NODlijst 1 t/m 7 mei 2015

Discussion in 'NOD forum' started by Dayna, Mar 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    :p
    Uit eigen ervaring weet ik dat het ff kan duren eer je cyclus weer de oude is.
    Sterkte meid

2. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Digi knuffel voor de meiden die helaas omgesteld zijn geworden.

Gefeliciteerd voor de meiden met n posi test.

3. Dege

Dege Bekend lid

Jul 3, 2014
    853
    1
    18
    Dankje! Lief!!

4. DDara

DDara Bekend lid

Mar 20, 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Gefeliciteerd mede zwangeren!

Ik blijf jullie in de gaten houden en voor jullie duimen.

5. Kellyy

Kellyy Actief lid

Apr 27, 2013
    280
    104
    43
    NULL
    NULL
    Luminis dat is echt een soort eng he, voel ik wat?! denk je dan.. ik begrijp je helemaal. Ik voel goede hoop bij jou!

Ik heb de bijna de hele avond verschrikkelijke ongesteldheidskrampen gehad. Alsof heel me baarmoeder geplet word en heel beurs aanvoelt. 2 paracetemol en toen zakte het.. net 2e tampon er uit en die was net als vanmiddag .. bruin met rood slijm. Godver het lijkt maar niet door te zettenen de kramp is nu ook weg alleen het beurse gevoel blijft. Als ik mezelf ken moet het morgen ochtend doorgezet zijn anders snap ik er niks meer van.. kut lichaam! (Letterlijk) :(

6. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Nov 25, 2014
    2,068
    0
    0
    huismama
    Ga jij je nog in een 'uitgerekend in...' topic aanmelden? Leuk als ik daar dan nog een paar bekenden tegenkom haha

7. besjes

besjes Fanatiek lid

May 3, 2013
    2,001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Meiden bedankt voor de lieve woordjes

spannend degene die morgen gaan testen

@Kelly begrijp ik het goed ben je nog niet ongesteld maar gebruik je wel een tampon?

8. Kellyy

Kellyy Actief lid

Apr 27, 2013
    280
    104
    43
    NULL
    NULL
    Wie heeft hier trouwens ook echt een zwanger buikje tijdens menstruatie? Het is hier nu niet normaal.. de hele dag door! ik weeg niet zoveel dus het valt ook gelijk op.

9. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

May 4, 2014
    1,192
    1
    36
    SPANNEND!!!!! Ik duim in elk geval voor je hoor!
    Enne bedankt voor je lieve woorden.

10. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @appelboompje, bedankt! We zien morgen wel...

@luminus, meid als je zeker bent dat het niet prijs is, kan het altijd maar meevallen he ;) ofwel komt je menstruatie en had je het zien aankomen...ofwel blijft het weg en krijg je een mooie positieve test... hou ons op de hoogte hoor!

Ik wacht sowieso morgen af, is er dan nog geen teken van een menstruatie, dan waag ik me maandag aan een 2de testje... tot nu toe nog altijd niks....

11. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Heb ik ook altijd Kellyy ;) ik ben ook nogal mager, maar als ik ongesteld ben lijkt mijn buik echt gezwollen, net een ballon :)

12. Kellyy

Kellyy Actief lid

Apr 27, 2013
    280
    104
    43
    NULL
    NULL
    Oh lees dit nu pas! Nou wek bruin slijm dus ben bang van wel. de buikpijn voelt ook gewoon hetzelfde als normaal. Erg pijnlijk. Normaal had het alleen al doorgezet

13. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

Feb 12, 2007
    2,777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Helaas mag ik op rood, eind Juni gaan we weer voor de 3de terugplaatsing.

14. Kellyy

Kellyy Actief lid

Apr 27, 2013
    280
    104
    43
    NULL
    NULL
    Erg he dora! Maar als het goed is krijg jij dalijk een hele andere dikke buik! :D

15. besjes

besjes Fanatiek lid

May 3, 2013
    2,001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Oh Oké vroeg het eigenlijk omdat ik wel eens heb gelezen dat een tampon gebruiken als je (misschien) zwanger bent niet zo goed is. Wel balen dat het niet doorzet

@ silvana81 jammer meid hopelijk is drie keer scheepsrecht!

