Gefeliciteerd DDara! Wat een verhaal joh! Gelukkig viel het mee. Hoop dat je snel niet meer beurs bent.
Proficiat! 😃 Wat een verhaal zeg... hoe is het nu met je? Nu vast gaan genieten en over paar dagen nog een x testen?
Jakkes dat je je zo voelt en ook nog zo'n test.... Hoop dat misschien toch nog een streepje komt... Maar kalm aan meid. Sterkte !
Nou 2-3 dgn voor nod en geeneens tuurstreep. Dus ga er vanuit dat ik rood wordt En we hebben nu ook niet echt genoeg geoefend
Dank jullie wel ik gooi er over 2 a 3 dagen nog is een test tegen aan en ga nu me best doen te genieten al blijf ik het wel dood eng vinden! Maar ben stiekem ook zo BLIJ!
wat een verhaal DDara. Ik snap dat je heel bang moet zijn geweest. Wel mooi nieuws met de positieve test. Gefeliciteerd! @Molensteen, jij kent je lichaam als beste, dus waarschijnlijk klopt je gevoel. Maar ik blijf toch nog even doorhopen voor je.
Van harte gefeliciteerd DDara! Wat een verhaal, hopelijk heb je niet al te veel last van de val. Alhoewel ik zo'n vermoeden heb van wel, dat zal een behoorlijke klap zijn geweest! Lekker van genieten hoor !
Hoii! Ik wil mij ook graag melden. NOD 6 mei, ronde 5 en ben 24 jaar. Hoop veel roze te zien deze maand!
Tjeetje... ik moet echt nog even oefenen met mn posts.. haha.. Zonder quote komt een reactie als "gefeliciteerd" ook een beetje raar over..
Ik heb eindelijk mijn eisprong gehad. Ik had op de dag van mijn eisprong geklust is dat nog op tijd? Ik baal een beetje we klussen al drie weken om de dag en dan precies voor mijn eisprong zaten er drie dagen tussen
Ik heb het idee dat mijn nod verplaatst naar 4 mei ipv 2 mei. Van de 2 maanden dat ik ovulatietesten deed had ik een lf van 12 en 13. Als ik dat zo bereken is het 3 of 4 mei.. Ik had de 20ste een positieve ovulatietest namelijk. Word dus nog 2 dagen langer wachten
@ DDara: gefeliciteerd!!! Hele mooie testen! En wat erg wat er is gebeurd. Ik hoop dat je je gauw beter voelt! @ Molensteen: balen! @ troeteloetje: welkom! @ pinniewinnie: heb je al meer nieuws? Ik baal momenteel als een stekker. Heb sinds gisteravond helaas last van ongikrampen en had nog wel zo'n goed gevoel over deze ronde! Dacht echt dat het misschien raak was deze keer. Ben nu alle moed verloren... moest ook even huilen gisteravond... bah! Succes aan de meiden die binnenkort gaan testen!
Excuses voor de late reactie, vanmorgen vroeg om 6.00 zaten we in de auto naar het noorden van het land, vandaar... Helaas, omowit, maar we hebben nog een paar dagen! Maar als ik die zie van Ddara, wow! Gefeliciteerd! En zo lekker vroeg en duidelijk! Luminus, geef de moed niet op, het kunnen ook zwangerschapskrampen zijn! Molensteen, balen joh! Iedereen een fijne dag!