NODlijst 1 t/m 15 maart

Discussie in 'NOD forum' gestart door mamavanJ&D, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, het begint nu steeds rustiger te worden hier he nu vandaag de laatste datum van het NOD lijstje is?
    Ik had zo'n goede hoop toen ik toch nog mijn ei had gevonden begin deze maand, maar nog geen posi test helaas :(

@Zaraida: spannend dat bij jou nu bloed is geprikt voor meer duidelijkheid. Ben benieuwd! Wel jammer dat het weer een paar dagen wachten is inderdaad!

2. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    @moisie: ja he, het is hier idd rustig .... ik ben ook nog steeds wachtende helaas :(
    Hopelijk krijgen we snel uitsluitsel.

3. ongeduldje28

29 jun 2011
    21
    0
    0
    Hey meiden!

Gefeliciteerd voor iedereen die mooi roze is gekleurd in de lijst!
    Ik zie dat er ook nog wat dames aan het wachten zijn of net als ik, negatief getest hebben.

Ik ben nog niet ongesteld, maar vanochtend wel negatief getest... Maar nu was ik aan het denken, mijn ovulatie viel deze maand een week later dan verwacht (ik ben deze maand begonnen met deze testen en rekende daarvoor via internet uit wanneer mijn ei zou kunnen vallen)

Kan het zijn dat mijn cyclus langer duurt, of is het hcg hormoon nog niet traceerbaar op de dag van je NOD.?

Heeft iemand hier ervaringen mee? Wat moet ik nu doen?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

x

4. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    ik zit te wachten op gesina en mpo wat die deze maand gaan doen.. roze roze roze....

:D:D:D:D:D:D:D:D:D gesina !!!!!! stoppen met werken snel trein pakken en op zp komen anders ga ik je stalken via de telefoon KUT....

( bellen doe ik denk ik vanavond zo ie zo wel efkes:p )

5. NoLi

NoLi Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Ik blijf nog wel meelezen hoor tot iedereen hier duidelijkheid heeft of er niet meer gekletst word!

6. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    wahahahaha. :D

7. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    blijkbaar is ze nog aan het werk ghehehehehe

8. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

haha nou ik ben net thuis hoor ongeduldje ;) hier 2 dagen overtijd als ik uit ga van 25 dagen nog niks te spotten maar kan nog dus we zien het wel !!

9. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

jij mag niks spotten GVD ( sorry voor mn taalgebruik)

ik ga gewoon een test voor je kopen en laat je zaterdag als je op visite komt erop pissen voor me neus en dan wil ik 2 streepjes zien hahahahhahaha

10. hopeandfaith

hahah doe niet zo gestresd jo muts hahah we zien het wel als het zo is is het zo en anders maar niet ;) !!.. Geduld is een schone zaak :D

11. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Dat zeggen ze he :)
    komt goed lieverd...

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

@thea
    is gesina de vriendin van je waar we voor moesten duimen in et november topic ?!
    hihi ik hoop dat t gewerkt heeft dan !!

13. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ik mag op ROOD :(
    Zonet heel veel pijn in mijn onderlijf, vooral mijn rug...en het eerste rood is gespot....

14. hopeandfaith

oh nee mpo balen :( Hier nog steeds niks te spotten

ben ook misselijk maar ja dat zegt niks!
    ik heb deze ronde wel de Etos multi zwanger worden geslikt alleen heb ik er niet veel van geslikt en ook niet regelmatig want het zou helpen om ook een cyclus normaal te laten verlopen dus ik weet niet of ik nu overtijd ben door die pillen?? of ik ben zwanger we wachten het nog maar even af hoe kon ik nou zo stom zijn om die dingen te slikken oooooohhhhh pff..

15. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Hi Gesina, ik heb wel vaker gehoord dat mensen een andere cyclus krijgen door de etos pillen....zou dus best kunnen. Hoop voor je dat het niet zo is natuurlijk ;)

16. hopeandfaith

Ja klopt ik lees idd verhalen van mensen die onregelmatig zijn dat door die pillen juist hun cyclus dan regelmatig wordt en alle andere verhalen dat als ze overtijd zijn zwanger zijn !! maar ik ben altijd al regelmatig geweest dus dat snap ik niet ach we kunnen niks doen dan afwachten !!

17. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    duim duim duim duim duim... ren naar de kv gesina ... je woont er toch dichtbij .... :D:D:D::D:D:D:D::D:D:D:D

18. hopeandfaith

ja weet ik maar ik wil samen testen met jaimy dus we wachten nog even tot morgen ;)

19. hopeandfaith

Oh ik lees net dus dat er idd ook mensen zijn die regelmatig waren dat door die pillen allemaal overtijd waren dus ik heb ze nu maar gelijk in de prullenbak gegooid hoe kan ik nou weer zo stom zijn om het te gebruiken gvd!... anders had ik nu zekerheid !! oooooooh

20. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    adem in adem uit ....... we wachten gewoon af meid....tja meis soms doen we dingen waarvan we achteraf denken $%$#%$#%$#
    maar goed het is al gebeurt.. gewoon afwachten en anders morgen testen heb je ook wat meer duidelijkheid

Deel Deze Pagina