@ Mayke: Spannend! Hoop dat ie maandag knalt! Héél voorzichtig gefeliciteerd @ Burningkarma: gefeliciteerd! Dank voor het HGC gestrooi @ wachtbankers: succes! @ dames die nog eispotten: zet um op! Hier 6 DPO (4 volgens TCOYF). Dikke 37.1, enorm zere (..) prikjes in mijn buik, veel dorst en plassen en pukkeltjes. Maar ik probeer mezelf niet gek te maken. Het is immers nog veel te vroeg.
@Burningkarma,...GEFELICITEERD!!! @Vrouwtje72, laat het beest in je los Op naar een mooie beeb! @Itsme,....thonge ronde 13, hoop dat het jullie geluk brengt....duurt nu wel heel lang! @Maayke, wat spannend!!! Ik zeg streepje is streepje, zeker als je vorige week omo-wit heb gehad. Hoop dat je snel een knaller heb, gewoon even lekker ter bevestiging!!! @De meiden die op hun ei wachten, sucsex en voor de meiden op de wachtbank, geduld , hoop dat jullie snel ons roze spoor mogen volgen....allemaal op naar roze!!
Vanmiddag een testje gedaan. Uiteraard negatief haha, ook nog veel te vroeg eigenlijk. De kans is deze maand erggggg klein ( zie pagina 67) alleen ik voel me echt zwanger, echt de kwaaltjes die k bij mn dochtertje ook had.. zo vreemd. Hopelijk wordt k snel ongesteld ( of een positieve test natuurlijk )
@ Burningkarma: Gefeliciteerd! *vangt HCG op* Ik heb eindelijk m'n 2e streepje op de ovu test...Wij gaan vanavond en morgen dus aan de klus Ik ben nu alleen bang dat we gister al hadden moeten klussen of hoeft dat niet perse?! Ik ben zo bang dat we nu niet meer op tijd zijn. Wat denken jullie
Gisteren nog het gevoel dat ik ongesteld werd.nu totaal geen krampen. En mijn temp. is nog steeds boven de 37. Ga morgenvroeg testje wagen!!
Ff meer dan 10 pagina's doorspitten en reageren hoor... Fijn 1,5 dag niet online zijn whahahaha.... Dan heb je heeeeeeeeel wat in te halen.... @ Danssie: ik heb idd eerder een cyste gehad (in december) maar dan aan de linkerkant. Nee die is niet weggehaald, maar vanzelf weggegaan...En nu zit er dus rechts een behoorlijke... Durf ik niet te zeggen meid! Ik heb toen op de laatste NOD getest en had toen een heeeeeeeel licht streepje hahaha. Ik ga duimen hoor! Ik heb toen ook wat bruin verlies gehad en heb nu toch nog iets moois rondlopen... @ Mompelientje: spannend hoor meid, 5 maart al . @ Lisanne: ja is zeker balen, maarja niets aan te doen he? Hopen mag altijd, maar ik ga er niet vanuit... Ik ga voor je duimen meid! Wanneer was je NOD ook alweer? @ Nathalias: whahaha, sorry, maar moest hier toch wel even enorm om lachen... Maar idd wat een boer whahahaha LOL. @ Mayke: jup, ik had ook op ander nieuws gehoopt, maar helaas pindakaas... 't is idd wel fijn dat ik eindelijk een arts heb, die wel naar m'n gehele verhaal luistert... Ik zal zo eens kijken of iemand je al verplaatst heeft, anders doe ik 't ffies . Ik ga zoooooo hard voor je duimen meid!!! Ik ga je pas feliciteren als ik een duidelijke foto heb gezien met streep @ Boomie: ik hoop ook dat hij vanzelf verdwijnt en dat ik in de tussentijd geopereerd word... Balen dat je gisteren zo'n hoofdpijn had en misselijk was. Hoe is 't nu? Ah joh, een week is zo voorbij hahahaha. @ Remember: had 't gezien idd hahahaha. Thanks