NODlijst 1 t/m 7 mei 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dayna, 24 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Mijn favoriete pizza smaakt me niet vandaag :(

Zou het een teken kunnen zijn? Haha dan vind ik het niet erg maar anders wil ik graag deze pizza weer lekker vinden ;)

2. lotsoflove

lotsoflove Actief lid

20 dec 2012
    329
    157
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik mag in elk geval weer op rood.

Voorzichtig gefeliciteerd daisy! En Emib ook!

3. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Haha, dora! Ga het terug vissen uit de vuilbak. Wie weet?
    Op je vraag van wanneer testen.

Bij mijn eerste kindje heb ik dus een dag voor nod een lichte streep gehad en 1 dag na nod een heel duidelijke.

4. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Dit kan inderdaad wel een teken zijn!

5. Kellyy

Kellyy Actief lid

27 apr 2013
    280
    104
    43
    NULL
    NULL
    Haha dora ik heb net ook weer gespiekt. niks helaas! Maar nu is mijn hoofdpijn velen malen erger geworden en ben ik heel boos. Waar het vandaan komt, geen idee. Vriendje heeft een nieuwe telefoon en is helemaal blij, wat mij nog bozer maakt. ik had zojuist zin om ergens mee te gooien en toen moest ik huilen van woede. slaat echt helemaal nergens op! Maar goed, wie weet is dat een symptoom :')

Mijn nod is as zondag trouwens, voor wie dat vroeg.. Ben het even kwijt.. Ik doe zondag of maandag weer een test.

6. Kellyy

Kellyy Actief lid

27 apr 2013
    280
    104
    43
    NULL
    NULL
    Lotsoflove, vervelend dat je op rood mag.. :(
    Duimen voor de volgende ronde!

Het branderige gevoel met steken is hier trouwens ook weer terug.

7. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Laurazoey, laten we hopen dat je pizza om een goede reden zo vies smaakt :)

Mercie voor je reactie Emib... Ben deze rond misschien wat vroeg aan het testen, maar had de afgelopen periode zoveel klachten dat ik het toch wou weten... Nu hou ik me nog maar wat vast aan het sprankeltje hoop dat ik misschien gewoon te vroeg getest heb...

Ofwel heb ik mezelf weer heel wat wijsgemaakt, goh kan wel wenen vandaag, zo stom!

8. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Emib, ik zie wel een streepje hoor, spannend! Ik heb nog nooit vals getest met kruidvat maar dat ben ik :p

Kelly, klopt vorige ronde liep af in een miskraam. Testen liepen maar heel licht op en dat had dus een reden.. Nu hopen we voor een vierde keer op meer geluk ;)

Haha dora gewoon laten liggen hoor, morgen weer een dag :D
    Ik testte 2 keer op 10 dpo positef en 1 keer pas op 16 dpo. Dus nogal een verschil..

Lotsoflove balen hoor!!

Laurazoey, hopelijk een goed teken ;)

9. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik volg je volledig Kellyy! Mijn nod is ook zondag. Heb vandaag ook een lastige dag; heel emotioneel en vriendlief lijkt er ook niet echt mee bezig te zijn... Heb mijn test nog uit de vuilbak gehaald, maar hij lijkt hetzelfde als vanmorgen. Ik DENK een héél licht streepje te zien, maar aan de andere kant lijkt hij gewoon helemaal wit, dus daar ga ik maar niet op verder! Ik weet dat ik te graag een streepje wil zien dus ja... Ik ga ook zondag of maandag nog eens testen als de rode duivels er nog niet zijn.

Goede moed ondertussen, ik heb nu echt nood om mijn gedachten even op iets anders te zetten, maar het enige dat door mijn hoofd spookt zijn 'kindjes, kindjes en kindjes' :(

Hier ook hoofdpijn en precies stijf gevoel in mijn nek en schouders... Afwachten maar! Iets anders zit er niet op!

Digiknuf voor je!

