Voorgaande maanden had ik ook tarwekiemolie geslikt, deze maand voor het eerst niet. Normaal had ik bruinverlies en echt bloed ook op dezelfde dag, maar met de tarwekiemolie had ik eerst 2-4 dagen bruinverlies (en dan ook maar een heel klein beetje) en daarna pas de menstruatie. Werd dus ook alleen maar verlengd. Nu voor het eerst niet gebruikt en zwanger. Kan toeval zijn, maar mocht het ooit nog nodig zijn zal ik het niet nogmaals gebruiken.
Het kan, maar in 70% van de gevallen juist niet. Je hebt eigenlijk altijd lh in je lichaam alleen wordt deze rond je eisprong een heel stuk meer vandaar dat je ovutest ook dan zo donker wordt. Dus ik zou niet van een ovutest uitgaan.
Voor mij is het nu in ronde 4 pas de eerste keer dat ik de tarwekiemolie ben gaan nemen... Afwachten dus. Ik ben wel pas gestart na mijn eisprong, ik geloof dat Luminus het de hele maand doornam. Hoe deed jij dit?
Meiden met witte testen: balen!!! Hopelijk waren jullie te vroeg met testen! Ik duim voor jullie! @ Daisykesie: ze lopen mooi op! Je bent écht zwanger! GEFELICITEERD!!!! @ Emib: hele mooie test! Veel duidelijker dan de vorige. Jij ook GEFELICITEERD!!!! @ Kelly: die streep is inderdaad duidelijk te zien! Er is een kans dat het raak was en dat het vroegtijdig is misgegaan... wat naar voor je. @ Dora: nog bedankt voor je lieve woorden! Hoe is het nu met je? Ik zie dat het nu voor jou ook allemaal vrij onduidelijk is. Hier ook nog geen tekenen van een menstruatie... Hier helaas negatief nieuws... ik heb vanmorgen negatief getest. Witter kon de test niet. Sindsdien ben ik heel verdrietig en chagrijnig. Deze ronde had ik nog een heel klein sprankje hoop. Ik heb even met vriendlief gepraat en daaruit is gekomen dat ik de dokter a.s. week ga bellen i.v.m. mijn geschiedenis.... ik heb namelijk heel erg het gevoel dat zwanger worden daardoor erg moeilijk gaat worden voor mij. Meiden die nog op het wachtbankje zitten: heel veel succes! Ik duim voor jullie!
Wat naar Luminis. Ik ken je geschiedenis niet, maar het kan geen kwaad om contact op te nemen met de huisarts. Laat je niet wegsturen als je zelf voelt dat er iets niet in de haak is. Ik hoop dat je alsnog snel een positieve in handen hebt of dat er bevestigd wordt dat jullie samen super vruchtbaar zijn.
Wat vervelend Luminis ! Als jij het gevoel hebt dat er misschien iets mis is, zou ik ook contact opzoeken met je huisarts. Ik snap je teleurstelling hoor! Ook al zijn wij nog niet zo lang bezig, ik had verwacht snel zwanger te zijn (n.a.v. familieleden) en ik ben gewoon ongeduldig. Maar weet dat je verdriet er gewoon mag zijn! Gooi het er lekker uit, doe rustig aan en zoek wat afleiding ! Hopelijk kun je snel terecht bij de huisarts!
Ah wat balen luminis. Niet leuk! Ja dat is me 3e "miskraam" al.. maar wel in 5 jaar tijd. 1 was net als nu en de andere 8 weken. Als er maar niks mis is net me!
Emib en Daisy, gefeliciteerd! Wat mooi! Wel veel rood! Hopelijk volgende ronde beter! Hier voor de 4e keer getest en nog steeds wit! Ik snap er niks van, wellicht heel mijn cyclus in de war, wat niks voor mij is?
zooooo heel wat gemit in een paar dagen! Ben erg druk geweest... heb veel terug gelezen.. Voor de zwangere dames van harte gefeliciteerd! Geweldig nieuws! Dames op rood wat vervelend zeg... Op naar een goede ronde! Tot nu toe nog niet getest en 'nog' niet ongesteld... Ik wacht nog even af! Heb totaal geen gekkigheid qua kwaaltjes voor zs of ongi..
