NODlijst 1 t/m 7 mei 2015

Discussion in 'NOD forum' started by Dayna, Mar 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dayna

Dayna Fanatiek lid

Jun 3, 2013
    1,742
    0
    36
    ♥ NOD lijst 1 t/m 7 Mei 2015 ♥

1:

2:

3: (1)
    Dayna, 28jaar, 2e ronde, 2e kindje

4:

5:

6 :

7:

Datumloos:

Buiten de lijst:

Totaal: 1

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

2. Mitty

Mitty Actief lid

Jan 28, 2014
    134
    0
    0
    Hoi mijn naam is natuurlijk niet echt Mitty, maar wil graag mee schrijven. We waren in dec gestopt met "proberen" maar we zijn samen het erover eens dat we in April weer gaan beginnen met proberen (bloos). Heel spannend aangezien het jaar daarvoor niks gebeurde (maar ja man was ook weg constant voor werk).
    Ik ben 40 en dacht dat het not done was nog zo oud een babytje, maar ik ben niet ouddd!! Ik heb met de arts gesproken ook ivm mijn chronische klachten ( ga niet in detail want wil niks openbaar zeggen ivm herkenning), en die zei dat met begeleiding het heus nog kan hoor proberen.. Heel verhaal dus, en heb ook nog nooit mee geschreven in een NOD forum. Heb al 2 prachtige kids die mijn man heeft geadopteerd. ( Was vroeger altijd een single mama) en nu na al die jaren samen, willen we dus een babytje van ons saampjes.
    Nu gaan we het zo doen, hij gaat speciaal naar huis reizen tijdens mijn "vruchtbare periode" en dan hopen dat het wel ooit lukt. Daarvoor was hij vaak alleen maar eventjes thuis tijdens m'n menstruatie of net ervoor, dus ja. We weten niet of het ooit gaat lukken, misschien ben ik wel opgedroogd waaaahhhhh! :p Volgens mijn berekeningen is de eisprong rond 21 April en dus mijn NOD rond 6 mei, ben al een maand of 15 van de pil af en kei regelmatig maar ja heb geen glazen bol, nog altijd niet :D gehad ook dus zeker weten doen we het nooit haha.

Mitty 40 jaar 16de ronde 3de kindje.

3. Dayna

Dayna Fanatiek lid

Jun 3, 2013
    1,742
    0
    36

1:

2:

4:

5:

6 : (1)
    Mitty, 40 jaar, 16de ronde, 3de kindje

7:

Datumloos:

Buiten de lijst:

Totaal: 2

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

4. Dayna

Dayna Fanatiek lid

Jun 3, 2013
    1,742
    0
    36
    Wat fijn dat jullie er weer voor willen gaan en je vriend daar speciaal voor naar huis komt. Moet hij dan ver reizen?

5. Mitty

Mitty Actief lid

Jan 28, 2014
    134
    0
    0
    Het is mijn man, we zijn gelukkig getrouwd al jaren. Ja 4 en een half uur in de auto. Maar dat vindt hij niet erg. :D

6. Dayna

Dayna Fanatiek lid

Jun 3, 2013
    1,742
    0
    36
    Haha, sorry manlief ;)

4,5u jeetje, haha maar het is voor een goed doel :p

7. Mitty

Mitty Actief lid

Jan 28, 2014
    134
    0
    0
    Ja haha goed doel... krijg ook af en toe een paniek aanval..of dit nou ooit gaat werken? Ik bedoel laten we eerlijk zijn, we zijn geen 16 meer he. ;) Ik laat het ff rusten. We proberen het gewoon zo een paar maanden en hopen op een lucky shot! We waren wel aan het grappen over de telefoon gisteravond, ( moet ook wel anders is het zo dramatisch allemaal). Hij zei, dan zet ik een liedje op in de auto, niet van " Driving home for Christmas" maar " Driving home for ......" :p

Maar goed, hoe is het met jouw?

8. Luminis

Luminis Fanatiek lid

Mar 13, 2014
    1,204
    46
    48
    Groningen
    Hoi! Ik kom me ook melden. :) Ben vandaag helaas ongesteld worden.

Mitty; bijzonder verhaal! Wat gaaf dat je man twee kinderen hebt geadopteerd! Heel veel succes met zwanger worden! 4,5 uur is trouwens best lang... fijn dat hij het daar voor over heeft. :D En Dayna, jij ook natuurlijk! ;) Super spannend weer!

