Luminis, waarom bestel je anders geen ovulatietesten op internet? Dan hoef je niet naar de winkel en ze passen door de brievenbus! Dan kan je ze toch gebruiken. Ik moet nog een paar dagen op me ei wachten maar heb het idee dat me ovulatietesten al wel iets op lopen.
Bella, Dora en Besjes bedankt voor jullie lieve woorden En lace ja erg blij dat er medisch geen reden zou zijn waarom het niet lukt. Frustrerend is het tegelijkertijd wel, maar zo zie je; het komt wanneer het moet komen (hoop alleen dat dit geen jaar meer duurt ) Disneymama; ik begrijp dat het in jouw geval even "fijn" was dat je ongesteld was geworden? Hopelijk mag het gauw raak zijn voor jullie Mom2be21 en Dayna; succes!! Dege Hoe is het gegaan vandaag? Mag je de Pregnyl gaan zetten? Ik duim voor je! Miertje; hmm is wel gek zo ineens; ik heb meestal de dagen na mijn menstruatie bruin verlies (eerst een dag of 2 dagen niks, en dan wat bruin verlies) het kan zijn dat het nog een restantje is van je menstruatie? Verder geen vreemde of andere dingen? Is je menstruatie anders dan anders geweest? Minder lang? Minder Heftig bijvoorbeeld? Nieuwe meiden; welkom! Gezellig Luminis, he bah vervelend zo'n nare dag waarin dan alles bij elkaar op tellende niet echt fijn is. Hopelijk vandaag beter *knuffel* Besjes; oh das wel echt fijn dat je met je ovulatietest toch al je eisprong hebt gevonden. En nog een weekje eerder ook. Linkje lijkt niet te werken. Hij zegt dat de opgevraagde bijlage door de gebruiker is verwijderd Ik denk dat ik voor het allereerst mijn eisprong gevoeld heb. Meestal wel buikpijn/ krampachtige pijn in mijn buik rond eisprong. Maar vannacht werd ik wakker van 2 felle steken. Ik zou hem zelf vrijdag verwachten, dus wat tijd betreft zou het ook wel kunnen. Dus gisterenmiddag zaten we ook best goed
Fijn Besjes een knaltest. Mijne lopen nu op, dus denk dat mijn ovulatie dit weekend is. Dat hoop ik tenminste!
dege hoe was het vandaag? @appelboom "grappig" dat je je ei nu hebt gevoeld. Hier de foto (zit nu op mijn tablet)
Dank jullie wel meiden voor t mee denken enzo! Menstruatie was langer dan normaal. 9 dagen!! Ik denk m'n ei dins of woensdag. Pure gok. Haha. Meiden die al vruchtbaar zijn, have fun! Ik hoop echt dat jullie op roze mogen deze maand!
Nou hier dus gisteren knaltesten vanavond geklust hoop dat ok is... Want partner is niet bepaald lekker nu... Flinke griep evt morgen of zaterdagochtend nog en dan maar wachten
Jammer van de niet plakker, maar hopelijk komt de plakker nu in deze ronde. Ah zo van de rondes tussen haakjes. Dat had ik eigenlijk ook wel in de eerste twee rondes. Hoewel k echt wou en er mee bezig was, deed manlief niet echt mee.. 😞 maar nu.. Deze cyclus gaan we ervoor.. Alleen dat ik geen ovulatietesten gebruik en dus gwn niet weet wanneer de eisprong komt.. Mijn dochtertje drinkt zeker 3x per dag en soms zelfs meer. Maar goed.. Ik hoop dat ik ooit kan tandemmen.. 😌
Mijn ei lijkt toch nog wat langer op zich te laten wachten. Vandaag weer een veel lichter streepje dan gisteren.
Besje; das een vrij duidelijke test ja! Gelukkig dat je de testen deed, zou zonde zijn als je hem gemist had Molensteen; vervelend dat je vriend ziek is. Beterschap en hopelijk mag het goed gaan deze maand! Jozefien; wel op hetzelfde tijdstip getest als gisteren? Misschien is dan s nachts toch al je piek geweest?
Thanks dames Ik ben ook blij dat de piek gister was want heb vandaag slaapdienst op mijn werk dan was het niks geworden deze ronde ben ik bang nu wel een kansje @emib Oh das netjes drie keer mijn dochter dronk met 6 mnd ook nog best vaak. Leuk tandemmen hihi nou denk dat ik dan maar op het wachtbankje ga morgen nog gezellig doen heeft voor kindjes maken geen zin meer hihi
Ja ik ben het spoor een beetje bijster met de ovulatietesten, vanmorgen leek hij heel licht, zoals ik melde, maar toen ik later keek was het toch nog vrij donker opgedroogd (donkerder dan gisteren). Ook in de middag nog getest die was weer lichter. Ik test met zwanger en kids, eerder heel tevreden, maar nu mijn vraagtekens. Ze drogen heel langzaam op en blijven wat rose op de achtergrond. Zo nog 1 testje doen om te kijken wat die doet. In principe test ik idd altijd op dezelfde tijd. Toch boor de zekerheid nog maar gezellig maken vandaag en morgen en blijf gewoon doortesten, misschien moet de piek toch nog wel komen.
Hoi, ben ik weer van weggeweest. @ Besjes: ik had geen tijd om ovulatietesten te kopen, aangezien ik het zo druk had met werken en na het werk gewoon doodop was. De winkels zijn hier niet bepaald naast de deur. Als ik nou gewoon had gedacht aan wat clarajilla had gezegd... helemaal niet aan gedacht dat je ze ook online kan bestellen. Ik kan wel met 95% zekerheid zeggen dat mijn eisprong gisteren is geweest! Vind het super spannend! Ga het straks nog even voor de zekerheid gezellig maken. Jij hebt ook je eitje opgespoord, zag ik. Spannend! Dat over de vervelende mail naar mijn werkgever is trouwens helemaal goed gekomen gelukkig! @ appelboompje: bedankt! Ik voel me nu al een stuk beter. Helaas voelde ik, inclusief mijn vriend, me tijdens de eisprong wat slechter... hoop dat het geen invloed zal hebben op het zwanger worden! Spannend dat jij je eisprong ook gevoeld denkt te hebben! @ Molensteen: jammer dat je partner net op dit moment flinke griep heeft! De mijne is helaas ook niet lekker en het ging ook niet zo heel goed gisteren... ik hoop op het beste voor ons!
Ja hè heel raar. Ze blijven allemaal zo rose, maar deze streep is ook vreemd opgedroogd. Het duurt ook een eeuw voordat er überhaupt iets te zien is. Een slechte lichting denk ik. Ik koop deze niet weer. Ben nu weer mijn plas aan het ophouden en niet aan het drinken, zodat ik niet hele lichte urine heb zo. Je kan er maar druk mee zijn
Nu is de streep gewoon zichtbaar maar licht. Ik test vrolijk door en anders is mijn piek vannacht geweest denk ik.
@luminis: mocht je dus testen op internet gaan bestellen..zwanger en kids is geen aanrader (meer) wat mij betreft Iemand goede tips voor ovutesten? (Hopelijk niet meer nodig natuurlijk)
Dan denk ik dat je piek nog niet is geweest. Die vorige test zou ik zien als foutief, aangezien de teststreep heel raar is. Ik zou inderdaad gewoon door testen en het voor de zekerheid nog een keer gezellig maken. Ik gebruik trouwens de ovulatietesten van de Action. Werken prima bij mij. Nog nooit een fout resultaat gehad.