NODlijst 1 t/m 7 mei 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dayna, 24 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Ik denk dat als je op het juiste moment was begonnen met testen je niet zo onzeker was geweest hoor. Dan had je hem zien oplopen, knallen en aflopen. Ik denk dat je nu onzeker wordt doordat je de knaller niet hebt gezien waardoor je blijft twijfelen of die er wel is geweest!

2. Lexi

Lexi Actief lid

24 dec 2014
    253
    7
    18
    Deze maand ook begonnen met ovulatie testen en temperaturen, meer omdat ik zeker wil zijn van mijn ei ivm bbz. Begin jan testte ik positief na mijn menstruatie. De echo en hcg zeiden volgens de gynaecoloog dat de zwangerschap nog heel heel pril was, wat voor mijn gevoel gewoon niet mogelijk was. Er was wat mis en dat bleek ook zo te zijn. Nu wil ik meer zekerheid hebben en op tijd laten checken of alles op de goede plaats zit.

Heb wel voor de smiley testen gekozen, de oplopende lijntjes zijn niks voor mij.

Overigens zit ik nu alweer in de zenuwen omdat ik aan mijn bbz zijde geovuleerd heb en ik nu wat pijn aan die kant heb (de eilijder zit er nog). Hele nacht gedacht dat het eitje zich daar nu al ingenesteld heeft. Ben ook zo'n stresskip:)

3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Zou kunnen Ddara. Maar toch denk ik dat ik het ga laten zoals ik in eerste instantie van plan was. Dat testen is niet mijn ding

4. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    evy3000; dat kan er inderdaad allemaal bij horen. Je lichaam reageerd op alle hormonen

Lexi; dat vind ik in jouw situatie heel goed te begrijpen hoor. Wanneer je nu zwanger bent wordt je dan ook niet extra gecontroleerd?

Vandaag echt helemaal niet lekker. kan dat ook eigenlijk helemaal niet gebruiken want heb een drukke dag vandaag en morgen ook. Hopelijk zakt alles een beetje, en voel ik mij niet lekker om een leuke reden

5. Lexi

Lexi Actief lid

24 dec 2014
    253
    7
    18
    Ja zodra ik een positieve test zou hebben moet ik meteen contact opnemen. Kleine geruststelling maar ik moet zeggen echt klein hoor;) Wil zoals iedereen hier gewoon dolgraag een goede zwangerschap. En daar heb ik deze zenuwen dan ook wel weer voor over.

Hoop dat het ziek voelen een voorteken is voor jou!

6. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Soms denk ik dit ook, laurazoey... Misschien moet ik zelfs niet meer aanmelden op deze site. Jullie zijn verslavende vrienden geworden allemaal! :D

7. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Haha inderdaad verslavend dit maar ook wel afleiding en herkenning :)

@lexi super rot zeg een bbz hopelijk deze ronde eentje die de weg vind

8. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    RomyAtilla 21 8e ronde 1e kindje mijn nod is 7 mei (ik wil op de lijst)

Hoi iedereen,

Ik heb een vraag.

Ik doe aan zelfinseminatie en elke ronde kwam er zoveel sperma uit, het leek wel het dubbele...

Gister een positieve ovu test en vandaag een uur lang steekjes gehad, dus ik denk dat ik vandaag mijn eisprong ga krijgen. Nu had ik vandaag weer geïnsemineerd en er kwam niks uit?! Later zag ik wel een klein wit sliertje in mijn ondergoed, maar meer ook niet.

Is dat normaal?

9. Lexi

Lexi Actief lid

24 dec 2014
    253
    7
    18
    Besjes, we hebben het ei deze keer op pad gestuurd met de Tom Tom:D

Romy, let er niet zo op, maar ik kan me voorstellen dat het per keer verschilt en afhankelijk is van je vruchtbare dagen.

10. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Hier net nog een ovulatietest gedaan. Helaas zie ik geen verschil met die van gisteren. Ze zijn allebei even licht. Ik had zo gehoopt op een omowitte resultaat, maar goed.. niet dus.

11. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Hey dames,

Lange tijd niet geschreven maar moest even afstand nemen. De derde miskraam goed verwerken zodat wij weer door konden. Afspraak bij de gyn was goed, super fijn gesprek gehad en bloed geprikt voor de standaard onderzoeken. Wij krijgen vandaag of maandag de eerste uitslag al. Ondertussen wilden wij tijdelijk stoppen met proberen maar helaas is dit niet gelukt :D hahaha!! Ik dacht pas over 10 dagen mij ei te krijgen omdat mij cyclus de laatste tijd telkens zo lang is maar ineens gisterenmiddag buikpijn en doorzichtig slijm dus dacht, huh nu al? Getest en ja hoor positieve test. We hadden net die ochtend gesext. :D 's avonds nog eens getest en dikke knal streep. Toeval dus maar nu wel weer een kans. Vanochtend daarom nog maar eens gezellig gemaakt haha. We zijn er wel blij om want wilden eigenlijk ook helemaal niet wachten.. we hopen nog steeds op dikke pech.

