Hè, wat jammer! Maar je hebt inderdaad nog een paar dagen. 4 dagen voor NOD is ook wel vrij vroeg. Ik zal voor je duimen! En ja, ik weet het... maar mijn lichaam 'zegt' duidelijk dat ik niet zwanger ben. De eerste keer dat ik zwanger was voelde ik het direct aan. Had toen ook buikkrampen, maar dat waren echt ander soort krampen... dit zijn echt ongikrampen.
@pinniewinnie jammer hopelijk gewoon te vroeg @luminis hopelijk heeft je gevoel geen gelijk. Je weet je nooit hè elke zwangerschap voelt anders. Spannend hoor ik ga morgen testen zou een leuk kado zijn voor mijn man zijn verjaardag. Ik hoop dat het is gelukt maar ik weet het niet. Mijn man vroeg gister of ik al had getest hij dacht dat ik zwanger ben. Ruik sinds twee dagen ineens alles super goed... Wie weet is het een teken of ik hou mezelf gewoon voor de gek. Wie gingen er nog meer morgen testen? Molensteen niet meer denk Ik
Ddara, gefeliciteerd! Beterschap na je val! Molensteen, balen zeg. Blijf ook nog even voor je duimen! Ik heb alweer lage rugpijn en het gevoel dat ik ook weer ongi wordt. Dus zal bij mij ook niks worden. Maar als het uitblijft test ik pas zaterdag...
Ddara gefeliciteerd, jij opent de lijst mooi op deze manier!! Wel schrikken hoor die val, beterschap.. Wshmom, helaas wel. Zou willen dat het anders was maar helaas. We proberen positief te blijven. Balen Molensteen en Pinniewinnie, maar geef nog niet op, het kan nog steeds natuurlijk.. Wat spannend Besje, ik duim voor je. Dat sterker ruiken had ik vorige keer ook. Het viel gewoon op haha. Hopelijk een goed teken... Trotsema, op de dag zelf is echt prima hoor. En zelfs drie dagen voordien nog.. Luminis, Hopelijk heb je het verkeerd. Iedere zwangerschap is anders en dus het gevoel hierbij ook.. Jeeeeeej!!!! Eerste uitslagen zijn binnen en die waren allemaal goed. Geen afwijkingen o.i.d. gevonden. De andere uitslagen krijg ik 8 mei.. Spannend dames, het lijkt nog zo ver weg, mijn nod haha! Gelukkig druk met werk en sporten dus heb een beetje afleiding.. (zeg ik terwijl ik dit op mijn werk typ )
DDara... wat een verhaal.. kan me voorstellen dat je bent geschrokken! .. Maar wauw gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Wat goed om te horen, gefeliciteerd! Hopelijk was het allemaal pech en hopelijk dit keer veel meer geluk!
@ Cdvg, blij dat het goed nieuws is @ Pinniewinnie en Molensteen: Jammer seg, toch maar even afwachten? @ Ddara, proficiat! Mooie testjes!
Hier trouwens nog altijd dezelfde menstruatieklachten, nu toch al wel een 10-tal dagen, van net na mijn eisprong... Wordt gek van de hoofdpijn, buikpijn en rugpijn... Wat stress op het werk zou er ook wel mee te maken kunnen hebben, gelukkig werk ik wel maar halftijds, morgen een dagje recupereren!
Cdvg, wat goed! Op naar 8 mei dan... Nou ik wacht gewoon me ongi af en test pas zaterdag als er niks is gekomen... Maar de ongikrampen zijn af en op... Nu morgen maar es kijken of temp ook zakt
Ik hoor van mensen uit mijn omgeving dat voor zij wisten dat ze zwanger waren het al voelde dat ze zwanger was... Ik voel nog helemaal niks, kan dat ook.? Nu ik dat van.meerdere.mensen zo hoor, ben ik bang dat ik nu niet zwanger ben. En ben net weer thuis na het darm onderzoek, heb extreem veel pijn gehad ondanks de medicatie. Ben er de hele tijd ook bij geweest en alle pijn dus extra goed Gevoeld. Gelukkig wel extra pijnstillers kunnen krijgen maarja. Gelukkig was voor de rest alles wel.goed en met ik stoppen met sommige medicatie!
Wat fijn, cdvg! Hoopvol verder nu! De anderen in spanning, laten we hopen dat ons lichaam ons nu eens de goede kant op voor de gek houdt. Dat je denkt dat je ongi wordt en dan ben je stiekem toch zwanger. Lijkt me zo fijn!
Sommigen hebben inderdaad vroeg klachten en hebben een voorgevoel, anderen voelen dan weer helemaal niks... Er valt helaas geen pijl op te trekken, iedereen zal vol spanning moeten afwachten Al duurt het soms toch lang... Jeetje darmonderzoek is helemaal geen pretje hé! Ik was toen redelijk goed weg met het roesje dat ik kreeg, gelukkig maar, want had er toen ook veel schrik voor. Ik vond de voorbereiding (papjes drinken en uren op de wc doorbrengen) toen veel erger dan het onderzoek zelf. Wel naar dat je zoveel pijn hebt gehad, maar anderzijds dan toch ook wel weer goed dat je met sommige medicatie mag stoppen! Ik duim voor iedereen hier! Spannende dagen! Zijn er dames die morgen gaan testen?
Bedankt voor de felicitaties! Ik ben echt heel blij, maar het blijft eng of de test na die val blijf oplopen........ maar voorals nog ga ik er maar gewoon van uit dat alles goed gaat. Ik voel met top fit.......... buiten het gevoel dat ik ben over gereden door een vrachtwagen. Ik zal hard voor jullie duimen meiden! Laate we voor de meest roze 7 dagen van het forum gaan!
Ik had dit vorige ronde ook, heel vervelend, want heb heel die tijd ook met een verband ingelopen en niet te bespeuren gehad tot CD31 Deze ronde heb ik het helemaal niet! Momenteel enkel wat opgezette borsten die beetje anders aanvoelen maar verder niets speciaals eigenlijk. Weer bijna volle maan dus dromen gaan voorbij de reinste waanzin Eerste dame(s) op roze: gefeliciteerd! Hopen dat er nog veel dames volgen!
Cdvg wat fijn dat de resultaten goed waren. gefeliciteerd ddara, sterkte met je verwondingen van je val.
Dat is inderdaad echt wel lastig hé, je denkt dat ze gaan komen, maar je weet toch niet wanneer Normaal zou het pas voor zondag zijn bij mij, dus nog even afwachten!
Jij hebt deze rond alvast goed 'roos' geopend hopelijk volgen er inderdaad nog veel! Verzorg jezelf maar goed en maak je intussen maar niet teveel zorgen, rustigaan!
Fijn om te horen, cdvg! Nu nog op naar mooi nieuws op 8 mei! @ clarajilla: de een voelt het wel aan, de ander niet. Een vriendin van mij voelde niet dat ze zwanger was. Ze dacht dat ze ongesteld ging worden, maar bleek toch zwanger te zijn. En een collega van mij voelde ook helemaal niets en ook bij haar was het raak. Er is helaas geen pijl op te trekken. Alhoewel mijn gevoel ineens wel heel duidelijk was. Ik heb altijd zo'n hekel aan de laatste dagen van mijn cyclus... het gevoel van ongesteld worden, die onzekerheid... bah! Wat naar van die pijn trouwens! Heel veel sterkte. Aan de meiden die morgen gaan testen: heel veel succes! Ik hoop dat de lijst nog meer roze gaat kleuren morgen!