In het vlindertopic was iemand die voor nod spierwit testte en pas een paar dagen na nod positief. Dus houdt moed Ook al begrijp dat je jezelf niet te enthousiast wil maken, mocht het toch niet zo zijn.
Ojee, ik was zo misselijk en daarom heb ik net een test gedaan en zie toch een hele lichte streep (vanuit alle hoeken zichtbaar binnen de tijd). Man ziet em ook. Morgen nod, dus dan nog maar een keer in de ochtend proberen.
Heej hallo , Ik ben Maaike en we gaan voor onze tweede wondertje nu zo 2,5 maand gestopt met pil. Vanaf afgelopen maand voor het echtje geprobeerd Afgelopen twee keer 1x cyclus 25 en daarna 26 . Nu even afwachten , zoals verwacht wel wat klachten . Iets last van maagzuur (bij vorige zwangerschap pas met 28 weken en echt behoorlijk) ook vaak geregeld steekjes en krampjes Zucht probeer er niet mee bezig te zijn en niks te voelen, maja jullie zouden het wel herkennen Mijn. Verwachte nod is dus ong 5 mei maar kan natuurlijk nog wisselend zijn
Ik zie het ook Thedoctor, ben benieuwd naar de test van morgen! Voorzichtig gefeliciteerd in ieder geval! Mijn borsten tintelen erover! Heb zoiets nog nooit eerder gevoeld... Begin van de avond dacht ik echt dat ik ongesteld was geworden, voelt van binnen zo, maar er komt nog steeds heel weinig. En nog steeds bruin...
Ik zie ook een heel licht streepje, spannend! Ik heb sinds een paar dagen veel witte afscheiding, weet niet meer wat dat betekend. Aankomende menstruatie of zwanger?
Bedankt voor de mooie woorden dames, had daarstraks even een dipje, momenteel gaat het weer wat beter, ik kan er weer even tegen Emoties komen ook altijd weer even opwaaien rond mijn menstruatie! Voorlopig nog niet echt tekens van een aankomende menstruatie, de obstipatie is verdwenen, wel regelmatig last van hoofdpijn, rugpijn, buikpijn en misselijkheid/maagpijn... we zien wel wat komt! Morgen een dagje winkelen in ikea, even de gedachten verzetten! @thedoctor, ik zie ook een heel licht streepje, hopelijk morgen met ochtendurine nog iets duidelijker! Ik duim!
@docter Ik zie op de eerste ook een licht streepje hopelijk morgen ochtend wat duidelijker. @clara geen idee kan volgens mij beide betekenen lastig hè. Ik denk iedere keer dat de duivels zijn doorgebroken maar Nog niets gespot dus wachten nog maar ff af
@ Jozefien: wat fijn dat je menstruatie niet heeft doorgezet en wat spannend dat je een heel licht streepje had binnen aflees tijd! Ik duim voor je! @ TheDoctor: ik zie de streepjes zonder te turen!!! Ik hoop dat ze mooi op zullen lopen! @ Maaike: welkom! Jouw NOD komt ook al wat dichterbij. Hopelijk gauw twee mooie roze streepjes! @ Dora en stand van zaken : bij mij gaat het oké. Ik heb soms last van menstruatiekrampen, soms niet. Vooral tegen de avond worden de krampen erger. Maar dan ook écht erg. Heb nog geen bloed opgespoord en ruik het ook nog niet (normaal ruik ik het altijd voordat ik ongi word). Toch heb ik er geen vertrouwen in. Het voelt helemaal niet zo, terwijl ik eerst direct aanvoelde dat ik zwanger was. Daarnaast kan mijn cyclus behoorlijk verschillen, dus dat is ook moeilijk. Meestal zit mijn cyclus (zonder al te veel stress) tussen de 32 en 34 dagen... morgen (officieel vandaag) is dag 34. Ik wilde eigenlijk gaan testen morgen, maar ik krabbel denk ik terug... ik wacht nog een dag! Hoe is het verder met jou? Met welke test heb je te vroeg getest? Het kan inderdaad zijn dat hij daarom nog geen streepje gaf. Ik hoop het voor je. Andere meiden: heel veel succes morgen en de aankomende dagen!
Ik zie ook iets heel lichts, spannend!! Hopen dat het deze keer anders is besje, heb je van alles wat qua termijn testen Dat het rood maar bij iedereen weg mag blijven.. Hier nog steeds geen idee, misschien morgenochtend haha Luminus, heb je je ei wel gespot? Zolang er nog niets te zien is houden we een beetje hoop. Niet te veel anders is er altijd weer zo'n teleurstelling
Ik reageer straks nog even. Heb vanmorgen weer getest. Is natuurlijk wel pas een paar uur later, maar ik vind de lijn al duidelijker. Ik hoop het zo! Het ging trouwens ook zo bij mijn vorige zwangerschap, ik heb een traag ei en mijn hcg loopt ook niet als een trein.