NODlijst 1 t/m 7 mei 2015

Discussion in 'NOD forum' started by Dayna, Mar 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kat80

kat80 Fanatiek lid

Jul 12, 2013
    1,311
    0
    36
    Wauw daisy!! wat ben ik blij voor jou!!! En ook voor alle andere roze testers uiteraard! Ik hoop alsnog positief te testen maar ik heb echt zo weinig symptomen :) om niet te zeggen geen :) Sinds vandaag wel weer een 'nattere kelder' maar verder helemaal niks :) We zullen het weten woensdag :)

2. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Aaaaah besjes en doetie wat jammer!

Ik ben blij dat een aantal hier mijn streepje van vanmorgen ook zag. Was al bang dat ik hallucineerde.
    Ik ben stik zenuwachtig. Net nog een testje gedaan, maar daar niet meer dan een tuurstreep. Was ook geen geconcentreerde urine en zit natuurlijk nog wel een paar dagen voor NOD (maandag of dinsdag).
    Bloedverlies is weer gestopt, alleen vanmorgen na het opstaan weer wat. Verder alleen bruin de hele dag door. We zullen zien of ik geluk heb.

3. Lace

Lace Bekend lid

Mar 23, 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wat jammer voor de meiden op rood, lekker aan de chocola en hopelijk veel geluk in de volgende ronde!

Alle meiden met licht positieve testen: van harte gefeliciteerd! :)

Meiden op het wachtbankje: houden jullie het nog een beetje vol?

Ik blijf bruine afscheiding/menstruatie houden... dus denk dat het inmiddels mijn ongesteldheid is, alleen nog geen rood te zien... Nog steeds steekjes in mijn buik, vanmorgen beetje misselijk en tintelende borsten, maar niet echt de krampen die ik normaal tijdens de menstruatie heb. Ik verwacht morgen toch wel echt rood bloed, anders ga ik toch voor mijn eigen gemoedsrust testen denk ik. Puur om er zeker van te zijn dat ik echt niet zwanger ben (en het niet een innestelingsbloeding/gesprongen vaatje is o.i.d.). En anders is mijn cyclus dit keer 4 dagen korter, kan natuurlijk!

4. Kellyy

Kellyy Actief lid

Apr 27, 2013
    280
    104
    43
    NULL
    NULL
    Balen voor de dames op rood zeg!

Daisy wat fijn! Ik verklaar je haast voor gek dat je wacht met die cb tot maandag haha!

Gefeliciteerd alvast voorzichtig.
    ik vanmorgen een tampon ingedaan en net zat er een sliertje donkerrood/bruin slijm in. Weinig maar toch iets. Nog nooit eerder gehad maar de welbekende ongikrampen zijn er ook nu dus ik ben bang dat ik op rood mag morgen.. :(

5. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Gisteren zat ik normaal 12dpo met mijn testje, vandaag normaal 13dpo als ik het goed voorheb... Dus wordt wat laat om nog aan een positieve test te denken naar mijn idee. Gisterenavond wel ineens weer een aanval van misselijkheid en net een halfuurtje geleden ook... Net alsof ik moet gaan overgeven, maar toch net niet...

Jouw cyclus duurt momenteel ook alweer langer, op hoop van zegen! Nog niet durven testen trouwens?

6. evy3000

evy3000 Actief lid

Sep 20, 2014
    352
    17
    18
    NULL
    NULL
    Meiden op roze: (voorzichtig) gefeliciteerd!

Dames op rood: balen :( Hopelijk is het de volgende ronde raak voor jullie.

Hier is de test drang ook gekomen en ook de kwaaltjes. Maar dat zal wel tussen de oren zitten. Ben misselijk, voel me opgezet, ben heel moe... Tja en testen heeft nog niet zoveel zin aangezien mijn nod pas donderdag is. Wachten duurt zo lang :/

7. Luminis

Luminis Fanatiek lid

Mar 13, 2014
    1,204
    46
    48
    Groningen
    @ cdvg: nu zie ik het inderdaad. Sorry! Ik heb de berichten denk ik een beetje door elkaar gehaald. :) Het is momenteel ook zo druk in het topic. Ik hoop dat je gevoel ongelijk heeft!

@ Dora: het wordt dus spannend voor je gehouden! Die misselijkheid kan in ieder geval een goed teken zijn. ;) Ik hoop het voor je! En mijn cyclus duurt (helaas) ook weer lang... vaak word ik op dag 34 ongesteld, dus ben benieuwd... heb trouwens nog niet durven testen. Ben zo bang voor een witte test... ben bang dat ik dan moet huilen... :)

Wie gaan er allemaal morgen testen?

8. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

May 4, 2014
    1,192
    1
    36
    Oh gelukkig al wel wat twijfel/tuurtestjes. Voorzichtig gefeliciteerd voor jullie meiden!

