Ik hoop het voor je, wie weet een innesteling. Maar ik moet zeggen dat ik zelf al sinds dat ik gestopt ben met de pil van alles gevoeld heb, maar telkens wel ongesteld ben geworden. De innesteling voelde ik in ieder geval twee keer heel goed. Alleen de eerste daar werd ik gewoon bij ongesteld. 2 dagen later weliswaar. Hoe het voelde kan ik niet omschrijven, ik kan het me niet meer herinneren. Als ik het nu weer heb, noteer ik hier hoe het voelt
Zooo..temp was vanmorgen 0.4 graden hoger dan gister. Hopelijk was vannacht mijn ei. Werd ook nog even wakker gemaakt rond 3.30 uur door Lief, voor een gezellig nachtelijk potje klussen, dus hoewel de kwantiteit laag is, geloof ik wel dat de timing aardig goed is geweest. Maar goed: nu eerst afwachten of de komende 2 dagen mijn temp óók hoger ligt, natuurlijk!
*komt even in breken* meiden die mei gevolgt hebben in het 1 tm 15 feb topic.... na lang wachten op dag 43 toch een positieve test!!! ik ben dus zwangerr!! meiden hier heel veel suc6 *strooi strooi strooi*
Super Hellen!!! Zo even midden in de nacht tijdens je ei... Dat moet 'm worden zeg ik! Nu dus plaats nemen op het wachtbankje...
Ben er wel blij mee, zeker nu een collega van dezelfde leeftijd vanmorgen kwam vertellen dat zij zwanger is van een tweede, wil ik OOHOOK!
dank jullie allemaal voor jullie felicitaties.....nee ik had het idd niet meer verwacht, ik dacht ach ik sla vast een cyclus over... maar nee.. jullie meiden hier heel veel klus plezier!!! en kom op he veel roze berichten!!!
@ Hellen: die was zeker knal positief . Dat is nogal hoger zeg @ Ambrose: GEFELICITEERD!!! Geniet ervan! Hier vanmiddag toen ik even langs het stadskantoor fietste meteen gezien waar ik moest zijn bij de FEM-poli maandag . Dat scheelt een hoop zoekwerk . Hahahaha.
hey lieve dames ij ben even afwezig geweest maar ik ben er weer ik had gister ineens ontzettende steken in mn buik ?!! en nmvandaag voelde mn hele lichaam beurs ..:s zou die bijn innesteling kunnen zijn ?
Zo ik heb weer ff bijgelezen.. Superdruk maar gezellig weekend voor de boeg en volgende week lekker vrij samen met manlief In ieder geval genoeg afleiding.. Scheelt weer een weekje aftellen tot NOD Meiden allemaal fijn weekend gewenst en veel succes met eieren zoeken, klussen/knuffelen, en afwachten.. Zitten weer gezellig op het wachtbankje! We gaan voor ROZE!!!
*inbraak* Ambrose.....joehoe!!!! Gefeliciteerd meid!!! Helen ik zag goede ovutesten....wie weet meid! Behappy, ja hoor kan heel goed, voel ik ook altijd bij een innesteling. Je klapt even dubbel van de pijn. Mompelientje en nu jij he...