NODlijst 1 t/m 15 maart

Discussion in 'NOD forum' started by mamavanJ&D, Jan 31, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zilla

zilla Actief lid

Jul 6, 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een spanning hier meiden!

Voor de dames die ongesteld zijn geworden een dikke knuffel!
    En voor de roze dames; gefeliciteerd!

@ lobke he gats meis, knuffel voor jou! Snap ook dat je zat bent van die lange cyclussen!

Hier; morgen mijn NOD, morgen testen! Vind het zo spannend, want mijn kaartje is heel raar!

2. Manon77

Manon77 Actief lid

Apr 16, 2008
    475
    0
    0
    Twente
    He dames,

wat wordt hier toch elke keer veel geschreven. Niet bij te houden! Haha!! Ik mag over twee dagen eindelijk testen. Heb eergisteren en vandaag een kruidvat (2 voor 5 euro) gedaan, en deze laat een heeeel vaag streepje zien. Ik denk dat het een indroogstreepje is, maar ben er nog steeds niet achter of die daar wel opzitten. Kan het nog niet echt vinden op de site...
    Weten jullie of het mogelijk is nu nog negatief te testen en zondag positief?? Ik hem wel een aantal kwaaltjes die ik bij vorige zwangerschappen ook had, maar nog geen positieve test.... of houdt mijn lichaam mij gigantisch voor de gek??

Zwangere dames: Gefeliciteerd! Lekker genieten!
    Ongi dames: balen.....
    Wachtende dames: ik weet hoe jullie je voelen.... pffff....

x Manon

3. jolan0

jolan0 Bekend lid

Dec 8, 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    manon: ik zit hier in hetzelfde schuitje....

lobke: wat vervelend! We willen OOK zo graag! En met z'n 2en zou inderdaad erg speciaal zijn...sterkte!

Zilla: Ik ben benieuwd morgen! Misschien eindelijk weer wat rolze erbij?

Groetjes!

4. Srjj

Srjj Lid

Oct 12, 2009
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Manon: volgens mij kan dat alle kanten op. Je hebt vrouwen die pas ver na hun NOD positief testen, sommigen hebben voor hun NOD al een knaltest. Als je een vaag streepje kunt zien, is er zeker kans op dat die duidelijker wordt. Als je een pennenlijntje ziet is het vaak een indroog streepje, als het gewoon een breed streepje is (en roze, niet geel of grijs), is het ok denk ik (zolang het streepje op de goede plek zit en niet teveel links of rechts).

Ik mag op rood en de oh zo grote kinderwens kan voor de komende 1,5 jaar weer de kast in. Kan echt wel janken. En me ondertussen voor m'n studie weer lekker bezig houden met zwangere vrouwen, helpt zo lekker mee. #Baal.

Ik hoop voor jullie op veel roze de komende dagen! Meiden in het rood: veel succes jullie volgende ronde!

5. girl13

girl13 Actief lid

Jan 12, 2012
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vraag het hier nog maar eventjes. Ik heb nog geen duidelijk antwoord helaas.

wanneer is je NOD?
    Heb een miskraam gehad op 10-2 = CD 1
    Op 25-26-2 positieve CB ovulatietest = CD 16-17

is mijn NOD dan 14 dagen na eisprong (denk 27-2)???
    is 28-2 dan 1dpo?

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Manon: heb je geen foto?

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Girl: de dag waarop je begint met helderroodbloedverlies is je eerste dag van je cyclus. DPO betekent Days past ovulation, dus hoeveel dagen je ná je ei zit.Als je op 27-2 je ei had, is 28-2 inderdaad 1 DPO

8. chantal1990

Feb 23, 2012
    11
    0
    0
    Bedrijfsleidster cafetaria
    Drunen
    Ik ben nog niet ongesteld, maar de testen zijn negatief... pffff
    ik wil OF en positieve zwangerschapstest in me handen, of ongesteld worden, maar hier word ik helemaal gestoord van.. heb van allerlei zwangerschapskwaaltjes, maar testen zijn negatief.. (6) misschien verheug ik me er TE veel op.. pffff ik haat dat wachten..