meid. Jaaaaaaaaaaaaaaa, gefeliciteerd meid!!!! Geniet ervan!!! @ Mamavand: nee dat hoop ik ook. Anders mag ik straks gezellig 2x onder het mes... dat zie ik niet zo zitten...Het zou heel goed kunnen dat dat de eisprong is geweest... Tot snel weer meid! Veel plezier bij je ouders! @ Wondertjenr2: welkom hier meid! Succes deze ronde en ik hoop dat jullie snel zwanger mogen worden. Ik zal ff kijken of iemand je al in de lijst heeft gezet, zo niet, ga ik de lijst ff opzoeken en zet ik je erin... Ik heb de ovu-testen van Zwanger en Kids. Je kunt zeer zeker zwanger worden van het voorvocht, want daar kunnen ook al zaadjes bevinden... Dus het zou zeker kunnen dat 't stiekem toch raak is... @ Maybe: neeeeeeeeeeeeeeee, dit mag niet!!! Bah, wat vreselijke nieuws meid! Hele dikke knuffel voor jou. @ Chikah: Dat is helemaal waar. Een kleine kans is altijd nog meer dan helemaal geen kans . Ik ga er gewoon niet meer vanuit en doe alleen nog maar temperaturen en verder geen ovulatietesten meer voorlopig... @ 2kidsmum: ik ga ff kijken of iemand je al op de lijst heeft gezet, anders doe ik 't ffies. @ Missillie: ja is idd balen, maargoed is niet anders. Hem nu al verwijderen, daar issie nu niet groot genoeg voor. Daarom wil ze kijken wat hij gaat doen en moet ik over 3 maanden terugkomen... Succes met klussen meid . Ik heb het met de kv-testen toen ook gewoon met ochtendurine gedaan hoor en had nergens problemen mee... @ Hellen: wat is TCOYF??? @ Marly: balen meid!!! Succes in de volgende ronde! @ Linnepinna: welkom. Ik duim. @ Troeliewoelie: ik duiim. @ lijst: ah, ik zie dat Moisie alles al veranderd heeft. Thanks meid! Wie o wie wil ons nog helpen de lijst bij te houden? @ Moisie: dat is misschien idd wel een idee. Die operatie is echt alleen als de cyste niet vanzelf verdwijnt... De ander operatie heb ik het ook al wel eens over gehad hier... @ Janedo: wat balen zeg! Heel veel succes in de volgende ronde... @ Noli: ik ga voor je duimen meid! @ Draak: ik ga duimen hoor. @ Aukje: vervelend meid. Succes met het zwanger worden en hoop dat je snel zwanger mag zijn! @ Esther: welkom hier ook meid! . @ Behappy: spannend voor jou dus meid... Ik duim hoor! @ Burningkarma: GEFELICITEEEEEEEEEERD!!!! Geniet ervan meid!!! @ Vrouwtje: tijd om je mannetje te bespringen dus! Veel plezier hahahaha. Zooooooo, ikke is bij hahahahaha. Ben een paar uur bezig geweest, tussen het eten enzo door... Manlief is nu J.oshua op bed aan het brengen, geheel chagrijnig... Hij laat zelf ons ventje Polar Express afkijken (is nu net afgelopen) en dan verwacht hij ook nog dat ik hem naar bed breng, terwijl hij weet dat GTST zometeen begint... Ik ben de hele dag al met hem in de weer, dan is 't toch niet zo raar dat ik ff een half uurtje voor mezelf wil en GTST wil kijken?
@mamavanjoshua5109 ik sta in de lijst op datumloos, maar zet me toch maar erin op 4 maart, aangezien er toch een heeeel klein kansje bestaat haha En nee tuurlijk is t niet raar dat je eff tijd voor jezelf wilt! K geef je groot gelijk
Gefeliciteerd!!! Super, in je banner staat dat 4 weken en 5 dagen zwanger zou zijn, maar je was toch nog niet overtijd? Maar geniet ervan in ieder geval!!!
