Vanmorgen weer getest maar hartstikke nega. Volgens verhalen op t forum kan de zw-test je ei spotten. Vind t maar vreemd. Maar als dit idd mijn ei is geweest zal mijn nod nu later vallen. Mijn vk vond t ook erg vreemd dat een zw-test je ei waarneemt.
Hey, Nou, eerst las ik het in een boek over zwanger worden bij het hoofdstuk van zwanger zijn. Er stond verder geen reden bij alleen dat het werd afgeraden. Toen ben ik gaan googlen en zag eigenlijk niet echt dat het werd afgeraden, dus toen wist ik het niet meer. En dus heb ik het inderdaad aan mijn VK gevraagd en die gaf ook aan dat ik beter iets anders kon gaan doen. Sporten is goed alleen hardlopen volgens haar niet vanwege de continue op en neer beweging. Ik weet het dus ook niet, maar na een mk durf ik het gewoon niet. Ik geloof trouwens niet dat de MK is opgewekt door het hardlopen. Maar ja, de angst is toch gebleven helaas.
@Mompelientje; Kl*te zeg... @Behappy; je maakt het wel spannend @Hier; pfff ben toch ook weer een stuk vrolijker sinds vanmiddag nu de menstruatie erdoor is. Hoef tenminste niet continue na te denken of ik wel zwanger ben. Even rust in mijn hoofd!!
Jeej ik ben een paar dagen weg en zo veel roze erbij! Gefelciteerd meiden!!! Geniet ervan! Hier gaat het goed! Ik heb geen flauw idee of ik zwanger zou zijn! Ik denk het niet! Moet wel zeggen dat ik af en toe mega last van me borsten heb! En ik heb afgelopen donderdag en vrijdag hele erge steken in mijn vagina gehad! Dit herkende ik wel van andere zwangerschappen! Maar verder geen tekenen! We wachten maar weer netjes af!Liefs
hihi ja ! als ik morgen ochtend nog niet ongi ben ga ik even op mn fietsie een test halen .. iemand idee welke test ? heb geen kruitvat in d buurt dus die 2 voor 5 euro kan ik niet halen
Hallo dames, hier een fijn verjaardagsweekend gehad! Helaas toch zaterdag op rood. Dus door naar t andere forum. Heeeeeeel veel roze gewenst voor jullie! Groetjes
Vandaag niets bijgelezen meiden...(is nu wel errrug veel, sorry) Gisteren hele dag niet online geweest. Gisterochtend eerst naar de markt, daarna naar Action voor cadeautje voor m'n neefje. Toen naar huis om te eten en daarna naar m'n zusje voor de verjaardag van m'n neefje. Die was de 27e 5 geworden. Rond 16.15 uur nog ff snel naar de Kruidvat en toen naar huis gefietst. J.oshua eten gegeven en toen mezelf even klaar en mooi gemaakt . Rond half 7 J.oshua naar de buurvrouw gebracht, samen met de babyfoon en de huissleutel. Eenmaal alles verteld wat gedaan moest worden (was niet veel meer, want meneer had de pyjama al aan), zijn hubbie en ik naar het restaurant gegaan. Waren we een half uur te vroeg whahahaha... Ik had 19.00 uur in m'n agenda staan, maar toen we in 't restaurant hoorden dat we een half uur te vroeg waren had ik me ineens bedacht dat ik dus waarschijnlijk 19.00 uur erin had gezet ivm het wegbrengen van J.oshua. Maargoed, konden gewoon gaan zitten, dus. We hebben echt heerlijk gegegeten. Ik had carpaccio als voorgerecht, zalm uit de oven als hoofdgerecht en als nagerecht ijs met slagroom en witte chocoladesaus . We hebben ook heerlijk genoten van elkaar. Tussen het hoofdgerecht en het nagerecht hebben we heerlijk lang gekletst. (hebben gezegd, dat we het nagerecht nog even niet wilden hebben hahaha) Bij het nagerecht hadden we sterretjes op ons ijs gekregen. Zo romantisch . Bij het afrekenen bleek dat we ook nog eens een rondje van de zaak hadden gekregen (achterneef/buurman werkt er als kok). Dus waren minder kwijt dan gedacht hihihihi. En uiteraard is 't thuis heel passend afgesloten Vandaag druk bezig geweest met de was en vanmiddag ff naar de stad (koopzondag) geweest, daarna naar de diertjes/speeltuin en thuis nog ff op 't veldje bij de speeltuin achter gevoetbald met de kleine man. Na 't eten ff gedouched met J.oshua en sindsdien zit ik boven hahaha. Manlief wilde graag op de playstation spelen
