Succes voor de dames die nog moeten testen! Hier zijn we alweer op naar de eisprong @dames die ongesteld zijn geworden; sh*t!
NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2012 1. (6) Mamavanjoshua5109 (3e ronde, 2e kindje, al wel jaar bezig) Misillie (6e ronde na MA, 2e kindje) Marly87 (2e ronde, 1e kindje) Pixie (1e ronde, 2e kindje) Danssie (2e ronde, 1e kindje) Kinderwens2012 (ronde 12 / 1e ronde na MK, 1e kindje) 2. (4) Draakje (2e ronde, 1e kindje) Ukkie87 (8e ronde, 1e kindje) 2kidsmum (3e ronde, 3e kindje) Nance98 3. (5) Behappy (7e ronde, 1e kindje) Mompelientje (10e ronde, 1e kindje) Kittycat69 (7e ronde, 1e kindje) Chantal1990 Misspiggy83 (1e ronde, 2e kindje) 4. (6) LadyM83 (2e ronde, 2e kindje) Chantal1985 (34e ronde, 1e kindje) Chikah (3e ronde, 2e kindje) Mayke1980 (2e ronde, 3e kindje) Wondertjenr2 (1e ronde, 2e kindje) Lein79 (1e ronde na mk, 2e kindje) 5. (6) Burningkarma (7e ronde, 2e kindje) Mo1984 (3e ronde, 1e kindje) Anoniemass (1e ronde, 1e kindje) Lisanne (4e ronde, 2e kindje) Shiva1986 (3e ronde. 1e kindje) Troeliewoelie85 (? ronde, 2e kindje) 6. (4) Remember (2e ronde, 4e kindje) Leo85 (14e ronde, 1e kindje) Iellie (15e ronde, 1e kindje) Toekan (4e ronde, 1e kindje) 7. (3) Djonna (2e ronde na MK) Brix (1e ronde na MK, 3e kindje) Boomie2012 (1e ronde na MK, 2e kindje) 8. (6) Q1987 Volonta (4e ronde na MK, 1e kindje) Sweetdreams (2e ronde, 2e kindje) Srjj Spinnekop (3e ronde (na ma) 3e kindje) Chadee (1e ronde, 2e kindje) 9. (7) Dream4 (4e ronde, 1e kindje) Doortje81 (12e ronde, 1e kindje) Icequeen (6de ronde, 1ste kindje) Tamara2703 (iui nummer 2, 3e kindje) Hellen1971 (6e ronde, 2e kindje) Brunette85 (? ronde, 1e kindje) Daylinn (18de ronde, 2de kindje) 10. (5) JaneDo44 (2e ronde, 1e kindje) Brittney (1e ronde, 1e kindje) Rensje (2e ronde, 2e kindje) Zaraida (2e ronde, 4e kindje) Linnepinna (1e ronde, ? kindje) 11. (5) May1984 (4e ronde, 1e kindje) Lobke2 (3e ronde, 1e kindje) Manon77 (3e ronde, 3e kindje) Jalon0 (2e ronde na mk, 2e kindje) Lovieyou (6e ronde, ? kindje) 12. (6) Missnien (3e ronde, ... kindje) Mamavand (7e ronde na 2 MK, 2e kindje) Marja poortman (8e ronde, 3e kindje) Liefjes Daanxyz (1e ronde met clomid, 2e kindje) Girl13 (1e ronde na MK, 2e kindje) 13. (7) Roosje31 (17e ronde, 2e kindje) Evira (7e ronde, 1e kindje) Nathalias (ronde 5, 1e kindje) Itsme82 (13e ronde, 1e kindje) Leiff Isis857 (3e ronde na mk, 1e kindje) Stitch85 (1e ronde, 2e kindje) 14. (6) Gesina (ronde 12, 1e kindje) Esther15(8e ronde, 2e kindje) Carlo 1987 (2e ronde na MK, 2e kindje) NoLi (3e ronde, 1e kindje) Vrouwtje72 (2e ronde, 2e kindje) Ongeduldje28 (14e ronde, 1e kindje) 15. (1) Moisie (17e ronde, 2e kindje) datumloos (3) Suusjelove (12e ronde, 1e kindje) Susyq (8e ronde, 1e kindje) Maybe3 (1e ronde na MK, 3e kindje) Totaal: (80) zwanger (9), ongesteld (29)), vlindertje (1), MMM (3), negatieve test (8), twijfeltest (2), cyclus van slag (2), niets doorgegeven (6) Mamavanjoshua: jee, dat duurde lang voor jou! Gefeliciteerd Stitch!!!!
