51) zwanger (0), ongesteld (0), vlindertje (0), MMM (1), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), niets doorgegeven (0)
Ik had vandaag een ovu test gedaan, zag wel heeeeeeel licht een tweede streepje. Morgen dus nog eens testen en vanavond al wat klussen met manlief!
Nou mijn ovu testen zijn nog steeds negatief!@ Dus maar weer nieuwe gekocht hoop dat het goed komt! En dat ik me ei dan wel morgen ofzo heb! Anders heb ik een hele lange cyclus! Ik zit nu op dag 12 En hoop toch wel dat ik hem morgen heb dan! Maar ben bang van niet! Ik heb nog bijna gen afscheiding! Het lijkt net of me ei al geweest is!! Nou ja we zien ook wel morgen en overmorgen nog maar eens tesetn! En als hij dan nog nega is dan weet ik het ook niet meer! We zullen zien!
NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2012 1. (6) Mamavanjoshua5109 (3e ronde, 2e kindje, al wel jaar bezig) Misillie (6e ronde na MA, 2e kindje) Marly87 (2e ronde, 1e kindje) Pixie (1e ronde, 2e kindje) Danssie (2e ronde, 1e kindje) Kinderwens2012 (ronde 12 / 1e ronde na MK, 1e kindje) 2. (3) Moisie (17e ronde, 2e kindje) Draakje (2e ronde, 1e kindje) Ukkie87 (8e ronde, 1e kindje) 3. (3) Behappy (7e ronde, 1e kindje) Mompelientje (10e ronde, 1e kindje) Kittycat69 (7e ronde, 1e kindje) 4. (3) LadyM83 (2e ronde, 2e kindje) Chantal1985 (34e ronde, 1e kindje) Chikah (3e ronde, 2e kindje) 5. (5) Burningkarma (7e ronde, 2e kindje) Mo1984 (3e ronde, 1e kindje) anoniemass (1e ronde, 1e kindje) Lisanne (4e ronde, 2e kindje) Shiva1986 (3e ronde. 1e kindje) 6. (3) Remember (2e ronde, 4e kindje) Leo85 (14e ronde, 1e kindje) iellie (15e ronde, 1e kindje) 7. (1) Djonna (2e ronde na MK) 8. (4) Marja poortman (8e ronde, 3e kindje) Q1987 Volonta (4e ronde na MK, 1e kindje) sweetdreams (2e ronde, 2e kindje) 9. (5) Dream4 (4e ronde, 1e kindje) Chadee (1e ronde, 2e kindje) Doortje81 (12e ronde, 1e kindje) Mamavand (7e ronde na 2 MK, 2e kindje) Icequeen (6de ronde, 1ste kindje) 10. (4) JaneDo44 (2e ronde, 1e kindje) Brittney (1e ronde, 1e kindje) Rensje (2e ronde, 2e kindje) aukje1980 (3e ronde, 2e kindje) 11. (4) May1984 (4e ronde, 1e kindje) Lobke2 (3e ronde, 1e kindje) Denise23 (6e ronde, 2e kindje) itsme82 (13e ronde, 1e kindje) 12. (2) Missnien (3e ronde, ... kindje) NoLi (3e ronde, 1e kindje) 13. (3) Roosje31 (17e ronde, 2e kindje) Evira (7e ronde, 1e kindje) Nathalias (ronde 5, 1e kindje) 14. (3) Mayke1980 (2e ronde, 3e kindje) Lizzy14 (ronde zoveel, 1e kindje) Gesina (ronde 12, 1e kindje) 15. (2) Vrouwtje72 (2e ronde, 2e kindje) Diana75 (16e ronde, 1e kindje) datumloos (4) Hellen1971 (6e ronde, 2e kindje) Suusjelove (12e ronde, 1e kindje) spinnekop (3e ronde (na ma) 3e kindje) Susyq (8e ronde, 1e kindje) Totaal: (55) zwanger (0), ongesteld (0), vlindertje (0), MMM (1), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), niets doorgegeven (0) De 4 laatste dames in de lijst erbij gezet.
