Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest, potje ingeleverd Krijg nu wat gevoelige tepels. Betekende de vorige ronde dat ik ongesteld werd. Dus ik verwacht dat ik dit weekend ook op rood kan :x Hopelijk volgende week goede uitslag van de gyn en daarna lekker 1,5 maand geen medicatie!!
Net als Emib voelde ik ook niks bij de eerste Ja toen ik twee weken overtijd was en ik ineens vaker moest plassen dan mijn moeder (en die plast vaak) op de terug weg van vakantie typen dacht ik zal het dan toch
Balen dames op Rood. Hopelijk de volgende ronde meer geluk voor jullie. En de negatieve testen kunnen nog positief worden he Wishfull thinking!!! Ik hoop dat het deze keer iets anders betekend Dege, bij mij betekend het inderdaad ook dat de menstruatie eraan komt. Ik duim voor je. Hier een week voor nod, nu begint het spannend deel weer, het aftellen. Succes testers, de lijst moet flink roze worden...
Kolibri en Jozefien; balen meiden! Veel geluk in een volgende ronde Doetie: hopelijk voor jou stilte voor de storm! He bahhhh ook al zoveel Negatieve testen Hopelijk mag dat toch allemaal nog positief gaan worden hoor. J010 ook ik heb nog altijd maanden met nieuwe klachtjes. Heel herkenbaar dus! Lace hoop echt dat het niet doorzet!! Emib ik denk dat ik morgen middag of avond een testje probeer als ik voor die tijd nog niet ongesteld ben geworden. Nog wel vlagen misselijk over de dag heen (en vooral s ochtends), maar ook echt wel buikpijn en pijn in m'n borsten is zo goed als weg (meestal voor mijn menstruatie. Daarom denk ik dat het weer niet is gelukt deze maand. Omdat man morgen ochtend heel vroeg weg moet en we zaterdag met vrienden weg gaan, dacht ik om dan evt morgen te testen als hij thuis is. Anders zaterdagochtend Dege: spannend! Wanneer krijgen jullie de uitslag van het onderzoek?
Nog steeds steekjes en krampjes hier, maar nog geen enkel teken van bloed (jeeh! Ben iig al blij dat ik dan een keer voorbij 10 dpo kom zonder bloed ) Wel veel slijmverlies; helder dradentrekkend slijm. Was dat nou juist een goed teken of niet?
Waarom had je een ovutest gedaan dan Logan? Die kunnen wel positief zijn als je zwanger bent Enorm balen Molensteen
Hier nu echt kramp, soms moet ik mezelf ook even 'dubbelvouwen' van de pijn... Ook steekjes van onder en paar in de lies...
Ja heb ik ook wel eens gelezen dat een ovu test positief kan zijn bij een zwangerschap. Wat ontzettend balen Lace. Een rede dat ik aan de prikpil was is om die ellendige krampen van de menstruatie niet te hebben. Kan zo veel pijn doen.
Zelf momenteel hele nare steekjes in mn borsten en in mn onderbuik. Wel hele zachte slappe borsten dus geen grotere volle borsten. Bij menstruatie heb ik normaal ook wat stevigere borsten dan normaal maar nu hangen ze er maar slapjes bij (haha sorry)
Hihi Logan Hopelijk wordt hij toch nog positief, aangezien je inderdaad hoort dat je met ovu-testjes vaak positief test als je zwanger bent... Hier zakt de moed me weer even in de schoenen; vanavond serieus geconstipeerd, dus hoogst waarschijnlijk morgen of overmorgen mijn menstruatie, 'k zal het testen maar laten
@ laurazoey: ik hoop voor je dat het goede tekenen zijn! @ Emib: dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn. Ik gun het iedereen (inclusief mezelf uiteraard) zo erg!!! Leuk trouwens, een bestek setje voor de kleine. Ik heb gisteren een lief pakje gekocht dat ik misschien wel als eerste pakje wil gebruiken... vind hem zo schattig. Mijn NOD is trouwens officieel morgen, maar ik durf, net als jij, niet te testen. Ik laat het even... @ j010: ik denk dat het bij iedereen verschillend is. Ik voelde het bij mijn eerste zwangerschap wel direct, maar een paar kennissen van mij die dachten echt dat ze ongesteld zouden worden. @ Dege: ik hoop niet voor je dat het op een aankomende menstruatie duidt! Ik zal voor je duimen. Ook voor een goede uitslag trouwens. @ Daisykesie: ik weet niet of het een goed teken is, maar wel spannend dat het al langer duurt als normaal! Wanneer wil je gaan testen? @ Molensteen: balen! Hopelijk de volgende ronde beter! @ Logan: dat is gek! Ik hoop voor je dat je over een paar dagen alsnog positief test! Heb je deze maand ook gebruik gemaakt van ovulatietesten? Misschien was je ei wat later. @ Dora: ik hoop voor je dat je geen gelijk hebt!
Wat gek! Misschien bouw je wat langzamer HCG op. Niet iedereen test voor NOD positief en sommigen ook niet na NOD. Ik hoop het zo voor je! Mijn duimen draaien echt voor je.
Ik had een knal positieve ovu test toen ik zwanger was. Ovu test reageert op hcg hormoon.... Zw test reageert niet op lh hormoon...