NODlijst 1 t/m 7 mei 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dayna, 24 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinniewinnie

2 feb 2015
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Apart Jozefien, klopt het ook dat je wel een hele lang cyclus hebt

2. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Tussen de 30 en 35 dagen.

3. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Pfff hier ziekig, enorme moeheid

Maar ja kan ook door het meer werken komen... Weet niet

Nog ruim een week wachten, bah bah

4. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Clarajilla zo herkenbaar dat roken. Ik zou het liefst hebben dat hij stopte omdat het slecht is voor de kwaliteit van zn zaad maar dat wil hij niet. Het gaat wel inderdaad boven alles.

5. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ben hier ook al enkele dagen wat 'minder'...
    Zou misschien ook wel door de hormonen kunnen komen, heb er eigenlijk niet echt op gelet of ik dit voordien ook had, maar ik denk precies van wel...
    Gewoon ook pijntjes her en der (maag, nek, schouders, armen, rug) moe en een algemeen 'minder goed' gevoel... Lijk wel wat grieperig, maar toch voel ik me niet echt ziek. Ik geloof dat ik aan wat vakantie toe ben :) Gewoon vermoeidheid geloof ik, het zijn drukke en stressvolle weken geweest.

Wat testen betreft, ik probeer hier ook af te wachten tot na mijn nod, voordien altijd een dagje voor nod of op nod getest en natuurlijk negatief, dat wil ik liever voorkomen... maar of ik het kan volhouden is een andere zaak ;)

6. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Balen dat een hoop meiden zich niet zo lekker voelen.
    Ondertussen bijna iedereen op het wachtbankje? Ik weet niet wat het is vind deze maand lang duren hihi

7. Doetie

Doetie Bekend lid

26 sep 2011
    554
    33
    28
    Vrouw
    Friesland
    Hallo dames,

Ik ben 29jr, hebben al 1 kindje en dit is rond 4... ( 28 - 28mk - 42eug - .......)

Na een heftige tijd hopen wij deze ronde op meer geluk. ....
    Op 18 maart hadden wij een positieve test. Al snel bleken de testen af en op te lopen. Er moest iets mis zijn zei mijn gevoel. 25 maart bleek op de echo de baarmoeder leeg, een eug. Op vrijdag 27 maart liep het hcg hormoon nog op een ben ik met spoed geopereerd. Ik was ongeveer 8 weken zwanger. De linker eileider is verwijdert en rechts een cyste uit de eierstok gehaald. Het herstel liep slecht... 3x opgenomen in 3.5 week.

Nu anderhalve week thuis en het gaat goed. 5 mei is als het goed is mijn nod. 20/21 april pos ovulatietest. Spannend. We gaan er voor. ......

8. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Heftig Doetie! Hopelijk meer geluk deze ronde.

Vandaag had ik nog wat slijm, alhoewel de pijn al sinds zondag weg is. Maar ik ga toch voor de zekerheid een doosje Action ovutestjes halen en morgen nog 1 test doen. Gewoon om te zien dat hij weer negatief is haha. Maandag had ik een knaller van een test en we hebben het zondag, maandag en gisteravond gezellig gemaakt, dus dat moet wel goed zitten haha :p

9. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @iris welkom

@doetie ook welkom. Heftige tijd achter de rug zeg!

10. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Iris en Doetie; welkom! Doetie, wat heftig wat je hebt meegemaakt. Een dikke knuffel en ik hoop op meer geluk voor je.

Wat zijn er hier trouwens veel meiden niet lekker... beterschap allemaal! Ik ben gelukkig al wat meer opgeknapt. Ben nog wel ontzettend moe, maar dat komt omdat ik het de afgelopen maanden erg druk heb gehad en veel stress heb gehad. Verder heb ik nog geen klachten... dus ben benieuwd wat deze ronde brengt. ;)

Spannend dat de eerste meiden volgende week al gaan testen! Ik hoop op testen met 2 mooie streepjes!

11. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Wat een heftig verhaal Doetie!
    In elk geval voor alle nieuwelingen welkom

Ik heb sinds gisteren echt enorme rugpijn, en zou niet kunnen zeggen waardoor het komt. Zit denk ik op 6/7 DPO en dus voor innestelingspijn ook te vroeg nog, of denken jullie van niet? Uberhaubt hoor je dan niet zo vaak over rugpijn he. Ach het gaat nog een lange wachtweek worden vrees ik.

12. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Beterschap allemaal!.. Hopen op mooie testen straks!

13. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Ik heb wel iets anders sinds vandaag en ik weet niet wat ik ermee moet. Kan ook niet uitleggen wat voor gevoel het is. Ik voel een soort druk in combinatie met een soort 'jeuk' en gevoel van ongeduld... het voelt zeer ongemakkelijk en oncomfortabel. Heb er down under last van, maar ook bij mijn armen, benen, enzovoort... nog nooit last van gehad.... :(

Aaaaaaaaaaaahhh!!

Appelboompje, volgens mij vindt een innesteling plaats tussen 6 en 10 dagen.

14. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw

Alles rusteloos

Ik heb het ook

Hoofdpijn, rusteloosheid.
    Veel plassen
    Ook veel druk rond lies en heupen
    Moe, ziekig

15. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Hier ook een beetje ziekig, maar zelfs 1 van mn katten heeft er last van haha, dus het heeft dan natuurlijk niks met mn cyclus te maken (denk ik dan...of mn weerstand moet lager zijn door mn eisprong en dat ik daarom het virusje opgepikt heb).

16. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ook hier sinds gisterenavond een raar gevoel op de huid van mijn bovenbeen en onderrug en felle steekjes door rug/buik heen en richting mijn lies en bovenbeen...

Ik wil er geen gedachten aan koppelen, want vorige maand voelde ik ook van alles....

17. moederkloek

moederkloek Actief lid

31 mrt 2015
    110
    6
    18
    Vrouw
    nederland ;)
    Ik heb mijn nieuwe nod 7 mei, nadat ik deze maand 9 dagen overtijd was voor de eerste x ooit. Ik heb 4 kinderen, en we kijken nu wat ervan komt. Geen rondes dus, maar over een tijdje wel een laatste zwangerschap. Best beangstigend ergens, maar ik ben zo al heel blij uiteraard! Ik voel me bezwaard vanwege de dames die niet zomaar zwanger raken, ik vind dat heel erg,ik heb juist het tegenovergestelde. Als ik kon gaf ik mn kansen aan die vrouwen weg! Maar goed, hoi!Ik kom gezellig mee kletsen :)

18. moederkloek

moederkloek Actief lid

31 mrt 2015
    110
    6
    18
    Vrouw
    nederland ;)
    Vw die 9 dagen overtijd laatst(nod was 31 maart.. werd 8 april pas ongesteld na 3 dagen kleur afscheiding (5-8 apr) werd het veel , 6 dgn lang, weet ik nu niet meer wanneer mn ei komt.. :/ maar cyclus is 30 dagen vandaar dat ik denk dat mn nieuwe nod 7 mei is

19. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Dit gevoel heb in dus ook hè.. Ik denk dat ik met NOD ook zelfs nie ga testen...

20. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Ik zit op cyclusdag 22. Ik begin nu echt te denken dat het mijn ei is (omdat mijn laatste cyclus ook zo lang duurde) Ik ga morgen echt naar de action om ovulatietesten te halen. Hopelijk lukt het me na werk nog... Het zou echt stom zijn dat ik deze ronde gewoon voorbij laat gaan.

@bella: de steken zijn wel fel jah.. Heel laag aan mijn buik. Wel niet rechts of links,, echt centraal..

Deel Deze Pagina