@Boomie2012: Ik heb na de geboorte van onze dochter een half jaar de pil geslikt, maar ik voelde me er absoluut niet goed bij. Heel erg down en het voelde gewoon niet goed. Toen maar gestopt en met condooms, maar dat is toch ook niet echt een succes hihi. Deze maand voor het zingen de kerk uit, maar ja dat is natuurlijk absoluut niet veilig.... dus het is afwachten! We hebben wel van te voren goed besproken dat we hierdoor evt wel zwanger zouden kunnen raken. En als dit gebeurt is het natuurlijk van harte welkom!! @Mayke1980: Gefeliciteerd! Wat een vroege positieve test! Bij onze dochter had ik pas na 2 weken overtijd een positieve test, dus als ik nu overtijd ga lopen blijft het nog steeds spannend! Het is wel moeilijk hoor om nog niet te testen!
Dat is een vroege test zeg! Waarschijnlijk is je cyclus dan korter dan je denkt? En heb je je NOD overmorgen ofzo? Mijn HCG was de 23ste ofzo pas echt eruit. Maar ja, een witte test is een witte en als ik nu een positieve test zou heben, zou ik wel even twijfelen, maar goed. De angst zal er toch wel de eerste maanden in blijven zitten na een MK
Helaas vanmorgen negatief getest. Ik kan eigenlijk ook pas vrijdag testen. Als ik niet ong. wordt dan test ik zaterdagmorgen weer. Ben benieuwd naar Missillie! Zijn alle eieren al gevonden? @mayke80 gefeliciteerd, hopen dat ie snel rozer wordt!
hoi Dames hoe gaat tt hier? ik had mezelf voorgenomen om deze maand er niet echt mee bezig te zijn, en dat gaat me goed af.. nog even wachten tot zaterdag.. heb geen kwaaltjes ofzo duss.. naja kan niks anders doen dan wachten
Bah voel me zoooo misselijk en doodmoe. Toch vraag ik me af of ik stiekem niet toch al zwanger ben. Ben nl vanaf november zonder pil en we doen 'voor het zingen de kerk uit'. Nu lees ik erg tegenstrijdige berichten over voorvocht. Daar wordt gezegd dat je wel degelijk zwanger ervan kan raken ( dacht ik dus ook altijd ) maar heb laatst een paar artikelen gelezen waarbij wordt beweerd dat dat onzin is, tenzij er nog restjes sperma in de urinebuis zitten ofzo iets? Aangezien mn vriend veel voorvocht heeft zit de kans er dus wel in denk ik? Dus stiekem een klein beetje hoop , en anders begin na mn menstruatie onze 1e echte ronde
Hier was de ovulatietest vanochtend alweer wat donkerder dan gister na mijn idee, maar nog steeds niet zo donker als de controlestreep. Heb vandaag wel veeeeel meer afscheiding en een beetje dat ongie-achtige gevoel in mijn onderbuik, wat ik de vorige ronde ook had rond mijn eisprong... Afwachten dus maar!
Ik mag op roze Ik deed vanmorgen een test met de instelling het zal wel niet. Ik heb testdrang haha. Ineens stond er een streep! waaaah! Daarna meteen nog een keer geplast. Precies de 4 druppels eruit die ik nodig had en weer een streep. ik ga ff een foto posten in het test topic.
@burningkarma & @mayke80 : gefeliciteerd! Ik kom ook maar eens wat vaker hier kijken want ik zit nu echt op t wachtbankje. Zondag ovitrelle injectie gezet dus als het goed is dinsdag eisprong gehad. Zag t vanochtend nog niet echt aan mn temp, maar ga ervan uit dat t gewoon zo is en mn temp morgen echt hoger is. NOD is nu wel iets later (13 maart ipv 11 maart), wil iemand dat veranderen?? Zit overigens in de MMM Liefs en veel succes voor alle wachtenden!
Burningkarma gefeliciteerd. Itsme, ben je al vaker tegen gekomen, maar had toch gehoopt dat je inmiddels op roze was......ik duim voor je meid!!
Halo dames, hier ben ik weer een een keer. Ik had vorige week een flinke buikgriep te pakken en mijn ventje en kleine meid hadden dit weekend last van een buikgriep. Het was heel gezellig dus. Ik heb al 3 dagen flink wat vruchtbaarslijm met afvegen, hele klodders, lekker praatje weer. En ik betrap me erop dat ik mijn ventje weer woest aantrekkelijk vind en me moet inhouden hem niet te bespringen... haha... ik zit duidelijk in mijn vruchtbare periode. Dat zou mooi zijn, dat betekend dat mijn cyclus weer normaal is. Ik gok dat vrijdag of zaterdag mijn eitje springt Er is hier veel geklets zeg, het is een beetje moeilijk voor me om terug te lezen dus ik spring hier weer in. Ik had wel gelezen dat er al een paar zwangere zijn. @ Remember, Gefeliciteerd, geniet ervan @ Myke, Een voorzichtige felicitatie. Hopelijk gaat het nu gewoon goed @ Thea, jij ook gefeliciteerd, geniet ervan @ Burningkarma, Gefeliciteerd en geniet ervan Zo het gaat goed hier, moet hier vaker komen misschien dat het HCG hier besmettelijk is @ Meiden op het wachtenbankje, succes met wachten en op naar en mooie test @ Meiden die bijna mogen testen, Spannend!! Hopelijk een mooie test
Andere positesters ook gefeliciteerd trouwens! Sorry hoor, ben ff helemaal hyper. Enne, ik hoop dat het helpt, ik zal wat hcg strooien.
Thanks! heel erg lief..... ! Loop hier inderdaad al weer (wat te) lang rond... Jij ook heel veel succes deze ronde, waarschijnlijk heb jij ook je eisprong gisteren gehad toch? Tenminste zo interpreteer in je tempkaartje. Dan gaan we mooi gelijk op!
Wauwie.....gaat goed hier, gefeliciteerd voor alle zwangeren!!! En voor degene die ook nog wachten....succes, wachten duurt lang....
Gefeliciteerd voor de alle zwangere! Wat super zeg! Hopen dat er nog meer positesten volgen! Hier vandaag toch maar testje gedaan ( Veeelste vroeg, i know ) maar dacht,,je weet maar nooit he! Maar helaas negatief Al had ik ook niet anders verwacht eigenlijk.....maar had toch stiekem klein beetje hoop! Voel van alles.. erg misselijk..pijnlijke borsten..buikpijn..vol gevoel in me maag alsof ik een steen heb in geslikt! heeel erg moe, zat vanmorgen om 11 uur op de bank te slapen! Best aardig wat symptomen dus...maar of het ook echt wat betekent, i don't know! Maar geen bloed geeft moed, en daar houd ik me dan maar aan vast! Al wordt ik best een beetje ongeduldig moet ik zeggen....Nog meer wachtende dames die er moeite mee hebben? Voor de dames die (over)morgen mogen testen... Good luck! Duim voor jullie allemaal op een positieve test!
Hier wat bruin bloed verlies gespot. Af en toe wat mini krampjes. Het ballon-gevoel onder in mijn buik is weg. Wordt nog spannend dus..