Goedemiddag daar ben ik ook weer eens... sorry afgelopen weken een beetje afstand proberen te nemen maar het lukt niet echt Vorige week dinsdag mijn ei gehad en nu maar weer duimen.... en hopen.... Hoe is het hier met de dames??? Al flink in de zenuwen??? Liefs Djonna
Nou ben nu net een half uurtje thuis ongeveer. Pfff. De arts was eerst te laat, omdat haar hond ziek was en ze naar de dierenarts moest, nou ja kan gebeuren. Geeft ook verder niets. Vervolgens nam ze echt alle tijd voor me en heeft ze ook écht gekeken naar m'n tempkaartjes. (iets wat de andere arts dus niet eens gedaan had...) Daarna heeft ze gekeken en nu blijk ik rechts weer een cyste te hebben, die ze nu ook behoorlijk groot vond. Die zat nu op 2,5 bij ruim 3 cm. Nu moet ik over 3 maanden weer terugkomen en gaat ze kijken wat deze cyste dan gedaan heeft. Blijf ik zo onverklaarbaar bloeden tussendoor steeds, dan wil ze kijken of 't iets is om écht van binnen te bekijken, dus met een kijkoperatie... Ze hoopt echter wel dat ik over 3 maanden misschien al wel geopereerd ben...
Heel even kort... Mama van Joshua ik hoop dat het vanochtend allemaal goed is gegaan! Heb aan je gedacht en voor goed nieuws geduimd, hoop dat het geholpen heeft! Knuf
Mama van Joshua Onze berichten hebben elkaar gekruist.. Mooi dat je arts de tijd voor je genomen heeft en ook je temp kaartjes bestudeerd heeft. Doet een mens goed nietwaar? Maarre die cyste is inderdaad wel behoorlijk, kun je daar die bloedingen niet van krijgen (heb er geen verstand van hoor, maar vroeg het me gewoon af). Hoe voel je je verder na vanochtend? Hopelijk blijven die tussentijdse bloedingen weg en ben je inderdaad over 3 maanden al geopereerd, dat zou mooi zijn. Heb je daar al enig zicht op?
@ Chickah: nee helaas nog geen zicht op, als ik volgende week nog niets gehoord heb ga ik mijn verzekering even bellen. Deels voel ik me goed, maar ook deels voel ik me een beetje verdrietig. 't Was namelijk natuurlijk niet wat ik graag had willen horen, maargoed, hier kan zij ook niets aan doen... Ik kan wel zwanger worden, maar de kans is erg klein nu...
Vervelend om te horen Mamavanjoshua! Ik hoop voor je dat die cyste vanzelf verdwijnt en zo niet dat ze je zo snel mogelijk kunnen helpen...
Vervelend nieuws mamavanJoshua. Maar ik begrijp dat er wél iets aan te doen is? Want natuurlijk hoor je liever dat alles helemaal okee is, maar als het dan toch iets vervelends moet zijn, dan iets wat te verhelpen is! Hier vandaag weer 37,1 en vooralsnog géén spotting meer. Ik durf alleen amper voor de grote boodschap te gaan, bang dat ik met persen toch wéér bloed zal zien ( of de keer erna). Moest net wel, zag toen geen bloed. Hopelijk blijft dat zo,
Ik heb net weer een ovu testje gedaan.....weer omo-wit! Ik word hier zo moe van!!! Whhaaaaaa Ik hoop dat dit helpt Volgens de app op mijn telefoon en mijn banner zou ik tussen nu en 2 dagen mijn eisprong moeten hebben. Dan had ik nu toch allang positief moeten testen
Balen zeg! Heb je al eerder een cyste gehad dus? en die is weggehaald? Hopen dat er links veel eieren mogen springen en je toch zwanger raakt voor die tijd!
@Missillie: Spannend nog 3 dagen! Ga je eerder testen? Ik heb niet veel afscheiding maar wel het gevoel dat ik zwanger ben. Heb nog steeds krampen/opgeblazen ballon gevoel onder in m'n buik. Ik heb dat nog nooit eerder gehad. Ik had het 5 dagen na mijn eisprong tot nu, dus dat lijkt mij de innesteling. Ik ga overmorgen misschien een testje doen (zou eigenlijk vrijdag pas kunnen). Weet iemand hoeveel dagen je voor de NOD wat kans hebt (met de 2v5 test van kr.) op een uitslag?
Hoi mensen, ik ga echt niet eerder testen. Ik ga binnenkort naar NL (5 maart) en ik ben wel benieuwd naar de legendarische kruidvat testen!!!
