NODlijst 1 t/m 15 maart

Discussion in 'NOD forum' started by mamavanJ&D, Jan 31, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Hallo meiden..

Een paar van jullie ken ik nog van het Februari forum.. Helaas kom ik me weer aanmelden.. Na met 6 weken een kloppend hartje te hebben gezien.. heeft ons kleine wondertje het toch niet gered.. Op de echo was helaas alleen nog een lege vruchtzak te zien *sniksnik*

Mijn NOD weet ik nog niet..

Iedereen hier heel veeel succes deze ronde en ik duim op veel ROZE berichten

2. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ohh maybe ook al neit goed!!
    Nou meis sterkte en ik hoop dat je snel weet wanneer je nod is, en dat je natuurlijk snel een plak beebje mag ontvangen!

3. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mamavand: dank je.. dat hopen wij ook alleen veel angst voor een volgende zwangerschap na 2x MK..

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ow Maybe, wat vreselijk naar! Van het februariforum zijn er - helaas- nogal wat die een MA of (V)MK hebbengekregen.

Ik hoop dat deze ronde goed gaat!!

5. Icequeen

Icequeen Lid

Sep 4, 2011
    49
    0
    0
    Noord- Brabant
    Nou meiden, hier al sinds woensdag een 2de streep op mm ovulatie test... Maar nog geen knalstreep. Dus of ie geweest is of mijn lijf van slag? Geen idee! Weet wel dat hij voor woensdag omo wit was en k me sinds gisteren misselijk voel.. Heb voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan die was natuurlijk negatief, dus weet nu ook niet meer wat het kan zijn... Morgen doe ik m'n laatste ovutest van de 10 en dan laagtij het deze maand maar varen...

6. Chikah

Chikah Lid

Sep 18, 2009
    74
    0
    0
    Midden Nederland
    Dat gevoel had ik er inderdaad ook bij maar ik dacht eerst even polsen hoe jij er in staat. Voor hetzelfde geld had ik een mogelijk goede stemming verpest met mijn gevoel erbij. Ik kan me dus heel goed voorstellen dat het niet was wat je wilde horen en dat je je er verdrietig onder voelt. Het is natuurlijk wel fijn dat je ermee aan de slag kunt maar dat maakt het natuurlijk niet makkelijker. Ik hoop dat het eind resultaat een mooie roze wolk wordt, sterker nog, voor minder ga we niet toch ;)! Er wie weet...een kleine kans is nog altijd groter als geen kans!

Dikke knuffel van mij!

7. Chikah

Chikah Lid

Sep 18, 2009
    74
    0
    0
    Midden Nederland
    Maybe wat ontzettend kl*te je hier weer te zien. Dikke knuf en ik hoop dat je niet lang hoeft te wachten op een plakbeeb!

Mamavand Dat klinkt als je eisprong, heb ik de afgelopen maanden ook zo gevoeld en afgelopen cyclus bevestigd met een ovu test. Op zaterdag positief, zondag negatief en ook dat ongi gevoel, echt behoorlijke krampen.

8. 2kidsmum

2kidsmum Lid

Nov 17, 2011
    67
    0
    6
    Hoihoi,

Wil iemand mij ook op de lijst zetten?
    NOD op 2 maart 3e ronde 3e kindje.
    Dank je.

9. missillie

missillie Fanatiek lid

Dec 12, 2008
    1,258
    0
    0
    Gelderland
    mamavanjosh: balen dat was niet echt wat je had gehoopt om te horen......en waarom willen ze nog gaan wachten kunnen ze m gewoon niet al verwijderen.

Ik had thuis dus de laatste ovutest liggen hij was nog net niet even donker als de controle streep maar echt vett duidelijk.........word nu echt zenuwachtig hier van pffff......

10. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

Jan 3, 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Maybe; wat naar voor je... ik hoop dat snel weer raak mag zijn, weet je al hoe je cyclus is nu?

@Hier; ik sta op met barstende hoofdpijn en misselijkheid... pfff.. en nu werken bah.
    Hopelijk is het geen griep, maar zijn het de opkomende hormomen hahaha

11. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    1,017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Welkom wondertjen2, maybe en 2kidsmum!

Een miskraam komt zo vaak voor ik schrik er toch van. Pas nu ik er zelf een heb gehad hoor ik het nog meer van de mensen in mijn omgeving. En hier lees ik het ook al zo vaak.. Hopelijk brengt deze maand meer geluk!

Hier een rustig dagje. Zo de oudste naar school brengen en dan komt een collega hier werken, moet nog zo veel doen... pffff.

12. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    @Maybe, wat erg dat ik je hier idd weer moet tegen komen, hoop dat je snel weer zwanger mag zijn EN blijven.

@ Missiliie, hou eens op.... hahahahaha, je geeft zelfs mij de zenuwen zo, doe gewoon een zw.test dan weet je het zeker je NOD is toch al over 2 dagen.......

@Maayke, bah die miskramen, word er echt akkelig van *knuf*

@Boomie,.....dan maar de hormonen he :) hahaha, sterkte vandaag op het werk.

@ de nieuwe dames, Welkom, op naar veel roze.....

Hier was de temp vanmorgen weer hoger dus ik kon het niet laten... en op 12DPO heb ik posi getest :D:D:D:D
    Mijn NOD staat op 6 Maart maar had mijn ei op CD13.......
    IK BEN ZOOOOOO BLIJ!!!!!!

Fijne (werk-)dag allemaal

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Remember: gefeliciteerd!!!!! je bent de eerste, toch? Ik hoop dat er nog vele volgen ( en dat ik daarbij zit!)

Vanmorgen eindelijk mijn kruis gekregen. Temp was nu 37.2 FF zet mijn ei op afgelopen donderdag, met een fallback rise. TCOYF gooit hem op zaterdag, dus daar ben ik pas 3 DPO. Hoe dan ook: het kluspatroon is goed, dus we duimen.

Behalve wat krampjes en enorm zere borsten, nog niet veel klachten, terwijl ik die normaal al vaak wel heb op 5DPO. Dat is dan meer een progesteronding, denk ik. Misschien zijn de weinige symptomen wel een goed teken ?

14. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

Feb 26, 2012
    2,658
    2
    38
    Zuiden
    @Remember, proficiat!

Ik zit er over na te denken om meteen met ovulatietesten te beginnen. Voelde mn eisprong eerder wel altijd maar de laatste maand voelde k m ook al niet.. mn cyclus loopt ong 24/25/26 dagen. Wil niet dat k mn ei mis.
    Wat zijn volgens jullie de beste ovulatietesten?

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik heb zowel matcare als zwanger & kids gebruikt. Nu uitsluitend nog Z&K omdat die lekker goedkoop zijn en voor mij prima resultaten geven. Die van testpoint vond ik 3x niks: niet zo heel duidelijk en verhoudingsgewijs duur. Maar ook daar zijn sommigen weer heel enthousiast over.

16. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    Bedankt,.....:D

@Hellen, Ik had ook na mijn ei echt pijnlijke boobs, maar sinds een dag of 3 is dat weg, verder alleen last van meer afscheiding, wat krampachtige gevoel in mijn bm en natuurlijk die spotting gehad op dpo6....
    Ben blij dat je je kruis heb gekregen en gelijk op dpo5 is ook niet erg toch hahaha....super spannend nu dus!!

@wonder, ik heb de testen van sensitest gebruikt in ronde 1 en deze ronde had ik van cb (deze had een vriendin over).
    Als ik nu niet zwanger zou zijn zou ik eerlijk gezegt weer voor die van sensitest gaan, vind het wel fijn die testen (niet de dipsticks) en dat je gelijk een aantal zw.testen bij krijgt/hebt vond ik ook prettig. Prijs/kwaliteit is super.
    Maar ik hoop natuurlijk voor je dat je ze niet meer nodig zal hebben hahahaha

17. missillie

missillie Fanatiek lid

Dec 12, 2008
    1,258
    0
    0
    Gelderland
    Remember: Gefeliciteerd meid

Ik ga morgen testen!

18. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @ remember: mij jij had spotting op de goede dag. Ik niet.....2 en 3 DPO is echt te vroeg voor implantatie. Maar ik houd hoop!

19. marly87

marly87 Actief lid

Jan 8, 2012
    463
    0
    16
    Hoi dames
    Ik mag helaas op rood...
    Hoop dat jullie de lijst roze gaan maken!!

20. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

Feb 3, 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Jullie mogen mij ook op de NOD lijst zetten op 4 maart.

Ik zit nu 5 dagen voor NOD. Mijn temperatuur zat de laatste dagen boven de 37. Nu opeens is hij 36,9. Heb wel het ' gevoel' dat ik ongesteld ga worden, maar kan nog geen bloedverlies ontdekken.
    Maarja-->Geen bloed, geeft moed!

Verder heb ik het idee dat mijn (.)(.) gegroeid zijn en er lopen blauwe aders overheen (zijn me eerder nooit opgevallen). Tepels zijn alleen gevoelig bij aanraking;). Mijn darmen zijn onrustig.

Ik kan niet zeggen dat ik misselijk ben, maar voel me gewoon niet lekker. Alsof ik een een luchtballon heb afgeslikt.

Heb gisteren een test gedaan uit nieuwschierigheid, maar was negatief. Maarja was ook wel erg vroeg.

Ga het 2 dagen voor NOD nog een keer proberen. Hoop alleen niet dat ik in de tussentijd al ongesteld ben geworden!

Share This Page