NODlijst 1 t/m 7 mei 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dayna, 24 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

In het vlindertopic was iemand die voor nod spierwit testte en pas een paar dagen na nod positief. Dus houdt moed ;) Ook al begrijp dat je jezelf niet te enthousiast wil maken, mocht het toch niet zo zijn.

2. TheDoctor

TheDoctor Niet meer actief

Ojee, ik was zo misselijk en daarom heb ik net een test gedaan en zie toch een hele lichte streep (vanuit alle hoeken zichtbaar binnen de tijd). Man ziet em ook.
    Morgen nod, dus dan nog maar een keer in de ochtend proberen.

3. Maaike55

Maaike55 Actief lid

17 mrt 2015
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej hallo ,
    Ik ben Maaike en we gaan voor onze tweede wondertje :) nu zo 2,5 maand gestopt met pil. Vanaf afgelopen maand voor het echtje geprobeerd :)
    Afgelopen twee keer 1x cyclus 25 en daarna 26 .

Nu even afwachten , zoals verwacht wel wat klachten . Iets last van maagzuur (bij vorige zwangerschap pas met 28 weken en echt behoorlijk) ook vaak geregeld steekjes en krampjes
    Zucht probeer er niet mee bezig te zijn en niks te voelen, maja jullie zouden het wel herkennen :p

Mijn. Verwachte nod is dus ong 5 mei maar kan natuurlijk nog wisselend zijn :)

4. Maaike55

Maaike55 Actief lid

17 mrt 2015
    125
    0
    0
    NULL
    NULL

Heb je foto? Ben benieuwd!! :)

5. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

TheDoctor, spannend!!!

Welkom Maaike, hopelijk snel 2 streepjes :D

6. TheDoctor

Oké, wel met kunstlicht en een crappy camera. Not making excuses, just saying. ;)

Bijgevoegde bestanden:

7. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Lichtjes, maar ik zie het hoor!

8. Maaike55

Maaike55 Actief lid

17 mrt 2015
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik goed kijk idd op eerste licht streepje te zien!

9. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Ik zie ook een heel licht streepje! Morgen gewoon nog een testje doen ;)

10. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Ik enkel op de eerste een heel lichte. 😊

11. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Dus thedoctor, het wordt samen spannend wachten 😊

12. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik zie ook een lichte!!! Spannend meid

13. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik zie het ook Thedoctor, ben benieuwd naar de test van morgen! Voorzichtig gefeliciteerd in ieder geval!

Mijn borsten tintelen erover! Heb zoiets nog nooit eerder gevoeld... Begin van de avond dacht ik echt dat ik ongesteld was geworden, voelt van binnen zo, maar er komt nog steeds heel weinig. En nog steeds bruin...

14. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik zie ook een heel licht streepje, spannend!

Ik heb sinds een paar dagen veel witte afscheiding, weet niet meer wat dat betekend. Aankomende menstruatie of zwanger?

15. TheDoctor

Ha, dus jullie zien het ook.
    Zeker spannend Emib!

Moeilijk clarajilla, kan allebei denk ik...

16. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Bedankt voor de mooie woorden dames, had daarstraks even een dipje, momenteel gaat het weer wat beter, ik kan er weer even tegen ;)
    Emoties komen ook altijd weer even opwaaien rond mijn menstruatie!

Voorlopig nog niet echt tekens van een aankomende menstruatie, de obstipatie is verdwenen, wel regelmatig last van hoofdpijn, rugpijn, buikpijn en misselijkheid/maagpijn... we zien wel wat komt!

Morgen een dagje winkelen in ikea, even de gedachten verzetten!

@thedoctor, ik zie ook een heel licht streepje, hopelijk morgen met ochtendurine nog iets duidelijker! Ik duim!

17. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @docter Ik zie op de eerste ook een licht streepje hopelijk morgen ochtend wat duidelijker.

@clara geen idee kan volgens mij beide betekenen lastig hè.

Ik denk iedere keer dat de duivels zijn doorgebroken maar Nog niets gespot dus wachten nog maar ff af

18. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    @ Jozefien: wat fijn dat je menstruatie niet heeft doorgezet en wat spannend dat je een heel licht streepje had binnen aflees tijd! Ik duim voor je!

@ TheDoctor: ik zie de streepjes zonder te turen!!! Ik hoop dat ze mooi op zullen lopen!

@ Maaike: welkom! Jouw NOD komt ook al wat dichterbij. Hopelijk gauw twee mooie roze streepjes!

@ Dora en stand van zaken :p: bij mij gaat het oké. Ik heb soms last van menstruatiekrampen, soms niet. Vooral tegen de avond worden de krampen erger. Maar dan ook écht erg. Heb nog geen bloed opgespoord en ruik het ook nog niet (normaal ruik ik het altijd voordat ik ongi word). Toch heb ik er geen vertrouwen in. Het voelt helemaal niet zo, terwijl ik eerst direct aanvoelde dat ik zwanger was. Daarnaast kan mijn cyclus behoorlijk verschillen, dus dat is ook moeilijk. Meestal zit mijn cyclus (zonder al te veel stress) tussen de 32 en 34 dagen... morgen (officieel vandaag) is dag 34. Ik wilde eigenlijk gaan testen morgen, maar ik krabbel denk ik terug... ik wacht nog een dag! Hoe is het verder met jou? Met welke test heb je te vroeg getest? Het kan inderdaad zijn dat hij daarom nog geen streepje gaf. Ik hoop het voor je.

Andere meiden: heel veel succes morgen en de aankomende dagen!

19. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Ik zie ook iets heel lichts, spannend!!

Hopen dat het deze keer anders is besje, heb je van alles wat qua termijn testen :D

Dat het rood maar bij iedereen weg mag blijven.. Hier nog steeds geen idee, misschien morgenochtend :p haha

Luminus, heb je je ei wel gespot? Zolang er nog niets te zien is houden we een beetje hoop. Niet te veel anders is er altijd weer zo'n teleurstelling ;)

20. TheDoctor

Ik reageer straks nog even.

Heb vanmorgen weer getest. Is natuurlijk wel pas een paar uur later, maar ik vind de lijn al duidelijker. Ik hoop het zo! Het ging trouwens ook zo bij mijn vorige zwangerschap, ik heb een traag ei en mijn hcg loopt ook niet als een trein.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina