NODlijst 1 t/m 15 maart

Discussie in 'NOD forum' gestart door mamavanJ&D, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

ja nou zeg dat wel ik dacht van nou extra vitamine's kan geen kwaad en dan achteraf heeft die zooi dus bijverschijnselen grrr...... kan me zelf wel voor me kop slaan en ik denk dat ik ff met de wc ga knuffelen ben echt Kots misselijk!! Gatveredamme wat een schijt zooi (sorry voor me taal gebruik meiden)

2. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    doe jij je wc maar knuffelen ik hoop dat jullie de aankomende maanden een goede band gaan krijgen :D:D ghehehehehehheheheh

3. hopeandfaith

whahah doe maar zo er komt niks uit voel het steeds opkomen en dan gaat het weer weg bah!

4. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    douw je vinger achter in je strot hahahah grapje....

ik ken het hoor het bulken... ik kots liever dan bulken

5. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Goedemorgen,

mijn NOD zou 11 maart zijn, eerste kindje

6. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    dus als ik geod begrijp ben je nu al aardig overtijd Mizz bunny aangezien het al 16 maart is..

7. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Tiel
    Idd maar zit te twijfelen of ik nog even wacht gezien de afgelopen weken... heb namelijk een hoop stress gehad de afgelopen weken en ik 2 weken terug op de SEH ben beland na een niersteenaanval en daar hebben ze toen ook een zwangerschapstest gedaan en die was negatief...

8. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    je bent nu 5 dagen overtijd dus ja lijkt me logisch dat je 14 dagen geleden negatief teste :)

9. hopeandfaith

je kan een test doen is die negatief weet je genoeg dan weet je dat je gewoon ongesteld wordt bij mij is dat nu net zo alleen dan geen stress maar verkeerder vitaminen pillen :p

10. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    wahahahaha gesina ..... morgen testje doen meid weet je ook waar je aan toe bent :)

11. hopeandfaith

ja idd en als die dan Negatief is dan zien we het wel wanneer ik ongesteld wordt en anders afspraak maken bij de gynacoloog zeggen dat ik weer een cyste heb krijg ik teminste weer een echo en kunnen ze kijken hoe of wat :p oh wat slecht!!

12. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Tiel
    Tja denk dat ik idd zo maar een test ga halen en dan eens zien...

13. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    hahahahahhahahahahahahahha pure evil !

pfff dit is niet mijn dag ben stront misselijk terwijl vandaag een drukke dag is *zucht*

14. hopeandfaith

@ bunny doe maar laat je het even weten?

@ Thea dan moet je ook wat gaan doen en niet blijven hangen achter de laptop (Moet ik nodig zeggen moet mn huis schoonmaken maar heb geen zin) ;)

15. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    haha ik moet ook echt dingen gaan doen maar kan mezelf niet ertoe verleiden om wat te gaan doen.. als ik al beweeg word ik kots misselijk BAH!

16. hopeandfaith

fijn he zwanger zijn :p

17. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Ja :D dat dan weer wel .... maar sommige dingen die er bij horen denk ik ook dat hoeft nou ook weer niet :p
    ik vind het prachtig om een kindje te krijgen maar het liefst sla ik het hele zwanger zijn over :(

18. Zaraida

Zaraida Lid

1 mrt 2012
    58
    0
    0
    huismoeder
    Barneveld
    Oooo ik wou dat ik al kon zeggen dat ik zwanger ben...nod was de 9e nog niks..gister bloedtest gehad duurt het verdorie 3 werkdagen!!!!!wat heb ik daar nou aan???stomme huisarts...jullie ook nog succes met afwachten..is ook het enige wat we kunnen doen..shitzooi!!!

19. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Zaraida hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Ik ben ook blij dat ik zwanger mag zijn hoor begrijp me niet verkeerd maar ik sla liever het hele zwangerschaps verhaal over en begiin liever gelijk met de bevalling :D

20. hopeandfaith

@ zaraida succes meid ja idd afwachten meer kunnen we niet doen helaas :(

Deel Deze Pagina