NODlijst 1 t/m 7 mei 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dayna, 24 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Daisykesie, spannend hoor!! Wellicht zegt het wat?

Molensteen, Balen hoor!! Het is toch iedere keer weer een teleurstelling.

Lace, wat vervelend zeg die kramp. Maar die steekjes van onder en in de lies komen mij bekend voor. In de positieve zin dan, ik bleek telkens zwanger.
    Hopelijk is dit bij jou ook het geval.

Laurazoey, hahaha wellicht is dat slap hangen een goed teken voor jou :D

Logan, mijn ovulatietest gaf ook positief aan toen ik zwanger was. Ook echt een knaller en deze bleef aanhouden. Wist toen niet dat ik zwanger was. Was de cyclus na de eerste mk. En ging er toen vanuit dat mij ei pas na een maand zou komen Dus wie weet he? :)

Ik duim voor jullie allemaal inclusief voor mijzelf natuurlijk ;)
    Hier heb ik sinds vanmiddag zeurderige menstruatiegevoel en heb ik last van nattige witte afscheiding. (sorry voor de beelddenkers :p:D)
    Zolang ik geen last van mijn tepels krijg zit het in mijn geval nog goed hihi.

Hoe gaat het verder dames? Diegene die negatief testen gaan die morgen weer of sla je een dagje over?

2. Logan

Logan Niet meer actief

Maar had de kv2v5 vanmorgen dan niet op zijn minst een tuurstreep moeten geven?

3. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Ik denk dat ik morgen al een early test ga doen. 3 dagen te vroeg maar van die krampjes wordt ik nerveus :p Die vroege test zou tot 6 dagen van te voren moeten kunnen, dus wie weet.... ;)
    En als het negatief is, maar het bloed blijft weg, doe ik er zondag of maandag nog 1tje.

4. Logan

Logan Niet meer actief

Spannend Daisy!

5. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    @ Logan: dank je wel, vind ik lief van je! :) Ik zag trouwens dat je NOD pas de 3e is. Dan heb je nog 4 dagen te gaan. Er is een kans aanwezig dat je HCG zich dan nog niet genoeg heeft opgebouwd. Hoeveel DPO zit je? Verder heb ik er helaas geen ervaring mee... (nog) geen ovulatietest gedaan rondom mijn NOD.

@ Daisykesie: spannend hoor! Ik hoop voor je dat er een mooi roze streepje op komt! ;)

6. TheDoctor

TheDoctor Niet meer actief

Zo hey, ik heb een boel gemist.

Molensteen, jammer joh. Heb je toch gelijk gekregen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Logan, zou je niet voor de zekerheid klussen? Zou ik wel doen. ;)

Voor de rest iedereen succes. Ikzelf ga niet meer testen. Ben er vrij zeker van dat ik op rood ga zaterdag, ga pas zondag testen als het niet zo is.

7. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Zijn er trouwens veel dames die morgen op of voor hun nod gaan testen?
    Succes gewenst!

8. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Haha.. Vervelend hè.

9. Logan

Logan Niet meer actief

Haha doen we wel :p

10. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Bah molensteen :( veel gelukvoor de volgende ronde

Das wel gek dat die ovulatietest positief gaf en die zwangerschapstest niet, logan. Misschien moet je de vraag hier eens op het forum plaatsen

Daisykesie spannend! Ik duim voor je

11. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @ molensteen balen meid.

Iedereen die morgen gaat testen succes!

Ik wacht nog even af denk dat ik een deze dagen op rood kan

12. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik had ook weer aardig wat terug te lezen!
    Drukke dag op werk gehad en daarna onverwachts schoonzusje moeten verhuizen net een half uurtje weer thuis.
    Ik heb nog helemaal nergens last van geen krampen, helemaal niks. Al heb ik nooit van te voren kramp als ik ongesteld moet worden..

Ik ga zaterdag ochtend testen als ik nog geen rood zie

Balen molensteen!

13. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jammer molensteen :(

Andere testers veel succes!

14. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mijn allerlaatste ovu test toen gebruikt die knalde ook en bleek toen zwanger! Dus akan zijn dat t bij jou ook zo is.. :)

15. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Molensteen. Heel jammer! Op naar de volgende ronde.

16. TheDoctor

TheDoctor Niet meer actief

Heeft er vandaag al iemand getest?
    Ik heb me kunnen beheersen. ;)

17. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    He meiden,

Zijn er nog testers vanochtend?

Ik dacht dat ik gisteren op rood mocht, braaf cyclus van 30 dagen dacht ik.

Wat bruin verlies en heel iets rood. Niet heel veel maar dat heb ik nooit eerste dag. Buikpijn enzo. Gisterenavond al niks meer en vanochtend ook niet. Nog steeds krampen. Misschien zet het vandaag door. Maar vind het raar. Haha.

Misschien innestelingsbloeding?

Nouja we wachten wel weer af. :(

Hoe gaat het verder hier?

18. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

#718 Daisykesie, 1 mei 2015
    Laatst bewerkt: 1 mei 2015
    Ik heb vanochtend getest...doodeng vond ik het!!

Maar.....er is een heel licht 2e streepje te zien :O Ik ben in shock! Zeker 3 dagen te vroeg en ik heb nog steeds lichte buikkramp, maar nog geen bloed of bruinverlies. Zondag doe ik nog een testje, hopelijk is die dan wat duidelijker. Dus ik wil nog niet op roze, even wachten tot zondag of maandag ;)
    (maar ben wel al heel blij, want voorgaande maanden had ik zelfs geen tuurstreepje en manlief zag het nu zelfs in de schemering).

Het duurde wel erg lang voordat de roze achtergrond verdween, waardoor het pas na bijna 10 min echt duidelijk werd.

Zo en nu weer mijn enthousiasme temperen, want buiten dit forum wil ik niet dat iemand anders het al weet haha ;)

Edit: hier nog even twee fotootjes

na iets meer dan 5 min in een donkere slaapkamer bij het nachtlampje
    https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/11178344_10153270368199049_2440229423372173387_n.jpg?oh=eaeab860b32cc3a96d669ee120ae2366&oe=55DE27D0

na 10 min in daglicht
    https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/11193398_10153270368244049_3060804134775527421_n.jpg?oh=2f7a95d3901520d20dd05a5fc8c6528f&oe=55DB2B2E&__gda__=1440799544_5657a2a8584d59dd41de10d80bac1549

19. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Het vreemde is, ik ben ook heel vroeg aan de pil gegaan omdat ik altijd erg zware menstruaties had. Maar nu ik een poos van de pil af ben, heb ik er juist veel minder last van dan tijdens (en voor) de pil! Eerder zat ik onder de pijnstillers en de afgelopen maanden juist niets genomen. Ik denk dat ik nooit meer aan de pil ga, veel fijner zo! :D

@Daisykesie: voorzichtig gefeliciteerd! Hopen dat het streepje gaat oplopen!

@Molensteen: wat balen! Veel succes voor de volgende ronde!

@Miertje84: ik heb een beetje hetzelfde, echt minuscuul beetje bruinverlies sinds gisteren elke keer bij afvegen. Wel buikpijn en af en toe flinke steken van onder, in de rug of lies. Het zou kunnen dat mijn cyclus deze maand wat korter is en dat het vandaag gaat doorzetten. Eerlijk gezegd voelt het wel of ik ongesteld ga worden! Was net na het opstaan ook wat misselijk, maar misschien heb ik dat zelf wel weer veroorzaakt door teveel spanning...:)

20. pinniewinnie

2 feb 2015
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Daisy, gefeliciteerd!! Wat een duidelijke!

Hier heb ik weer getest, weer wit. Waarom? Ik keek gisteren naar mijn oude en ik zag een miniscuul streepje, echter is dit een indroogstreepje geweest denk ik.... Hebben jullie dat ook meegemaakt?

Deel Deze Pagina