16. teddybeertjes

teddybeertjes Nieuw lid

Mar 20, 2015
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames

ik heb even een vraag waar ik erg mee zit.

Ik ben 3 jaar aan de pil geweest en ben in september 2014 gestopt met de pil. nu ben ik er deze maand 9 maanden er van af. nu het volgende.

ik werd na het stoppen met de pil in september, oktober ongesteld 6 dagen daarna heb ik een maand gemist november tot januari heb ik weer een gewone cyclus gehad van 30 dagen. sinds 26 februari tot nu ben ik al overtijd. ben paar weken terug met hevige buikpijn wakker geworden en die hielt een half uur aan. ik heb vorige week en vandaag en test gedaan en die zeggen negatief. zou ik zwanger kunnen zijn of is het meschien iets anders?

Mijn symptomen zijn:

-veel misselijk
    -buikpijn / kramp
    -vermoeid
    -soms niet kunnen slapen
    -veel afscheiding
    -soms last van rugpijn
    -plopjes in buik
    -laatste tijd veel plassen ( soms pijn bij het plassen )
    -honger
    -paar dagen terug heledag hoofdpijn
    - vandaag kreeg ik opeens heel erg last van mijn onderbuik een stekend gevoel

ik ga maandag de huisarts opbellen maar wil graag raad van anderen.

alsvast bedankt !
    groetjes

17. Luminis

Luminis Fanatiek lid

Mar 13, 2014
    1,204
    46
    48
    Groningen
    @ Kelly: bedankt! :) Ikzelf heb nog steeds geen hoop. Ik denk echt dat het door de tarwekiemolie komt. Of mijn ei is laat gekomen, dat kan ook... gisteren besloot ik om vanmorgen te testen, dat heb ik uiteindelijk niet gedaan, en vanmiddag heb ik besloten dat ik morgenochtend ga testen... en nu wil ik weer niet testen! Gewoon te bang voor een omowitte test. :) Wat vervelend trouwens dat er voor jou zoveel onduidelijkheid is en dat je menstruatie niet normaal doorzet. Ik snap dat je het vervelend vindt. Ik hoop dat je gauw meer duidelijkheid krijgt!

@ Dora: daar heb je helemaal gelijk in. En toch is het iedere keer weer een zware teleurstelling voor me, ondanks dat ik het eigenlijk al wist... spannend trouwens, dat je maandag wil gaan testen! Ik hoop dat je menstruatie uit blijft en je maandag positief test! Ik zal voor je duimen!

@ Evy & Silvana: wat jammer voor jullie! :( Evy, ik hoop dat je cyclus gauw weer in orde is (of dat je cyclus daar niet eens de tijd meer voor krijgt natuurlijk) en Silvana, jij heel veel succes eind juni! Mijn duimen draaien voor je!

Wat zal ik doen, meiden? Zal ik morgenochtend testen of niet?

18. Luminis

Luminis Fanatiek lid

Mar 13, 2014
    1,204
    46
    48
    Groningen
    Ik vind het een goed idee dat je contact opneemt met de HA. Ik zou al je symptomen voorleggen en ervoor zorgen dat je direct terecht kunt voor een bloedtest. Daaruit kan blijken of je wel of niet zwanger bent en/of je andere problemen hebt waardoor je deze klachten hebt... een zwangerschapstest van de drogist kan namelijk niet heel veel HCG aan, waardoor hij negatief kan worden...

Misschien is het trouwens handiger om je eigen topic te openen in het subforum 'zwanger worden' of 'zwangerschaps- en ovulatietesten'. Daar zitten nog veel meer meiden die misschien hetzelfde meegemaakt hebben als jij. :) Heel veel succes en ik hoop dat je gauw antwoord krijgt op al je vragen!

19. TheDoctor

TheDoctor Niet meer actief

Luminis, ik weet niet hoe zeker je bent van je nod en of je een regelmatige cyclus hebt, maar als dat zo is dan zou ik testen. Probeer er vanuit te gaan dat ie wit is.

Emib, hoe gaat het met jou? Ging jij vandaag weer testen?

Volgens mij lopen mijn testen gestaag op. Mijn man vond dat deze lijn in ieder geval meer kleur heeft.

Attached Files:

20. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Ben ik met je man eens! Ziet er goed uit!!! Van harte :)

Share This Page