@ New ladies, welcome en geluk!!! @Mamavd...tjonge dat is lastig die onzekerheid, hoop dat je snel uitsluitsel heb over je ei, of nog even "aanmoddert" en straks gewoon een posi zw.test heb @Missillie, ook ik zit al lekker 5 dagen op de wachtbank, deze dagen zijn omgevlogen hahahaha, hopelijk de komende dagen ook.... @Mompel, fijn kaartje, mooi kruis gekregen van FF, dus officieel op de wachtbank,....kom er gezellig bij Hier alles nog rustig, beetje last als ik net mijn bh uit doe, maar niet echt heel pijnlijk ofzo. Verder gewoon lekker afwachten weer
remember: Wat een gezelligheid haha... Ik voel me weer stukken beter, alleen nog een beetje verkouden. Maar dat houdt het knuffelen niet tegen haha
@ Remember: ik heb zeer zeker genoten van het carnaval. En prompt... zondag nog geknuffeld (tijdens 't weekend wel iets of wat roze afscheiding, maar nauwelijks bloed) en sinds zondagavond helemaal niets meer... Manlief zei wel: "Je hebt bloed", na die tijd, maar daarna was het helemaal weg... Dus misschien dat hij 't laatste restje heeft meegepikt ofzo whahahaha. We hebben 't superleuk gehad samen. Liepen zelfs nu weer na een paar jaar hand in hand... Dat word lastig met een kind dat beide handen vast wil houden. Voelde echt supergoed . We hebben dus samen flink gefeest. Echt heerlijk! Zaterdag nog wel getempt toen ik wakker werd, maar dat was 36,8! Dus niet erg betrouwbaar hahaha. Dus ben vandaag maar weer opnieuw begonnen met tempen en nu was 't weer 'gewoon' 36,5...En de testen nog steeds niet positief, dus ik ben maar even gestopt met testen... @ Moisie: zou kunnen zijn dat iemand je als vriend heeft toegevoegd ... Ik hoop dat 't allemaal goed is gekomen met het klussen... Dankjewel voor 't weer goedzetten van de lijst... zag ineens lijst zonder kleutjes voorbij komen hahahaha. @ nieuwe meiden: welkom hier ... Jullie hebben mij gemist de afgelopen dagen denk ik... ik was carnaval aan 't vieren... de dames die mij kennen hebben me ook echt gemist... ik reagereer namelijk (bijna) altijd op iedereen... @ Hellen: succes meid! @ Icequeen: een licht streepje zegt nog niets.... Ik heb alleen maar lichte streepjes... Nog steeds m'n ei niet gespot...Wel 1 die wat donkerder was dan de rest, maar die mag ik niet positief noemen. Daarbij heb ik afgelopen weekend helemaal niet getest (was te druk met carnaval en uitslapen hahaha). Wel denk ik zondag misschien een eisprong gehad te hebben, doordat ik wat steken links onderin en de lies had... Maarja... weten doe ik 't dus niet... Heb ook niet getempt deze dagen... @ Mompelientje: ziet er goed uit meid! Hier geen idee welke kant het op gaat. De dagen van carnaval niet getempt (ja 1x en dat was erg hoog, dus niet betrouwbaar (niet op dezelfde tijd en slechte nacht gehad), dus vandaag weer begonnen met tempen. Ik heb nu zoiets van: zo lang mijn temp hetzelfde blijft ga ik ook niet meer testen, want dat schiet toch niet op... en daarbij vind ik 't ook zonde van m'n testen... Verder vandaag een gesprek gehad bij het UWV met het werken en leren traject... Deze meneer heeft me aangemeld voor de opleiding pedagogisch medewerker kinderopvang. Dus binnenkort heb ik een intakegesprek (en als ik 't voor elkaar kan krijgen dat ik een tegemoedkoming kan krijgen voor de opleidingskosten) dan kan ik in september beginnen met deze opleiding. Daarbij heb ik gezien dat ze bij het kdv van mijn zoontje ook opleidingsplekken hebben, dus daar ga ik ook nog even een mailtje aan wagen . Dat zou helemaal super zijn toch? Gewoon werken op 100 meter van mijn huis af .