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hoever DPO ben je dan, Chantal?

10. jolan0

jolan0 Bekend lid

Dec 8, 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    SRJJ: wat vervelend meid! Mag ik vragen waarom jullie besloten hebben een pauze te nemen? (sorrie schrijf nog niet zo lang mee hier en er wordt zoveel geschreven dat het me niet lukt alles uit elkaar te houden, hoop niet dat je het vervelend vind dat ik het vraag).

Chantal: vervelend! Hoeveel ben je al overtijd?

Groetjes!

11. jolan0

jolan0 Bekend lid

Dec 8, 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    girl: je nod is inderdaad ongeveer 14 dagen na je eisprong en verder ben ik niet zo thuis in alle afkortingen die er gebruikt worden (maar het wordt mij ook steeds duidelijker)

Groetjes!

12. Srjj

Srjj Lid

Oct 12, 2009
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn niet 'bezig' om zwanger te raken. Mijn vriend en ik zijn bijna 6 jaar samen en we willen allebei ontzettend graag. Maar ik studeer nog (universiteit) en ben over 1,5 jaar pas klaar met mijn master. We (mijn vriend vooral) willen wachten totdat ik ben afgestudeerd.

In 2009 zijn we echter 'per ongeluk' zwanger geworden. Daarvoor had ik al een hele grote kinderwens, maar sinds toen was het niet meer te houden. Helaas is die zwangerschap in een miskraam geëindigd, maar de wens was vanaf toen nog groter en wordt alleen maar sterker. Mijn vriend zou ook dolgelukkig zijn, die heeft laatst gehuild van jaloezie omdat zijn beste vriend vader werd... Maar bij hem moet altijd alles 'zoals het hoort' (de 'juiste' volgorde bedoel ik daarmee, hij komt wat dat betreft uit een heel traditioneel milieu, ik totaal niet) en hij wil dus wachten.

Vandaar :( Ik ben meer van 'live your dream' en heb de laatste tijd een aantal mensen in mijn directe omgeving gezien (met jonge kids) die kanker krijgen en binnen niet al te lang zullen overlijden, dat versterkt mijn idee enorm... Ik vind dat wanneer het 'kan', je gewoon voor je droom moet gaan en niet jaren tijd moet verspillen.. En eigenlijk is er geen enkel bezwaar te bedenken, behalve dat ik nog studeer... En in mijn geval hoeft dat niet eens een probleem te zijn... Maar daar denken we dus nogal verschillend over... We hadden nu beslist om na een 'ongelukje' (ik ben niet aan de pil wegens bijwerkingen) geen MA pil te nemen (was dus een keuze van ons beide) en 3 dagen later had ik mijn eisprong... Had het zo gehoopt... Nu moet ik gewoon weer heel erg lang wachten... En na mijn mk ben ik al zo bang dat wij misschien ook lang moeten wachten op een plakbaby, zoals ik dat bij zoveel meiden hier zie... Natuurlijk is dat niet rationeel maar wel een angst.. Daar kom ik dus voorlopig niet achter..

Sorry voor dit lange verhaal ;) Voel me gewoon echt even heel rot omdat er hier geen sprake is van een 'volgende ronde'... Even leek de droom zo dichtbij en nu issie voor een lange tijd weer ver weg...

13. jolan0

jolan0 Bekend lid

Dec 8, 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    Srjj: ja dat begrijp ik. Het leven zit soms ook oneerlijk en ingewikkeld in elkaar. Zeker als je z'n rotziekte van dichtbij meemaakt en er nog (zeer jonge) kinderen zijn, maakt het nog veel zwaarder allemaal.
    Wel knap dat je je studie afmaakt, is natuurlijk ook erg belangrijk, zeker nu je zo ver bent gekomen. Maar als je een mk hebt gehad en je eraan hebt "geroken" hoe het is om zwanger te zijn, met alle toekomst dromen die je erbij maakt, heb ik ervaren dat het nog veel moeilijker is geworden om het los te laten. Dat gevoel, dat zit er gewoon en dat kan je moeilijk uit zetten.
    Ik wens jullie veel sterkte en wijsheid toe. En gewoon af en toe lekker van je afschrijven hoor! Zeker als je het moeilijk hebt!