Haha, bijna 1 hele pagina volgepraat, chapeau Groot gelijk dat je wat tijd voor jezelf wilt, en wat is nou naar bed brengen? Dat moet tie maar gewoon doen ja, groot gelijk. Als antwoord op je vraag aan mij: ja vanochtend weer knallende koppijn bij het opstaan, niet misselijk. En na een halfuur was het weg. Vreemd vind ik het. Geeft hoop
NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2012 1. (6) Mamavanjoshua5109 (3e ronde, 2e kindje, al wel jaar bezig) Misillie (6e ronde na MA, 2e kindje) Marly87 (2e ronde, 1e kindje) Pixie (1e ronde, 2e kindje) Danssie (2e ronde, 1e kindje) Kinderwens2012 (ronde 12 / 1e ronde na MK, 1e kindje) 2. (4) Moisie (17e ronde, 2e kindje) Draakje (2e ronde, 1e kindje) Ukkie87 (8e ronde, 1e kindje) 2kidsmum (3e ronde, 3e kindje) 3. (5) Behappy (7e ronde, 1e kindje) Mompelientje (10e ronde, 1e kindje) Kittycat69 (7e ronde, 1e kindje) chantal1990 misspiggy83 (1e ronde, 2e kindje) 4. (6) LadyM83 (2e ronde, 2e kindje) Chantal1985 (34e ronde, 1e kindje) Chikah (3e ronde, 2e kindje) Linnepinna (1e ronde, ? kindje) Mayke1980 (2e ronde, 3e kindje) wondertjenr2 (1e ronde, 2e kindje) 5. (6) Burningkarma (7e ronde, 2e kindje) Mo1984 (3e ronde, 1e kindje) anoniemass (1e ronde, 1e kindje) Lisanne (4e ronde, 2e kindje) Shiva1986 (3e ronde. 1e kindje) troeliewoelie85 (? ronde, 2e kindje) 6. (3) Remember (2e ronde, 4e kindje) Leo85 (14e ronde, 1e kindje) iellie (15e ronde, 1e kindje) 7. (3) Djonna (2e ronde na MK) Brix (1e ronde na MK, 3e kindje) Boomie2012 (1e ronde na MK, 2e kindje) 8. (3) Q1987 Volonta (4e ronde na MK, 1e kindje) sweetdreams (2e ronde, 2e kindje) 9. (6) Dream4 (4e ronde, 1e kindje) Chadee (1e ronde, 2e kindje) Doortje81 (12e ronde, 1e kindje) Icequeen (6de ronde, 1ste kindje) Tamara2703 (iui nummer 2, 3e kindje) Hellen1971 (6e ronde, 2e kindje) 10. (3) JaneDo44 (2e ronde, 1e kindje) Brittney (1e ronde, 1e kindje) Rensje (2e ronde, 2e kindje) 11. (4) May1984 (4e ronde, 1e kindje) Lobke2 (3e ronde, 1e kindje) Denise23 (6e ronde, 2e kindje) Manon77 (3e kindje, 3e ronde) 12. (4) Missnien (3e ronde, ... kindje) NoLi (3e ronde, 1e kindje) Mamavand (7e ronde na 2 MK, 2e kindje) Marja poortman (8e ronde, 3e kindje) 13. (4) Roosje31 (17e ronde, 2e kindje) Evira (7e ronde, 1e kindje) Nathalias (ronde 5, 1e kindje) itsme82 (13e ronde, 1e kindje) 14. (2) Gesina (ronde 12, 1e kindje) Esther15(8e ronde, 2e kindje) 15. (2) Vrouwtje72 (2e ronde, 2e kindje) Diana75 (16e ronde, 1e kindje) datumloos (4) Suusjelove (12e ronde, 1e kindje) spinnekop (3e ronde (na ma) 3e kindje) Susyq (8e ronde, 1e kindje) Maybe3 (1e ronde na MK, 3e kindje) Totaal: (65) zwanger (2), ongesteld (4), vlindertje (0), MMM (2), negatieve test (3), twijfeltest (0), cyclus van slag (1), niets doorgegeven -Boomie2012 erbij gezet op 7 maart (sorry, ik heb geen idee hoe je van de lijst bent afgeraakt?) -Aukje1980 van de lijst afgehaald op eigen verzoek -Marja Poortman verplaatst naar 12 maart -Esther15 erbij gezet op 14 maart -Danssie op negatieve test gezet -Burningkarma op rose gezet -Itsme82 verplaatst naar 13 maart -Lisanne op negatieve test gezet -Wondertjenr2 op negatieve test gezet en verplaatst naar 4 maart Ik hoop dat de lijst weer klopt met de updates
@mamavanjoahua : Ja maar is zooo moeilijk! Uhm mijn nod is pas de 5e...dus niet zo gek dat ik negatief teste Maarja dacht misschien net 2 dagen eerder me ei gehad ofzo..had gekund! Maar helaas! We wachten maar weer rustig af......kan nog bijde kanten op!
