NODlijst 1 t/m 7 mei 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dayna, 24 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellyy

Kellyy Actief lid

27 apr 2013
    280
    104
    43
    NULL
    NULL
    Haha ik had mijn vriend een stomp gegeven als hij er niet vanaf begin af aan bij was. :')

2. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Proficiat! Blijkbaar is er inderdaad toch iets misgegaan met je berichtje, maar fijn dat je de lijst toch weer wat meer roze kleurt! :)

3. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Dat zal bij mij ook gebeuren moest dat het geval zijn hoor ;)
    Voor ons zou dat het 1ste kindje zijn en gelukkig deel ik thuis meestal de lakens uit :D Hij zal erbij wezen! Ik denk niet dat ik daar alleen wil liggen wachten tot hij met zijn 'zatte botten' daar aan komt!

En nog eens daarnaast; ik had héél graag voor mijn 28 mama geworden, ik verjaar zelf half maart, dus nog 2 rondes goed doorwerken :D

Goh, ik ben eigenlijk echt opgelucht dat ik de volgende ronde in kan... Ben weer helemaal mezelf, vol goede moed!

4. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Luminus...
    Het blijft zo stilletjes van jouw kant... Hoe gaat het?
    Hier toch de meest lange cyclus gehad tot nu toe, ik geloof dat het toch door de tarwekiemolie komt. Vanaf vandaag ben ik ongesteld, dus ik ben aan het twijfelen of ik ze nog wel door ga nemen de volgende ronde...
    Laat eens wat van je horen hoor!

5. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @bunny Gefeliciteerd

@dora wat een verhaal van die vriendin had mijn man echt niet hoeven flikken hoor Haha maar lees al bij jou hoeft je man dat ook niet te proberen :) good for you!

6. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Nee, zo zijn wij niet getrouwd :D

7. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Kon toch niet wachten maar....Helaas wit getest!.. Nu maar wachten wanneer ik dan wél ong. wordt. . mijn cyclus is normaal altijd zo op tijd!!..

8. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Jammer Bella maar je weet het niet. Alles kan nog!

Ik ga toch niet testen, wacht tot vrijdag! Dan belt de gyn met de resterende uitslagen. Dan kan ik direct overleggen.

Gevoel wordt wel steeds sterker, echt vreemd!!!

9. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL

We zullen zien maar witter dan wit als deze test kon niet..
    Dan laat t maar doorzetten... zo onzeker is ook niks.

10. j010

j010 Bekend lid

27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010

Gefeliciteerd!! leuk hoor, weer beetje roze erbij:)

11. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Wat jammer Bella, maar zoals eerder gezegd, je weet nooit wat komen gaat...voor hetzelfde geld maak jij ook heel traag hcg aan ofzo... Afwachten maar, ik duim!

Cdvg...Ik duim voor je vrijdag! Hopelijk een goede uitslag! Hou ons hier op de hoogte hoor!

12. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Nou dacht ik toch echt nu is het begonnen. Ik heb voor de zekerheid een inlegkruisje in en zie ik tot mijn verbazing een klodder afscheiding..
    Het blijft nog even spannend dus

13. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hahaha nee hier geen ladderzatte vriend met carnaval! Dat gebeurt niet. Al vindt hij het wel heel leuk. Wij gaan aankomende maand pre see gebruiken. Wie weet dat dat invloed heeft. Wel blij dat mijn cyclus weer korter was. 28 dagen vind ik prettig. Nu lekker de volgende ronde in. Begin januari vond ik ook niet ideaal, maar als het komt dan komt het natuurlijk en zijn we dolblij. Februari is al wat beter en wordt het langzaam mooier weer. Lekker wandelen met de kinderwage :) kan er echt naar uitkijken. Nu al ;)

14. BabyBunny86

17 jun 2013
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
  15. BabyBunny86

17 jun 2013
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1015 BabyBunny86, 4 mei 2015
    Laatst bewerkt: 4 mei 2015
    ♥ NOD lijst 1 t/m 7 Mei 2015 ♥

1: (9)
    Luminis, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje
    Appelboompje, 31 jaar, 19e ronde, 1e kindje
    Kolibri, 39 jaar, 2e ronde, 3e kindje
    Kyra77, 38 jaar, 4e ronde, 2e kindje
    Emib, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    Besjes, 28 jaar, 4e ronde, 2e kindje
    silvana81, 33 jaar, 2e ronde IVF cryo, 2e kindje *
    lotsoflove, 33 jaar, 10e ronde, 2e kindje
    Molensteen, ? jaar, 5e ronde, 2e kindje

2: (10)
    Danielle1987, 27jaar, 4e ronde, 1e kindje
    Dege, 23 jaar, 6e ronde, 1e kindje *
    Flowerr, 23 jaar, 16e ronde, 1e kindje
    Clarajilla, 23 jaar, 6e ronde, 1e kindje
    Pinniewinnie, 26 jaar, 3e ronde na mk, 1e kindje
    DDara, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje
    Lkb, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje
    ik87, 27 jaar, 27e ronde, 1e kindje
    wishmom, 31 jaar, x ronde, 1e kindje
    TheDoctor, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje

3: (5)
    Dora26, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje
    Miepkip, 20 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje
    Mackwek, 2e ronde, 1e kindje
    Bella28, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    Kellyy, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje

4: (5)
    Lace, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Jozefien85, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    xxirisxxx, 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje
    Itsmie, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    BabyBunny86, 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje

