@ Remember: welkom meid! En je staat erop hoor. Kon je nog mooi toevoegen in m'n vorige post hahahaha. Ik hoop dat wij dat dan ook mogen ... Volgens mijn schoonmoeder (althans een paragnost waar ze contact mee heeft gehad) word er dit jaar bij ons nog een baby geboren... Dus dan mogen we wel opschieten hahaha
Bedankt! Ja ik had het gelezen van die paragnost....maakt het toch extra spannend of niet! Laten we hopen dat het idd zo is en we samen op roze mogen begin maart
Hahaha ja idd... Want als ik in mei moet testen dan word 't alweer januari whahaha... 7 januari (als ik op de 30 dagen cyclus blijf), lijkt me niet handig, aangezien ik, zoonlief en neefjelief op 5 januari al jarig zijn whahahaha
NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2012 1. (5) Mamavanjoshua5109 (3e ronde, 2e kindje) Misillie (6e ronde na MA, 2e kindje) Bo12 (3e ronde na 2 mk, 3e kindje) Marly (2e ronde, 1e kindje) Pixie (1e ronde, 2e kindje) Danssie (2e ronde, 1e kindje) 2. (2) Moisie (17e ronde, 2e kindje) Draakje (2e ronde, 1e kindje) 3. (0) 4. (0) 5. (1) Burningkarma (7e ronde, 2e kindje) 6. (0) 7. (0) 8. (0) 9. (0) 10. (1) JaneDo44 (2e ronde, 1e kindje) 11. (0) 12. (0) 13. (0) 14. (1) Mayke1980 (2e ronde, 3e kindje) 15. (0) datumloos (0) Totaal: (10) zwanger (0), ongesteld (0), vlindertje (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), niets doorgegeven (0)
Hi mama van josh. Ik zit mobiel hier op mn werk. Je mag me toevoegen hihihi. Mompelientje, 1e kindje, ronde 10 ow ja, mijn nod is 3 maart
Hey mompel,....ben je nu echt op rood??? Das balen dan!!! Hoop echt voor je dat je deze maand dan echt op roze mag. Werkse! @ MVJ.....Dat zou idd een druk bezete week zijn in jan, en dan is het ook geen 2012 meer dus...... gaan gewoon voor deze maand. @ Dansie, hoi! JE heb alleen wel een oudelijst gebruikt want ik sta er nu niet meer op.... Hier verder weinig natuurlijk ahhahahha, zit pas op CD2.
*breek in* Meiden heeeeeel veeeeeel succes!!! Ik duim voor jullie. En we houden elkaar toch wel in ons clubje op de hoogte!!! Hoop dat jullie snel roze mogen kleuren!! *breekt uit*
NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2012 1. (6) Mamavanjoshua5109 (3e ronde, 2e kindje) Misillie (6e ronde na MA, 2e kindje) Bo12 (3e ronde na 2 mk, 3e kindje) Marly87 (2e ronde, 1e kindje) Pixie (1e ronde, 2e kindje) Danssie (2e ronde, 1e kindje) 2. (2) Moisie (17e ronde, 2e kindje) Draakje (2e ronde, 1e kindje) 3. (2) Behappy (7e ronde, 1e kindje) Mompelientje (10e ronde, 1e kindje) 4. (0) 5. (1) Burningkarma (7e ronde, 2e kindje) 6. (1) Remember (2e ronde, 4e kindje) 7. (0) 8. (0) 9. (0) 10. (1) JaneDo44 (2e ronde, 1e kindje) 11. (0) 12. (0) 13. (0) 14. (1) Mayke1980 (2e ronde, 3e kindje) 15. (0) datumloos (0) Totaal: (14) zwanger (0), ongesteld (0), vlindertje (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), niets doorgegeven (0) Danssie op de goede lijst erbij gezet en Mompelientje er op gezet. Succes meiden!
