Van harte Doctor. Duidelijk hoor! Hier vanmorgen weer een licht teststreepje, lichter dan gisteren, dus het zal wel mis zijn. Hoop dat de menstruatie dan ook eindelijk doorzet. Zit nu een beetje in niemandsland. Ben stiekem wel erg teleurgesteld.
Ik lees tegenstrijdige berichten. Heb veel afscheiding sinds gister. Is dat nou een goed teken of kan het ook een teken zijn dat mijn menstruatie er aan komt?
Bij mij rommelt het onderin mijn buik. Dat geeft ook nog geen duidelijkheid, kan nog alle kanten op helaas. Ik wil niet meer testen, bang voor de teleurstelling. Als mijn cyclus niet weer langer is dan normaal dan moet ik morgen meer zekerheid hebben.
Hier het zelfde vlinder!! Nu 2 dagen overtijd. Normaal mooie cyclus (zie onderschrift) En gerommel in me buik... Maar wil niet teleurgesteld worden. Ga vanmiddag een tes kopen en morgen ochtend testen. Als ik niet ongesteld word Spannend allemaal he! Begrijp je gevoel
Dames op rood, ships zeg... Dames met tuurtesten, wat spannend hopelijk snel goed nieuws... Dames met duidelijk testen, jaaaaa gefeliciteerd Ik was ff afwezig... Rood sloeg in als een bom, aangezien er veel oo wees zwanger te zijn. En niet de standaard ja of nee kwaaltjes. Maar echt de moeheid, de afwezig van acne, geuren die versterkt waren en me misselijk maakten... Maar goed. De planning en voorbereiding van feestje van 2e verjaardag van zoontje deed snel vergeten en gisteren een top feest gehad! Morge is ect jarig en gaan we naar Tivoli. Maar vrienden vroegen er na, dus wel ff over gehad en mijn beste vriendin kwam ff in de huiskamer toen ik kadootjes daar weg aan het zetten was.... Ze had een Boeddha meegenomen. Echt toen schoot ik vol! Maar deed me erg goed... Me ongi was donderdag meteen volop! Vrijdag werd het al beduidend minder en gisteren had ik enkel nog beetje bruine afscheiding? Voorheen met de langere cyclussen van 32/35/38 dagen had ik 4 dagen rood, maar niet sluizen open, en daarna 1 dag bruin... Maar de vorige ongi was net als deze... Dus zal me cyclus weer kort zijn? Ik snap er niks meer van..
@ docter ik vind deze ook deze duidelijker! @ molensteen, jammer dat je ongesteld ben geworden! Snap dat het in slaat als een bom, vooral ook omdat je wat klachten had is de teleurstelling nu groter. En ik zou niet weten waarom je cyclus nu korter is. Ik kon gister niet veel op het forum, mijn ouders zijn er en die gaan vanavond weer naar huis. Maar heb nog steeds geen klachten, als ik een cyclus van 29 dagen heb dan zou ik vandaag ongesteld moeten worden. Maar ik voel nog niks, ben benieuwd als ik zo naar de wc ga. Als er nog niks te zien is dan ga ik morgen.ochtend testen!
Ik kon het niet laten! En heb toch een ovu test gedaan en die was omo wit, dus ik wacht mijn menstruatie maar gewoon af
Hier extreem hevige krampen. Ik denk ergens dat er toch een bevruchting heeft plaats gevonden die er nu uit Gaat komen.. vannacht wakker geworden met heel veel pijn maar echt doorgezet heeft het nog niet in vergelijking met de buikpijn. echt heel vreemd allemaal. Ineens diarree en buik nog steeds super dik. Ik verwacht een mega stolsel vandaag.. baarmoedermond staat wagenwijd open voor me gevoel. Anyway, ik mag op rood dus.
