♥ NOD lijst 1 t/m 7 Mei 2015 ♥ 1: (1) Luminis, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje 2: (1) Danielle1987, 27jaar?, 4e ronde, 1e kindje 3: (3) Dayna, 28jaar, 2e ronde, 2e kindje Mom2be21, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Dora26, 27 jaar, 4de ronde, 1ste kindje 4: 5: 6 : (2) Mitty, 40 jaar, 16de ronde, 3de kindje Miertje84, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje 7: (1) Besjes, 28 jaar, 4e ronde, 2e kindje Datumloos (1): Disneymama, 26 jaar, 1e ronde (na mk), 2e kindje Buiten de lijst: Totaal: 9 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
@besjes ik heb een zoontje geboren in aug 2012. Welkom nieuwe meiden! Het zou mij ook niet uitmaken hoor, uitgerekend zijn eind dec / begin januari. Wordt wel erg druk haha. Allebei gescheiden ouders die kerst en Sinterklaas willen vieren. Dus een verjaardag tussendoor kan er ook wel bij. wel gezellig. soort van sinterkerstennieuw en verjaardag in 1.
1 aug. Ik was eigenlijk 28 aug uitgerekend. Maar na een heftige zware zwangerschap is hij gelukkig toch blijven zitten tot 36 weken aangezien meneer met 31 weken eigenlijk al wilde komen. Zijn er meer meiden die mega op zien tegen de zwangerschap/bevalling?
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Mei 2015 ♥ 1: (1) Luminis, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje 2: (2) Danielle1987, 27jaar?, 4e ronde, 1e kindje Ely, 28jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje 3: (3) Dayna, 28jaar, 2e ronde, 2e kindje Mom2be21, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Dora26, 27 jaar, 4de ronde, 1ste kindje 4: 5: 6 : (2) Mitty, 40 jaar, 16de ronde, 3de kindje Miertje84, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje 7: (1) Besjes, 28 jaar, 4e ronde, 2e kindje Datumloos (1): Disneymama, 26 jaar, 1e ronde (na mk), 2e kindje Buiten de lijst: Totaal: 10 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Hoi Ik ben Ely 28 jaar. Sinds nov gestopt met de pil en helemaal klaar voor een kindje. In februari positieve test. Mk met 6,5w. Ik ben deze week begonnen met ovulatietestjes. Maar helemaal geen idee hoe mijn cyclus zal zijn na de mk. We zien wel!
@ Dora26: ik heb net ook wat oudere topics gelezen over tarwekiemolie en las er bijna alleen maar goede dingen over. Ben dus direct naar de winkel gegaan. Ik ben nu al begonnen met slikken, aangezien mijn cyclus toch vrij onregelmatig is... ben benieuwd! En ja, dat gevoel herken ik! Hier ook een aantal mensen die binnen ronde 1 zwanger waren... echt geluksvogels. @ ely: welkom! Wat jammer dat je in februari een miskraam hebt gehad... ik wens je heel veel succes met zwanger worden! Mij maakt het trouwens niet uit dat ik misschien uitgerekend zal zijn in december/januari. Hij is van harte welkom deze maand!
@ely welkom spannend wat je cyclus doet bij mij was hij eigenlijk hetzelfde als voor de mk @@ miertje fijn dat hij nog ff was blijven zitten 31 weken is wel heel vroeg wat moeten we Nog lang wachten hè meiden op de eitjes
Hoi meiden, Helaas mag ik mij ook weer aanmelden! Na een aantal positieve testen, is eergisteren de teststreep dunner geworden en vandaag is het helaas doorgebroken. Ik ben 20 jaar oud, we zijn bezig voor ons 2de kindje, dit is opnieuw mijn eerste ronde na mk.
Hallo allemaal.. na veel informatie en berichten te hebben gelezen heb ik besloten toch zelf mijn verhaal eens te vertellen. Ik ben 22 jaar oud en ik probeer nu 8 maanden met mijn vriend een kindje te krijgen. Ik ben sinds 8 maanden gestopt met de pil en elke maand gebruik ik ovulatie testen. Helaas was het nog geen een keer raak. Nu deze maand voelde ik mij op de een of andere manier echt zwanger. Ik had echt het idee dat ik zwanger was dat was gewoon mijn gevoel. Dit vooral omdat ik na een week van mijn eisprong een beetje buikpijn had en een beetje bloed verloor tijdens de seks. Toch werd ik, een dag na me normale dag, ongesteld. Nu 2 dagen verder ben ik amper ongesteld meer. Ik las natuurlijk dat dit kan zijn dat je toch zwanger ben dus ik had een test gedaan.. Negatief.. Nu begin ik toch weer te twijfelen.. Dus ik vroeg mij af wat denken jullie? Kan het zijn dat de test toch negatief is terwijl ik zwanger ben? Ik ben nog nooit van me leven maar 2/3 dagen ongesteld geweest namelijk..
Ow gelukkig is hij blijven zitten tot week 36! Mijn dochter is van 12 aug en ik was 8 aug uitgerekend. Met 40+1 opgenomen met een lichte zwangerschapsvergiftiging en ingeleid. Met 40+4 laat in de avond een keizersnede gekregen omdat ik niet verder kwam als 3/4cm en mijn baarmoeder gekanteld lag en mijn dochter te ver naar links en bekken te smal. Daar hebben ze me 3 dagen voor met weeen laten lopen/liggen. Als de volgende baby rond de 7 pond is krijg ik een geplande ks. Zie er na die week met veel pijn, toch niet tegen op. Wel spannend weer
Bij mij is het altijd verschillend. Ene keer 4 dagen andere keer 6 dagen. Na mijn vmk was ik ook maar 4 dagen heel licht. En nu volle 6dagen. Dus het kan allemaal ineens anders zijn. Als je test negatief is denk ik dat het dit keer gewoon anders is. Als je gevoel toch anders zegt zou ik nog een keer testen en als hij nog negatief is er van uit gaan dat je cyclus deze keer wel anders is als anders qua ongie. (snap je het nog )
Nieuwe dames, welkom. Poeh, een hoop met en mk afgelopen ronde. Sterkte en hoop op een mooie zwangerschap aankomende ronde!
hoi ik doe weer mee deze ronde temperatuur is omlaag. trotsema 33 jaar, 4e maand(afgelopen maanden rare cyclus gehad) 3 e kind. nod op 1 mei.
Hallo allemaal! Ik ben daar nog niet zo handig in om te reageren op iedereen hihi. Ben nogal chaotisch. Maar zal proberen een beetje mee te kletsen. Lieve groet Mitty.
Goedemiddag dames! Helaas mag ik ook weer aansluiten bij de groep. Volgende week vrijdag weer naar het ziekenhuis om mijn cyclus te volgen met echo's. Als het deze ronde raak is ben ik 2 dagen voor mijn verjaardag uitgerekend! Mij maakt het niet meer uit wanneer ik uitgerekend zal zijn. Flowerr, 23 jr, ronde 16, eerste kindje, nod 2 mei.
@misnoes het kan natuurlijk altijd dat de test niet klopt maar ik ben het eens met dayna ben bang dat deze keer je ongi ineens anders is anders over een paar dagen nog eens testen @ miertje Ik kan niet zeggen dat ik uit kijk maar de zwangerschap Ik vond het verschrikkelijk bij mijn dochter. De bevalling op zich kijk ik niet tegen op @miepkip, Trotsema, mitti, dege en flower welkom