10. Kellyy

Kellyy Actief lid

27 apr 2013
    280
    104
    43
    NULL
    NULL
    Derde berichtje achter elkaar, sorry! Maar ik ben echt eem draak. Had vriendje geappt dat iw tompoucen moest halen maar hij had het niet gezien toen die thuis kwam. Nu is die patat halen en krijg ik een berichtje of een slagroompunt ook goed is haha.. Ik voel me een total bitch nu. :$

11. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Was toch nog even gaan spieken, mag ik niet meer doen! Ben er eventjes ondersteboven van, wil gewoon even in een hoekje gaan zitten wenen. Zondag of maandag nog eens proberen indien de rode duivels zich niet aandienen!

12. Kellyy

Kellyy Actief lid

27 apr 2013
    280
    104
    43
    NULL
    NULL
    Ah zelfde als mij dus dora! Ik heb ook een soory stijve nek, schouders inderdaad. Spannend! Knuf terug!
    Hoop dat we allebei goed nieuws hebben maandag!

Cdvg, ah balen zeg. Maar we zijn al weer een maand verder gelukkig dus tijd voor nieuwe kansen!

13. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    'Bitch' maar even door hoor :) Voor hetzelfde geld ben je de komende 9 maanden nog een bitch, laat hem er al maar vast aan wennen :D

14. Kellyy

Kellyy Actief lid

27 apr 2013
    280
    104
    43
    NULL
    NULL
    Ja is ook zo Haha. En dan net een opmerking krijgen van: "Moet je ongesteld worden ofzo??"
    JAAA dat zal het zijn!

15. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Ooh meiden, ik kan het echt niet meer bijbenen hoor!! Heb geprobeerd wat terug te scrollen.
    Emib ik zie wel iets hoor. Wat ik hier wel eens heb gelezen is dat meiden er een druppeltje water doorheen lieten lopen en als het streepje dan blijft staan zou het geen indroger zijn (heb het van het forum hoor, dus weet het zelf niet!)

Dames op rood en met witte testen: balen!! Op naar een succesvolle volgende ronde, of wie weet alsnog een roze test.

Mijn menstruatie heeft niet doorgezet. Gisteren bij het opstaan helder rood waardoor ik dacht dat het begonnen was. De verdere dag niets meer, behalve soms wat bruin (sorry voor de details). Vandaag hetzelfde. Het rood is minimaal en alleen bij het opstaan.

Vanmorgen dus toch eigenwijs een testje gedaan en zie een heel licht streepje binnen de tijd. Maar goed, dat had ik afgelopen cycli ook telkens, en dat was niks, dus ik reken nergens op.

16. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Vraagje :) als jullie voor nod testen, maakt het dan nog uit of je met ochtend urine test of met avond urine? Als het raak is, moet die dat dan niet elk moment van de dag aantonen? Lees er veel verschillende dingen over

17. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Ik test altijd alleen met ochtendurine

18. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan op nod onbekend. Ik kan vanaf dinsdag ongesteld worden. dames met een licht streepje ik duim voor jullie dat hij oploopt. Ik heb de laatste dagen last mijn buik, borsten en bekken gehad, wie weet een innesteling wat volgende de mama app een deze dagen kan gaan gebeuren. word weet spannend dames.

19. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Hè, doraa!! Komop! Niet opgeven. Alles kan elk moment nog veranderen. Blijf er ik geloven. En ik geloof altijd dat alles om een reden gebeurt of net niet. Dus als het deze rond niet raak is dan heeft het zeker een reden!

Samen zijn we sterk, roze, rood, blauw, oranje, ...!!!

20. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Wat een geklets
    spannend Emib Ik zie wel een streepje

@dora bij mijn dochter testen Ik Een dag voor nod negatief toen gingen we ter weken op vakantie en na de vakantie positief getest. Bij mijn miskraam testen Ik dag voor nod positief maar die liep totaal niet op en ging dus ook mis. Nu op nod negatief dus denk dat i vandaag of morgen rode duivels op bezoek krijg

Deel Deze Pagina