5: (6)
    Kat80, 30 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje
    Daisykesie, 28 jaar, 5e ronde, 3e kindje
    Doetie, 29 jaar, 4e ronde, 2e kindje
    Zeemeerminnetje, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    Maaike55, ? jaar, 3e ronde, 2e kindje
    VroegeLente, ? jaar, 3e ronde, 1e kindje

6 : (6)
    Mitty, 40 jaar, 16e ronde, 3e kindje
    Miertje84, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    Essie 87, 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje
    lexi, 29 jaar, 3e ronde (1e na bbz), 1e kindje
    Loolaa, 39 jaar, 8e of 9e ronde, 1e kindje
    troeteloetje, 24 jaar, 5e ronde, ? kindje

7: (5)
    Milou1990, 1e ronde, 1e kindje
    evy3000, 30 jaar, 5e ronde, 3e kindje
    romyatilla, 21 jaar, 8e ronde, 1e kindje
    cdvg, 28 jaar, 1e ronde na 3e mk, 1e kindje
    j010, 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje

Datumloos: (4)
    Disneymama, 26 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje
    Laurazoey, 27 jaar, 3e ronde
    Vlinder73, 41 jaar, x ronde, 3e kindje
    Trotsema, 33 jaar, 4e ronde, 3e kindje

Totaal: 50

Zwanger (5), Ongesteld (16), MMM (2*), Negatieve Test (9), Twijfel-/Tuurtest (0).

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. DE LIJST NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

16. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo veel om terug te lezen. Ik ben vaak ook duizelig voor ik ongesteld en net als ik denk te weten wat mijn klachten zijn voor nod dan veranderd het weer, erg irritand. Mijn man zou ook niet naar de carnaval moeten gaan en gaan drinken. Dan krijgt hij ruzie. Ik zit morgen op 10 dpo en de afgelopen maanden werd ik dan ongesteld. Ik denk nu dat het een paar dagen later word. Ik heb weinig klachten alleen een beetje last van rommelen de darmen en een opage zette buik. omdat ik nog geen klachten heb denk ik dat het later komt. Een erg lange cyclus, eerst drie weken wachten op mijn eisprong en nu op mijn ongesteldheid. iedereen die mog moet wachten succes, meiden op rood jammer hopelijk volgende maand. meiden met oplopende testen alvast gefeliciteerd en ik duim dat ze op blijven lopen.

17. Kellyy

Kellyy Actief lid

27 apr 2013
    280
    104
    43
    NULL
    NULL
    Jammer zeg nog meer witte testen. Dat je wit hebt getest zegt nog niks. Het lijkt wel alsof iedereen die voor nod negatief test gelijk zeker denkt te weten dat ze niet zwanger zijn. Zo normaal is het testen voor je nod niet hoor :D

Al doe ik het ook wel maar ik hou altijd de hoop tot dat me ongesteldheid er is. En zelfs nu nog twijfel ik zowat haha! Verschrikkelijk. Ik zie er werkelijk niet uit, slechte huid, wallen, moe, buikpijn, opgeblazen en alles valt uit mijn handen, zo lomp ben ik.

18. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL

mijn nod is al geweest dus heb er niet voor getest

19. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Hoi meiden,

Sorry voor de late reactie! Ik ben gisteren de hele dag weggeweest en heb vandaag de hele dag gewerkt. Daarnaast voelde ik me niet lekker en was ik zwaar teleurgesteld.

@ Dora: hier gaat het wel oké. ;) Voelde me heel rot gisteren, ondanks dat ik wist dat de test negatief zou zijn. Je hoopt er toch stilletjes op. Gisteravond 2 streepjes rood verloren en vandaag een heel klein beetje lichtbruin verlies. Nog steeds geen menstruatiekrampen en het zet nog steeds niet door... echt heel vreemd. Mijn cyclus is ook helemaal veranderd. Waarschijnlijk toch door de tarwekiemolie. Ik wil zo graag dat mijn menstruatie nu doorzet... dan kan ik weer met een schone lei beginnen! Nu moet ik wachten. Zit te twijfelen wat ik de volgende ronde zal doen... zal ik de tarwekiemolie de volgende cyclus weer de gehele cyclus slikken, of alleen na de eisprong? En zal ik daarbij teunisbloemolie slikken? Dat verkort je cyclus. Hoorde van een collega dat je met een langere cyclus minder snel zwanger wordt. Weet natuurlijk niet of het waar is.

Wel fijn dat jij weer met een schone lei kan beginnen! :) Heel veel succes deze ronde! Misschien zie ik je wel in het volgende topic, en hopelijk binnenkort in hetzelfde zwangerschapstopic! ;)

@ BabyBunny: gefeliciteerd! Geniet ervan!

Meiden in het rood: balen!!! Ik duim voor jullie dat de volgende ronde beter wordt!

Meiden die nog moeten testen: heel veel succes!!!

20. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Lastig he luminis.

Ik heb vorige cyclus 3 x tarwekiem capsules geslikt na ei daarna vergeten en dat was dus de cyclus die weer langer was dan andere...ik slik het niet meer.
    Nu dan korte cyclus.mdus benieuwd wat het me nu brengt.

Vorige cyclus op cd 6 al steken in me zij en nu dag 5 ook weer dus mss vind ik een patroon?
    Ga iig vanaf zaterdag starten met ovutesten als me slijm lotionachtig is... En ja morgen es de avonden gaan invullen met work outs;)

Deel Deze Pagina