Ik had vanmorgen een paar krampjes dus ik dacht dat men ongi eraan kwam. Bij afvegen roze met wat afscheiding. Krampen zijn nu weer volledig weg en geen roze meer gezien...11dpo kan toch geen innesteling meer zijn?! :-/
Het is zeker lastig. Ik snap dat je het niet meer slikt. Ik wil toch een grotere kans hebben en lees dat tarwekiemolie voor zoveel goed is... daarom wil ik er eigenlijk niet mee stoppen! Daarom dacht ik eraan om het misschien i.c.m. teunisbloemolie te slikken. Nou ja, ik heb nog wel even de tijd, want heb nog steeds geen last van menstruatiekrampen... Jij heel veel succes deze ronde! Ik duim voor je!
Een innesteling vindt plaats tussen 5 en 10 dagen na de ovulatie. Ik weet niet of het daarna ook weleens plaatsvindt... sommige meiden die net zwanger zijn hebben ook weleens last roze verlies. Ik hoop het voor je!
Thnx Ik wil ook alles proberen maar als ik,al van 3 capsules een langere cyclus krijg dan hoeft niet, ik ga nu deze ronde in en hoop op weer kortere cyclus dan de maanden hier voor Dan zit ik weer zowat terug op wat ik vorig jaar had 28 dgn telkens
Een cyclus van 28 dagen is heel netjes! Ik hoop dat mijn cyclus na deze ronde ook weer wat 'normaler' wordt... dan heb ik ook wat meer kansen.
Vandaag een test gedaan eind van de middag helaas was hij negatief. Ik denk alleen dat mn nod 8 mei is ipv 7 mei dus misschien ben ik toch te vroeg met testen
Mijn cyclus is ook langer geworden door de tarwekiemolie. Ik twijfel nog of ik het deze maand moet door slikken of stoppen om te kijken of me cyclus dan weer 27 dagen is.. Wat zal ik doen? Met tarwekiemolie heb ik een lf van 13 dagen zonder heb ik een lf van 12 dagen..
Ik was er deze maand juist mee gestopt, heb afgelopen maand dus niks geslikt (op de foliumzuur na), mijn cyclus leek er alleen maar langer door te worden en mijn menstruatie zette telkens pas na een paar dagen door. Bij mijn vorige twee maanden ben ik ook zonder die dingen zwanger geworden. Dus bij elkaar had ik besloten om ermee te stoppen. Maar ik weet dat het ook voor veel vrouwen werkt. Maar ik ben van mening dat je er beter mee kan stoppen als het je cyclus alleen maar in de war gooit (ik slikte de tarwekiemolie trouwens alleen na mijn eisprong)
Ik had zo net iets super raars.. Ik ging naar de wc, en kreeg kramp in me kringspier. heb dat wel is vaker. Dus ik bleef ik even zitten tot weg troK. Dus ik stond op om af te vegen en ineens hing daar een hele lange dikke sliert bloed... In de wc lag ook wat bloed wat slijmerig. Heel raar heb dit nog nooit gehad als ik ongesteld ben geworden. ( sorry voor de details)
Wow Daisykesie, het is je zo enorm gegund. Gefeliciteerd. Ik heb bewust niet meegeschreven deze maand. Wilde even wat afstand nemen, maar ik mag helaas weer op rood
@ Zeemeerminnetje: hè, jammer! Heel veel succes de volgende ronde! @ Milou: als je NOD pas 8 mei is, heb je wel heel vroeg getest! Ik hoop voor jou dat je later alsnog positief test! @ clarajilla: daar twijfel ik dus ook aan. Ik zat eraan te denken om alleen vitamine E te slikken (daarom is tarwekiemolie zo goed voor zwanger worden). Ik weet alleen niet of dit hetzelfde effect op mijn cyclus zal hebben als tarwekiemolie. Wel heel gek wat je net hebt gehad inderdaad. Hier is alles ook ineens heel anders. Normaal heb ik een paar dagen van tevoren altijd krampen en zet het in een keer door, en nu verloor ik gisteravond 2 streepjes bloed, vandaag een heel klein beetje bruin verlies (bijna niks) en verder nog niks... ik heb geen eens krampen. Echt heel vreemd. Ben bang dat mijn cyclus hierdoor nog langer duurt! @ anneliesje: wat naar voor je! Heel veel sterkte en succes de volgende ronde. Ik zal voor je duimen!
Ik kan het toch niet laten ook hier nog even om een hoekje te kijken. Wat een hoop rood Hadden we niet afgesproken meiden!! Maar gelukkig mag ik een aantal van jullie ook feliciteren. Emib, TheDoctor, Babybunn86, Daisykesie GEFELICITEERD! (Ddara volgens mij had ik jou al gefeliciteerd, maar voor de zekerheid nog maar een xtje Veel geluk in jullie zwangerschap en hoop dat het bij jullie allen goed mag blijven gaan.
Dankje! Het is zo spannend en ik durf het ook nog niet van de daken te schreeuwen. Eerst maar eens kijken hoe het gaat en ondertussen hier maar lekker kletsen hihi. Maar wel supervervelend dat jij weer ongesteld bent geworden Hopelijk snel een brusje voor T.!
@luminis: Ja dat zou ik ook niet weten of vitamine e hetzelfde effect heeft op de cyclus als tarwekiemolie. Ik vond 27 dagen wel mooi hoefde ik minder lang te wachten! 29 dagen is nog niet zoon ramp maar ben nog niet zwanger en zo word het wachten steeds langer! Ik heb vanaf dat ik van de wc af kwam zo straks nu de hele tijd verschrikkelijke krampen in me darmen.. Pff.. Heeft met crohn te maken maar nu wel heel erg terwijl er geen ontstekingen zijn!
Hear hear. Iedereen sterkte en succes in de volgende ronde. Bedankt voor de felicitaties, ga ervan proberen te genieten. Had net een knaller van een streep. Blijf maar testen zodat ik het meer ga geloven.
Bedankt voor de felicitaties! En alle andere zwangere ook gefeliciteerd! Meiden op rood ik hoop met jullie mee voor de volgende ronde........ maar het komt sowieso goed hoor! Ik heb zondag voor het laatst getest en had een knaller ga nu niet meer testen want dat geft mij stress! Ik heb me familie verteld dat ik zwanger ben en moet zeggen dat dat bij mij ook een hoop stress heeft weg genomen. Ik ga het steeds meer bevatten!
Hoi, als ik niet zwanger ben zouden morgen die vervelende duiveltjes moeten doorkomen. Maar ik heb toch al wat tekenen gehad, zoals een verschrikkelijk opgeblazen buik toch al een week of langer, na mijn ovulatie heb ik 1 dag een zeurende pijn rechts rond mijn lies en onderbuik gehad, en de laatste dagen heb ik ook last van hoofdpijn. Maarja we beelden ons misschien vanalles in omdat we het zo graag willen Wij zijn aan de 2e ronde bezig en we gaan voor ons 2e kindje. Ik ga deze keer niet te snel testen, want bij mijn eerste zwangerschap had ik een negatieve test + zelfs een negatieve bloedtest bij dokter( ja hoor! raar maar waar!) ik kon het niet geloven, want als je zwanger bent dan weet je het hoor . De week erna deed ik terug een test en toen bleek ik al 5 weken zwanger te zijn. Dus fingers crossed! meiden die op roze staan van harte gefeliciteerd! x
Helaas gisteren bruin bloedverlies.. beetje heel vroeg had mijn ongesteldheid pas donderdag of vrijdag verwacht omdat mn eisprong vrijag 2 weken terug was.. raar lichaam heeft een mens