Dames op rood, wat jammer! We duimen voor de volgende ronde hoor! Dames die vandaag gaan testen, ik duim! @Luminus: Ik heb inderdaad wel verschillende klachten en enerzijds geeft me dat hoop, anderzijds ben ik ook bang voor een eens zo grote teleurstelling; omdat ik het 'lijk' te voelen, maar zeker is dat natuurlijk nog niet. Ik ga er 50-50 vanuit dat ik het mezelf gewoon aan het wijsmaken ben! Natuurlijk wil je je kleintje ook zo snel mogelijk, dat zal voor iedereen zo wel zijn Maar zoals je zegt, we hebben het helaas niet voor het kiezen! Afwachten in spanning maar weer! @Emib: Hopelijk is dat een positief teken! Ik koop ook regelmatig iets voor de toekomstige kleine, zo kan ik mijn gemoed wat sussen en heb ik wat troost Spannende dagen nog, ik voel allemaal vlindertjes en beweging in mijn buik van de nervositeit! Die laatste dagen zijn soms echt wel niet te doen, doorheen de cyclus ben ik er ook wat minder mee bezig, maar een 5-tal dagen voor de nod loopt het mis en wordt ik echt gek van de spanning
Balen Josefien en anderen! Ik heb vandaag weer getest en nog steeds omowit....helaas! Nu wacht ik gewoon..... Fijne dag!
Meiden op rood: Ik baal met jullie mee. Now get back on that horse (/husband/boyfriend)! Negatieve testers: We zitten in hetzelfde schuitje, ik hoop voor ons allemaal op een verrassing! Voor de meiden die voor de eerste gaan, ik begrijp dat bij jullie de stress groot is. De eerste keer heb ik er ook niet zo van genoten dat hele 'zwanger worden'. Houd moed, de kans is groot dat het ook voor jullie gaat gebeuren.
Ladies in red.. echt balen!! Zelf mag ik volgende week pas testen, maar voor mn gevoel zit er veel eerder iets aan te komen . Dus deze keer wacht ik het maar "geduldig" af. Iedere maand lijk ik wel weer nieuwe symptomen te voelen en te herkennen.. <-- allemaal tussen de oren. En om je heen inderdaad iedereen bij een eerste keer proberen meteen zwanger. Of nog niet eens aan het proberen en al zwanger.. Maar we houden moed! Ik twijfel nog of ik vanaf volgende maand met ovulatietesten moet gaan beginnen. Iemand nog tips?!
Ik zie al één zwangere op de lijst! Wat super! Ik heb ook echt testdrang hihi. Edit: zojuist gedaan en negatief.
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Mei 2015 ♥ 1: (10) Luminis, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje Trotsema, 33 jaar, 4e ronde, 3e kindje Appelboompje, 31 jaar, 19e ronde, 1e kindje Kolibri, 39 jaar, 2e ronde, 3e kindje Kyra77, 38 jaar, 4e ronde, 2e kindje Emib, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje Besjes, 28 jaar, 4e ronde, 2e kindje silvana81, 33 jaar, 2e ronde IVF cryo, 2e kindje * lotsoflove, 33 jaar, 10e ronde, 2e kindje Molensteen, ? jaar, 5e ronde, 2e kindje 2: (10) Danielle1987, 27jaar, 4e ronde, 1e kindje Dege, 23 jaar, 6e ronde, 1e kindje * Flowerr, 23 jaar, 16e ronde, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, 6e ronde, 1e kindje Pinniewinnie, 26 jaar, 3e ronde na mk, 1e kindje DDara, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje' Lkb, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje ik87, 27 jaar, 27e ronde, 1e kindje wishmom, 31 jaar, x ronde, 1e kindje TheDoctor, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje 3: (5) Dora26, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje Miepkip, 20 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje Mackwek, 2e ronde, 1e kindje Bella28, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Logan, 23 jaar, 33e ronde, 12e na laatste mk, 1e kindje 4: (4) Lace, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje Jozefien85, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje xxirisxxx, 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje