Danielle1987 en mom2be21; welkom! Jammer dat ook jullie ongesteld zijn geworden. Deze maand moet het 'm gewoon worden... op naar een mooie roze lijst!
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Mei 2015 ♥ 1: (1) Luminis, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje 2: (1) Danielle1987, 27jaar?, 4e ronde, 1e kindje 3: (2) Dayna, 28jaar, 2e ronde, 2e kindje Mom2be21, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje 4: 5: 6 : (2) Mitty, 40 jaar, 16de ronde, 3de kindje Miertje84, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje 7: (1) Besjes, 28 jaar, 4e ronde, 2e kindje Datumloos: Buiten de lijst: Totaal: 7 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET![/QUOTE]
Hoi dames Ik heb mezelf ook op de lijst gezet. Zie bekende namen staan hopelijk word dit onze maand. Nu eerst eitjes zoeken
Gaan jullie ovulatietesten gebruiken meiden? Ik wil er eigenlijk niet zo mee bezig zijn... Dus ze eigenlijk niet gebruiken. Maar gezien mijn laatste cyclus ben ik wel benieuwd wanneer ik deze x m'n ei heb... 😁 Hebben jullie regelmatig cyclus? Merken jullie iets van je ei sprong?
Ik heb het afgelopen twee rondes wel gedaan omdat ik ook te nieuwsgierig was naar mijn ei. Mijn cyclus zie je in mijn handtekening laatste maanden redelijk gelijk. Omdat ik nog borstvoeding geef (bijna niet meer) denk Ik dat het nog kan veranderen. Ik merk helemaal niks van mijn ei dus daar kan ik niet op aan jij voel jij wat?
Ik begin morgen met ovulatie testen. Ik kan me eigenlijk de hele cyclus wel gewoon rustig houden, tot ik op 10dpo ben Dan moet ik altijd testen, haha Ik ben in dec gestopt met de ac en ben toen de eerste maand zwanger geraakt. Maar helaas een v mk gehad. Wilde eigenlijk in mei pas beginnen. Maar nu hadden we zoiets van waarom wachten? Na de v mk was mijn cyclus dus van slag. Hopelijk is hij nu korter. Heb nu op 40 dagen aangehouden. Hopelijk is hij korter.. Zat voor mijn dochter altijd tussen de 29 en 34 dagen.
Bedankt voor het welkom Het is voor ons pas de 2e ronde, ik wil eigenlijk niet met ovulatie testen beginnen tot we t een half jaar zo geprobeerd hebben. Hoewel ik natuurlijk liever vandaag dan morgen zwanger wordt hebben we geen haast. Afgelopen ronde heb ik mijn ei gevonden adhv mijn slijm, zat er maar 1 dag naast Kijkend naar mijn kortste cyclus en mijn langste cyclus zou mijn eisprong ergens tussen 12 en 27 april moeten zijn
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Mei 2015 ♥ 1: (1) Luminis, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje 2: (1) Danielle1987, 27jaar?, 4e ronde, 1e kindje 3: (2) Dayna, 28jaar, 2e ronde, 2e kindje Mom2be21, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje 4: 5: 6 : (2) Mitty, 40 jaar, 16de ronde, 3de kindje Miertje84, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje 7: (1) Besjes, 28 jaar, 4e ronde, 2e kindje Datumloos (1): Disneymama, 26 jaar, 1e ronde (na mk), 2e kindje Buiten de lijst: Totaal: 8 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Hallo dames, Ik heb mezelf er ook bij gezet. Ik ben disneymama, ben 26 jaar en we zijn bezig voor ons 2e kindje. Helaas in maart een vroege miskraam gehad. Ben nu nog steeds niet ongesteld geworden (had mezelf op 1 april gezet) en ook alleen maar omo witte testen. Heb van de VK wel gehoord dat het 4 tot 8 weken kan duren, maar had een kleine hoop dat het gelijk 4 weken zou zijn, niet dus.. . Vandaar dat ik mezelf dus op Datumloos heb gezet. Ik ga er nu maar van uit dat ik rond deze tijd mn nod heb !
Ik voel m'n ei dus ook niet. Afgelopen keer gemerkt aan m'n slijm en achter blijk ik gelijk gehad te hebben want precies 14 dagen later ongesteld. Ik denk dat ik geen ovu testen ga halen. Dit is pas 3e ronde. Idd na een half jaar miss gaan beginnen met ovu testen. Zeg ik nu. Eerst maar hopen dat snel m'n ongie weg is. Zit pas op dag 3. Ben wel heel licht ongesteld. Weinig last van dit x. Wel rond m'n ei sprong mega hoofdpijn. Toen ik dacht dat ik m'n ei had tenminste toen wist ik t nog niet zeker. Hoe vinden jullie het dat je miss een kerstkindje krijgt of begin januari uitgerekend bent als je deze ronde zwanger wordt?
Ik ben in 2012 op 15 december bevallen, dus daar heb ik geen problemen mee. Ik was toen 3 januari uitgerekend en ben met 37 weken ingeleid.
Volgens zo een uitreken ding zou ik bij gemiddelde cyclus rond de 15 zijn uitgerekend dus een kerst kindje ga ik eigenlijk niet vanuit (je weet het natuurlijk nooit) Ik ben heel benieuwd mijn dochter was vier dagen te vroeg ik zit ook op dag drie dus we lopen gelijk. Hoe oud is jou zoon/dochter?
Ik kom me hier ook weer aanmelden... Nod is 3 mei, 27 jaar, ronde 4 voor een 1ste kindje.... Vanaf deze maand start ik met tarwekiemolie, ben benieuwd! Daarnet kwam een collega me vertellen dat ze oma werd haar dochter had de pil gelaten, met ronde 2 meteen zwanger en alles gaat goed...nu bijna 3 maanden ver. Toch weer even een dipje omdat het ons zo snel nog niet gegund is, ookal besef ik goed dat er hier dames al heel wat langer bezig zijn, had gehoopt dat de klus snel geklaard zou zijn, maar zo simpel is dat helaas niet
Nieuwe meiden; welkom en heel veel succes deze ronde! Dora26; ik herken je gevoel. Ik zit (pas) in de 4e ronde en een vriendin van mij was met de pil gestopt en was direct zwanger. Aanstaande week heeft ze haar eerste echo. Ben super blij voor haar, maar stiekem ook wel een beetje jaloers. Vooral omdat ik zo het gevoel heb dat het lang gaat duren. Wat doet tarwekiemolie trouwens voor het zwanger worden? Misschien moet ik dat ook maar eens kopen...
Ik had er hier ook voor het eerst van gehoord, baat het niet dan schaadt het ook niet Ik haalde ze bij kruidvat en ik denk wel dat meer dames ze daar halen. Het proberen waard vind ik! Die collega vloog me om de nek, zo blij dat ze was... natuurlijk vind ik het ook wel fijn voor haar, het wordt haar 1ste kleinkind, maar toch... hier ook lichtjes jaloers hoor. Heb ook de indruk dat het niet zo snel gaat lopen hier, laten we hopen van wel voor ons natuurlijk
Uitgerekend dec/jan maakt mij niks uit. Ik ben al heel blij als het goed gaat. Ja, soms is het wel vervelend om te horen dat een ander zo zwanger is. Heel fijn voor hun natuurlijk, maar je wil zelf ook zo graag. Welkom nieuwe dames!