NODlijst 1 t/m 7 mei 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dayna, 24 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellyy

Kellyy Actief lid

27 apr 2013
    280
    104
    43
    NULL
    NULL
    Ja nu ken je je lichaam ook wel denk ik! Maar ik vraag me af wanneer die daadwerkelijk springt. Als je steken heb of juist ervoor of erna. Deze keer had ik ook geen vruchtbaar slijm gezien dus dat vond ik wel raar. Die maand ervoor wel! Mijn vriend denkt af en toe dat ik zwanger ben en al langer ook. Dat komt door mijn buik en reukvermogen. hij is gek :D. En hij wilt het gewoon graag. hij zegt; jij bent echt zo iemand die weinig hcg aanmaakt en daar door gewoon ongesteld word en negatief test. Jaa hoor schat..

2. Kellyy

Kellyy Actief lid

27 apr 2013
    280
    104
    43
    NULL
    NULL
    Daisykesie ik vind ze mooi oplopen! ik ben blij voor je!

3. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Wow, ik ben een dag weggeweest en hier is zoveel geschreven...

Dames op rood, echt balen!! En er zaten er zoveel tussen die ik het echt echt gunde! Heel jammer.

Ik weet niet meer wie, maar iemand had veel afscheiding. Ik had dit ook een paar dagen terug. Het kan dus een positief teken zijn. Alleen weet ik niet of je het ook hebt als je je menstruatie gaat krijgen.

Thedocter: een mooie oplopende test zie ik! Nogmaals proficiat. Ga je opnieuw testen??

Ik heb vandaag weer opnieuw getest, en ik denk dat ik op roze mag: zie hieronder een foto. Van boven een test van twee dagen terug en van ander eentje van vandaag. Na twee dagen test ik weer opnieuw. 😀 ik ben echt super gelukkig. Het gaat wel super zwaar worden met een dochter van 7maanden erbij en dan ook nog de borstvoeding...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,2 KB
      Weergaven:
      7
  4. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Daisy proficiat ook nog.

5. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Thanks meiden!

Ik vind puur op mijn lichaam vertrouwen ook wel moeilijk wat betreft ovulatie. Want ik had ook steken tijdens het rijpen van mijn eitje en dan vervolgens ook weer tijdens het springen. En mijn ei sprong pas na minstens 18 dagen terwijl ik dat rijpen rond dag 12 had. Door eerst 3-4 maanden mijn eisprong met testen te zoeken, wist ik afgelopen maand ongeveer wanneer mijn ei moest zijn. Toen ik toen flinke steken voelde rond dag 18 heb ik 1 ovulatietest gedaan en die knalde toen idd. Maar als je idd al een paar maanden hebt getest, dan kan je inmiddels wel zonder testen doen denk ik. Gaf mij afgelopen maand veel meer rust en de maand leek ook ineens snel voorbij te zijn... ;)

6. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Dankje! Jij ook zie ik :D

7. Maaike55

Maaike55 Actief lid

17 mrt 2015
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik tel meestal echt pas vanaf rood verlies, mijn bruine afscheiding is meestal ook minimaal tot niet, en zowel dan komt dezelfde dag nog rood.
    Mijn eiersprong meet ik niet met ovulatie testen maar zie dat ( na mij idee) wel super duidelijk aan mijn vruchtbaarslijm. Ook mijn stemming om die vent van me te bespringen is erg aanwezig haha.

Misschien dus wel niet goede moment maar zo denk ik het te merken .
    Anders misschien idee om ovulatietesten 1 of 2 maanden te gebruiken zodat je weet hoe je cyclus in elkaar zit?

8. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Ja de eerste dag van mijn menstruatie is dag 1 van mijn nieuwe cyclus
    Ik test ook niet heb daar geen zin in... En ben te gaotische om dat bij te houden.

Wel let ik oo rekbaarslijm in mijn vruchtbare periode

9. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Ik telde ook de dag dat mijn menstruatie echt doorbrak als dag 1.

10. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    oeps dubbele post;)

11. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    omdat je daarmee ook een zwangerschap kan testen. Ovu is goedkoper dan een zw test

12. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Nogmaals gefeliciteerd Daisykesie en Emib, mooie testen!! :)

Ik ga vanaf nu maar de dag dat ik echt rood bloed heb als dag 1 aanmerken. Ik voel ook duidelijk 2 steken in mijn cyclus, deze maand eerste keer op 15 april (13e dag, rijping?) en de tweede keer op 19 april (17e dag, ovulatie?). Ook merk ik het wel aan slijm inderdaad.

