Heb op mijn NOD alsnog een test gedaan geloof ik, omdat ik hoopte dat het oude bloed nog van een innesteling was, maar ook die was negatief. Als het al snel na de innestelling fout is gegaan, zal het hormoon ook niet zo gestegen zijn denk ik.
Ha dames, Mag ik hier ook meeschrijven? Mijn nod is rond 12 maart, dus nog even afwachten voor mij! Waarschijnlijk afgelopen maandag (27feb) mijn ei gehad en vrijdag, zaterdag en maandag geklust (blijf dit een raar/stom woord vinden, maar kan ook niks anders verzinnen dat niet plat is ) Vanaf dinsdag ziek geworden, flinke verkoudheid/grieperig,en begin me nu pas een beetje beter te voelen. Dus sinds maandag ook geen actie meer hier... Hoop dus dat het goed gegaan is deze ronde! Willen jullie nog meer van me weten? Vraag maar raak Kom er helaas niet aan toe om heel dit topic door te lezen, maar vanaf proberen goed mee te lezen! Succes allemaal!
Hoi meiden, Zoals ik al eerder schreef ben ik toch mijn ei nog gevonden! Woensdag en Donderdag een knal ovutest gehad en dus ook op beiden dagen geklust. Ik hoop dat het raak mag zijn! Misschien een beetje stomme vraag maar ga hem toch stellen: Staan jullie na het klussen gelijk op? Ik blijf altijd even liggen en heb ook de neiging iets met mn bips omhoog te liggen.... Als ik dan na bijvoorbeeld na een half uur opsta "stroomt" het er voor mn gevoel echt een beetje uit Ik vind dat een naar idee omdat het dan verloren gaat... Hebben jullie tips hiervoor? Deze ronde is nu officieel voorbij. Had net een hagelwitte ovu test. HET WACHTEN IS BEGONNEN!
damn soms voel ik me best wel verdrietig.. niet om zielig te doen ofzo hoor tis voor jullie allemaal net zo zwaar maarja baal er gewoon van! zit nu alweer in ronde 7 en ga naar ronde af valt me gewoon zwaar tegen dit allemaal sorr dames wilde dit even kwijt
Spannend weer! Wat betreft het liggen; ik lees het wel vaak. Onlangs nog een boek gelezen dat de missionarisstyle toch echt het beste is. En even 10 miunuten blijven liggen. Als je direct opstaat heeft het minder kans om erin te blijven. Ik ga dus ook nooit bovenop als het 'tijd' is want dan floept het er meteen uit Afgelopen keer met het klussen ben ik gewoon gaan slapen meteen, leek me nog beter haha
Kan me heel goed voorstellen hoor Behappy. Zeker als je ronde na ronde er zoveel aan doet en er zo enorm mee bezig bent. Het is toch telkens weer een teleurstelling. Maar verlies niet de hoop, want iedere ronde is gewoon weer nieuwe kansen! Echt waar. Na een halfjaar proberen kun je altijd eens naar de huisarts om te kijken of ze wat kunnen onderzoeken, maar ik weet niet of het misschien 'te vroeg' is volgens medici. Hopelijk heb je nog goed geslapen, nachtbraker
@Hier; nog steeds ongi-buikpijn, maar nog niet ongi! Weer wakker met knallende hoofdpijn, nu al 5 dagen waarvan er 1 niet. Lijkt net alsof ik een kater heb zo voelt het. Moet ook veel plassen, dus misschien is het vochttekort?
Even een kort berichtje, ik heb nog niet bijgelezen. Maar ik heb mijn ei gevonden! Eindelijk! Hoe vinden jullie die: Op mijn NOD mijn ei vinden?! Maar maakt niet uit dat hij laat is: beter laat dan nooit zeggen we maar Het was mijn laatste ovutestje... Misschien haal ik vandaag nog wat of is dat niet nodig denk jullie? Sinds ik hem gevonden heb? Mijn temp is nog wel laag dus hou ik ook in de gaten. Ik was zo down en nu weer happy!
@Boomie en Nathalies: Wat goed dat jullie je ei hebben gevonden!! Nu maar hopen dat "die anderen" het ei ook zullen vinden!! Succes! @Liefjes: welkom!! @MVJ: Hier ook op 1 maart jubileum (14 jaar alweer) Nog testers vandaag? Ik heb geen idee waar ik aan toe ben, nou ja, waarschijnlijk weet ik het wel, maar wil ik er nog niet aan toegeven. Lage rugpijn... net als de vorige maanden wanneer ik ongesteld werd.. We wachten nog even af.
hallo allemaal zo, ik zal weer eens een keer reageren , de maand is tenslotte aangebroken , dus ik wil veel roze zien gefeliciteerd voor de meiden die reeds positief getest hebben. ik wens jullie een goede zwangerschap toe @mayke, ik zie dat jij ook zwanger bent proficiat en ik hoop ook testers te zien vandaag @volonta, ik heb ook al last van ongigevoel en rugpijn , maar dat had ik ook toen ik zwanger was , dus bij mij zegt het nog niets
@meiden die gaan testen, spannend! Hoop op veel positieve testen! @meiden die hun 'ei' gevonden hebben, klus ze @positesters, gefeliciteerd! Pfff voel me dus nog steeds hetzelfde. Zul je ook nog zien dat ik morgen niet ongi wordt en pas volgende week!
@dream, hooooi wanneer ga jij testen , ik probeer te wachten tot donderdag (tuurlijkhahah, is me nog nooit gelukt) @wondertje, morgen testen , spannend, heb jij een onregelmatige cyclus dan
Hooooi *zwaait* Ik ga denk ik... zaterdag testen. Ik moet volgende week het hele weekend werken dus moet even kijken... Misschien kijk ik wel tot hoelang ik het vol hou om niet testen zolang ik niet ongi wordt... Hahaha je MOET het volhouden haha... nee hoor, maar probeer het wel... blijft het lekker spannend !