@Kellyy, idd mijn nod is zondag... Ik wacht het even af, maar ik geloof er toch niet echt meer in deze ronde. Er zijn natuurlijk hopen dames die pas laat na hun nod positief testen, maar toch... @Luminus, ook wel spannend hé! Ben benieuwd of jouw cyclus nu misschien langer gaat duren (tarwekiemolie), op hoop van zegen dat er ander positief nieuws uit de bus komt! Mijn nod is zondag, dus ben hier ook wel benieuwd! @Emib, geen idee hoe lang je mag wachten op het resultaat, ik veronderstelde altijd dat je binnen de 5 minuten moest aflezen. Ik had vanmorgen ook met de kv2v5 getest en dacht ook een héél licht streepje te zien, maar volgens mij wil ik het te graag zien, dus heb hem maar meteen weggegooid, dat ik er niet keer op keer terug naar ga kijken. Als jouw man het ook ziet, zou ik toch overwegen om over 2 dagen zeker nog eens te testen, je weet maar nooit! Ik duim met je mee! @Laurazoey, voor mij is het forum ook erg interessant om mijn ei kwijt te kunnen, mijn vriend wordt nu soms al gek van mij en mijn gedachten over kindjes, mijn cyclus...fijn dat je het hier allemaal met dames in dezelfde situatie kan delen!
Heb je een foto Emib? Misschien kunnen we meekijken of het een tuurstreep of en echt zwanger streepje is... ik hoop echt met je mee!
Hier beginnen mijn tepels en borsten erg te tintelen. Ik merk nooit wat aan mijn borsten tijdens menstruatie.. Maar mijn afscheiding is nu al wat meer donkerbruin... Irritant is het dat je toch steeds blijft denken 'maar misschien is het een innestellingsbloeding!
Laten we hopen van wel Lace! Moeilijk hé, om sommige symptomen ofwel aan een zwangerschap ofwel aan een menstruatie te koppelen, echt om jezelf gek mee te maken! Herkenbaar, maar we willen het allemaal zo graag, dus eigenlijk meer dan logisch dat je op die manier gaat denken! Ik duim! Je nod is pas de 4de, dus het zou wel kunnen, op hoop van zegen
Jee weer wat roze erbij zie ik hihi raar emid van die test misschien morgen of over morgen nog eens testen Ik kon mij vanmorgen niet inhouden dus weer getest maar weer wit helaas. Geen bloed geeft moed zeggen ze maar ik denk toch dat het deze ronde niet gelukt is. Spannende dagen meiden hopelijk nog een hoop roze erbij
Hbe je een foto emid?? Kunnen wij meekijken.. Oeeeh wat spannend zeg Daisykesie, ik zie hem ook erg goed hoor. Ik hoop het voor je!! Wat lastig zeg lace, symptomen die je normaal niet hebt maar wel telkens bloed. Stomme onzekerheid he.. Welkom terug Kelly, het blijft aantrekkelijk he, iedereen begrijpt je Balen zeg Besje, Witte testen zijn killing.. maar het kan inderdaad nog. We houden hoop. Laurazoey, zonder dit forum zou mijn vriend ook gek worden denk ik haha... Spannend Luminis, knap dat je niet test, vind ik altijd erg lastig, Hier geen idee deze keer, vorige keren sterk gevoel dat het goed zate n dat klopte, ook al liep het telkens niet goed af. Maar deze keer niets.. Hopelijk loopt het nu dan goed af
@daisy ik zie hem ook erg goed! Hopelijk loopt die op. Voor de dames met witte testen hoop ik dat die toch in roze veranderen. Ik zou vandaag ongesteld moeten worden als ik een cyclus van 27 dagen weer had. Maar nog niks te zien. Ik denk dag ik weer een cyclus van 29 dagen heb ( wat ik al dacht.. Ik ga morgen ochtend als nog wel een testje doen, als deze wit is ga ik maandag pas weer testen, als.ik nog noet ongesteld ben.geworden
Emib, dit is wel een hele duidelijke! De vorige keer, had ik em ook al in de vuilnisbak gedaan, omdat ik niks zag. Die van een dag erna ook, totdat ik em uit de vuilnisbak haalde en ja hoor een heel licht tuurstreepje. Die andere uit de vuilnisbak gevonden en ja hoor daar ook een tourstreepje op, en ja hoor... zwanger! Lace, dat zijn wel de verschijnselen ja!
