NODlijst 1 t/m 7 mei 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dayna, 24 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Als je elke dag test, op dezelfde tijd, is de kans klein dat je 'm mist (tenzij hij al geweest is natuurlijk)

2. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    meen je dit?? :D hahaa.. dan ga ik die knaller nooit tegenkomen denk ik..

Ik dacht eerst ook gewoon om de dag seks te hebben, maar we zijn nu ondertussen al 2 weken zo bezig.. En het begint zwaar te worden. Mijn man werkt met shiften, ik werk gewoon in dagpost, dan ook nog een dochtertje die 's nacht soms nog wakker wordt...

3. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Jep. Dan maar morgen verder testen denk ik. Tot ik geen testen meer heb. :)

4. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    maar dames ik denk nu even aan iets: stel dat ik morgen een omo wit test heb, betekent dat dan dat mijn ei al is geweest??

5. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ja dat heb ik wel eens gezien van andere meiden. Foto van in de ochtend is negatief en eind van de dag een dikke knaller. Dus wcht heeel apart. Ja ik kan me voorstellen dat het op den duur een beetje veel wordt.
    Lastig he? Ik weet mijn nod ook niet exact. Ik gok ergens tussen 1 en 7 mei haha

6. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    haha. :D ik hoop ook op zo een NOD, ik wil gewoon niet dat mijn cyclus langer duurt.
    Wanneer ben je van plan te testen?

7. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    ♥ NOD lijst 1 t/m 7 Mei 2015 ♥

1: (8)
    Luminis, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje
    Trotsema, 33 jaar, 4e ronde, 3e kindje
    Appelboompje, 31 jaar, 19e ronde, 1e kindje
    Kolibri, 39 jaar, 2e ronde, 3e kindje
    Kyra77, 38 jaar, 4e ronde, 2e kindje
    Emib, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    Besjes, 28 jaar, 4e ronde, 2e kindje
    silvana81, 33 jaar, 2e ronde IVF cryo, 2e kindje *

2: (7)
    Danielle1987, 27jaar, 4e ronde, 1e kindje
    Dege, 23 jaar, 6e ronde, 1e kindje *
    Flowerr, 23 jaar, 16e ronde, 1e kindje
    Clarajilla, 23 jaar, 6e ronde, 1e kindje
    Pinniewinnie, 26 jaar, 3e ronde na mk, 1e kindje
    DDara, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje'
    Lkb, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje

3: (5)
    Dora26, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje
    Miepkip, 20 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje
    Mackwek, 2e ronde, 1e kindje
    Bella28, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    Logan, 23 jaar, 33e ronde, 12e na laatste mk, 1e kindje

4: (4)
    Lace, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Jozefien85, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    xxirisxxx, 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje
    Itsmie, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde

5: (4)
    Kat80, 30 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje
    Daisykesie, 28 jaar, 5e ronde, 3e kindje
    Doetie, 29 jaar, 4e ronde, 2e kindje
    Zeemeerminnetje, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje

6 : (5)
    Mitty, 40 jaar, 16e ronde, 3e kindje
    Miertje84, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    Essie 87, 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje
    Kiwi1405, 30 jaar, zoveelste ronde, 2e kindje
    lexi, 29 jaar, 3e ronde (1e na bbz), 1e kindje

7: (3)
    Milou1990, 1e ronde, 1e kindje
    Mamavanmenno200, 1e ronde, 3e kindje
    evy3000, 30 jaar, 5e ronde, 3e kindje

Datumloos: (2)
    Disneymama, 26 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje
    Laurazoey, 27 jaar, 3e ronde

Totaal: 38

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0).

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. DE LIJST NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

8. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Emib; in elk geval iedere dag rond dezelfde tijd testen. Dat geeft het meeste inzicht.Denk gezien je vorige cyclus een lange cyclus was, dat je best nog wel even door kunt testen.
    En wat die omo-witte test betreft; kan ook nog dat je eisprong nog moet komen, maar in jouw geval nu je een licht streepje hebt, als hij nou wit gaat worden, is hij waarschijnlijk geweest

evy3000 dan is je eisprong waarschijnlijk vandaag, want dat "dradentrekken slijm" is max een dag of 2 (meestal maar 1 dag). Dat helpt om de spermacellen naar je baarmoeder te vervoeren.

9. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    nu we het ook over de dradentrekkende slijm hebben, denk ik dat ik dat al heb gehad... Dus wss is mijn eisprong dan toch al geweest. Ik hoop ergens dat ik morgen een omo wit test heb, dan weet ik tenminste iets, want nu zo niets weten maakt me echt gek.

10. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik test denk ik pas als mijn cyclus langer dan 30 dagen heeft geduurd. En ik wacht dan ook weer geduldig af als die negatief is. Het komt vanzelf doorzetten ga ik vanuit. En zo niet dan heb ik vanzelf een positieve test vast.

11. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik heb altijd een 2-tal dagen voor mijn eisprong een lichtere streep, maar wel goed zichtbaar, die loopt dan in 2 dagen op tot een knaller en de dag nadien is ze meteen weer lichter...
    Het is echt geen tuurstreepje zoals ze zeggen, duidelijk zichtbaar, maar wel erg licht... De rest van mijn cyclus heb ik geen of amper een zichtbaar streepje...

Veel verder ben je dus nog niet, voor de zekerheid misschien morgen rond hetzelfde tijdstip nog eens testen? Dan kan je meteen vergelijken of hij oploopt, afloopt of gelijk blijft...
    Moest je nu je eisprong nog krijgen, is die dan niet heel laat? Op de hoeveelste dag van je cyclus zit je nu juist?

12. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Hihi wat de rest zegt elke dag testen moet je hem kunnen vinden. Of om de dag klussen. Lastig een onregelmatige cyclus hopelijk vind je je ei alsnog

13. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Laten we hopen. Ik duim alvast mee.

Nog 1 week en dan gaat echt alles hier heel spannend worden.

14. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Dit ga ik doen, mrg rond hetzelfde tijdstip opnieuw testen. Ik ben benieuwd.
    Ik zit momenteel op dag 22 van mijn cyclus, het zou dus nog kunnen dat mijn ei niet is geweest denk ik, niet?

15. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Aiii las hier veel over zieken ben zelf vanavond ook niet lkkr :( .. draaiierig gevoel on mn buik... hopen op geen griep die heb ik net overleeft haha!
    Bijna weer n dagje om... aftellen!!

16. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    hmm;) draaierig gevoel om je buik?? kunnen dit symptomen zijn?:(

17. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Oh al testdrang dames!?

Hier niet zo zeer, kan ook nig niet
    Maar vraag me wel af of het ziek zijn, de moeheid, dit keer nog geen acne te zien( klopt ff goed af!) de pijn overal in me lichaam, de steken in lies rondom heupen diep in me buik wat te betekenen hebben..

Bij de eerste was ik er totaal niet mee bezig, vriend zei achteraf je was extreem moe voordat je wist dat je zwanger was...

En pas de dag vd nod, toen er een fles knoflookolie viel wist ik dat ik zwanger was.... Normaal kan ik goed tegen die geur, maar dit keer, oh man! Ging over me nek...

Van de week spoot vriendlief in de huiskamer zijn deodorant nou vond het niet zo lekker... Had ik tijdens zwangerschap eerste ook heel erg, dat zijn deo geur erg misselijk makend was....

Nog een week wachten , nog 3 dagen werken, 1 ochtend afgesproken met vriendin 1 dag op en neer vanuit Limburg naar Breda dus ff onder de pannen komende week....en voorbereiding feestje van zoontje!

18. evy3000

evy3000 Actief lid

20 sep 2014
    352
    17
    18
    NULL
    NULL
    Okee dan zou het morgen dus minder moeten zijn denk ik? Ik hou het even in de gaten. Het is vandaag erger dan gister. En zoals de klachten die ik beschreef (menstruatie achting gevoel, steken in de borsten) kunnen er allemaal bij horen?

19. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Het zou inderdaad kunnen dat je ei nog niet geweest is; dan zul je deze keer een langere cyclus hebben van bv rond de 32-... dagen...

Vanmorgen stond ik ook op met van die stekende buikpijn die ik herken van voor de eisprong, bij mij zou het een beetje laat worden voor een ei denk ik... Misschien straks toch nog eens testen voor de zekerheid en even uitkijken naar hoe lang mijn cyclus deze maand is...

Voor de zekerheid kan je het ook altijd nog wat gezelliger maken hé ;) Dan ben je zeker dat je 'iets' gedaan hebt rondom de periode van je eitje! Hou ons op de hoogte hoor, ben benieuwd of je testen nu op of aflopen!

20. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik ga vanmiddag de laatste ovulatie test dienik heb gebruiken. Als die weer wit blijft dan hou ik ermee op. We hebben wel gewoon vaak genoeg sex dus dan vertrouw ik daar op. En dan kijken wanneer ik ongesteld word zodat ik weet of mijn ei inderdaad in verlijn was..
    Twijfel of ik volgende ronde, indien nodig, er wel aan ga beginnen want vind het niet heel erg geruststellend. Ga er tot nu toe erg van teijfelen en ben er daardoor meer mee bezig en zenuwachtiger.. hahhaha wat we allemaal moeten doorstaan ;)

Deel Deze Pagina