Ik mag mij hier weer aanmelden. Ronde 19...hoop zo op een keer een beetje vrolijkheid, in plaats van tranen... Wil iemand mij op de lijst zetten? NOD 1 mei Appelboompje, 31 jaar, 1e kindje, ronde 19 Alvast bedankt
Wat een gezelligheid hier! Ik doe gezellig mee deze ronde als dat mag. Dit is pas mijn 2e ronde, dus mijn NOD is gebaseerd op mijn vorige cyclus. Ik hoop dat hij korter is dan 37 dagen. In ieder geval dus 1e kindje, 2e ronde, NOD 3 mei
Ik heb de lijst even aangepast, maar van een aantal zag ik geen nod dus die heb ik nog niet toegevoegd. Degenen die zichzelf nu missen op de lijst of als er iets mist of verkeerd staan, geef het even door ♥ NOD lijst 1 t/m 7 Mei 2015 ♥ 1: (1) Luminis, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje trotsema, 33 jaar, 4e ronde, 3e kindje appelboompje, 31 jaar, 19e ronde, 1e kindje 2: (2) Danielle1987, 27jaar?, 4e ronde, 1e kindje Ely, 28jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje Dege, 23 jaar, 6e ronde, 1e kindje Flowerr, 23 jaar, 16e ronde, 1e kindje clarajilla, 23 jaar, 6e ronde, 1e kindje 3: (3) Dayna, 28jaar, 2e ronde, 2e kindje Mom2be21, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Dora26, 27 jaar, 4de ronde, 1ste kindje miepkip, 20 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje Mackwek, ? jaar, 2e ronde, 1e kindje 4: 5: 6 : (2) Mitty, 40 jaar, 16de ronde, 3de kindje Miertje84, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje Daisykesie, 28 jaar, 5e ronde, 3e kindje 7: (1) Besjes, 28 jaar, 4e ronde, 2e kindje Datumloos (1): Disneymama, 26 jaar, 1e ronde (na mk), 2e kindje Buiten de lijst: Totaal: 18 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Hoi dames, zou ik er ook bijmogen? Sinds vanmorgen echt kwalijke misselijkmakende krampen met wat bruinverlies dus hoop dat het snel doorzet! Katrien, 30 jaar, 1 kindje , 2e ronde (na MK feb '15), NOD 5 mei Zullen we met zen alle voor een ultraroze lijst gaan?!
Jammer he @disneymama juist daarom dat we er met zen allen volledig voor gaan beetje positiviteit inbrengen
meiden hier ervaring. twee dagen is mijn temperatuur naar beneden gegaan naar 36.5, daarna weer naar 37.1 en vandaag 37.4. Ik bloed heel erg, echt wel een maand verbandje per twee uur. geen stolsels(sorry) maar wel rood.
Welkom nieuwe meiden. Wordt alweer wat drukker. Ik zie helaas ook wat bekende namen uit m'n vorige lijst. Jammer! Deze x heel veel roze hoop ik!
@Kat80 ik hoop het niet heb vorige maand al een lichte longontsteking gehad. Mijn zoontje is wel ziek. bedankt voor het mee denken.
Welkom nieuwe dames! Hier druk weekend gehad en dochter ook ziek geweest. Mijn tempkaartjes is daarom ook beetje van slag. Heel de nacht eruit. Maar gebruik ovulatietesten dus ik zie wel wanneer mijn ei er aankomt. Trotsema: Moet jij er ook niet een aantal keer per nacht uit voor je zoontje?
ja vanmorgen om half zes ja. Misschien is dat het. Ik hoop dat hij van de week weer normaal is anders mis ik straks mijn eisprong.
Misschien inderdaad een griepje Trotsema dat is wel heel vervelend als je tempo welkom nieuwe dames word al een aardige club zo @kat ik ben voor allemaal op roze :-D
Goedemorgen, Mag ik hier mee kletsen? Vandaag na 5 dagen over tijd eindelijk ongesteld geworden. Wist wel dat het niet raak was, maar dan ineens een langere cyclus is niet leuk. Ik weet nu helaas mijn exacte nod niet. Maar zoiezo tussen 1 en 7 mei Ben 27 jaar en nu 3e ronde. Groetjes