NODlijst 1 t/m 15 maart

Discussion in 'NOD forum' started by mamavanJ&D, Jan 31, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

Sep 20, 2011
    1,956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ik heb het niet aan jullie verteld maar ik vertel de reden...

Tijdens vrijen krijg mijn man het erg warm. Het duurt gewoon een uur de hele klus.

Ik heb alles geprobeerd, maar hij komt gewoon moelijk klaar.

Hij is besneden, ik denk dat het daar komt.

Maar we weten meer als we langs de gyn. gaan in april.

2. Bo12

Bo12 Bekend lid

May 20, 2011
    903
    0
    0
    Een uur...ik kan me voorstellen dat dat snel te lang is ja...
    Hopelijk hebben jullie in april de gyn niet meer nodig!

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Bo: dat denk ik ook wel, dus dat zou mooi zijn :D...

@ Mompelientje: in het feb. topic had je het wel verteld dat je man moeilijk klaar komt, maar 't maakt het 't wel echt lastig idd.. Ik weet niet of 't ook echt te maken heeft doordat hij besneden is... 't lijkt mij dat meer mensen hier dan last van moeten hebben toch? Ik weet 't echt niet hoor. Ik hoop echt dat er een oplossing komt voor jullie...

4. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    @ Mompel, ...dat lijkt me echt heel erg zwaar!
    Ik kan er niet over mee praten want mijn man kan het op "commando, maar wens je heel veel sterkte ermee. Hoop ook dat jullie in April alleen naar de gyno zouden moeten voor een hele mooie echo!

@ MVJ, ohhh leuk he schaatsen....Wij hebben toevallig een paar weekjes geleden voor iedereen schaatsen gehaald via MP omdat de kids naar de schaatsbaan wilde en huren 10 euro PP is....

Nu is manlief met de kids even hier achter aan het schaatsen want ik lig even plat met mijn ongi.
    Heb maar een ongi van 3 dagen, 1e is weinig, 2e is heftig 3e is aflopend,.....mag dus eigenlijk helemaal niet klagen, maar die ene dag is het dan ook niet fijn :S

5. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    1,017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Hier ook heerlijk genoten van de pret op het ijs! Nu liggen de frietjes en de vis in de oven dus tijd om even bij te lezen!

@mompel, het lijkt me erg lastig inderdaad! Het is dan best beladen kan ik me voorstellen!

Wie lopen er eigenlijk allemaal bij de gyn?? Ik zie het zo af en toe voorbij komen. Ik ben er nu toevallig vanwege de miskraam, maar in principe niet als ik zwanger wil worden.
    Zodra ik zwanger ben wel weer, beide kinderen zijn te vroeg geboren (35 wk) omdat ik zwangerschapsvergiftiging had. bij de derde zal ik dus streng onder controle komen in het ziekenhuis.

6. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant

@Mompelientje.. Ik ben vorige week bij de HA geweest voor mijn cyclus maar de huisarts vond dat ik wel een regelmatige cyclus had. (Op die 2 lange rondes na) Heb net jou cyclus bekeken maar vind hem niet echt onregelmatig?? Lijkt me erg vervelend, ik kan er ook niet over meepraten want mijn ventje doet het liever 2x per dag ipv 1x in de 2 dagen... hihi....

7. Zolief

Zolief Fanatiek lid

Jan 2, 2012
    1,413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Sorry dat ik de verkeerde lijst gebruikt had.
    Op een mooie roze lijst in maart!

Mijn cyclus is ruim 2 jaar van slag geweest.. Nu sinds 3x redelijk normaal. Dus ik hoop dat dat zo blijft en dat ik ook echt een eisprong heb. Vind het nu nog te vroeg om dat te gaan bijhouden. Ik wordt daar ook veel te gestrest van.

8. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    1,017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Ik heb doorgaans ook geen regelmatige cyclus, altijd tussen de 5 en 7 weken. Ik ben benieuwd of het nu ook weer gewoon op gang gaat komen en hoe lang ik daarop moet wachten!

9. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    1,017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    hebben jullie ervaring met ovulatietesten??
    Ik heb ze besteld ben benieuwd of dat gaat gaat helpen..

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Remember: jaaaaaaa echt superleuk! Ik heb nu ook voor mezelf een paar kunstschaatsen en voor J.oshua een paar dubbele ijzertjes. Die ijzertjes kreeg ik er vanavond zomaar bij, toen ik de kunstschaatsen ging passen :D... Ik vond dat echt superlief! :D
    Ik hoop dat jij ook nog deze week kan schaatsen meid!

@ Mayke: wij zijn bij de fertiliteitsafdeling geweest, maar zij willen ons niet helpen ivm mijn gewicht. Maar ik hoop dat ik hun hulp toch niet nodig heb :D... Nu met een nette cyclus hoop ik deze keer een ei te vinden :D...Ik weet ook vrijwel zeker dat ik bij de gyn moet, omdat ik J.oshua niet meer voelde vanaf een week of 30... Daarbij was hij veel te klein voor het aantal zwangerschapsweken en slik ik ook medicatie, waarbij het in de gaten gehouden moet worden denk ik...
    Ik heb ovulatietesten, maar afgelopen cyclus niets gespot helaas... Ik weet dus ook niet of ik wel een eisprong heb gehad... Waarschijnlijk niet...Je weet dan in iedergeval in welke periode je even extra moet knuffelen Whahahaha.

11. Chikah

Chikah Lid

Sep 18, 2009
    74
    0
    0
    Midden Nederland
    Hoi hoi allemaal,

Ik mag me hier ook melden. Mijn NOD uitgaande van mijn cyclus van afgelopen maand : 2 maart (wil iemand mij op de lijst zetten?) maar dat kan dus ook iets later zijn. Hou wel de kortste aan zodat ik weet wanneer ik op z'n vroegst mijn ei kan verwachten. Ik wil deze maand ook eigenlijk ovulatie testen gebruiken, gewoon voor 1x om zeker te weten dat ik een eisprong heb, dat lijkt mij wel een geruststellende gedachte. Als ik hem deze maand niet vind dan doe ik het volgende maand weer en anders niet. Iemand adviezen voor welke ik het beste kan bestellen?

Ik hoop dat de lijst deze maand lekker roze gaat kleuren! Zo ga nu echt naar bed, ben ziek dus ga lekker uitzieken, moet per slot van rekening over een dag of 10 weer zo fris als een hoentje zijn ;) Trusten!

12. moisie

moisie Bekend lid

Jan 10, 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2012

1. (6)
    Mamavanjoshua5109 (3e ronde, 2e kindje)
    Misillie (6e ronde na MA, 2e kindje)
    Bo12 (3e ronde na 2 mk, 3e kindje)
    Marly87 (2e ronde, 1e kindje)
    Pixie (1e ronde, 2e kindje)
    Danssie (2e ronde, 1e kindje)

2. (4)
    Moisie (17e ronde, 2e kindje)
    Draakje (2e ronde, 1e kindje)
    Ukkie87 (8e ronde, 1e kindje)
    Chikah (3e ronde, 2e kindje)

3. (2)
    Behappy (7e ronde, 1e kindje)
    Mompelientje (10e ronde, 1e kindje)

4. (1)
    LadyM83 (2e ronde, 2e kindje)

5. (1)
    Burningkarma (7e ronde, 2e kindje)

6. (1)
    Remember (2e ronde, 4e kindje)

7. (0)

8. (0)

9. (0)

10. (1)
    JaneDo44 (2e ronde, 1e kindje)

11. (0)

12. (0)

13. (0)

14. (1)
    Mayke1980 (2e ronde, 3e kindje)

15. (0)

datumloos (0)

Totaal: (17)

zwanger (0), ongesteld (0), vlindertje (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), niets doorgegeven (0)

Chikah op 2 maart erbij gezet!