Groetjes!

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik weet uit ervaring hoe het voelt dat je niet kunt, maar zooo graag wel wilt. Ik herken dan ook je hoop, teleurstelling en daarop volgende verdriet, SRJJ.

Ik hoop, dat de tijd voorblij vliegt. je hoeft toch niet persé tot helemaal na je afstuderen te wachten? Als je maar zorgt dat je niet midden in de hectische tijd bent uitgerekend ;)

15. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Dat vind ik heel lief van je!!
    Het valt ook niet altijd mee maar met elkaar komt het goed!@
    We houden elkaar op de been!
    En hoop toch echt dat we dit jaar wel allemaal roze mogen verlaten!!!
    Of met een mooi ukkie natuurlijK!
    Ik denk dat het wel rood word hier vandaag op 13 dpo helaas een temp dip naar 37.0 betekend over het algemeen niet veel goeds voor!
    Maar ja dan gaan we maar weer door naar de volgende maand!!

16. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hey meiden hier is me temp op 13 dpo naar beneden gedonderd!
    En ik heb meerder malen getempt en hij schommelde tussen 37.1(eerste gemeten temp) 37.0 en 36.9!
    Dus ik weet het niet meer!
    Toen nog een half uurtje blijven liggen weer getempt en was hij 36.9!
    Dus zal morgen wel ongie worden!
    Blijkbaar dan toch een keer een kortere lf!
    Nog nooit gehad altijd 15!
    Nu dan misshcien 14
    we shall see!
    Jullie horen van me als ik op rood mag!
    Liefs

17. Nathalias

Nathalias Actief lid

Feb 11, 2012
    227
    1
    16
    Hoi meiden,

En het is weer lekker weekend! :D

@SRJJ: pfff dat lijkt me een lastige situatie...Ik wens je al het beste toe qua studie en gezinsuitbreiding!

Ik begin ondertussen alweer ongeduldig te worden. Ik heb de hele tijd een soort druk aan de linkerkant net boven mijn schaambot met uitstraling naar mijn lies. Daarnaast heb ik al een aantal dagen last van diaree (excuse me for the details;)). Dus waarschijnlijk is die druk een soort darmpijn?!:(

Ik denk dat ik heel eigenwijs morgenochtend een 2V5 testje ga doen. Ik heb vanavond en morgenavond feestjes dus ga in ieder geval niet drinken en op tafels dansen hahaha:p

Als ik m'n testje heb gedaan morgen laat ik het jullie weten....

18. Susyq

Susyq Bekend lid

Nov 18, 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Spannend Nathalias!! Ik hoop dat morgen positief test. Zou prettig zijn hier wat roze toch?

Wel aan de vroege kant maar met kruidvat kan dat wel. Ik testte vorige maand ook al 4 dagen voor mijn NOD positief. zelf ga ik mij deze maand beheersen. Maandag mag ik pas testen.

Succes morgen hoor!

19. moisie

moisie Bekend lid

Jan 10, 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2012

1. (6)
    Mamavanjoshua5109 (3e ronde, 2e kindje, al wel jaar bezig)
    Misillie (6e ronde na MA, 2e kindje)
    Marly87 (2e ronde, 1e kindje)
    Pixie (1e ronde, 2e kindje)
    Danssie (2e ronde, 1e kindje)
    Kinderwens2012 (ronde 12 / 1e ronde na MK, 1e kindje)

2. (4)
    Draakje (2e ronde, 1e kindje)
    Ukkie87 (8e ronde, 1e kindje)
    2kidsmum (3e ronde, 3e kindje)
    Nance98

3. (5)
    Behappy (7e ronde, 1e kindje)
    Mompelientje (10e ronde, 1e kindje)
    Kittycat69 (7e ronde, 1e kindje)
    Chantal1990
    Misspiggy83 (1e ronde, 2e kindje)