Hé Pinniewinnie, wat naar dat alles zo in de war ligt... Hopelijk snel duidelijkheid! Luminus, hier is het inderdaad ook nog geheel onzeker; ik voel aan niks dat er een menstruatie zit aan te komen... Voor de rest ook geen klachten die op zwangerschap zouden kunnen duiden, voel me eigenlijk compleet normaal! Als er morgen niks roods te bespeuren is, test ik nogmaals, is die negatief dan wacht ik gewoon mijn menstruatie af. Ik begin echt te geloven dat het bij mij ook wat in de war is door die tarwekiemolie. Wat naar trouwens dat je een negatieve test had... En wat je zorgen betreft, als je er hebt, zeker contact opnemen met je huisarts! Ik heb ook geen idee van je geschiedenis, maar bij de minste zorg zou ik gewoon contact opnemen, kan je misschien wat meer duidelijkheid of zekerheid krijgen en dan ben je zelf ook voorbereid of geruster in de situatie. Ik hoop alvast het beste voor je! Kellyy, heel veel zwangerschappen draaien uit in een miskraam...Je schrikt er echt van! Als je de cijfers erop nakijkt krijgt 30% een miskraam als ze er van weten en meer dan 50% krijgt een miskraam zonder dat ze het werkelijk beseffen (te vroeg om het op te merken). Mijn moeder heeft zelf ook 2 miskramen gehad; eentje heel vroeg op 3 maanden voordat ze mij kreeg. Een 2de kreeg ze na mij op 5 maanden (kindje had een afwijking maar hoe ze noemt, geen idee, kindje had geen geslacht en zou dus sowieso overlijden, was over het hoofd gezien bij de eerste echo!). Daarna is mijn zus nog gekomen. Ik wil je onzekerheid niet wegnemen, want dat kan ik niet...wou je gewoon maar even laten weten dat er héél erg veel vrouwen zijn die 1 of meerdere miskramen krijgen (en het al dan niet weten). Als je er zelf niet gerust in bent, zou ik sowieso eens met je huisarts of gyn praten. Onzekerheid en ongerustheid is ook niet bevorderend om zwanger te worden veronderstel ik! Goede moed!
Hier ook hetzelfde gevoel Lace, vooral mijn vriend dacht echt dat ik meteen zwanger ging zijn... Ik had al een beetje meer besef van de kansen dan hem, maar het blijft ook elke maand weer een teleurstelling. Als je iets graag wil en je werkt ernaar toe, dan wil je dat natuurlijk zo snel mogelijk Ieder zijn tijd komt hier nog wel, de moed zeker niet verliezen!
Hallo dames, Ik ben nieuw op dit forum en wil me graag aansluiten bij jullie. We zitten in 3e ronde, 1e kind, en NOD is 5 mei. Ik ben in Jan-2015 gestopt met de pil. Na stoppen met de pil heeft het 38 dagen geduurd tot mijn 1e menstruatie, vervolgens cyclus van 33 dagen en laatste cyclus was 29 dagen.
Welkom VroegeLente! Spannend he? Dames help ik ben aan het werk en ik ben sinds gister steeds heel erg duizelig! Zal ik vanmiddag testen of raden jullie aan dat toch morgen met ochtend urine te doen? Ik zit op cd 27 vandaag en verwacht maar weet niet zeker, 5 mei mn nod. Voel me echt naar nu. Maar als hrt voor het goede doel is zou ik het prima vinden hoor
Ik had mezelf beloofd om te testen op NOD en niet voor die tijd. Nu is dat ook gelukt (mede doordat ik geen zw test in huis had.) Net gehaald.. Altijd fijn als de caissière vraagt in een overvolle kruidvat: NOG VRAGEN OVER HET GEBRUIK VAN DE ZWANGERSCHAPSTEST?! Ga morgenvroeg testen als ik nog niet ongesteld ben.. Succes voor iedereen op 't wachtbankje en voor de anderen hopelijk de volgende ronde raak!
Ik moet op rood. Nog niet volledig ongesteld, maar wel helder bloed, meer dan de afgelopen dagen. Wat die test van gisteren heeft betekend weet ik niet. Luminis wat rot dat je je zo voelt. Er komt een dag........maar dat wachten en die onzekerheid hè. Heel veel geluk in de volgende ronde.