NODlijst 1 t/m 7 mei 2015

Discussion in 'NOD forum' started by Dayna, Mar 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Emib, hopelijk is het inderdaad je ei en kan je er nog iets van opsporen met ovu-testjes! Zou inderdaad zonde zijn om het zo voorbij te laten gaan, misschien gewoon voor de zekerheid nog even gezellig maken?

Doetie, wat een verhaal zeg, maar ben wel blij dat je weer wat op de been bent. Ik hoop mee op het beste voor je!

Wat de rest betreft, wat een klachten en 'zieke' momenten bij iedereen! Ik lijk me ook gewoon zo rusteloos te voelen... Maar durf er ook niet teveel gedachten aan te koppelen (zou ook nog wat vroeg zijn voor mij ;)). Hier ook een stressvolle periode, dus ik steek het allemaal op de vermoeidheid... Ik weet deze ronde trouwens ook niet goed wat te denken, ik had mijn ei gemist met de ovu-testjes en dus toch wel wat onzeker... Hopen natuurlijk op het beste voor ons allemaal, wat spannend weer en inderdaad, wat duurt de maand verdorie lang :D

2. Lace

Lace Bekend lid

Mar 23, 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    #402 Lace, Apr 23, 2015
    Last edited: Apr 23, 2015
    Het duurt inderdaad nu al lang Dora!

Ik denk dat ik gewoon een spiertje/zenuw verrekt/overbelast heb...! Daar houd ik het nu maar even op.

Moet ook echt even iets gaan bedenken dat ik er ietsjes minder mee bezig ben... Maar dat is lastig! ;)

3. DDara

DDara Bekend lid

Mar 20, 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Hey meiden,
    Ik lees steeds dat jullie van alles voelen...... en ik voel me dood normaal totaal niet anders dan anders. Het is mijn eerste ronde en het kan er in mijn hoofd gewoon niet in dat het ook maar mogelijk is dat ik straks niet ongesteld word....
    Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik op een dag echt zwanger zal zijn.

4. Lace

Lace Bekend lid

Mar 23, 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Voelen en denken zijn ook wel anders bij mij DDara, ik heb een sterk voorgevoel dat het deze maand niet is gelukt. Ik vind het ook moeilijk te geloven dat het ooit wel gaat lukken.

De pijntjes die ik nu ook voel, wil ik daarom ook niet koppelen aan zwanger worden. Want dan kan het maar zo zijn dat mijn gedachten wel op hol gaan slaan!

Als je er mee bezig bent en je voelt kleine dingetjes, ga je sneller denken/hopen dat het komt door een eventuele zwangerschap. Het lijkt me dan ook fijner om er niet te veel mee bezig te zijn ;)!

5. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    3,654
    918
    113
    Ik probeer er ook niet te veel bezig mee te zijn
    Al vind ik de dagen nu al wel lang duren. Maar heb aankomende week wel andere dingen aan me hoofd. Moet het weekend werken, maandag koningsdag,dinsdag ziekenhuis, woensdag nog wat versuft. En dan is het al weer bijna mijn nod, al heb ik me nod hier staan op 2 mei omdat ik uit ging van cyclus van 27 dagen maar ik heb het gevoel dat me cyclus 29 dagen weer duurt..

Wel zat ik te denken als ik wel zwanger ben wanneer vertel ik het me ouders? Ze komen het weekend van 2 mei hierheen. Maar lijkt me leuker om de week erop met moederdag te vertellen :p
    Ik ga er natuurlijk nog niet van uit dat ik zwanger ben! Maar af En toe er over na denken doe ik wel

6. Lace

Lace Bekend lid

Mar 23, 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Af en toe even wegdromen doe ik ook! Hoe en wanneer vertel je het, hoe zal het voelen, hoe zal het gaan :)!

Heb je eigenlijk nog met je arts overlegd Clarajilla? Kan de scopie geen kwaad? Of ga je hem toch verplaatsen?