Ik heb vrijdag eind van de dag nog een testje gedaan; was omo-wit (had ik ook wel verwacht). Vanmiddag dan ook ongesteld geworden (dagje te laat weer, maar lijkt wel steeds een paar dagen van elkaar te verschillen). Hopelijk is 20 rondes scheepsrecht. Ik mag in in elk geval op rood

9. Dege

Dege Bekend lid

Jul 3, 2014
    853
    1
    18
    Wat lief, dankjewel! We gaan ook nog lekker op vakantie, dus extra rust. Ik hoop dat ik met goed nieuws de zomer in ga :D

10. Luminis

Luminis Fanatiek lid

Mar 13, 2014
    1,204
    46
    48
    Groningen
    @ appelboompje: wat jammer! Heel veel succes in de volgende ronde!

@ Dege: dat is nog eens extra fijn! Laat het lekker los en geniet heerlijk van je vakantie! Ik heb over (extra) rust alleen maar positieve dingen gehoord! :)

Ik begin het nu wel spannend te vinden... dacht vanaf dag 29 constant; het is over, ik word ongesteld. Tot op heden nog niks... en ruik ook nog niks. Ik ga morgen denk ik testen, maar ik durf bijna niet! Te bang dat ik alsnog teleurgesteld raak... ik denk nog steeds dat het niet raak is! En de dagen kruipen letterlijk voorbij... ik ben zo bang dat ik vandaag ineens bloed ruik en/of ongesteld word! Ik heb nog steeds last van menstruatiekrampen. Meer meiden die in hetzelfde schuitje zitten?

11. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    We duimen zeker voor je mee Dege! Geniet trouwens van de rust!

Appelboompje, wat zonde weer... Het mag voor jou nu écht wel gaan komen! Het is je gegund!

12. besjes

besjes Fanatiek lid

May 3, 2013
    2,001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @appelboompje wat rot meid jullie proberen al zo lang, het is je zo gegund hopelijk is ronde 20 jullie ronde!

13. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Appelboompje, wat had ik het jou gegund zeg!!

14. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

Jan 13, 2015
    1,437
    46
    48
    Female
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Ahhh sterkte dames op rood!!
    Vandaag is mijn NOD tot op heden nog geen rode duivels gespot...
    Vind het mega spannend!

15. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Nov 25, 2014
    2,068
    0
    0
    huismama
    Appelboompje, wat vreselijk jammer zeg :(

16. Maaike55

Maaike55 Actief lid

Mar 17, 2015
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier toch twijfels of ik gewoon te vroeg heb getest. Pijn in onder rug blijft ( maar ivm werk heb ik dit wel soms, maar niet als ik al paar dagen vrij ben) Afentoe misselijk. Raar gevoel buik. En wat ik totaal niet ken , wat ehh ja niet pijnlijk maar soort tintelende borsten ( wie kent dit??) Twijfel toch, maar even "rustig" afwachten .

Weet dat je lichaam je compleet voor de gek kan houden ..
    En eerlijk, lees zo de verhalen en dan denk ik: gun het zo veel meer iemand die al poosje bezig is!

17. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

May 4, 2014
    1,192
    1
    36
    @Luminis; bedankt! Hopelijk voor jou goede hoop! Ik snap je angst - hopelijk een mooie test!

@Dora26; lief, dank je wel. We hadden beide echt wel goede hoop deze maand. De kruidvat 2v5 testjes moeten 2 dagen voor NOD in principe wel aan kunnen ja. Hopelijk maak je gewoon wat traag HCG aan of was je innesteling gewoon raak. *stuurt veel geluk jouw kant op*

@Besjes; hoop het ook! Bedankt!
    Ik zie dat jij ook op rood bent intussen :( :( Balen meid! Heeeel veel geluk voor de volgende ronde. We gaan er samen voor ;) :)

@Jozefien85; bedankt, ik ben om eerlijk te zijn ook op het punt dat ik het mezelf echt gun. ;) (dat zeg ik niet zo snel) Ik duim in elk geval nog even door voor jou!!!!!

18. TheDoctor

TheDoctor Niet meer actief

appelboompje, wat wordt jullie geduld op de proef gesteld, ik wens jullie alle liefde en kracht. Ik vind het goed dat je het jezelf gunt, daar is niks mis mee.

Meiden die morgenochtend gaan testen: succes! Ik duim voor jullie.

Ik ga er vroeg in, ben kapot. Slaap lekker.

19. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    1,979
    552
    113
    Balen meiden op rood!
    Gefeliciteerd zwangeren!!
    Ik mag helaas ook op rood. Op naar ronde 5

20. evy3000

evy3000 Actief lid

Sep 20, 2014
    352
    17
    18
    NULL
    NULL
    Bah... Ik mag op rood... Ben vijf dagen te vroeg ongesteld. Totaal onaangekondigd.. :( En ik baal ontzettend want sinds de miskraam in december is nog steeds mijn cyclus niet meer op orde... Pfff....

Share This Page