Ahhhh molensteen wat rot zeg! Snap dat het inslaat als een bom dan ja! Vlinder wat jammer zeg! Hopeljo volgende ronde een positieve test! Ik ga morgen ochtend testen. Hou jullie dan wel op de hoogte
Ik mag ook op rood! De symptomen waren dus blijkbaar van de menstruatie en niet van een eventuele zwangerschap. Zit nu wel met een vraag. Ik las op internet dat je eigenlijk de eerste dag dat je rood bloed verliest, moet tellen als de eerste dag van je menstruatie. Terwijl mijn menstruatie toch eerst begint met twee dagen bruinverlies. Ik heb dan de maanden hiervoor ook steeds vanaf het moment dat ik bruine afscheiding heb, geteld als mijn 1e dag van de menstruatie. Nu doe ik geen ovulatietesten, houd ik alleen alles bij in een app. Ik heb deze maand de dag van het rode bloedverlies als 1e dag aangemerkt, maar dan verschuift alles wel (vruchtbare dagen). En heb het eerder dan natuurlijk verkeerd bijgehouden... Kan mijn oude gegevens dus ook niet echt meer vertrouwen? (want mijn cycli zijn dan misschien ook wel wat korter). Meiden die niet testen, maar alleen hun menstruatie bijhouden: Hoe doen jullie dit? Beginnen jullie ook bij de dag van het eerste rode bloedverlies?
Nou lace ik doe hetzelfde als jij en ga deze maand toch neginnen met ovulatie testen want ik weet het ook niet meer anders. Ik weet wel dat mijn cyclus heel regelmatig is nu
Vlinder mijn ovu testen geven al 2 weken een licht streepje en ik ben toch echt niet zwanger.. Zegt dus niks.
Wij doen eigenlijk voor de zekerheid altij wat ruimer qua vruchtbare dagen. Misschien om het zeker te weten dat je op het juiste moment sex hebt gewoon wat meer dagen rekenen? Dan moet er 1 dag tussen zitten die vruchtbaar is
@Lace: ik ben deze maand afgegaan op mijn afscheiding en heb maar 1 testje gedaan om te kijken of mijn gevoel juist was en dat was ook zo. Na mijn pilstop had ik ook eerst een paar maanden bruin voor het echte rood doorbrak. Nu is het binnen de dag van bruin naar rood. Heb me trouwens ook voorgenomen om niet meer te gaan ovu testen en te luisteren naar men lichaam. Het is wat zoeken in het begin maar komt wel goed Lace!
Ik dacht zo straks nou ik ben ongesteld, toen ik op de wc zat was me onderbroek wat vochtig. Maar bij het afvegen helemaal niks te zien. Word eigenlijk altijd in de ochtend ongesteld.. Ik wacht naar af en anders morgen hopen op een roze test
Ja ik denk hem altijd te voelen. Deze keer voelde ik hem op zaterdag de 18e. Of tie dan al gesprongen is weet ik niet. Zaterdsg seks gehad. Daarvoor ook en daarna ook. ik weet ook niet wanneer ik moet beginnen met ovulatietesten. Wilde daar helemaal niet aan beginnen maar nu word ik al ongeduldig. Erg he!
Balen meiden die ongesteld zijn geworden en met de witte testen Hopelijk volgende ronde raak! Nog meer meiden die vandaag hebben getest? Vanochtend weer getest, ik ben nu elke dag aan het testen tot mijn nod morgen Maar, hij loopt volgens mij best netjes op. https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/11205022_10153274214074049_1638682411309705290_n.jpg?oh=e7b0b93ab8fcca046afac70fe63b6f37&oe=55E01657&__gda__=1440657410_603cec24170e72606dd9cf9a7a543a9d Ook een Action test gedaan, ik las ergens dat die pas laat een echt duidelijk streepje geven toch? Hij geeft iig een streepje maar het is geen knaller: https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/11181415_10153274214119049_2724440599312352147_n.jpg?oh=c26624d8ec26830236a6d6d297f0111f&oe=559914F4 Ik heb nu nog 3 testjes over; 2 dipsticks en 1 clearblue. Morgen doe ik sowieso die clearblue en dan bel ik het ziekenhuis. Want dan heb ik 4 verschillende merken die zwanger aangeven, nou dan moet het wel zo zijn toch? (ik weet dat het al zo is hoor haha, maar het voelt nog zo onwerkelijk)
@Kelly: ik begon met ovu testen vanaf dag 9 en zo zocht ik mijn piek op. Na mijn piek nog een testje om te zien of hij afliep. Tig testen heb ik versleten. Nu ga ik men lichaam het werk laten doen