TheDocter: gisterenavond had ik het ook wat moeilijk. Ik ging bijna testen.. Maar toen bedankt ik me, want immers ik kon beter met ochtendurine testen. Deze morgen dacht ik ook heel even te testen. En uiteindelijk dan maar niet gedaan. Ik vind het echt vervelend. Ik hoop alleen maar als ik toch niet zwanger ben dat de menstruatie zoch doorzet. Ik wil echt niet langer hoopvol wachten. Ik probeer dan te denken dat het toch niet raak is, maar goed, ik denk dat jullie het ook wel kennen, van de andere kant denkt en hoopt ge het dan toch weer.. Miertje, bij u wordt het ook spannend precies.. Het zou allemaal kunnen hè... Daisykesie,, ooo wat spannend !! Ik wacht met nieuwschierigheid af. Hopelijk sta je snel definktief op rozee
Emib: Erg he? Ik dacht ook: als het positief is dan moet dat het zondag ook nog zijn. Heb nog hoop voor je en laat aunt Irma anders maar komen inderdaad. Zo denk ik er ook over. Daisykesie: Hoppa, dat ziet er goed uit! Nou moet ie oplopen en als het goed is zou je morgen al een verschil kunnen zien, maar overmorgen zeker! Voorzichtig gefeliciteerd.
Ik kon het hier na aandringen van mijn man toch niet meer volhouden op niet te testen,, omowit helaas 😔
Wat balen dames op rood!!! Bij mij beginnen de ongi krampen. Hopelijk zijn het andere krampen en blijft rood uit... We zullen zien
Bedankt Misschien doe ik idd morgen ook al een testje, heb er genoeg liggen, dat scheelt Die van mij is ook van zwanger en kids, maar voorgaande maanden had ik zelfs geen indroogstreepje en deze kwam een beetje na 5 min. Dus hopelijk gewoon echt zwanger. Vanaf nu dus maar elke dag testen t/m maandag en als hij netjes op blijft lopen mag ik op roze Voor de meiden die nog wachten en/of gaan testen: succes!!
Even mijn ego verhaal ; http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/573087-meerdere-positieve-ovulatietesten-cyclus-negatieve-zwangerschapstest.html#post18549075 Balen Emib
Hoi dames! terwijl ik had besloten me niet meer te melden in de nod forums, doe ik het nu toch.. ik zit in ronde 2, eerste kindje en mijn nod is overmorgen denk ik. Vorige maand was ik haast overtuigd dat ik zwanger was maar helaas, toch niet. Tijdens mijn ovulatie deze maand heb ik toch nog een test gedaan en die waa positief. Een licht streepje. Achteraf was dat van mijn eisprong denk ik want ik heb vandaag 2 dagen voor nod getest en die is omowit. Gister de hele dag een soort branderig gevoel in baarmoedee gehad en af en toe steekjes. Vooral links. Me borsten zijn iets gevoeliger en heb al sinds ovulatie jeuk op mijn buik en een dikke buik. Heel vreemd allemaal! Ik heb wel 3 ovulatietesten gedaan een week na ovulatie en gisteren en die zijn allemaal lichtpositief. Door de pijntjes van gister lijk ik het haast weer zeker te weten maar je lichaam kan je zo voor de gek houden hè! Pfff nou anyway, ik wil graag mee praten hier!
