Ik bedoelde overigens vals positief getest, vind ik eigenlijk nog erger, want dan denk je toch echt even dat het dus gelukt is.
Ik snap ook eigenlijk helemaal niet waarom er zoveel reclame wordt gemaakt door die bedrijven over vroege testen........er kan nog zoveel fout gaan voor nod en als dat het niet is heb je wel weer kans op indrogers. Bah, word je toch nerveus en kriebelig van. Ik snap best dat ze niet gaan zeggen dat de testen niet zo goed werken als ze zouden willen, maar laat dan achterwege dat ze voor extra vroeg testen zijn.......
Hallo, Wij zijn voor de 2e maand bezig met een 4e kindje.. 10 maart is mijn eerste nod dag..Heb al 3 keer een test gedaan de afgelopen 2 weken omdat ik eigenlijk wel al voel dat het zo is maar de tests zijn nog steeds negatief..Toch nog maar even een weekje wachen met testen dan..pppff ben zo ongeduldig.
Hallo meiden, Ook ik wil graag met jullie mee schrijven. Ik zit in de 2de ronde na mijn mk voor een tweede kindje. Ik heb een zoon van 5 en ben de tel van de rondes voor mijn mk kwijt. (heb 3x vmk gehad). Ik verwacht mijn nod op 11 maart. En ik hoop zo dat het raak is! net als jullie allemaal natuurlijk! Ik lees al een paar dagen met jullie mee en wil alvast alle dames in het rolze van harte feliciteren! Hopelijk mag alles goed gaan! En hebben jullie allemaal straks een prachtige baby in jullie armen! En over het testen, ik wacht steeds tot na mijn nod, maar vind het deze ronde extra moeilijk en spannend. Zou net als jullie zo graag een kijkje willen nemen van binnen! Groetjes!
kan emand mij ook toevoegen weet ook nog nie zo goed hoe het allemaal werkt???Succes allemaal!!Liefs Zaraida
Gisteravond eens voorzichtig getest....maar helaas negatief. Nog geen bloedverlies en nog steeds een temp van 37,5. Als ik al zwanger zou zijn.....zou ik dan niet toch een heeeeeeeel licht streepje moeten zien? Of hoeft dat echt niet. Kan me niet voorstellen dat op mijn NOD dan opeens wel een mooie streep tevoorschijn kan komen....
Linnepinna, ja wel dat kan goed hoor. Ik testte pas een week NA nod positief van mijn zoontje. Dus we houden de hoop vast
Dat zou zeker kunnen. Pas op nod lichte streep. En ik lees dat je gisteravond hebt getest. Probeer t eens met ochtendurine. Wie weet ziet ie t hormoon dan wel.
Linnepinna: Bij de ene vrouw wordt het hcg ook sneller aangemaakt als bij de ander, dus geef de hoop nog niet op...
Okee...nu krijg ik nog een beetje hoop! Lees soms dat vrouwen 5 dagen voor Nod positief testen. Als je die topics leest dan lijkt dit net de meerderheid van de vrouwen. Zal op Nod nog eens testen.
@ Missillie, gefeliciteerd meid, geniet ervan @ Lisanne, jammer van de nega test, misschien iets te vroeg getest. Die 2 wachtweken zijn killing zeker de laatste week @ Remember, Hihi... dat ga ik nu zeker doen, ik heb vandaag mijn ei gespot @ Wondertje, Jammer van de nega test, maar het kan nog steeds. Ook al denk je dat de kans erggggg klein is. Ik ben ook zwanger geworden van mijn dochter zonder zaadlozing. We hadden een paar wijntjes op en waren een beetje teut en hebben toen de vrijpartij niet afgemaakt. 