Itsmie, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde 5: (4) Kat80, 30 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje Daisykesie, 28 jaar, 5e ronde, 3e kindje Doetie, 29 jaar, 4e ronde, 2e kindje Zeemeerminnetje, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje 6 : (6) Mitty, 40 jaar, 16e ronde, 3e kindje Miertje84, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje Essie 87, 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje lexi, 29 jaar, 3e ronde (1e na bbz), 1e kindje Loolaa, 39 jaar, 8e of 9e ronde, 1e kindje troeteloetje, 24 jaar, 5e ronde, ? kindje 7: (5) Milou1990, 1e ronde, 1e kindje evy3000, 30 jaar, 5e ronde, 3e kindje romyatilla, 21 jaar, 8e ronde, 1e kindje cdvg, 28 jaar, 1e ronde na 3e mk, 1e kindje j010, 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje Datumloos: (3) Disneymama, 26 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje Laurazoey, 27 jaar, 3e ronde Vlinder73, 41 jaar, x ronde, 3e kindje Totaal: 47 Zwanger (1), Ongesteld (1), MMM (2*), Negatieve Test (5), Twijfel-/Tuurtest (0). WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. DE LIJST NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Voor alle meiden op rood: wat jammer! Op naar de volgende ronde, hopelijk is het dan raak. Veel meiden met een negatieve test. Je weet het niet, het kan natuurlijk zijn dat je pas later positief test! Ik duim voor jullie!
Jammer Logan & wishmom. Ik heb vandaag niet getest. Ik verwacht dit weekend op rood te gaan. We zullen zien.
Hmmm ik had gisterenavond voor het slapengaan een héél klein beetje bruine afscheiding en vanmorgen bij het afvegen weer... Krijg ook echt wat krampen nu. Zou mijn menstruatie nu al beginnen? Zit nu op dag 28, het zou kunnen maar heb steeds een cyclus van 30-32 dagen...
he bah, al 1 rode En (nog) een hoop negatieve testen! Hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid dames, en dan wel positief nieuws graag Hier nu weer wat meer krampen, zucht... Ik wete ook eigenlijk niet zeker welke dag nou mijn nod is. Zondagavond 19 april had ik flinke steken en maandagochtend heb ik 1 ovutest gedaan en deze knalde toen enorm! Daarna dus geen test meer gedaan, dus weet niet zeker of mijn ei die maandag nog was of de dag erna. Ik denk nu eigenlijk toch maandag, omdat ik zondag zoveel steken had (die daarna ook niet meer zijn geweest). Dan zou mijn nod eigenlijk 4 mei moeten zijn en zit ik vandaag op 10 dpo. Ik ben nog nooit voorbij 10 dpo gekomen zonder bloed/bruin (ook al was het maar een paar druppeltjes) en ik werd voorgaande maanden telkens op 12 dpo écht ongesteld. Dus duimen dat de krampen niks slechts betekenen!! Ik ben nu ook een beetje misselijk sinds gisteren, maar dat kan ook door de zenuwen komen. Ook ben ik enorm moe, maar heb een heel druk weekend achter de rug, dus ook daar kan een andere reden voor zijn Ik ga er vanuit dat ik ongesteld word, maar ondertussen hoop je toch he?
Wauw wat spannend voor de dames die al mogen testen. Ik moet nog een week wachten tot mijn nod. Zou ik nu al klachten kunnen hebben? Ben in 1 week tijd wel 3!! Kilo aangekomen maar volgens de app kan vandaag en de komende dagen pas de innesteling plaats vinden. Plus ik ben telkens zo raar misselijk :/
Wat jammer, Jozefien! Volgende ronde beter! Meiden die negatief hebben getest: hè, wat jammer voor jullie! Ik hoop dat jullie te vroeg hebben getest en dat jullie binnenkort alsnog mooi roze mogen kleuren op de lijst. @ Lace: ik hoop voor je dat het niet doorzet! Hier ook nog steeds last van krampen... ze komen en gaan... sinds vanmorgen ook last van lage rugpijn. Heb vanmorgen nog gekeken of er al iets aankwam, maar er komt nog niks aan. Ik verwacht morgen of overmorgen ongesteld te worden.