Hallo meiden! Eerst is ff alles bij gelezen..aardig wat gekletst afgelopen weekend hihi! @Mammavanjoshua: Jeetje wat balen zeg! Hopen dat je misschien voor die tijd toch zwanger ben! @Danssie: Ohhh wat spannend he! Waarom duurt wachten altijd zolang?! Hihi.. Ik denk dat je met die testen van kv 2 v 5 echt op je NOD moet wachten, denk dat dan je hcg nog niet hoog genoeg is, je zou natuurlijk wel kunnen proberen! En anders moet je die van predictor early nemen, daar kan je 4 dagen voor je NOD mee testen! Succes iig! En duim dat je vrijdag ( of eerder ) een positest in je handen mag hebben! Hier toch wel wat kwaaltjes geloof ik... gister ochtend super misselijk.. vandaag niet sochtends maar opeens midden op de dag tijdens het werk:O Verder voelen me borsten erg gespannen maar nog geen pijnlijke tepels ofzo.. Weet echt niet wat ik er van moet denken....Had vorige maand ook best wat dingetjes en werd toen gewoon ongi, me lichaam kan me dus ook gewoon voor de gek houden! Durf dus nergends op te hopen....Wachten duurt zooooo lang! Al zit ik soms wel stiekem op internet te snuffelen naar babydingentjes.. We wachten maar weer rustig af! ( voor zover dat lukt natuurlijk ) Liefss
Danssie: Dat is bij iedereen anders. zou je niet nog even wachten... Mompelientje: Haha en ik ben benieuwd wat je ervan van Ik ga trouwens ook niet eerder testen
Dit even tussendoor: Ik liet mijn 3e omo-witte ovutest aan mijn vriend zien en die zei:,,Je bent niet zo'n goede kip, je legt maar 1x in de maand een ei en dan weet je ook niet eens wanneer!" Wat een boer he?!
Mvj; wat balen van de cyste had zo voor je gehoopt op goed nieuws! Wel fijn dat je serieus genomen werd. Danssie; zoo herkenbaar om haast niet te kunnen wachten. Ik wil ook zoo graag weten waar ik aan toe ben... Ik hoop me in te kunnen houden voor t weekeind maar weet niet of t gaat lukken Nathalias; Hihi.. Hij kan wel ineens kleuren hoor las ik laatst. Hopelijk morgen! Wie wil mij op de lijst verplaatsen? Ik kan naar 4 maart. Tenminste dat denk ik.. Nog weinig last van kwaaltjes. Verder een fijne dag gehad. Oudergesprek bij mijn dochter op school. Ze waren helemaal tevreden. Altijd fijn om te horen dat t allemaal goed gaat!
@Mamavanjoshua; wat een vervelend nieuws zeg dat de cyste zo groot is en dat de kans om zwanger te worden nu zo klein is. Hopelijk neemt tie vanzelf af.... @Danssie; ik had 3 dagen van tevoren getest en toen was het negatief. Toen nog 1 dag voor NOD en dacht eerst dat tie negatief was, maar toen verscheen er een heel licht streepje. Het kan wel, maar pin je niet vast... Voor 2,50 neem ik ook altijd graag de gok. EN kan nooit wachten tot NOD! @Nathalias, haha wat een reactie.
@MvJ, heb in het clubbie al even op je gereageerd *knuf* @Dansie, ik heb niet meer getest, ik vond mijn temp niet hoog genoeg, morgen ff kijken wat mijn temp doet en dan even kijken hahahaha. Wat betreft vroeg testen, ik kan ook niet wachten hoor en tja voor die prijs kan ik het niet laten. @Natalias, Jij geen goed kip, hij een boer.....hahahaha, misschien dat je boer even kan vertellen wanneer je ei komt
@mvj balen zeg, ik hoop dat je snel geopereerd word en dat de cyste niet verder groeit! @ all Meiden wie kan mij helpen!!!! Ik had zaterdag een posi ovu test! gister negatief, en ook al een tempstijging! Maar nu heb ik de hele dag al het gevoel dat ik vet ongie ga worden, zo buikpijn! Is dit nu nog van me eisprong dan?? Of is die dan al geweest???
Hallo iedereen, Mag ik alvast met jullie meekletsen? Zit hier eigenlijk onder een andere naam maar wegens bekenden op het forum een nieuwe aangemaakt. Ben zo blij! We gaan voor een 2e kindje. Nu dus mijn menstruatie afwachten (ong 4 maart, cyclus beetje wisselend dus niet zeker) en dan gaan we beginnen aan onze 1e echte ronde, dan weet ik ook pas mijn nieuwe nod. Ben wel al sinds november pilloos.