7. Emib

Emib Bekend lid

Mar 26, 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Dit doet me denken aan mijn eerste kindje: ronde 1 en ik voelde niets! Helemaal niets.. En toen bleek ik plots zwanger 😯

8. Emib

Emib Bekend lid

Mar 26, 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Over dromen gesproken.. Dit doe ik ook.. Ik ben al aan t denken hoe ik zijn/haar kamer ga inrichten.. Voor welke kleuren k ga gaan. En hoe leuk ons vakantie er gaat uitzien..

Gelukkig is dromen gratis 😬

9. besjes

besjes Fanatiek lid

May 3, 2013
    2,001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Wachten duurt laaaaaang en dan te bedenken dat ik eigenlijk nu "pas" ongeveer mijn ei verwachten. Een week eerder ei opgespoord en vind het nog lang duren. Ben deze maand wel heel erg wilde vanmiddag bijna gaan testen :$ :D

@dara Ik voel ook niks hoor zegt niks bij mijn eerste voelde ik met 12 weken nog niks maar ben toch echt een kleine meid nu

10. Emib

Emib Bekend lid

Mar 26, 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje

Wanneer is je NOD nu besjes??

11. Emib

Emib Bekend lid

Mar 26, 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    En trouwens besjes. Ben je van plan om nog verder bv te geven als je zwanger zou zijn?

12. besjes

besjes Fanatiek lid

May 3, 2013
    2,001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Ik denk 1 mei dus nu testen slaat ook helemaal nergens op Haha. Wat de bv betreft geen idee zie wel Hoe het loopt schijnt dat je bv kan terug lopen als je zwanger bent aangezien ik al bijna niets meer maak (denk Ik, ze drinkt alleen savonds Nog een paar slokjes) zal het dan wel helemaal niets meer zijn hihi. Ik heb iets van we zien wel Hoe het loopt :)
    jij ging voor tendemmen toch hihi? Gaat alles lekker met jou dochtertje?

Dromen denk dat we dat allemaal wel doen heerlijk toch :)

13. Lexi

Lexi Actief lid

Dec 24, 2014
    253
    7
    18
    Hi,

Wilde me graag toevoegen aan deze lijst. Zal onze eerste ronde zijn na een bbz in Jan. Niet heel hard ons best gedaan nog, mijn man is dan ook absoluut niet van het 'verplicht' klussen op bepaalde dagen;) Maar heb toch goede hoop.

Lexi, 29 jaar. 1e kindje, 3e ronde ( 1e ronde na bbz). NOD 6 Mei

14. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

May 4, 2014
    1,192
    1
    36
    ♥ NOD lijst 1 t/m 7 Mei 2015 ♥

1: (8)
    Luminis, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje
    Trotsema, 33 jaar, 4e ronde, 3e kindje
    Appelboompje, 31 jaar, 19e ronde, 1e kindje
    Kolibri, 39 jaar, 2e ronde, 3e kindje
    Kyra77, 38 jaar, 4e ronde, 2e kindje
    Emib, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    Besjes, 28 jaar, 4e ronde, 2e kindje
    silvana81, 33 jaar, 2e ronde IVF cryo, 2e kindje *

2: (7)
    Danielle1987, 27jaar, 4e ronde, 1e kindje
    Dege, 23 jaar, 6e ronde, 1e kindje *
    Flowerr, 23 jaar, 16e ronde, 1e kindje
    Clarajilla, 23 jaar, 6e ronde, 1e kindje
    Pinniewinnie, 26 jaar, 3e ronde na mk, 1e kindje
    DDara, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje'
    Lkb, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje

3: (5)
    Dora26, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje
    Miepkip, 20 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje
    Mackwek, 2e ronde, 1e kindje
    Bella28, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    Logan, 23 jaar, 33e ronde, 12e na laatste mk, 1e kindje

4: (3)
    Lace, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Jozefien85, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    xxirisxxx, 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje

5: (3)
    Kat80, 30 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje
    Daisykesie, 28 jaar, 5e ronde, 3e kindje
    Doetie, 29 jaar, 4e ronde, 2e kindje

6 : (5)
    Mitty, 40 jaar, 16e ronde, 3e kindje
    Miertje84, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    Essie 87, 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje
    Kiwi1405, 30 jaar, zoveelste ronde, 2e kindje
    lexi, 29 jaar, 3e ronde (1e na bbz), 1e kindje

7: (2)
    Milou1990, 1e ronde, 1e kindje
    Mamavanmenno200, 1e ronde, 3e kindje

Datumloos: (2)
    Disneymama, 26 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje
    Laurazoey, 27 jaar, 3e ronde

Totaal: 35

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0).

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. DE LIJST NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

15. Doetie

Doetie Bekend lid

Sep 26, 2011
    554
    33
    28
    Female
    Friesland
    Zo al heel wat dames deze ronde....
    Vind het nu al spannend hahah. Ben ook zo'n muts.
    Hopen en duimen op een mooie roze lijst meiden...

16. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

May 4, 2014
    1,192
    1
    36
    Heerlijk he weg dromen. Dat doe ik ook vaak hoor. Denk soms dat het "ik denk dat ik zwanger ben" dromen mij ook wel op de been houdt.
    Ik ben wel gestopt naar het kijken wanneer het leuk is om te vertellen. Vertellen dat je zwanger bent is altijd leuk, en die dagen dat je het dan hoopt te vertellen, die gaan eigenlijk steeds meer pijn doen. Ik zit nu al met een knoop in mijn buik voor moederdag. Telkens dacht ik; volgend jaar.. en inmiddels wordt dit al de 3e moederdag met lege armen. Tenminste...mocht het voor die tijd nog lukken om zwanger te worden natuurlijk :) ;)

Nou rugpijn heeft welgeteld 2 dagen geduurd. Waar ik gisteren nog niet op of om kon lijkt het vandaag echt stukken beter te gaan. Misschien toch iets te maken met mijn cyclus al weet ik niet wat.
    Ik denk dat ik in de nacht van vorige week woensdag op donderdag mijn eisprong heb gehad. Dus of die rugpijn er iets mee te maken heeft kunnen hebben weet ik niet. Zou wel een beetje vroeg zijn.

In elk geval nog zeker een week wachten...Ik test sowieso niet eerder.

17. pinniewinnie

Feb 2, 2015
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Josefien, dat is wel erg lang zeg!

Lexi welkom, hopelijk gaat het deze keer goed!

Ik heb gisteren en vandaag behoorlijk wat slijm.... terwijl mijn ei zaterdag was.....raar!

18. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Oh meiden wat gaan jullie snel..kan het niet bijhouden hoor!!

@pinniewinnie: ik vind het nog wel meevallen...had eerder nog wel cyclussen van een week langer. (Voor de bevalling van mijn dochter).

@ doetie: heftig verhaal. Hopen op veel geluk deze ronde!

Testdrang: besjes ik had vandaag ook al de drang om te testen, maar dat werd zelfs mij wat te gortig op 3dpo :p

Ondertussen voel ik 101 dingen en ben ik blij dat ik vorige ronde veel van wat ik voelde in mijn app genoteerd heb, zodat ik nu kan teruglezen dat ik het meeste van wat ik nu heb, vorige ronde ook had en toen ook niet zwanger was. Reality check voor mijzelf!!

19. Zeemeerminnetje

Mar 6, 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeemeerminnetje, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje, NOD 5 mei.

20. Lexi

Lexi Actief lid

Dec 24, 2014
    253
    7
    18
    Bedankt voor het snelle toevoegen!

Hoop ook dat het het een volgende keer goed gaat, heel spannend en eng, maar je kan niks anders doen dan vooruitkijken:) En dromen inderdaad...

En ik krijg op 1 DPO al testneigingen:p

Share This Page