@ Linnepinna: op de "gewone"foto denk ik wel iets te zien. Over 2 dagen nog es testen., dan zou je meer moeten zien! @ Boomie: jammer dat je wqeer ongi bent, maar wél fijn dat alles "het weer doet" @ Mompelientje: Aaah nee he! IK had zulke goede hoop voor je! @ Carlo: een zwangerschapsteste kan NOOIT je ei spotten. Andersom kan een ovutest wél een zwangerschap aangeven. @ mamavanJoshua: fijn dat jullie zo'n leuke avond hebben gehad Hier: 10DPO, 37,2 ( 37.4 om half 4) en nog steeds allerlei symptomen. Omdat er 2 bijzitten die ik normaal echt niet heb ( al dagen enorm sjagrijnig en pukkels) ben ik vandaag toch gezwicht en heb getest. Stomstomstom: OMO-wit natuurlijk. En nu ik vanavond ook nog eens enorm last kreeg van mijn prikkelbare darm, ben ik bang dat het deze ronde opnieuw niet is gelukt. Maar goed: it ain't over till it's over. Ik doe mijn best toch positief te blijven. Dames op ROOD: een dikke knuf! Dames op de wachtbank: nog een kopje thee tijdens het wachten?
Jeetje! Er is toch al wel heel wat rood te zien. Gelukkig ook nog wat roze tussendoor. Gefeliciteerd dames! En voor de rode meiden, balen, maar we duimen voor de volgende ronde! Ik zit nog steeds op het wachtbankje... Lekker kopje thee is wel welkom! Haha! Ik ga zondag(avond) testen als ik natuurlijk nog niet ongi ben.. Voel vanalles, maar maak mezelf misschien ook wel gek.. Succes alle aal! x Manon
Djonna: gefeliciteerd ! Zie duidelijk een plus! Super zeg!:d geniet ervan! Helaas zie ik ook veel dames naar rood gaan duim voor jullie op de volgende ronde! Nog dames die vandaag gaan testen? Hier nog geen Ongi te bekennen.... Na die twee keer bruinbloed afvegen helemaaaal niks meer... Morgen pas me nod, sta verkeerd op de lijst zie ik! helaas aankomende 3 dagen werken dus geen tijd om test te halen.. dat wordt nog even volhouden!
Dank jullie wel meiden... geloof het zelf amper ik durfde niet meer te hopen en toch ineens een positieve test... moet zeggen dat ik na 2 mk's behoorlijk zenuwachtig ben maar ik hoop gewoon dat 3x scheepsrecht is....
@ Djonna: dat ziet er goed uit zeg! Gefeliciteerd! Dit móet gewoon die plakbeeb worden! Hier 37.1, 0.1 lager dan gister, iets minder zere borsten, dus hoewel ik hier netjes mijn tijd uitzit, zie ik ronde 7 al om de hoek verschijnen. Verhoudingsgewijs is ronde 7 misschien niet zoveel, maar als je 40 bent en jezelf nog maar een jaartje hebt gegeven om nog een keer zwanger te raken, dan is het toch even slikken. Dus ben een beetje triestig nu
Goedemorgen dames, Na een superdruk weekend zie ik hier erg veel rood voorbij komen......jammer meiden, ik duim voor de volgende ronde voor jullie. Djonna, jij maakt dan wel weer een hele goede start vandaag, gefeliciteerd meid!!!!! Hellen, balen dat die wit was, maar misschien gewoon te vroeg. Ik duim door!! Wachters, ik wacht rustig met jullie mee. Zo, op naar de dagelijkse dingen die moeten gebeuren. Fijne dag dames
Hellen, dank je wel!!! en wat die temp betreft... ik had de hele tijd 37.8 en nu 37.4 en bij mij is hij ook positief uitgevallen!!! Geef de moed nog niet op dat wilde ik gister ook doen.... Hou nog even vol meis!!!