@ Wondertje: ik zie dat je al verplaatst bent . Toch fijn dat ik niet de enige ben die hier zo over denkt... @ Boomie: hahaha ja, zo ben ik... ik reageer vrijwel altijd op iedereen. Wen er maar aan . Vind ik dus ook... ik wilde 'm vanavond bespringen, dus dan bedank ik hem vanavond maar ffies op die manier LOL. Ik ga duimen in iedergeval! . @ Moisie: nogmaals bedankt! @ Lisanne: hahaha ja dan had 't gekund idd. Maar geduld is een schone zaak... hier ben ik nu aan het wachten op mijn menstruatie... Ik ben benieuwd wanneer die nu vanzelf gaat komen... Net 3 sollicitaties de deur uit gedaan. 1 Ervan is naar het kdv van mijn zoontje als leerling pedagogisch medewerker kinderopvang . Duimen jullie voor mij mee? Als ik hier aangenomen word, kan ik in september naar school...
@ Remember GEFELICITEERD!!!! @ Nieuwe meiden Welkom! @ MamavanD Mmmm tja dan weet ik het ook niet. Misschien wel zondag je ei gehad maar reageert je lichaam een dag later? Een vrouwenlichaam is een ingewikkeld iets en bij iedere vrouw weer anders zucht. Jammer dat we niet af en toe stiekem naar binnen kunnen kijken voor de stand van zaken @Mayke1980 GEFELICITEERD!!!! @Burningkarma GEFELICITEERD!!!! @Mamavanjoshua Gelijk heb je, en die tempkaartjes zijn ook nuttig voor een eventueel vervolg! Nee hoor gewoon lekker gtst kijken ha ha! Spannend hoor solliciteren! Zoooo deze maand begint een stuk beter als die in het vorige NOD topic. Word er helemaal blij van! Hier nog 4 dagen voor NOD. Heb ik ''kwaaltjes'' tja dat wel, maar ken mijn lichaam na zoveel jaren pil nog niet echt goed dus kan van alles zijn. Ik heb het enorm warm (vooral 's nachts) droom me het ongans en weet ook nog precies waar het over ging en geloof me die zijn soms echt bizar. Heb een drukkend gevoel onder in mijn buik en denk steeds dat ik (sorry) moet winden of poepen, blaas dan ook geregeld mijn lief van de bank maar voelt ook een beetje als ongi. Natuurlijk zijn mijn boobs ook nog nadrukkelijk aanwezig en ook steviger/ groter als normaal maar dat had ik vorige maand ook maar toen minder....en oh ja, volgens lief ben ik wat humeurig maar dat vind ik natuurlijk helemaal niet! Ga pas zaterdag of zondag testen want dat is de deal met mijzelf. Vorige maand had ik een cyclus van 26 dagen (dus dan NOD 2 maart) maar als mijn lf inderdaad keurig 14 dagen is dan nu 28 dagen dus NOD 4 maart. Liefs!