Ik heb niet echt terug gelezen, sorry is echt teveel. Heb het geprobeerd maar zijn meer dan 30 pagina's haha!!

Wisten jullie dat het "infertility awareness week" is? Ik zag het op instagram voorbij komen..

Liefs C

P.s. mijn nod is nu 7 mei...;)

12. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Nog meer zieken erbij zie ik. Beterschap allemaal!

Ik ben inmiddels weer helemaal opgeknapt, ondanks dat ik lichamelijk nog wat onrustig ben. Heb ook constant stress, is niet goed voor een mens... ;)
    Vandaag lekker gewerkt tot 2 uur en ben daarna naar de winkel geweest en aan de slag gegaan thuis. Opgeruimd, schoongemaakt, gestofzuigd, gedweild, de was gedaan... pff, ik kan niet meer!

Hoe is het met jullie? Kunnen jullie nog een beetje wachten?

@ cdvg: welkom terug! Ik hoop voor jullie dat het inderdaad dikke pech was... ik zal in ieder geval voor jullie duimen! En stiekem toch wel weer spannend dat jullie deze ronde onverwachts meedoen. Wie weet pakt het positief uit. :D Ik wist trouwens niet dat het infertility awareness week is... ik ken het eigenlijk niet eens. :)

13. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    De laatste keer toen mijn vriend en ik geklust hadden, had ik hetzelfde voor... Normaal verlies ik de dag nadien enorm veel vocht, maar dit keer helemaal niets! Ik heb hem gevraagd of hij wel degelijk klaargekomen was, maar hij zei van wel... Of zou hij het niet durven zeggen, geen idee eigenlijk :$
    Hopelijk is het een goed teken, alles in de juiste richting ;)

14. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Kom er gezellig terug bij meid! En doe gerust op het gemak, nergens haast voor nodig! Jouw tempo is het goede ;)

15. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @romy welkom. Geen idee wat normaal is eigenlijk maar zal wel goed zijn toch :)

@cd welkom terug toevallig dat je ei ineens vroeg is. Je moest gewoon hier op de lijst hihi

16. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    @cdvg wat fijn om een berichtje van te lezen :)! Spannend volgende week de uitslag. Ik ga voor jullie duimen! En hopelijk is in jullie geval vier keer scheepsrecht en hoef je dit nooit meer mee te maken!

Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend en/of met Koningsdag? Wel jammer dat we de zon voorlopig niet meer zien. Ik ga denk ik zelf oranje tompouce bakken. Als ik afleiding nodig heb, ga ik vaak bakken ;)!

17. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Dames, ik heb even een vraagje misschien kunnen jullie er licht op schijnen :)!
    Vorige week donderdag was mn menstruatie afgelopen. Dit was mn 1e menstruatie na mn mk (40 dagen). Nu had ik vanmiddag bij het afvegen bruine afscheiding! hebben jullie een idee wat dit kan zijn? Ik verwacht dit weekend mn ei met een cyclus van 30 dagen...

18. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik moest aardig wat weer terug lezen vanaf gisteren!

@lace, ik mag het darm Onderzoek gewoon hebben gelukkig! De medicijnen die ik dan krijg worden heel soms ook tijdens een zwangerschap gegeven, dus dat scheelt ook. Merk ook wel dat ik het onderzoek echt nodig heb.. ( zal jullie de details besparen ;)) en ben dus bang dat ik weer terug aan die medicijnen moet jammer genoeg!

Verder heb ik op het moment nergens last van, en kan ik me ook nog goed bezig houden met vanalles.

19. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

@disneymama: misschien eisprongbloeding? Had ik deze maand ook ineens...al was het maar 1 druppeltje.

@afleiding: ik ben dit hele weekend op de Fantasy Fair, lekker verkleed rondlopen (in de regen haha). Maandag Koningsdag, dinsdag sollicitatiegesprek voor vrijwilligerswerk (onder het mom van re-integreren)...hopelijk kom ik de rest van de week dan ook goed door met zoveel mogelijk afleiding haha ;)

20. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Bij mij was het wel wat meer dan 1 druppeltje, moest wel twee keer afvegen voor t weg was (sorry voor de plaatjes denkers). Nu heel licht iets te zien, maar niet veel! Heb het ook nooit gehad, dus vind het maar vreemd!

Deel Deze Pagina