13. moisie

moisie Bekend lid

Jan 10, 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Chikah: Welkom hier! We hebben dezelfde NOD hier ;)
    En ook ik heb een zoontje van (bijna) 5 jaar. Leuk hoor :) Ik hoop dat ik 3e ronde, 2e kindje goed overgenomen heb vanuit je onderschrift? Beterschap!

@All: Ik ga deze maand voor het eerst met ovulatietesten aan de slag. Ik temp ook, maar dat wil nu wel eens onterecht hoger zijn door de elektrische deken en extra kacheltje aan. Dan word ik me toch warm wakker.... Ook niet handig ;)

14. missillie

missillie Fanatiek lid

Dec 12, 2008
    1,258
    0
    0
    Gelderland
    hopen dat die eisprong niet zo lang op zich zal laten wachten

15. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    1,017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Goedemorgen allemaal!

Mijn zoon en dochter heb ik al weer naar school en naar de peuterspeelzaal gebracht. Nu even tijd voor een kop koffie!

Ik heb heel benieuwd hoe het gaat met de ovulatietesten, ik heb het ooit eens geprobeerd bij mijn zoon, maar die bleven alleen maar positief (bleek ik achteraf ook al zwanger te zijn)
    Vooralsnog vloei ik nog steeds.... ik hoop zo dat het langzaam minder gaat worden omdat je nu alleen nog maar stil kunt staan bij de mk. En ik wil zoo graag verder! Geduld is een schone zaak zeggen ze (helaas niet mijn sterkste kant......)

Hebben jullie nog plannen voor vandaag??

16. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    1,017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Ik mag weer naar het ziekenhuis (again...) ik bloed nog steeds overmatig en ze willen me dus toch weer zien. Hopelijk geen curritage!! Blegh even een balen gevoel!

17. Bo12

Bo12 Bekend lid

May 20, 2011
    903
    0
    0
    Sterkte Mayke. Weet maar al te goed hoe vervelend dat wachten steeds is. Ik was volgende maand al uitgerekend van eerst mk :(

18. LadyM83

LadyM83 Actief lid

Jan 23, 2010
    212
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het toevoegen!

Ovulatie testen:
    Ik heb toen we voor ons 1e kindje gingen ook ovulatie testen gebruikt.
    Wat bleek, ik had al vrij vroeg een positieve ovulatie test in handen.
    Zonder die test had ik daar niet bij stil gestaan en was waarschijnlijk te laat geweest.
    Dus direct met die ronde was ik zwanger!
    Voor die zwangerschap heb ik wel een miskraam gehad, maar dat voelde ook heel anders vanaf het eerste moment dat ik wist dat ik zwanger was.

Ondanks dat ik weet dat we nog maar net weer aan het proberen zijn, heb ik toch weer ovulatie testen besteld. Vind het gewoon een prettig idee dat mocht ik inderdaad weer een vroege eisprong hebben, de kans wel aanzienlijk kleiner is dat ik die mis.

Welke gebruiken jullie dan?

Groetjes!

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Moisie: spannend hoor... met ovulatietesten aan de slag... Ik heb er afgelopen maand geen ei mee gevonden... dus heb denk ik geen eisprong gehad...

@ Chickah: ik heb de ovu-testen van Zwanger en Kids...

@ Mayke: he bah, wat vervelend dat je nog steeds zo overmatig vloeit... Ik hoop dat je geen curretage nodig hebt... Ik denk aan je.

Hier vanmorgen met J.oshua naar de KNO-arts geweest en het skipak helpt echt!!! Hij heeft niet hoeven huilen op de fiets van de kou, whoehoe!!!
    De buisjes zitten er allebei nog netjes in en daarnaast zag alles er goed uit. Dus hij hoeft pas na de zomer weer terug te komen :D...

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @LadyM: ik gebruik de Zwanger en Kids ovulatietesten...

Share This Page