Proficiat! Blijkbaar is er inderdaad toch iets misgegaan met je berichtje, maar fijn dat je de lijst toch weer wat meer roze kleurt!
Dat zal bij mij ook gebeuren moest dat het geval zijn hoor Voor ons zou dat het 1ste kindje zijn en gelukkig deel ik thuis meestal de lakens uit Hij zal erbij wezen! Ik denk niet dat ik daar alleen wil liggen wachten tot hij met zijn 'zatte botten' daar aan komt! En nog eens daarnaast; ik had héél graag voor mijn 28 mama geworden, ik verjaar zelf half maart, dus nog 2 rondes goed doorwerken Goh, ik ben eigenlijk echt opgelucht dat ik de volgende ronde in kan... Ben weer helemaal mezelf, vol goede moed!
Luminus... Het blijft zo stilletjes van jouw kant... Hoe gaat het? Hier toch de meest lange cyclus gehad tot nu toe, ik geloof dat het toch door de tarwekiemolie komt. Vanaf vandaag ben ik ongesteld, dus ik ben aan het twijfelen of ik ze nog wel door ga nemen de volgende ronde... Laat eens wat van je horen hoor!
@bunny Gefeliciteerd @dora wat een verhaal van die vriendin had mijn man echt niet hoeven flikken hoor Haha maar lees al bij jou hoeft je man dat ook niet te proberen good for you!
Kon toch niet wachten maar....Helaas wit getest!.. Nu maar wachten wanneer ik dan wél ong. wordt. . mijn cyclus is normaal altijd zo op tijd!!..
Jammer Bella maar je weet het niet. Alles kan nog! Ik ga toch niet testen, wacht tot vrijdag! Dan belt de gyn met de resterende uitslagen. Dan kan ik direct overleggen. Gevoel wordt wel steeds sterker, echt vreemd!!!
We zullen zien maar witter dan wit als deze test kon niet.. Dan laat t maar doorzetten... zo onzeker is ook niks.
Wat jammer Bella, maar zoals eerder gezegd, je weet nooit wat komen gaat...voor hetzelfde geld maak jij ook heel traag hcg aan ofzo... Afwachten maar, ik duim! Cdvg...Ik duim voor je vrijdag! Hopelijk een goede uitslag! Hou ons hier op de hoogte hoor!
Nou dacht ik toch echt nu is het begonnen. Ik heb voor de zekerheid een inlegkruisje in en zie ik tot mijn verbazing een klodder afscheiding.. Het blijft nog even spannend dus
Hahaha nee hier geen ladderzatte vriend met carnaval! Dat gebeurt niet. Al vindt hij het wel heel leuk. Wij gaan aankomende maand pre see gebruiken. Wie weet dat dat invloed heeft. Wel blij dat mijn cyclus weer korter was. 28 dagen vind ik prettig. Nu lekker de volgende ronde in. Begin januari vond ik ook niet ideaal, maar als het komt dan komt het natuurlijk en zijn we dolblij. Februari is al wat beter en wordt het langzaam mooier weer. Lekker wandelen met de kinderwage kan er echt naar uitkijken. Nu al
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Mei 2015 ♥ 1: (9) Luminis, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje Appelboompje, 31 jaar, 19e ronde, 1e kindje Kolibri, 39 jaar, 2e ronde, 3e kindje Kyra77, 38 jaar, 4e ronde, 2e kindje Emib, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje Besjes, 28 jaar, 4e ronde, 2e kindje silvana81, 33 jaar, 2e ronde IVF cryo, 2e kindje * lotsoflove, 33 jaar, 10e ronde, 2e kindje Molensteen, ? jaar, 5e ronde, 2e kindje 2: (10) Danielle1987, 27jaar, 4e ronde, 1e kindje Dege, 23 jaar, 6e ronde, 1e kindje * Flowerr, 23 jaar, 16e ronde, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, 6e ronde, 1e kindje Pinniewinnie, 26 jaar, 3e ronde na mk, 1e kindje DDara, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje Lkb, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje ik87, 27 jaar, 27e ronde, 1e kindje wishmom, 31 jaar, x ronde, 1e kindje TheDoctor, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje 3: (5) Dora26, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje Miepkip, 20 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje Mackwek, 2e ronde, 1e kindje Bella28, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Kellyy, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje 4: (5) Lace, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje Jozefien85, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje xxirisxxx, 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje Itsmie, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje BabyBunny86, 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje 5: (6) Kat80, 30 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje Daisykesie, 28 jaar, 5e ronde, 3e