@Dream,...goed zo, lekker door knuffelen hahahaha. Enne gezellig is het altijd hoor @MVJ, whahaha zal je net zien, geen posi testen en misschien toch je eitje geklopt, die zou heel mooi zijn, niet dan! En echt even lekker met zijn 2e als jong verliefd stel hand in hand lopen is gewoon super, heerlijk dat jullie zo hebben genoten. Enne op steenworp werken is ook geen overbodige luxe met een klein kind en zwanger Voor je het weet is het september.
Dit is ook de eerste keer dat ik met ovulatietesten werk, ach we klussen wel gewoon haha. Rond deze periode sowieso wat meer.
Hallo meiden, @ alle nieuwe dames: Welkom en veel succes deze ronde! Ik ben weer lekker aan het meelezen. Ik vind het leuk te zien dat er zoveel gelijk gestemden zijn. Het is ook zo'n spannende tijd hè Mijn ongi is weer bijna voorbij....Gelukkig maar, ik ben het altijd snel weer zat. Ik hoop alleen dat ik me deze cyclus niet zo zenuwachtig maak. De ovu testjes en het klussen vind ik altijd geweldig maar dan dat afwachten!!!!! KILLING!!! Ik blijf ondertussen lekker meelezen en hoop dat we deze lijst knalroze mogen maken!
@ Remember: Hahaha ja dat zou zeker mooi zijn, maar ik ga er niet vanuit hoor... Ja dat hadden we echt even nodig hoor... Ff tijd écht met z'n 2-en... (nou ja écht... met de carnavalsgroep, maar je snapt wat ik bedoel hahahah). Hahahaha, nee toch? En m'n kleine mannetje zit daar ook op 't kdv en de volgende gaat daar ook weer heen, dussuh... beter kan niet! Nu dus nog duimen dat ik ook echt de opleiding kan gaan doen... @ Nathalias: het is zeker een spannende tijd... Volgende week mijn NOD, maar doordat ik zoveel tussendoor gebloed heb, twijfel ik daar enorm aan... Ach, we zullen 't wel zien... Jij gaat dus lekker de klustijd in .
Goede morgen allemaal,..... Hier een snel berichtje voor dat ik weer de hut ga opengooien.... @MVJ, al was het een groepje, stiekem was het toch even alone-time @Icequeen en Noli,......veel klus plezier, hoop dat jullie ei zich snel aankondigd. @Brix, welkom. Mijn temp zitten lekker in de lift en zit al op 6DPO Fijne (werk-)dag allemaal
Goedemorgen, Zouden jullie even naar mijn ovutestjes willen kijken op mn profiel?? Snap er gewoon niks meer van. Zit nu op dag 16 met cyclus van 30/31 dagen en verwachte vandaag/morgen/vrijdag mn ei. Ik had zaterdag/zondag veel bruinig afscheiding/slijm. Zou mn ei echt zoveel te vroeg zijn gekomen?? Hebben gelukkig wel geklust zaterdag en zondag.
Hoi meiden, Wegens de MMM en de emotionele rollercoaster waar ik nu in tercht gekomen ben, denk ik dat ik even afstand houd om alles op een rijtje te kunnen zetten. Vrijdag moet ik naar de arts toe en dan hoor ik meer. Gaan het zien...Verwacht tot die tijd geen zwangerschap dus kan ook niet mee praten met blije eieren etc. Althans zo voelt dat nu. Misschien dat ik me na vrijdag weer heel blij aansluit! Laat af en toe wel iets horen... Jullie allemaal heel veel succes en geluk! Liefs D.