NODlijst 1 t/m 15 maart

Discussion in 'NOD forum' started by mamavanJ&D, Jan 31, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. girl13

girl13 Actief lid

Jan 12, 2012
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1441 girl13, Mar 13, 2012
    Last edited: Mar 13, 2012
    Ik kan ook op roze! Heb er even mee gewacht omdat ik een maand geleden een vmk heb gehad dus ik wilde de testen even aankijken!
    Ter info ik testte 7dpo al licht positief! En dag voor nod was streepje gelijk van kleur als controle streepje

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

gefeliciteeeerdd !!
    kom je ook in t november topic ?

3. daanxyz

daanxyz Actief lid

Dec 13, 2007
    304
    0
    0
    Ik mag op rood! Ga naar 2e ronde clomid. :(

4. rensje

rensje Fanatiek lid

Nov 30, 2008
    2,079
    1
    36
    @girl13, wow proficiat meid!!! wat fijn....
    Hier vandaag voor de eerste x hondsberoerd na het ontbijt pffff... !!! Maar goed het is voor een goed doel, ik hoop alleen niet dat het dezelfde kant op gaat als toen bij onze zoon. Toen kon ik niets meer tot 16 weken. Ben toen uitgedroogd etc... Maar ik ga er nu niet van uit. We gaan gewoon genieten!!

@daanxyz, he balen meis.... hopelijk volgende ronde!!!!

5. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    Hier vandaag nod....ik voel nog helemaal niks! Is dit goed, is dit niet goed??....potverdorie wat duurt dat wachten lang!
    Gisteravond had ik wel last van wat krampen in mijn baarmoeder dus ik was al bang dat het klaar was, maar tot nu toe is er niks te zien....

6. rensje

rensje Fanatiek lid

Nov 30, 2008
    2,079
    1
    36
    mpo, had ik ook hoor. soms voelde ik echt helemaal niets en dan had ik wat lichte krampen van ongi... maar bloed bleef weg!!! dus geef de moed nog niet op meis....

7. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Rensje: wil je feliciteren met je pos. test. We zaten samen in vorige nod-topic, misschien weet je het niet meer. Las over je tegenslagen en narigheid laatste periode. En nu zwanger-> super zeg! Liefs!

8. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    Kijk, dat geeft moed! Thnx! :D

9. Zaraida

Zaraida Lid

Mar 1, 2012
    58
    0
    0
    huismoeder
    Barneveld
    Goedemorgen meiden..gefeliciteerd zwangeren!!superleuk en lekker genieten!!ikzelf had gisteravond na het vrijen wat roze op het washandje zitten maar nu is er niks meer te zien..kweet het ff niet meer???ik ga er maar van uit dat het nog doorzet dus ik wacht het nog wel even af...testen neg.dus zal wel rood worden voor mij...succes voor de nog wachtende en een knuffel voor de rode dames onder ons..

10. girl13

girl13 Actief lid

Jan 12, 2012
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Behappy..... loop me suf te zoeken... kan t november topic zo 123 niet vinden ha ha

GEVONDEN!!!

11. jolan0

jolan0 Bekend lid

Dec 8, 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    girl: van harte gefeliciteerd! Hoop dat alles nu wel goed mag gaan!

Groetjes!

12. rensje

rensje Fanatiek lid

Nov 30, 2008
    2,079
    1
    36
    @veerle, meis wat ontzettend lief dank je wel!!! hoop het ook snel voor jou.

De tegenslagen zijn er nog steeds, we hebben net te horen gekregen dat ons neefje maar 45/50% procent heeft om het te overleven dus dat is niet veel. Zijn er erg veel mee bezig.
    De wereld is dan heel erg hard!!!

Mijn man en ik zijn ook ontzettend blij met de zwangerschap voor ons wel een licht puntje, waar we ontzettend naar uit kijken.

vind het lief dat je me niet vergeten bent...dikke knuffel

13. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

**breekt in
    nou meiden die zwanger zijn gefleciteerd en geniet er van he!!
    **breekt uit

14. Loon28

Loon28 Actief lid

Jan 31, 2012
    138
    0
    16
    Helaas, net ongesteld geworden!! Op naar de volgende ronde

Meiden die zwanger zijn gefeliciteerd!

15. itsme82

itsme82 Niet meer actief

helaas ook rood voor mij

16. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    Nou meiden, dat gaat niet zo lekker :(, alleen maar rood!

Hier (gelukkig) nog geen rood te bekennen....voel verder eigenlijk niks, alleen heel lichte bm krampjes af en toe, maar dat is bijna niet noemenswaardig. Ow ja, het enige wat wel anders is, ik had de afgelopen 8 dagen last van bruine afscheiding. Nu sinds vandaag, kurkdroog en niks te bekennen....!

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Heftig hoor van je neefje! Veel sterkte! Ons beebje komt wel:D Als de tijd daar is! Verder genieten we van alledaagse dingen! Hoop dat jullie een gezond beebje mogen krijgen! Knuffel terug!

18. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

Jan 8, 2008
    2,605
    0
    0
    Veenendaal
    Sterkte rensje, hopelijk heeft je neefje de goede kant van die percentages te pakken!!

19. Nathalias

Nathalias Actief lid

Feb 11, 2012
    227
    1
    16
    Nou meiden, veel te veel rood hier!

Wil iemand mij ook op rood zetten? Ik vanochtend helemaal blij testen want ik was een dag overtijd. Helaas negatief en 2 uur later ongi...
    Pffff Mother nature is a bitch :p

Maar goed ik ga proberen weer positief de volgende ronde in te gaan. Ik heb m'n bannertje weer aangepast en ik ga me "inschrijven" bij de NOD lijst 1 t/m 15 April. Ik blijf ondertussen hier wel een beetje meelezen en hoop op veel roze!

20. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

Jan 8, 2008
    2,605
    0
    0
    Veenendaal
    Succes Nathalias! En idd, mother nature kan heel gemeen zijn!

Share This Page