kindje Doetie, 29 jaar, 4e ronde, 2e kindje Zeemeerminnetje, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje Maaike55, ? jaar, 3e ronde, 2e kindje VroegeLente, ? jaar, 3e ronde, 1e kindje 6 : (6) Mitty, 40 jaar, 16e ronde, 3e kindje Miertje84, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje Essie 87, 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje lexi, 29 jaar, 3e ronde (1e na bbz), 1e kindje Loolaa, 39 jaar, 8e of 9e ronde, 1e kindje troeteloetje, 24 jaar, 5e ronde, ? kindje 7: (5) Milou1990, 1e ronde, 1e kindje evy3000, 30 jaar, 5e ronde, 3e kindje romyatilla, 21 jaar, 8e ronde, 1e kindje cdvg, 28 jaar, 1e ronde na 3e mk, 1e kindje j010, 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje Datumloos: (4) Disneymama, 26 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje Laurazoey, 27 jaar, 3e ronde Vlinder73, 41 jaar, x ronde, 3e kindje Trotsema, 33 jaar, 4e ronde, 3e kindje Totaal: 50 Zwanger (5), Ongesteld (16), MMM (2*), Negatieve Test (9), Twijfel-/Tuurtest (0). WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. DE LIJST NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Zo veel om terug te lezen. Ik ben vaak ook duizelig voor ik ongesteld en net als ik denk te weten wat mijn klachten zijn voor nod dan veranderd het weer, erg irritand. Mijn man zou ook niet naar de carnaval moeten gaan en gaan drinken. Dan krijgt hij ruzie. Ik zit morgen op 10 dpo en de afgelopen maanden werd ik dan ongesteld. Ik denk nu dat het een paar dagen later word. Ik heb weinig klachten alleen een beetje last van rommelen de darmen en een opage zette buik. omdat ik nog geen klachten heb denk ik dat het later komt. Een erg lange cyclus, eerst drie weken wachten op mijn eisprong en nu op mijn ongesteldheid. iedereen die mog moet wachten succes, meiden op rood jammer hopelijk volgende maand. meiden met oplopende testen alvast gefeliciteerd en ik duim dat ze op blijven lopen.
Jammer zeg nog meer witte testen. Dat je wit hebt getest zegt nog niks. Het lijkt wel alsof iedereen die voor nod negatief test gelijk zeker denkt te weten dat ze niet zwanger zijn. Zo normaal is het testen voor je nod niet hoor Al doe ik het ook wel maar ik hou altijd de hoop tot dat me ongesteldheid er is. En zelfs nu nog twijfel ik zowat haha! Verschrikkelijk. Ik zie er werkelijk niet uit, slechte huid, wallen, moe, buikpijn, opgeblazen en alles valt uit mijn handen, zo lomp ben ik.
Hoi meiden, Sorry voor de late reactie! Ik ben gisteren de hele dag weggeweest en heb vandaag de hele dag gewerkt. Daarnaast voelde ik me niet lekker en was ik zwaar teleurgesteld. @ Dora: hier gaat het wel oké. Voelde me heel rot gisteren, ondanks dat ik wist dat de test negatief zou zijn. Je hoopt er toch stilletjes op. Gisteravond 2 streepjes rood verloren en vandaag een heel klein beetje lichtbruin verlies. Nog steeds geen menstruatiekrampen en het zet nog steeds niet door... echt heel vreemd. Mijn cyclus is ook helemaal veranderd. Waarschijnlijk toch door de tarwekiemolie. Ik wil zo graag dat mijn menstruatie nu doorzet... dan kan ik weer met een schone lei beginnen! Nu moet ik wachten. Zit te twijfelen wat ik de volgende ronde zal doen... zal ik de tarwekiemolie de volgende cyclus weer de gehele cyclus slikken, of alleen na de eisprong? En zal ik daarbij teunisbloemolie slikken? Dat verkort je cyclus. Hoorde van een collega dat je met een langere cyclus minder snel zwanger wordt. Weet natuurlijk niet of het waar is. Wel fijn dat jij weer met een schone lei kan beginnen! Heel veel succes deze ronde! Misschien zie ik je wel in het volgende topic, en hopelijk binnenkort in hetzelfde zwangerschapstopic! @ BabyBunny: gefeliciteerd! Geniet ervan! Meiden in het rood: balen!!! Ik duim voor jullie dat de volgende ronde beter wordt! Meiden die nog moeten testen: heel veel succes!!!
Lastig he luminis. Ik heb vorige cyclus 3 x tarwekiem capsules geslikt na ei daarna vergeten en dat was dus de cyclus die weer langer was dan andere...ik slik het niet meer. Nu dan korte cyclus.mdus benieuwd wat het me nu brengt. Vorige cyclus op cd 6 al steken in me zij en nu dag 5 ook weer dus mss vind ik een patroon? Ga iig vanaf zaterdag starten met ovutesten als me slijm lotionachtig is... En ja morgen es de avonden gaan invullen met work outs