4. (6)
    LadyM83 (2e ronde, 2e kindje)
    Chantal1985 (34e ronde, 1e kindje)
    Chikah (3e ronde, 2e kindje)
    Mayke1980 (2e ronde, 3e kindje)
    Wondertjenr2 (1e ronde, 2e kindje)
    Lein79 (1e ronde na mk, 2e kindje)

5. (6)
    Burningkarma (7e ronde, 2e kindje)
    Mo1984 (3e ronde, 1e kindje)
    Anoniemass (1e ronde, 1e kindje)
    Lisanne (4e ronde, 2e kindje)
    Shiva1986 (3e ronde. 1e kindje)
    Troeliewoelie85 (? ronde, 2e kindje)

6. (4)
    Remember (2e ronde, 4e kindje)
    Leo85 (14e ronde, 1e kindje)
    Iellie (15e ronde, 1e kindje)
    Toekan (4e ronde, 1e kindje)

7. (3)
    Djonna (2e ronde na MK)
    Brix (1e ronde na MK, 3e kindje)
    Boomie2012 (1e ronde na MK, 2e kindje)

8. (5)
    Q1987
    Volonta (4e ronde na MK, 1e kindje)
    Sweetdreams (2e ronde, 2e kindje)
    Srjj
    Spinnekop (3e ronde (na ma) 3e kindje)

9. (8)
    Dream4 (4e ronde, 1e kindje)
    Chadee (1e ronde, 2e kindje)
    Doortje81 (12e ronde, 1e kindje)
    Icequeen (6de ronde, 1ste kindje)
    Tamara2703 (iui nummer 2, 3e kindje)
    Hellen1971 (6e ronde, 2e kindje)
    Brunette85 (? ronde, 1e kindje)
    Daylinn (18de ronde, 2de kindje)

10. (5)
    JaneDo44 (2e ronde, 1e kindje)
    Brittney (1e ronde, 1e kindje)
    Rensje (2e ronde, 2e kindje)
    Zaraida (2e ronde, 4e kindje)
    Linnepinna (1e ronde, ? kindje)

11. (5)
    May1984 (4e ronde, 1e kindje)
    Lobke2 (3e ronde, 1e kindje)
    Manon77 (3e ronde, 3e kindje)
    Jalon0 (2e ronde na mk, 2e kindje)
    Lovieyou (6e ronde, ? kindje)

12. (6)
    Missnien (3e ronde, ... kindje)
    Mamavand (7e ronde na 2 MK, 2e kindje)
    Marja poortman (8e ronde, 3e kindje)
    Liefjes
    Daanxyz (1e ronde met clomid, 2e kindje)
    Girl13 (1e ronde na MK, 2e kindje)

13. (7)
    Roosje31 (17e ronde, 2e kindje)
    Evira (7e ronde, 1e kindje)
    Nathalias (ronde 5, 1e kindje)
    Itsme82 (13e ronde, 1e kindje)
    Leiff
    Isis857 (3e ronde na mk, 1e kindje)
    Stitch85 (1e ronde, 2e kindje)

14. (5)
    Gesina (ronde 12, 1e kindje)
    Esther15(8e ronde, 2e kindje)
    Carlo 1987 (2e ronde na MK, 2e kindje)
    NoLi (3e ronde, 1e kindje)
    Vrouwtje72 (2e ronde, 2e kindje)

15. (1)
    Moisie (17e ronde, 2e kindje)

datumloos (3)
    Suusjelove (12e ronde, 1e kindje)
    Susyq (8e ronde, 1e kindje)
    Maybe3 (1e ronde na MK, 3e kindje)

Totaal: (79)

zwanger (8), ongesteld (24), vlindertje (0), MMM (3), negatieve test (7), twijfeltest (2), cyclus van slag (2), niets doorgegeven (5)

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Zet mij maar op twijfeltest..want vanmiddag hield ik he tniet meer en had met middagurine en een uur later met andere urine dit. ik heb het even in negatief gezet, want dan zie je het beter, maar 2 verschillende merken 1 uur na elkaar met 2 verschillende middagplasjes...dat is niet wit, maar heel duidelijk vind ik he took nog niet. En aangezien ik 15 of 13 dpo zit, had ik wel wat donkerders verwacht. Wat vinden jullie?

Share This Page