@ Pixie: nou dat zou nog eens leuk zijn!!! @ Mompelientje: ooow meid wat balen zeg!!! Ik zet je erin hoor . Ow kijk, mijn mede lijstbijhoudster heeft je er al in gezet hahahaha. @ Remember: hahahaha ja dat zou zeker een drukbezette week/dag worden als dat zo zou zijn whahahaha... 't Zou wat zijn zeg LOL... Hier gelukkig bijna van mijn menstruatie af... Kunnen we straks weer gaan klussen... @ Rammetje: dankjewel meid!!! Zeker houden we elkaar op de hoogte! Is er al een topic geopend in ons clubje? @ moisie: dankjewel meid! Hier lekker uitgeslapen en heeeeerlijk gedouched. Ff m'n spieren en gewrichten opgewarmd hihihihi. Vanmiddag komen mijn ouders en als J.oshua dan ook wakker is, dan gaan we met de slee erop uit . J.oshua heeft zich zo enorm vermaakt dat hij straks weer wil . Hier bijna van mijn menstruatie af, dus nog ffies en dan kunnen we hier weer aan de klus ...
Hallo allemaal! Welkom iedereen!! Het begint steeds gezelliger te worden! @mamavanJ: ben benieuwd of het uitkomt wat de paragnost zegt! Ik hoop het van harte voor jullie! Hier is het een beetje een gammele bedoeling. Ik verlies nog steeds veel bloed. Ik hoop zo dat als ik straks weer in het ziekenhuis kom dat de baarmoeder schoon is! En dat ik niet alsnog gecurriteerd moet worden! Manlief is met onze dochter aan het schaatsen, mijn zoon is net wakker, en tut nog even hier in huis! Komende week een hele drukke week voor de boeg. Moet nog 2x naar het ziekenhuis, open dagen op de school waar ik werk en mijn man zit de hele week in Leiden voor een cursus. nu eerst nog maar eens een lekkere kop thee zetten!
Mag ik ook nog mee schrijven??? Hoe moet ik mezelf aanmelden op de lijst? Of wil iemand dat voor me doen? 2e ronde,2e kindje, nod op 4 maart. Groetjes!
@Mayke: ik hoop 't ook hahaha, maar ga nergens vanuit hoor... Maar er zijn er nu 2 die 't zeggen... Wij zijn vorig jaar bij iemand geweest, die heeft gezegd, zodra mijn menstruatie op gang is zal 't niet lang meer duren... En die is nu op gang dus... Hahahaha... Je hebt zeker een drukke week voor de boeg zeg... @ LadyM83: ik zet je op de lijst! Welkom hier en succes in deze ronde . Net lekker op het ijs geweest. De buren waren er ook, dus dat was erg gezellig. Opa en oma hebben ook genoten, maar gingen al wel na ongeveer een kwartiertje naar huis, ze kregen het koud en bij mijn vader is dat op zijn knieën geslagen. Maar het ging mij erom dat ze hebben genoten. .
NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2012 1. (6) Mamavanjoshua5109 (3e ronde, 2e kindje) Misillie (6e ronde na MA, 2e kindje) Bo12 (3e ronde na 2 mk, 3e kindje) Marly87 (2e ronde, 1e kindje) Pixie (1e ronde, 2e kindje) Danssie (2e ronde, 1e kindje) 2. (2) Moisie (17e ronde, 2e kindje) Draakje (2e ronde, 1e kindje) 3. (2) Behappy (7e ronde, 1e kindje) Mompelientje (10e ronde, 1e kindje) 4. (0) LadyM83 (2e ronde, 2e kindje) 5. (1) Burningkarma (7e ronde, 2e kindje) 6. (1) Remember (2e ronde, 4e kindje) 7. (0) 8. (0) 9. (0) 10. (1) JaneDo44 (2e ronde, 1e kindje) 11. (0) 12. (0) 13. (0) 14. (1) Mayke1980 (2e ronde, 3e kindje) 15. (0) datumloos (0) Totaal: (14) zwanger (0), ongesteld (0), vlindertje (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), niets doorgegeven (0)
Als je nog iemand nodig hebt, wil ik ook wel helpen met de lijst bijouden. Lekker hè op het ijs. Met het zonnetje erbij was het helemaal lekker. Is die 299 echt zo joh? Wilden jullie al die tijd al voor een kindje gaan?
NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2012 1. (6) Mamavanjoshua5109 (3e ronde, 2e kindje) Misillie (6e ronde na MA, 2e kindje) Bo12 (3e ronde na 2 mk, 3e kindje) Marly87 (2e ronde, 1e kindje) Pixie (1e ronde, 2e kindje) Danssie (2e ronde, 1e kindje) 2. (3) Moisie (17e ronde, 2e kindje) Draakje (2e ronde, 1e kindje) Ukkie87 (8e ronde, 1e kindje) 3. (2) Behappy (7e ronde, 1e kindje) Mompelientje (10e ronde, 1e kindje) 4. (1) LadyM83 (2e ronde, 2e kindje) 5. (1) Burningkarma (7e ronde, 2e kindje) 6. (1) Remember (2e ronde, 4e kindje) 7. (0) 8. (0) 9. (0) 10. (1) JaneDo44 (2e ronde, 1e kindje) 11. (0) 12. (0) 13. (0) 14. (1) Mayke1980 (2e ronde, 3e kindje) 15. (0) datumloos (0) Totaal: (16) zwanger (0), ongesteld (0), vlindertje (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), niets doorgegeven (0) ************************************************** Hallo Meiden, Ik kom mezelf even aanmelden Ronde 8 alweer, wat gaat de tijd toch snel... Hoop veel roze deze maand, eerste dag van Maart al 6 testers... hopelijk een goed begin van de maand Maart !! Ben niet elke dag op het forum, hopelijk kan ik jullie bijhouden met lezen, ik ga mijn best doen @Brittney.. Nog 8 dagen, spannend meid!! Je hebt wel een droom cyclus... hopelijk mag je snel op roze!
Ja , eigenlijk langer dan een jaar bezig. In april langsgegaan bij de gyn en die zei dat ik een jaar moest proberen. Ergens in eind mei 2011 echt van start gegaan met tellen van m'n cyclussen op m'n agendaatje. Toen was ik blij met een regelmatige cyclus van 28 dagen. Ergens in september ingeschreven bij zp met ronde 5, nu ronde 10 Nu heb ik onregelmatige cyclussen en ik weet niet waarom. Waarschijnlijk stress maar heb geen stress, maar wil gewoon zo graag een baby. Al die mensen zeggen dat ik me niet moet bezig houden maar mijn man komt gewoon moelijk klaar. Nu ben ik blij dat ik heb leren tempen dus het moet tot april 2012. Anders heb ik geen clue en dan moet ik toch hulp hebben vanaf buitenaf maarliefst wil ik als de meeste gewoon natuurlijk zwanger worden
@ Bo12: dan hebben we er 3. Moisie, jij en ik. Dat moet genoeg zijn toch? Dan spreken we bij deze af, dat wij drieën de lijst bijhouden, zodat het netjes blijft. Die 299 was echt zo idd... We zijn nu alweer een jaar bezig... Maarja als je zolang niet ongesteld word, dan word 't wat lastig he? Hahahaha. Is zeker lekker op 't ijs! Ik heb net op marktplaats gekeken voor kunstschaatsen voor mezelf ... En voor noren voor mijn man en van die schaatsjes met dubbele ijzertjes voor Joshua... Ben benieuwd... De kunstschaatsen, mag ik vanavond al komen passen... Als ik ze pas neem ik ze mee . @ Ukkie: welkom. Succes in deze ronde meid! Ik hoop ook dat 't een goed begin van maart word voor ons . En voor iedereen natuurlijk! @ Mompelientje: ja jij hebt 't echt niet makkelijk wat zwanger worden betreft... Mijn man heeft het heeeeeeeel af en toe als hij echt supermoe is, maar als jij het steeds hebt met je man idd, dan word het lastig...IK DUIM VOOR ROZE voor jou meid!!!