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Mei 2015 ♥ 1: (10) Luminis, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje Trotsema, 33 jaar, 4e ronde, 3e kindje Appelboompje, 31 jaar, 19e ronde, 1e kindje Kolibri, 39 jaar, 2e ronde, 3e kindje Kyra77, 38 jaar, 4e ronde, 2e kindje Emib, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje Besjes, 28 jaar, 4e ronde, 2e kindje silvana81, 33 jaar, 2e ronde IVF cryo, 2e kindje * lotsoflove, 33 jaar, 10e ronde, 2e kindje Molensteen, ? jaar, 5e ronde, 2e kindje 2: (10) Danielle1987, 27jaar, 4e ronde, 1e kindje Dege, 23 jaar, 6e ronde, 1e kindje * Flowerr, 23 jaar, 16e ronde, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, 6e ronde, 1e kindje Pinniewinnie, 26 jaar, 3e ronde na mk, 1e kindje DDara, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje' Lkb, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje ik87, 27 jaar, 27e ronde, 1e kindje wishmom, 31 jaar, x ronde, 1e kindje TheDoctor, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje 3: (6) Dora26, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje Miepkip, 20 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje Mackwek, 2e ronde, 1e kindje Bella28, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Logan, 23 jaar, 33e ronde, 12e na laatste mk, 1e kindje Kellyy, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje 4: (4) Lace, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje Jozefien85, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje xxirisxxx, 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje Itsmie, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde 5: (4) Kat80, 30 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje Daisykesie, 28 jaar, 5e ronde, 3e kindje Doetie, 29 jaar, 4e ronde, 2e kindje Zeemeerminnetje, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje 6 : (6) Mitty, 40 jaar, 16e ronde, 3e kindje Miertje84, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje Essie 87, 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje lexi, 29 jaar, 3e ronde (1e na bbz), 1e kindje Loolaa, 39 jaar, 8e of 9e ronde, 1e kindje troeteloetje, 24 jaar, 5e ronde, ? kindje 7: (5) Milou1990, 1e ronde, 1e kindje evy3000, 30 jaar, 5e ronde, 3e kindje romyatilla, 21 jaar, 8e ronde, 1e kindje cdvg, 28 jaar, 1e ronde na 3e mk, 1e kindje j010, 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje Datumloos: (3) Disneymama, 26 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje Laurazoey, 27 jaar, 3e ronde Vlinder73, 41 jaar, x ronde, 3e kindje Totaal: 48 Zwanger (1), Ongesteld (3), MMM (2*), Negatieve Test (6), Twijfel-/Tuurtest (1). WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. DE LIJST NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Vriendlief was vandaag thuis en ik heb me ook aan een testje gewaagd, helaas niet veel op te bespeuren... Als ik hem schuin hield tegen het licht in, dacht ik een héél licht streepje te zien, maar als ik er recht op keek gewoon wit, niks te bespeuren... Ik wacht het verder maar gewoon af, heb de test rechtstreeks in de vuilbak gekieperd, zal wel weer niks zijn en nu gewoon de rode duivels opwachten, pfff wat een teleurstelling Mag ik écht niet meer doen! Daisykessie, ik zie ook een licht streepje hoor, hopelijk loopt hij mooi op!
Ik weet ik test te vroeg en ook nog eens met ovu testen. Daarop zie ik heel licht een 2e streepje. Ik verwacht dat ik ongesteld ga worden. Heb sinds gisteravond een vreselijke steek rechts bovenop mijn hoofd. En paracetamol helpt niet.. Ik word gek vd pijn. Ik hoop dat er meer meiden zijn met een positieve test. voor degene waarbij die negatief is, houdt moed zolang je nog niet ongesteld bent is er nog hoop. Voor de meiden die helaas wel ongesteld zijn, een dikke digi knuffel. En op naar de volgende maand/keer
Maar dora, jouw nod is toch ook zondag? Dan hoef je je toch nergens druk om te maken. Ik hou ook nog goede hoop omdat ik gewoon maar denk dat ik te vroeg test.. tot ik ongi ben hou ik me daar aan vast.
Daisykesie: ik zie hem vrij duidelijk! Hopelijk loopt hij mooi op! Meiden die negatief hebben getest: wat ontzettend balen! Ik hoop voor jullie dat ze uiteindelijk alsnog positief worden! Hier: vandaag is mijn officiële NOD, maar mijn cyclus duurt vaak ook wat langer dan 32 dagen, dus kan gemakkelijk nog wat langer duren. Heb ook niet getest vandaag. Ik heb namelijk een hekel aan witte testen. Ik duim voor ons allemaal!
Damesss... 😳 er is toch iets geks aan de hand. Ik heb precies een tuurstreep.. Daarnet toen ik ging testen dacht dus dat mijn test omowit was, mijn man beweerde op dat moment dat hij wel een streep zag. Ik dacht dat hij dit alleen ma zei om mij wa te troosten. Want met het zien van een witte test voelde ik me heel slecht.. Maar even later zag ik precies de streep ook. Ik zit al de hele tijd na de test te zien. En ik zie het echt jaag. Alleen jah, ik zie het nu wel pas na langer dan 5 min (ik heb trouwens een kv test gedaan). Zou het toch nog kunnen? Wat denken jullie?? Logan wat gek dat je positieve ovulatietesten krijgt. Ben je zeker dat het niet een late ei is? Maar trouwens is het ook niet gek dat je twee dagen op 1 een positieve ovulatietest hebt?? En welke zwangerschapstesten heb je gebruikt??
Kelly welkom. Blijft toch aantrekken he zon forum? Ik denk ook wel eens. Ik stop ermee dan ben ik er minder mee bezig. Maar je moet toch ergens je hart luchten en dat alleen bij mn vriend te doen is zo sneu voor hem. Ik heb wel eens gelezen dat de kv2v5 wat minder zijn en het langer duurt tot er n streepje komt emib