NODlijst 1 t/m 15 maart

Discussion in 'NOD forum' started by mamavanJ&D, Jan 31, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ ongeduldje en Moisie Dank je wel hoop voor jullie dat er ook niks aan de hand is en dat jullie ook gewoon deze maand zwanger mogen raken!!

Mijn duimen draaien :)

2. jolan0

jolan0 Bekend lid

Dec 8, 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    ...inderdaad een hoop rood...maar gelukkig ook nog wat nieuw rolze! Gefeliciteerd meiden!
    Het is erg rustig hier nu, zijn er nog meiden die wachten? Sterkte

groetjes!

3. sita90

sita90 Niet meer actief

hallo,

mag ik mij ook bij jullie melden?
    ik moet rond 3 maart ongesteld worden, eigenlijk zijn wij niet (meer) bezig omdat we even in een vervelende situatie zitten.
    maar deze maand is het toch niet helemaal veilig gegaan.. ik weet niet wanneer mijn eisprong is, dat kan van eergister tot morgen zijn. ik zit nou op dag 22.
    we zien wel.

succes meiden.

oja de zwangere meiden gefeliciteerd.

4. moisie

moisie Bekend lid

Jan 10, 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Sita,

Misschien ben je er al achter, maar volgens mij zit je verkeerd hier... Dit NOD lijstje loopt tot 15 maart en is dus al voorbij....
    3 April bedoel je denk ik ;) :) Succes met zwanger worden en afvallen zie ik!

5. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

Mar 16, 2012
    1,162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Even een update van mij. Na bijna 3 weken toch uiteindelijk ongesteld geworden. Daarnaast deze week "goed" nieuws gekregen wat betreft mijn gezondheid en dat heeft een hoop onrust weggenomen. Samen met mijn mannetje besloten om eerst nog een paar maandjes rustig aan te doen en bij te komen van alle stress en er dan voor te gaan. Wens jullie allemaal veel succes en hoop dat er veel roze wordt de komende maanden.

6. moisie

moisie Bekend lid

Jan 10, 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat duurde lang voor je, Mizz Bunny!
    Jij ook succes komende tijd!

Share This Page