Jammer genoeg aan deze kant wel ongesteld geworden. Het was de eerste ronde nog maar dus op naar ronde 2, hopelijk ook de laatste ronde. Voor degene die een positieve test in handen mochten hebben, gefeliciteerd!
Balen voor iedereen die ongesteld is geworden... Is het bij mij erg dat de test nog niet knalt? Of hoeft dat niet op NOD? Ik lees namelijk zo veel over knallende testen, zelfs al voor nod... Gisteren was ie nog wit bij mij.
Meiden, voor iedereen die ongesteld is geworden; een dikke knuffel! Gefeliciteerd voor de roze dames! Ik voeg ook nog wat roze toe aan de lijst, want zaterdag (op mn NOD)) heb ik positief getest! Helemaal blij!
@ Liefjes Uiteraard zou het mooier zijn als je direct op je NOD een knaltest hebt. Maar de een maakt nu eenmaal iets minder snel HCG aan dan de ander. Er is in ieder geval een streepje te zien. Als ik jou was zou ik overmorgen weer even testen. Het kan ook zo zijn dat je ei gewoon ietsjes later was. Geef de moed niet op hoor!!!
Meiden die zwanger zijn. Gefeliciteerd. Wat voelde jullie zoal? Ik voel momenteel niet veel. Wat pijnlijke borsten rondom de tepel maar niet extreem. En de afgelopen dagen erg moe. Thats it. Ik ga er van uit dat ik gewoon ongesteld ga worden.
mamavand: zolang er geen bloed hou ik de hoop voor je vast hoor. Hellen, potverdorie zeg, sterkte meis en ik hoop dat de volgende ronde ook raak is voor je en dat het lekker blijft plakken. Gun het je!!!! Gefeliciteerd nieuwe posi testers!!!
zilla: van harte gefeliciteerd! Liefjes: inderdaad, bij mijn eerste zwangerschap had ik ook een tuurtestje na mijn nod en ik heb toen een gezonde zoon gekregen. Dus dat verschilt inderdaad per persoon en per zwangerschap (bij mijn laatste mk had ik een knaltest op nod). Maar ik zie het tweede streepje ook, dus ik zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd! En morgen of overmorgen nog eens testen. mamavand: vervelend he? als het niet goed doorkomt. sterkte met afwachten. En voor alle andere wachtende: ik geloof dat de rolze dagen er nu eindelijk weer aan zitten te komen! Ik duim voor jullie! Groetjes!
Hoi meiden, Hier nog steeds geen ongi ben al 3 dagen overtijd maar ook nog een hagelwitte test hoor vanmorgen..Voor alle zwangere van harte gefeliciteerd ben blij voor jullie!Voor de rode dames op naar de volgende ronde..En voor de nog steeds wachtende net als ik we wachten en wachten en wachten nog maar ff verder..Succes en een dikke knuffel allemaal..
@ Moisie: ja idd, 40 dagen, maar ik heb uitgerekend: van die tussenbloedingen en daar zat weer 29 dagen tussen, dus ik ga er vanuit dat ik een hele korte cyclus van 12 dagen heb gehad en daarna 29 dagen... Maar evengoed duurde die onzekerheid lang. @ Susyq: ik blijf duimen voor jou hoor lieverd! @ nega-testers: geen bloed geeft moed @de rode dames: succes in de volgende ronde meiden! @ de roze dames: feli! En er kunnen er nog meer bij . @ Liefjes: ik zie wel een streepje hoor en hoef er niet veel moeite voor te doen... Die van mij zag er net zo uit toen ik zwanger was van J.oshua... Nee hoor, hij hoeft niet te knallen... Ik testte ook zo op NOD, of ik was er zelfs al overheen, zeker weten doe ik dat niet, omdat ik altijd tussen de 27 en 31 dagen zat op een gegeven moment en op dag 31 was ik nog steeds niet ongi, dus toen heb ik 's avonds getest... @ Mamavand: geen bloed geeft moed! En waarom stop je met de tarwekiemolie? Hier echt wel flink ongesteld. En daarbij ook niet helemaal lekker, maargoed, is niet anders... Ik hoop dat ik nu niet weer tussendoor ga bloeden en gewoon netjes een cyclus heb van 29 dagen én dan deze keer graag mét eisprong...
Ik zag wat roze voorbij komen, gefeliciteerd meiden! Vandaag was overigens mijn oorspronkelijke NOD, maar vermoed dat eisprong wat later was dus dat NOD naar 14-03 is geschoven (staat al aangepast in NOD lijst).
NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2012 1. (6) Mamavanjoshua5109 (3e ronde, 2e kindje, al wel jaar bezig) Misillie (6e ronde na MA, 2e kindje) Marly87 (2e ronde, 1e kindje) Pixie (1e ronde, 2e kindje) Danssie (2e ronde, 1e kindje) Kinderwens2012 (ronde 12 / 1e ronde na MK, 1e kindje) 2. (4) Draakje (2e ronde, 1e kindje) Ukkie87 (8e ronde, 1e kindje) 2kidsmum (3e ronde, 3e kindje) Nance98 3. (5) Behappy (7e ronde, 1e kindje) Mompelientje (10e ronde, 1e kindje) Kittycat69 (7e ronde, 1e kindje) Chantal1990 Misspiggy83 (1e ronde, 2e kindje) 4. (6) LadyM83 (2e ronde, 2e kindje) Chantal1985 (34e ronde, 1e kindje) Chikah (3e ronde, 2e kindje) Mayke1980 (2e ronde, 3e kindje) Wondertjenr2 (1e ronde, 2e kindje) Lein79 (1e ronde na mk, 2e kindje) 5. (6) Burningkarma (7e ronde, 2e kindje) Mo1984 (3e ronde, 1e kindje) Anoniemass (1e ronde, 1e kindje) Lisanne (4e ronde, 2e kindje) Shiva1986 (3e ronde. 1e kindje) Troeliewoelie85 (? ronde, 2e kindje) 6. (4) Remember (2e ronde, 4e kindje) Leo85 (14e ronde, 1e kindje) Iellie (15e ronde, 1e kindje) Toekan (4e ronde, 1e kindje) 7. (3) Djonna (2e ronde na MK) Brix (1e ronde na MK, 3e kindje) Boomie2012 (1e ronde na MK, 2e kindje) 8. (6) Q1987 Volonta (4e ronde na MK, 1e kindje) Sweetdreams (2e ronde, 2e kindje) Srjj Spinnekop (3e ronde (na ma) 3e kindje) Chadee (1e ronde, 2e kindje) 9. (7) Dream4 (4e ronde, 1e kindje) Doortje81 (12e ronde, 1e kindje) Icequeen (6de ronde, 1ste kindje) Tamara2703 (iui nummer 2, 3e kindje) Hellen1971 (6e ronde, 2e kindje) Brunette85 (? ronde, 1e kindje) Daylinn (18de ronde, 2de kindje) 10. (5) JaneDo44 (2e ronde, 1e kindje) Brittney (1e ronde, 1e kindje) Rensje (2e ronde, 2e kindje) Zaraida (2e ronde, 4e kindje) Linnepinna (1e ronde, ? kindje) 11. (5) May1984 (4e ronde, 1e kindje) Lobke2 (3e ronde, 1e kindje) Manon77 (3e ronde, 3e kindje) Jalon0 (2e ronde na mk, 2e kindje) Lovieyou (6e ronde, ? kindje) 12. (6) Missnien (3e ronde, ... kindje) Mamavand (7e ronde na 2 MK, 2e kindje) Marja poortman (8e ronde, 3e kindje) Liefjes Daanxyz (1e ronde met clomid, 2e kindje) Girl13 (1e ronde na MK, 2e kindje) 13. (7) Roosje31 (17e ronde, 2e kindje) Evira (7e ronde, 1e kindje) Nathalias (ronde 5, 1e kindje) Itsme82 (13e ronde, 1e kindje) Leiff Isis857 (3e ronde na mk, 1e kindje) Stitch85 (1e ronde, 2e kindje) 14. (6) Gesina (ronde 12, 1e kindje) Esther15(8e ronde, 2e kindje) Carlo 1987 (2e ronde na MK, 2e kindje) NoLi (3e ronde, 1e kindje) Vrouwtje72 (2e ronde, 2e kindje) Ongeduldje28 (14e ronde, 1e kindje) 15. (1) Moisie (17e ronde, 2e kindje) datumloos (3) Suusjelove (12e ronde, 1e kindje) Susyq (8e ronde, 1e kindje) Maybe3 (1e ronde na MK, 3e kindje) Totaal: (80) zwanger (9), ongesteld (30)), vlindertje (1), MMM (3), negatieve test (9), twijfeltest (3), cyclus van slag (2), niets doorgegeven (6) Gefeliciteerd met je zwangerschap Zilla! En een voorzichtige gefeliciteerd voor jou Liefjes, hopelijk snel een knaltest! Masami & Zilla Ik zie jullie geen eens op de lijst erbij staan?... Dus kan ook niets wijzigen bij jullie dan... Stonden jullie er wel op?
Thanks voor jullie reacties! Vind het maar spannend hoor... Kan niet wachten tot morgenochtend, al zou ik eigenlijk nog beter wachten tot woensdagochtend. Dat gaat me niet lukken, dat weet ik nu al Vind het zo onwerkelijk allemaal, en ga wel elk half uur naar toilet om te checken of ik nog niet ongesteld ben . En ben moe.... zooooo moe! @ dames die nog moeten testen: succes!! @ dames die ongesteld zijn: balen...
hee meiden, had last een berichtje gestuurd dat wij een ontzettende klote maand hadden gehad en dat ik donderdag negatief had getest. ik ben dus nu helemaal happy zie hieronder.. (sorry foto is een beetje vaag is van mijn super oude mobiel haha)
@liefjes, meis ik zie ook een licht streepje bij jou hoor. En ik ren ook continue naar de wc want heb gewoon ook dat ongesteldheidsgevoel. Het enigste wat ik niet heb wat me op viel. Normaal ben ik altijd heel opgefokt als ik ongi werd en nu ben ik de rust zelze!!!! ik zeg toch ook proficiat, en morgen vroeg nog even testen meid. Mijn test is in het echt wel iets donkerder als op de foto. maar ik heb zon oude nokia uit het jaar nul hahah
mamavanjoschua omdat ik twijfel het helpt mij wel in de zin van als ik ongie word dat ik niet zo emotioneel ben en dat ik niet zo chaggie ben! Maar verder heb ik niet het idee dat het mijn cyclus te goede komt! Want als ik het een keer vergeet lijkt me cyclus meteen van slag!
@mamavand ik heb normaal wel ooit 4 dagen spotting.. om niet goed van te worden. Nu dus helemaal niets... Ook die spotting maakt je onzeker want je hoort wel eens dat meiden dit hebben en dan alsnog positief testen. Maar soms kan de ongi maar beter door zetten zodat je weet waar je aan toe bent!! ik hoop ontzettend dat het snel raak is voor jullie......
De foto mag dan genomen zijn met een oude telefoon, maar de test is zeer duidelijk. Van harte gefeliciteerd Ik ben gezond jaloers ik wil ook zo´n duidelijke test