Ik heb vanmorgen een test gedaan. Vraag me niet waarom maar iets zei me dat ik hem moest doen. Hij is vaag positief. Morgen gaan we opnieuw testen. en hopen op een duidelijkere test.
Hoi meiden, Geen tijd om bij te lezen dit weekend, poepie druk. Ik zag wel een paar positief testers voorbij komen: geweldig meiden, gefeliciteerd!!! Voor de negatief testers en ongi geworden dames: balen meiden, ik duim voor jullie dat jullie snel een positieve test mogen hebben. Voor de wachters: ik wacht met jullie mee...... En carlo.....spannend meid, morgen opnieuw?! Nog een fijn weekend!!!
Ik mag helaas op rood Het is niet goed gegaan. Alle wachters, hou vol! Alle zwangeren... gefeliciteerd!! Super goed! Alle licht positieve testers.. spannend!! De nog ei-zoekers, zet m op!
Wauw! Nog meer roze Gefeliciteerd meiden!!! Morgen NOD maar heb het gevoel dat ik ongi ga worden alhoewel ik het ook weer niet helemaal zeker weet....pffft vind het zo moeilijk inschatten. Moet echt mijn lichaam weer helemaal leren kennen. Wat is normaal, zou het niet weten, wat is niet normaal, zou het ook niet weten. Afwachten dus. Mijn langste cyclus was 30 dagen dus heb besloten te wachten met testen tot dinsdag, dan weten jullie dat . Morgen ook niet zo'n leuke dag voor de boeg dus als ik dan posi test blijft het negatieve van die dag ook in mijn herinnering....en dat wil ik echt niet! Slaap lekker voor straks!
Hallo Dames, Gistermorgen (1 dag voor nod) stiekem toch een test gedaan met ochtendurine. Deze was negatief........maar s'avonds toen ik naar bed wilde gaan.....zag ik opeens een heel vaag streepje. Je moet echt heel goed kijken! Ben benieuwd! over een paar dagen toch nog maar eens proberen. Iemand een idee hoelang ik het beste kan wachten met een nieuwe test?? Hij is zo licht dat je het op de foto waarschijnlijk niet kan zien!
Ik mag op rood helaas! Ongi geworden.... baal zoooooooo erg en zo zie je maar dat me lichaam me gewoon voor de gek houd! Best frustrerend als ik me bedenk dat ik bij me zoontje door de pil heen zwanger ben geraakt! Hoe kan het nou dat het dan nu niet lukt? Dat wordt deze maand om de dag sexe, kan ik mijn ei bijna niet missen! Lijkt ook wel of dat iedereen opeens zwanger is van vriendenkring en familie.. Teveel mee bezig ben ik bang..... Alle wachtende dames succes en ik duim voor roze!
Wat opzich wel raar is... het is maar heeeeeeel weinig..en niet echt rood..meer bruin achtig ( sorry voor het vieze praatje ) normaal als ik ongi ben geworden dan is het meteen ook super veel..Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?
eventuele innesteling? ( gok ook maar wat ) @hellen ik hoop dat je je ook tot de novemver mama's mag toevoegen. @gesina ik hoop jij ook @jesskejesss jij ook.. @toekan die ook. @de rest ook maar ken jullie namen nie
@linnepin over 2 dagen nog een keer testen ... @lisanne deze keer hier ook alweer door de pil heen alleen dit keer prikpill.. hierna niet meer aan de pil maar streralisatie
Nou voor mij gaat het deze maand ook niets worden, negatieve test en onwijze buikkramp en dan de rugpijn en pesthumeur niet te vergeten, duidelijk vandaag of morgen zeker ongest. Worden tjonge wat baal ik ervan zeg!
Ik denk op de bovenste wel een streepje te zien! Heel voorzichtig gefeliciteerd! Morgen nog maar een keer testen! Meiden die ongesteld geworden zijn; knuffel! Ik duim voor de volgende ronde!
Balen Lisanne!! Ik herken het van de ronde voor mijn zwangerschap. Iki had op NOD bruin bloed, heel weinig, twee dagen lang. Was nog in de veronderstelling dat ik misschien toch een innestellingsbloeding had wat oud was, dat kna natuurlijk wel. Maar bloeden zette twee dagen na NOD door helaas. Ik vrees dat je even moet afwachten, het kan beide kanten op gaan!