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Mei 2015 ♥ 1: (10) Luminis, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje Trotsema, 33 jaar, 4e ronde, 3e kindje Appelboompje, 31 jaar, 19e ronde, 1e kindje Kolibri, 39 jaar, 2e ronde, 3e kindje Kyra77, 38 jaar, 4e ronde, 2e kindje Emib, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje Besjes, 28 jaar, 4e ronde, 2e kindje silvana81, 33 jaar, 2e ronde IVF cryo, 2e kindje * lotsoflove, 33 jaar, 10e ronde, 2e kindje Molensteen, ? jaar, 5e ronde, 2e kindje 2: (10) Danielle1987, 27jaar, 4e ronde, 1e kindje Dege, 23 jaar, 6e ronde, 1e kindje * Flowerr, 23 jaar, 16e ronde, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, 6e ronde, 1e kindje Pinniewinnie, 26 jaar, 3e ronde na mk, 1e kindje DDara, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje' Lkb, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje ik87, 27 jaar, 27e ronde, 1e kindje wishmom, 31 jaar, x ronde, 1e kindje TheDoctor, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje 3: (6) Dora26, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje Miepkip, 20 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje Mackwek, 2e ronde, 1e kindje Bella28, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Logan, 23 jaar, 33e ronde, 12e na laatste mk, 1e kindje Kellyy, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje 4: (4) Lace, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje Jozefien85, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje xxirisxxx, 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje Itsmie, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde 5: (4) Kat80, 30 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje Daisykesie, 28 jaar, 5e ronde, 3e kindje Doetie, 29 jaar, 4e ronde, 2e kindje Zeemeerminnetje, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje 6 : (6) Mitty, 40 jaar, 16e ronde, 3e kindje Miertje84, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje Essie 87, 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje lexi, 29 jaar, 3e ronde (1e na bbz), 1e kindje Loolaa, 39 jaar, 8e of 9e ronde, 1e kindje troeteloetje, 24 jaar, 5e ronde, ? kindje 7: (5) Milou1990, 1e ronde, 1e kindje evy3000, 30 jaar, 5e ronde, 3e kindje romyatilla, 21 jaar, 8e ronde, 1e kindje cdvg, 28 jaar, 1e ronde na 3e mk, 1e kindje j010, 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje Datumloos: (3) Disneymama, 26 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje Laurazoey, 27 jaar, 3e ronde Vlinder73, 41 jaar, x ronde, 3e kindje Totaal: 48 Zwanger (1), Ongesteld (3), MMM (2*), Negatieve Test (6), Twijfel-/Tuurtest (2). WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. DE LIJST NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
De foto is niet binnen de marge van 5 min genomen, laurazoey. Hoeveel erna weet ik niet meer. Ik denk dat ik na 2 dagen gewoon even opnieuw moet testen. Het geeft me hoop,, maar van de andere kant heb ik ook schrik dat het vals hoop is. TheDocter OK van oranje. Pinniewinnie, ik proveer nu ook even terug te denken aan mijn eerste kindje. Ik had toen 1 dag voor nod getest en toen had ik ook een heel lichte test van predictor. 2 dagen erna had ik met 2v5kv getest en die was toen heel positief. Damess, duim voor mij..
Bij mijn twee meiden had ik ook eerst een heel licht streepje, maar toen testte ik standaard op dag 29 (wat mijn cycluslengte toen ongeveer was). Ik lette toen helemaal nog niet op eisprong en de lf Dus dan had ik normaal morgen of zondag getest. Als ik dan nu al een licht streepje zie geeft me dat weer extra hoop. Ik heb nog steeds lichte steekjes en het voelt alsof ik vocht verlies Maar helemaal niks hoor!
Daisy ik zie hem ook!ik had dezelfde test tijdens mijn ovulatie, dat dan weer wel. Die kwam ook na een minuut od 7 pas. Hey lace en cdvg! Vorige nodlijst zaten we ook samen in geloof ik, leuk! Maar cdvg had jij vorige maand geen oplopende testen? Hier nu knallende koppijn sinds 2 uir en plopjes in Buik. Af en toe zeuderig gevoel en steekjes maar niet zo erg als gisteren. Ik twijfel ook over nod en eisprong dus dat is kut!
Klopt Kelly! Jammer & leuk om je weer hier te zien, beetje dubbel he ! Wat vervelend van die hoofdpijn! Wanneer denk je dat je NOD is?
Emib, ik zie hem ook wel degelijk! Ik hoop met je mee dat ze snel duidelijker worden! Verdorie dames, nu begin ik al te twijfelen of ik mijn test van vanmorgen weer uit de vuilbak moet gaan vissen Zou nogal een zicht zijn denk ik! Wanneer test je over het algemeen eigenlijk positief (of toch duidelijk positief en geen tuurstreepje)... Ik begrijp dat dit voor veel dames verschillend is, maar er wordt normaal toch aangenomen vanaf je nod zeker? Hoewel er veel testen zijn die je 4 dagen op voorhand kan gebruiken en er toch ook veel dames zijn die vroeger positief testen... Tjonge jonge, moest ik nu eens weten bv. 'op de dag van je nod test je sowieso positief als je zwanger bent' maar dat is ook geen gegeven want veel dames testen pas een week later zwanger! Hoe was dat bij de dames die hier mee volgen en al zwanger zijn of waren? Testten jullie voor het eerst positief voor je nod? Op je nod? Of na je nod? Of weken na je nod? Als ik zondag nog geen rood heb gespot, probeer ik maandag nogmaals een testje denk ik! @Luminus... Hoe gaat het bij jou? En de andere dames die vandaag hun nod hebben? Zicht op iets positiefs of minder goeds?