Hier helaas een negatieve test en een temperatuur daling ( van 37.5 naar 37.1). Maar nog geen ongesteldheid dus een heeeeel klein beetje hoop heb ik nog wel Andere testers voor vandaag; succes!
Vandaag nod, nog geen menstruatie... Durf niet te testen, wacht tot morgen af of de menstruatie komt!!! Heb geen klachten en mijn lijf ziet er niet anders uit! 1e ronde clomid....
Goedemorgen dames wat weer veel rood zeg, niet leuk:x:x:x Maar zag ook weer roze voor bij komen, gefeliciteerd meiden!!!!! Gooi eens wat HCG deze kant op, sta al klaar met vangnetje!! Wachters, we komen er wel, nog even geduld.....
Zet mij maar op blauw, negatieve test gehad. Ga ervan uit dat ik vandaag of morgen wel ongesteld word. Alle posi testers, van harte gefeliciteerd.
Meiden, ik heb vanaochten getest en helaas negatief. Nog steeds geen ongi te bekennen dus probeer toch nog een klein beetje hoop te houden... ben toch al 4 dagen overtijd. Als me ongi wegblijft ga ik vrijdag de HA bellen.... Susy: Jij zit in hetzelfde schuitje als mij, een hele hele dikke knuf meis !
Balen negatesters. Ik duim voor een ieder hier, maar nu mijn volgende ronde is begonnen ga ik weer verder. Succes allemaal!
Toch niet helemaal hetzelfde schuitje, jij bent al overtijd en ik nog niet.... 4 dagen is best veel he....pfff dat ellendige wachten ook
stitch: dat is duidelijk! Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan! susyq: ik begrijp dat je in februari helaas een mk hebt gekregen. Het kan zijn dat daardoor je cyclus nog wat van slag is en dat het daarom allemaal wat langer op zich laat wachten. Sterkte. Daan:spannend! Ik duim voor je! En natuurlijk ook voor alle andere wachtende! Ik lees gewoon nog even mee hoor! Want ben zo benieuwd! En hoop toch op een mooi rolze einde van ons (wel erg rood gekleurde) lijstje! groetjes!
Ja dat klopt, precies een maand geleden... Maar wat ik wel weet is dat ik rond 29 febr. een eisprong heb gehad, en het is nu bijna 2 weken later... En mijn temperatuur is gedaald, alles bij elkaar opgeteld denk ik dat het niet is gelukt deze ronde Maar ik geef nog niet op hoor!
Hier bij mij ook nog geen ongi maar wel zojuist een negatieve test De kramp zit nu in mijn hele onderbuik dus denk dat ongi elk moment kan komen. Gelukkig ben ik vandaag vrij en ga ik lekker ellendig op de bank liggen met nieuwe Dexter dvd.....
Dames, ik zet m ook even hier... Vandaag NOD. Bekijk bijlage 229778 Heb echt het gevoel ongesteld te worden en al een paar dagen 1 x per dag een drupje bruin sluim bij het afvegen. Enige kwaaltje zou kunnen zijn dat ik al de hele week extreem moe ben.
hey meiden, mijn ongie zet nog niet door! had verwacht als ik vanmorgen op zou staan dat het dan door zou breken maar helaas nog niets! Ik wil eigenlijks wel ongei worden, want ik weettich dat ik niet zwanger ben! Nou we wachten het maar weer af! Ik stop overigens met de tarwekemolie! Liefs!