ja nou zeg dat wel ik dacht van nou extra vitamine's kan geen kwaad en dan achteraf heeft die zooi dus bijverschijnselen grrr...... kan me zelf wel voor me kop slaan en ik denk dat ik ff met de wc ga knuffelen ben echt Kots misselijk!! Gatveredamme wat een schijt zooi (sorry voor me taal gebruik meiden)
doe jij je wc maar knuffelen ik hoop dat jullie de aankomende maanden een goede band gaan krijgen ghehehehehehheheheh
douw je vinger achter in je strot hahahah grapje.... ik ken het hoor het bulken... ik kots liever dan bulken
Idd maar zit te twijfelen of ik nog even wacht gezien de afgelopen weken... heb namelijk een hoop stress gehad de afgelopen weken en ik 2 weken terug op de SEH ben beland na een niersteenaanval en daar hebben ze toen ook een zwangerschapstest gedaan en die was negatief...
je kan een test doen is die negatief weet je genoeg dan weet je dat je gewoon ongesteld wordt bij mij is dat nu net zo alleen dan geen stress maar verkeerder vitaminen pillen
ja idd en als die dan Negatief is dan zien we het wel wanneer ik ongesteld wordt en anders afspraak maken bij de gynacoloog zeggen dat ik weer een cyste heb krijg ik teminste weer een echo en kunnen ze kijken hoe of wat oh wat slecht!!
hahahahahhahahahahahahahha pure evil ! pfff dit is niet mijn dag ben stront misselijk terwijl vandaag een drukke dag is *zucht*
@ bunny doe maar laat je het even weten? @ Thea dan moet je ook wat gaan doen en niet blijven hangen achter de laptop (Moet ik nodig zeggen moet mn huis schoonmaken maar heb geen zin)
haha ik moet ook echt dingen gaan doen maar kan mezelf niet ertoe verleiden om wat te gaan doen.. als ik al beweeg word ik kots misselijk BAH!
Ja dat dan weer wel .... maar sommige dingen die er bij horen denk ik ook dat hoeft nou ook weer niet ik vind het prachtig om een kindje te krijgen maar het liefst sla ik het hele zwanger zijn over
Oooo ik wou dat ik al kon zeggen dat ik zwanger ben...nod was de 9e nog niks..gister bloedtest gehad duurt het verdorie 3 werkdagen!!!!!wat heb ik daar nou aan???stomme huisarts...jullie ook nog succes met afwachten..is ook het enige wat we kunnen doen..shitzooi!!!
Zaraida hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Ik ben ook blij dat ik zwanger mag zijn hoor begrijp me niet verkeerd maar ik sla liever het hele zwangerschaps verhaal over en begiin liever gelijk met de bevalling