2 weken later had ik toch echt een posi zw.test in handen. @ Nathalias, je ei springt 24 a 48 uur na je LH piek, dus je bent nog ruim op tijd met klussen @ Linnepinna, spannend meid, ik hoop op een mooie test. Ik lees verder dat je nega hebt getest, jammer meid, maar het kan nog he je zit 3 dagen voor NOD @ MvJ, ik geef je groot gelijk dat je ff tijd voor je zelf neemt. Hier ook een zuchtende man als ik eens een x vraag of hij onze dochter naar bed wil brengen. Nou daar trek ik me niets van aan. Ik geef hem dan heel gemeen de keus tussen koken of naar bed brengen. Dan is de keus snel gemaakt hihi.. Spannend 3 solicitaties, ik hoop dat er wat moois uitkomt @ Chikah, spannende kwaaltjes heb je, ik hoop op een mooie test dit weekend @ Boomie, zwangerschapskwaaltje komen en gaan. je kan er geen pijl op trekken @ Behappy, Ik had tijdens mijn zwangerschappen ook last van pukkeltjes @ Hier, JAAAAA, ik heb een posi ovutest. Mijn cyclus is dus zeker weten weer normaal. Hé, dat voelt wel goed zeg. Nog ff een paar dagen door knuffelen dus
NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2012 1. (6) Mamavanjoshua5109 (3e ronde, 2e kindje, al wel jaar bezig) Misillie (6e ronde na MA, 2e kindje) Marly87 (2e ronde, 1e kindje) Pixie (1e ronde, 2e kindje) Danssie (2e ronde, 1e kindje) Kinderwens2012 (ronde 12 / 1e ronde na MK, 1e kindje) 2. (4) Moisie (17e ronde, 2e kindje) Draakje (2e ronde, 1e kindje) Ukkie87 (8e ronde, 1e kindje) 2kidsmum (3e ronde, 3e kindje) 3. (5) Behappy (7e ronde, 1e kindje) Mompelientje (10e ronde, 1e kindje) Kittycat69 (7e ronde, 1e kindje) chantal1990 misspiggy83 (1e ronde, 2e kindje) 4. (7) LadyM83 (2e ronde, 2e kindje) Chantal1985 (34e ronde, 1e kindje) Chikah (3e ronde, 2e kindje) Linnepinna (1e ronde, ? kindje) Mayke1980 (2e ronde, 3e kindje) wondertjenr2 (1e ronde, 2e kindje) Lein79 (1e ronde na MK, 2e kindje) 5. (6) Burningkarma (7e ronde, 2e kindje) Mo1984 (3e ronde, 1e kindje) anoniemass (1e ronde, 1e kindje) Lisanne (4e ronde, 2e kindje) Shiva1986 (3e ronde. 1e kindje) troeliewoelie85 (? ronde, 2e kindje) 6. (3) Remember (2e ronde, 4e kindje) Leo85 (14e ronde, 1e kindje) iellie (15e ronde, 1e kindje) 7. (3) Djonna (2e ronde na MK) Brix (1e ronde na MK, 3e kindje) Boomie2012 (1e ronde na MK, 2e kindje) 8. (3) Q1987 Volonta (4e ronde na MK, 1e kindje) sweetdreams (2e ronde, 2e kindje) 9. (6) Dream4 (4e ronde, 1e kindje) Chadee (1e ronde, 2e kindje) Doortje81 (12e ronde, 1e kindje) Icequeen (6de ronde, 1ste kindje) Tamara2703 (iui nummer 2, 3e kindje) Hellen1971 (6e ronde, 2e kindje) 10. (3) JaneDo44 (2e ronde, 1e kindje) Brittney (1e ronde, 1e kindje) Rensje (2e ronde, 2e kindje) 11. (4) May1984 (4e ronde, 1e kindje) Lobke2 (3e ronde, 1e kindje) Denise23 (6e ronde, 2e kindje) Manon77 (3e kindje, 3e ronde) 12. (4) Missnien (3e ronde, ... kindje) NoLi (3e ronde, 1e kindje) Mamavand (7e ronde na 2 MK, 2e kindje) Marja poortman (8e ronde, 3e kindje) 13. (4) Roosje31 (17e ronde, 2e kindje) Evira (7e ronde, 1e kindje) Nathalias (ronde 5, 1e kindje) itsme82 (13e ronde, 1e kindje) 14. (3) Gesina (ronde 12, 1e kindje) Esther15(8e ronde, 2e kindje) Carlo 1987 (2e ronde na MK, 2e kindje) 15. (2) Vrouwtje72 (2e ronde, 2e kindje) Diana75 (16e ronde, 1e kindje) datumloos (4) Suusjelove (12e ronde, 1e kindje) spinnekop (3e ronde (na ma) 3e kindje) Susyq (8e ronde, 1e kindje) Maybe3 (1e ronde na MK, 3e kindje) Totaal: (67) zwanger (2), ongesteld (4), vlindertje (0), MMM (2), negatieve test (4), twijfeltest (0), cyclus van slag (2), niets doorgegeven [/QUOTE]
Als ik dat wel eens lees 5 dgn voor NOD een positieve test denk ik dat er eerder sprake is van een reken foutje, bij mijn beide zwangerschappen teste ik 14 dgn na mijn ei sprong heeeel licht positief dus ik zou lekker even wachten en hoop houden.