Zelf wil ik eigenlijk niet met ovu-testen beginnen, omdat ik bang ben dat ik dan een erge controlfreak word (ben ik al, dus dan zal het nog erger worden). ;)

Ik denk dat ik inderdaad maar van een langere vruchtbare periode uit ga, 6 dagen i.p.v. 3, dan moet het haast goed zijn ;)!

13. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Gefeliciteerd dames met mooie rose lijntjes! Het ziet er goed uit bij jullie. Geniet er lekker van :)

14. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Jammer Silvana, we hopen mee dat het in juni goed gaat!

15. Kellyy

Kellyy Actief lid

27 apr 2013
    280
    104
    43
    NULL
    NULL
    Vlinder dat is niet altijd zo.. lh heb je namelijk altijd wel in je lichaam. Anders zou ik nu zwanger zijn. Ik had zelfs een positieve zwschapstest tijdens ovulatie. Hier een foto.

Eigenlijk vraag ik me nu af of ik niet toch gewoon zwanger was van de vorige cyclus.. dat het er nu uitkomt. testte een paar dagen na deze test alleen al negatief. Maar ja, daar kom ik toch niet achter.

Bijgevoegde bestanden:

16. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Zozo, weer heel wat bij te lezen hier!

@Kelly: ALS het goed gaat kan het idd een andere dikke buik worden, maar dat zien we morgen wel weer... Hopelijk heb jij ook snel meer duidelijkheid! Ik begon ook met ovu-testen rond dag 10, maar ik had al snel door dat mijn eisprong pas rond dag 17-18 kwam, dus nu test ik gewoon op dag 15-16 één keer en dan heb ik meestal een knaller in handen. Als het niet duidelijk is test ik nog wel door om te zien of hij op of afloopt. Ik heb mijn vriend gisteren mijn cyclus eens uitgelegd, hij dacht echt dat ik heel de maand door zwanger kon worden :) Die mannen toch!

@Luminus: Ik begrijp het wel hoor, ben ook elke keer weer zo down na een witte test... Je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt hé! Ik blijf voor je duimen! Ik heb bij mij ook nog sterk het vermoeden dat het wat uitloopt door de tarwekiemolie...

@Thedoctor: Ben het ook eens met je man hoor, je ziet de streepjes echt meer roze worden! :)

@Jozefien: Balen meid, hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid!

@Molensteen: Moet echt wel lastig zijn als je zoveel klachten had en nu toch ongesteld bent... Knuffel!

@Lace: Jammer zeg...Ik begin ook van het eerste rood bloed te tellen, maar meestal ligt het bruinverlies en het roodverlies bij mij op dezelfde dag, dus is niet zo verwarrend. Ik heb ook enkel in het begin ovu-testjes gedaan, nu soms nog eens 1 keer om zeker te zijn dat mijn ei eraan komt. Maar zoals jij zegt heb ik een 2-tal dagen voor mijn eisprong ook erg stekende pijn, dus dan ben ik al bijna zeker dat hij eraan komt ;) De voorbije maand heb ik die pijn niet echt gevoeld, dus was ik wat in de war en ben ik toch maar weer eens gaan testen. Rekbaar slijm is bij mij ook wel altijd sterk zichtbaar!

@Daisykesie: Heel duidelijk meid, geniet ervan!

@Emib: Die ziet er ook héél mooi uit! Proficiat!

@Maaike55: Hé heb jij dat ook? Gedurende mijn 'vruchtbare' dagen heb ik ook altijd meer 'zin' dan anders, gek toch! Lijkt wel zoals bij de beesten :D

@Alle andere dames op rood: Goede moed voor de volgende ronde!

Voor de rest een update van mij... Hier nog niks roods of bruins te bespeuren... Heb wel een ongelofelijk brandende pijn in mijn onderrug/onderbuik rechts, pijnlijk! Mijn afscheiding begint precies ook weer wat meer te worden en een 'geurtje' af te geven (sorry voor de details meiden), maar meestal duidt dat wel op een aankomende menstruatie. Naar mijn idee sta ik morgen op met bruine afscheiding. Afwachten dus maar weer!

Over het algemeen heb ik voor de rest eigenlijk weinig of geen klachten van een aankomende menstruatie, wat ik normaal altijd wel heb. Spannend...maar ik ben klaar voor een teleurstelling. Als ik morgen nog geen rode of bruine afscheiding heb, ga ik wel nog eens testen, hoewel ik bijna 100% zeker ben dat die negatief zal zijn. Ik gok dat de tarwekiemolie mijn cyclus aan het verlengen is :(

17. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Wanneer deed je deze test vorige cyclus Kellyy? Gewoon tegen je nod aan of was dit tijdens je ovulatie? De kans bestaat dat je inderdaad zwanger geweest bent, maar dat het heel vroeg is misgegaan... Zou jammer zijn, maar dat zullen we nu inderdaad niet meer met zekerheid weten. Kop op en probeer naar de volgende ronde te kijken meid, wie weet is het deze keer beter!

18. TheDoctor

TheDoctor Niet meer actief

♥ NOD lijst 1 t/m 7 Mei 2015 ♥

1: (9)
    Luminis, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje
    Appelboompje, 31 jaar, 19e ronde, 1e kindje
    Kolibri, 39 jaar, 2e ronde, 3e kindje
    Kyra77, 38 jaar, 4e ronde, 2e kindje
    Emib, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    Besjes, 28 jaar, 4e ronde, 2e kindje
    silvana81, 33 jaar, 2e ronde IVF cryo, 2e kindje *
    lotsoflove, 33 jaar, 10e ronde, 2e kindje
    Molensteen, ? jaar, 5e ronde, 2e kindje

2: (10)
    Danielle1987, 27jaar, 4e ronde, 1e kindje
    Dege, 23 jaar, 6e ronde, 1e kindje *
    Flowerr, 23 jaar, 16e ronde, 1e kindje
    Clarajilla, 23 jaar, 6e ronde, 1e kindje
    Pinniewinnie, 26 jaar, 3e ronde na mk, 1e kindje
    DDara, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje'
    Lkb, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje
    ik87, 27 jaar, 27e ronde, 1e kindje
    wishmom, 31 jaar, x ronde, 1e kindje
    TheDoctor, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje

3: (5)
    Dora26, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje
    Miepkip, 20 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje
    Mackwek, 2e ronde, 1e kindje
    Bella28, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    Kellyy, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje

4: (4)
    Lace, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Jozefien85, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    xxirisxxx, 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje
    Itsmie, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje

5: (5)
    Kat80, 30 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje
    Daisykesie, 28 jaar, 5e ronde, 3e kindje
    Doetie, 29 jaar, 4e ronde, 2e kindje
    Zeemeerminnetje, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    Maaike55, ? jaar, 3e ronde, 2e kindje

6 : (6)
    Mitty, 40 jaar, 16e ronde, 3e kindje
    Miertje84, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    Essie 87, 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje
    lexi, 29 jaar, 3e ronde (1e na bbz), 1e kindje
    Loolaa, 39 jaar, 8e of 9e ronde, 1e kindje
    troeteloetje, 24 jaar, 5e ronde, ? kindje

7: (5)
    Milou1990, 1e ronde, 1e kindje
    evy3000, 30 jaar, 5e ronde, 3e kindje
    romyatilla, 21 jaar, 8e ronde, 1e kindje
    cdvg, 28 jaar, 1e ronde na 3e mk, 1e kindje
    j010, 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje

Datumloos: (4)
    Disneymama, 26 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje
    Laurazoey, 27 jaar, 3e ronde
    Vlinder73, 41 jaar, x ronde, 3e kindje
    Trotsema, 33 jaar, 4e ronde, 3e kindje

Totaal: 48

Zwanger (4), Ongesteld (13), MMM (2*), Negatieve Test (8), Twijfel-/Tuurtest (1).

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. DE LIJST NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

19. TheDoctor

TheDoctor Niet meer actief

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben.

Emib gefeliciteerd!

Ik herkend dat wel dat de controlfreak inside volledig de overhand krijgt als je aan ovulatietesten begint. Dat heb ik ook. Echter, als je onregelmatig bent of je weet echt niet wanneer je ei springt, dan is het toch een super handig hulpmiddel. Wij zijn deze keer gewoon voor het 10-dagen plan gegaan: klussen om de dag. Lijkt te hebben gewerkt. Dat uitrekbare slijm heb ik trouwens wel op gelet en had ik ook rond de dag dat ik volgens mijn berekeningen ovuleerde.

Er is denk ik niet 1 manier en elk lichaam is weer anders. Ik begrijp de teleurstelling en het verdriet echt wel hoor, het is allemaal ook zo verdraaide spannend. Goede rondes gewenst voor iedereen.

20. Kellyy

Kellyy Actief lid

27 apr 2013
    280
    104
    43
    NULL
    NULL
    Dankjewel dora! Lief :). Het was 17 april. Ik had dacht ik de 19e mijn eisprong.

Deel Deze Pagina