9. Luminis

Luminis Fanatiek lid

Mar 13, 2014
    1,204
    46
    48
    Groningen

1: (1)
    Luminis, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje

2:

4:

5:

6 : (1)

7:

Datumloos:

Buiten de lijst:

Totaal: 3

10. Luminis

Luminis Fanatiek lid

Mar 13, 2014
    1,204
    46
    48
    Groningen
    Heb mezelf op 1 mei gezet... ik weet niet hoe het met mijn cyclus zit, aangezien hij de afgelopen 2 maanden ineens afweek van de andere maanden.

11. Mitty

Mitty Actief lid

Jan 28, 2014
    134
    0
    0
    Hoi hoi,

Ja vreselijk spannend weer..ben zo bang dat ik nooit meerzwanger kan worden..de laatste is 8 jaar geleden.

Hoe oud is jouw kindje?

Groetjes Mitty.

12. Dayna

Dayna Fanatiek lid

Jun 3, 2013
    1,742
    0
    36
    Mitty: Ik hoop voor jullie dat het heel snel lukt :D

Luminis: Welkom, balen dat je ongesteld bent geworden. We gaan voor een roze lijst!

Hier: Beetje druk gehad afgelopen week. Mjaa de eerste week zit er ook weer op, ongie voorbij en gaan we weer opzoek naar het (paas)ei. Al denk ik dat het nog wel ff duurt. Geen idee hoe mijn cyclus deze keer loopt.

13. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

Nov 6, 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Hoi meiden,

Helaas ben ik vandaag ongesteld geworden. Uitgaande van m'n langste cyclus is mijn nod 6mei...

Miertje 2e kindje 3e ronde 30 jaar

14. Luminis

Luminis Fanatiek lid

Mar 13, 2014
    1,204
    46
    48
    Groningen
    @ Mitty; het is zeker spannend! En 8 jaar is een behoorlijke tijd! Waarom ben je bang dat je niet meer zwanger kan worden? Wel leuk, een derde! :) Als je het trouwens over mij hebt... ik heb nog geen kindje! Nou ja, ben in 2010 wel een kindje verloren na 12 wk...

@ Dayna; dank je wel! We gaan zeker voor een roze lijst! Ik hoop zó dat het deze maand wel lukt! :D

@ Miertje84; welkom! Balen dat je ongesteld bent geworden...

15. Luminis

Luminis Fanatiek lid

Mar 13, 2014
    1,204
    46
    48
    Groningen

2:

4:

5:

6 : (2)
    Miertje84, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje

7:

Datumloos:

Buiten de lijst:

Totaal: 4

16. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

Jan 13, 2015
    1,437
    46
    48
    Female
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Hey dames!!

Ik kom me hier melden😄
    Helaas zojuis ongesteld geworden nadat ik vanmorgen een omo witte test had....

Mijn naam is
    Danielle 1987
    4e ronde
    1ste kindje
    NOD is 2 mei

Hopelijk hebben we een mooie roze lijst aan het eind

17. Dayna

Dayna Fanatiek lid

Jun 3, 2013
    1,742
    0
    36

2: (1)
    Danielle1987, 27jaar?, 4e ronde, 1e kindje

4:

5:

7:

Datumloos:

Buiten de lijst:

Totaal: 5

18. Dayna

Dayna Fanatiek lid

Jun 3, 2013
    1,742
    0
    36
    Jaa, dag 9 alweer.. Morgen begin ik met de ovulatie testen.

Danielle welkom :)

19. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

Jun 11, 2012
    777
    591
    93
    Female
    NULL
    NULL

2: (1)
    Danielle1987, 27jaar?, 4e ronde, 1e kindje

3: (2)
    Mom2be21, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje

4:

5:

7:

Datumloos:

Buiten de lijst:

Totaal: 6

20. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

Jun 11, 2012
    777
    591
    93
    Female
    NULL
    NULL
    Hallo dames, heb mezelf ook op de lijst gezet. Omdat de lengte van mijn cyclus nogal wisselend is heb ik even de datum die mn app aangeeft aangehouden. Als ik ongeveer weet wanneer mijn eisprong is geweest kan het nog cerand er ren :)

Share This Page