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Mei 2015 ♥ 1: (10) Luminis, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje Trotsema, 33 jaar, 4e ronde, 3e kindje Appelboompje, 31 jaar, 19e ronde, 1e kindje Kolibri, 39 jaar, 2e ronde, 3e kindje Kyra77, 38 jaar, 4e ronde, 2e kindje Emib, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje Besjes, 28 jaar, 4e ronde, 2e kindje silvana81, 33 jaar, 2e ronde IVF cryo, 2e kindje * lotsoflove, 33 jaar, 10e ronde, 2e kindje Molensteen, ? jaar, 5e ronde, 2e kindje 2: (10) Danielle1987, 27jaar, 4e ronde, 1e kindje Dege, 23 jaar, 6e ronde, 1e kindje * Flowerr, 23 jaar, 16e ronde, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, 6e ronde, 1e kindje Pinniewinnie, 26 jaar, 3e ronde na mk, 1e kindje DDara, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje' Lkb, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje ik87, 27 jaar, 27e ronde, 1e kindje wishmom, 31 jaar, x ronde, 1e kindje TheDoctor, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje 3: (5) Dora26, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje Miepkip, 20 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje Mackwek, 2e ronde, 1e kindje Bella28, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Logan, 23 jaar, 33e ronde, 12e na laatste mk, 1e kindje 4: (4) Lace, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje Jozefien85, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje xxirisxxx, 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje Itsmie, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde 5: (4) Kat80, 30 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje Daisykesie, 28 jaar, 5e ronde, 3e kindje Doetie, 29 jaar, 4e ronde, 2e kindje Zeemeerminnetje, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje 6 : (6) Mitty, 40 jaar, 16e ronde, 3e kindje Miertje84, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje Essie 87, 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje lexi, 29 jaar, 3e ronde (1e na bbz), 1e kindje Loolaa, 39 jaar, 8e of 9e ronde, 1e kindje troeteloetje, 24 jaar, 5e ronde, ? kindje 7: (5) Milou1990, 1e ronde, 1e kindje evy3000, 30 jaar, 5e ronde, 3e kindje romyatilla, 21 jaar, 8e ronde, 1e kindje cdvg, 28 jaar, 1e ronde na 3e mk, 1e kindje j010, 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje Datumloos: (3) Disneymama, 26 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje Laurazoey, 27 jaar, 3e ronde Vlinder73, 41 jaar, x ronde, 3e kindje Totaal: 47 Zwanger (1), Ongesteld (2), MMM (2*), Negatieve Test (6), Twijfel-/Tuurtest (0). WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. DE LIJST NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Ik gok dat mijn nod 5 mei is. Misschien dat die steekjes die ik steeds heb gevoeld bij de innesteling horen. Hopen mogen we altijd. Wil het alleen nirt te veel doen omdat de teleurstelling dan ook groter is. Er zijn zoveel dames ons voorgegaan en er zullen vele volgen en daar horen wij allemaal bij. Die rose streepjes komen ook binnenkort voor ons allemaal
Zoveel negatieven testen?! Maar het betekent nog niets, want jullie hebben allemaal voor NOD zitten testen. We blijven hopen en geven niet op! Hoe zalig zou het zijn als bij ons allemaal die menstruatie toch zou uitblijven en we ALLEMAAL zwanger zouden zijn.. (Heerlijk ☺️ Ik duim er alsinds voor) Diegene die vroegen wat ik al had gekocht: ik heb gisteren een bestekset gekocht 😀 ik kon heel moeilijk iets neutraal vinden.. Maar ik wil echt veel meer kopen.. Wie gaat er morgen allemaal testen?? Ik durf nog altijd niet 😞
Ik beeld mezelf in, dat als het nu echt raak zou zijn, dat het dan ook echt anders voelt dan 'normaal'. Dat je het onbewust al weet oid. Of klinkt dat heel gek?