Wij hadde gister een feestje voor vl. Ik drink nooit alcohol en had ineens zin in alcohol. Heb het niet gedaan omdat je nooit weet of het raak is maar vond het zo raar haha. Lijkt me geen symptoom en anders echt een slechte
Dames, nu heb ik weer even hulp nodig. Diegene die het hier volgen weten dat ik enkele dagen terug met ovulatietesten ben begonnen. Pas op dag 22 van mijn cyclus. Al drie dagen op een rij had ik telkens een lichte streep (het bleef telkens gelijk) maar vandaag was de test lichter (eigenlijk bijna omowit, ik zie heel moeilijk een tuurstreep). Mijn vraag: Ik denk dus dat ik mijn ei al heb gehad. Heeft iemand enig idee wanneer deze zou zijn geweest? Hoelang na de lh piek blijven ovulatietesten licht positief??
Denk ook dat je ei is geweest emid maar wanneer is niet te zeggen ben ik bang de opbouw van lh verschilt per persoon en volgens mij zelfs per cyclus. Balen dat je nu niet zeker weet wanneer je ei was, behalve dan voor de 22ste
Ja, het blijft dus afwachten.. Het enige positieve is dat mijn cyclus hopelijk niet meer zo lang duurt ☺️ De hoeveelste zou mijn nod dan zijn. Moet je altijd 14 dagen tellen vanaf je eisprong??
Gemiddeld kan het 14 tot 18 dagen na je eisprong zijn geloof ik. Helaas is dat ook weer per persoon verschillend
Testen kunnen altijd licht positief zijn omdat je lh altijd wel aanwezig is... Dus daar kun je helaas weinig aan afleiden
Haha moeilijk hoor besje!! Maar 29 iserg dichtbij. Als je wakker wordt nog Maar 2 dagen! Oooooh das echt al heel snel. Wat ontzettend spannend weer. Ik probeer nu echt te wachten tot nod of langer. Mijn ovulatietesten geven altijd een lichte streep dus dit is inderdaad moeilijk te zeggen emib.. Dit is bij iedereen anders. Net als de LF, dit kan verschillen en daarom neemt men vaak het gemiddelde van 14 dagen.. Ps mag ik ook op de lijst haha! 7 mei, cdvg, 28 jaar, 1e ronde na 3e mk, 1e kindje
Voor mij begint het nu ook echt lang te duren! Ik zit vandaag op 11dpo en dat betekend in mijn geval nog 5 a 6 dagen wachten! En dat zullen 5 hele lange dagen worden! Ik hoop dat ik veel leuke dingen te doen heb deze week anders lijkt het nog langer te duren! Ik ga zo wie zo niet testen tot 20 dpo...... maar als ik al gewoon niet ongesteld wordt dat zou al een geweldig begin zijn!
Poe ovulatietesten. Heb ik wel de vorige keer gedaan, maar ik vond het echt vreselijk dat gedoe op het toilet. Daarbij komt dat ik altijd heel veel drink, omdat ik snel blaasontsteking krijg. Urinetesten zijn daardoor bij mij altijd onduidelijk. Bovendien is mijn cyclus weer behoorlijk regelmatig en klussen we net zo lief de hele week, dus is het voor mij niet echt nodig. Iedereen die het wel nodig heeft, succes!
Sorry dames dat ik zo weinig reageer! Ik merk dat de tijd veel sneller gaat als ik niet zoveel bezig ben in dit topic. ook de drang naar testen is er totaal nog niet. Vandaag 9dpo en nog een paar dagen te gaan! Donderdag eerst nog even een zaadonderzoek voor mijn mannetje. Dat vind ik eigenlijk nog spannender haha.
9 dpo, ben jaloers Succes binnenkort! Gaat hier overigens ook veel te snel om te reageren. Of ik ben gewoon te traag haha
Hey hallo, Mijn eerste post... zet me er maar bij. Voor 7 mei. J010, 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje. Duim voor iedereen.
Leuke koningsdag gehad meiden? Ik ben lekker aan het werk en heb me vanmorgen ingehouden met testen hihi Nog maar even wachten
Hoi, Ik heb wel een leuke Koningsdag gehad. Lekker over de vrijmarkt gelopen en ben met een paar leuke dingen thuisgekomen, waaronder een leuk boek, skeelers (dit wil ik al heel lang proberen) en wat baby spullen... oops! Heb ook wat dingen gratis gekregen. Hebben jullie nog wat dingetjes gekocht? @ j010: welkom bij de club! Wanneer is je verwachte NOD? Andere meiden: het wachten duurt inderdaad lang! Gelukkig heb ik nog genoeg geduld momenteel...
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Mei 2015 ♥ 1: (9) Luminis, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje Trotsema, 33 jaar, 4e ronde, 3e kindje Appelboompje, 31 jaar, 19e ronde, 1e kindje Kolibri, 39 jaar, 2e ronde, 3e kindje Kyra77, 38 jaar, 4e ronde, 2e kindje Emib, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje Besjes, 28 jaar, 4e ronde, 2e kindje silvana81, 33 jaar, 2e ronde IVF cryo, 2e kindje * lotsoflove, 33 jaar, 10e ronde, 2e kindje 2: (10) Danielle1987, 27jaar, 4e ronde, 1e kindje Dege, 23 jaar, 6e ronde, 1e kindje * Flowerr, 23 jaar, 16e ronde, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, 6e ronde, 1e kindje Pinniewinnie, 26 jaar, 3e ronde na mk, 1e kindje DDara, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje' Lkb, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje ik87, 27 jaar, 27e ronde, 1e kindje wishmom, 31 jaar, x ronde, 1e kindje TheDoctor, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje 3: (5) Dora26, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje Miepkip, 20 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje Mackwek, 2e ronde, 1e kindje Bella28, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Logan, 23 jaar, 33e ronde, 12e na laatste mk, 1e kindje 4: (4) Lace, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje Jozefien85, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje xxirisxxx, 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje Itsmie, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde 5: (4) Kat80, 30 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje Daisykesie, 28 jaar, 5e ronde, 3e kindje Doetie, 29 jaar, 4e ronde, 2e kindje Zeemeerminnetje, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje 6 : (6) Mitty, 40 jaar, 16e ronde, 3e kindje Miertje84, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje Essie 87, 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje Kiwi1405, 30 jaar, zoveelste ronde, 2e kindje lexi, 29 jaar, 3e ronde (1e na bbz), 1e kindje Loolaa, 39 jaar, 8e of 9e ronde, 1e kindje 7: (5) Milou1990, 1e ronde, 1e kindje evy3000, 30 jaar, 5e ronde, 3e kindje romyatilla, 21 jaar, 8e ronde, 1e kindje cdvg, 28 jaar, 1e ronde na 3e mk, 1e kindje j010, 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje Datumloos: (2) Disneymama, 26 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje Laurazoey, 27 jaar, 3e ronde Totaal: 45 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0). WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. DE LIJST NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!